Tuska 2009 -esiintyjät & aikataulut

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Post by Ice »

Caligula wrote:Lisäksi tuolta löytyy myös Legion of the Damned:in keikkalistalta Tuska.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=20546215
Taasko? No huh, todella mielikuvituksetonta hommaa.
TheKraken

Post by TheKraken »

Tuska-organisaatio varmaan saanut halvemmalla, kun tilannut samantein joka karkeloihin muutaman vuoden ajaksi ;)
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Post by hyrrä »

TheKraken wrote:Tuska-organisaatio varmaan saanut halvemmalla, kun tilannut samantein joka karkeloihin muutaman vuoden ajaksi ;)
buahah! Toivottavasti ovat sitten Carcassinkin palkanneet toiselle vuodelle.
-Untamo-
Posts: 510
Joined: Mon May 15, 2006 5:25 pm
Location: Delfinaario

Post by -Untamo- »

Mielelläänhän sitä lähtee Legionin tahdissa pittailemaan, uusi levykin ilmestyy justiinsa.
Edellinen keikka oli sellasta hekumaa että aivan yks ja sama että olivat -07 tuskassa.
HailAndKill
Posts: 1310
Joined: Mon Dec 01, 2003 9:26 am
Location: Porvoo

Post by HailAndKill »

hyrrä wrote:Hell fucking yeah!!! Gama Bomb:n MySpace sivut kertoo että, olisivat matkaamassa Tuska-Karkeloihin! Ja tämähän käy! YEAEYEEYEAYEYAEYAEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nii ja te pökäleet jotka ette bändiä tiedä niin, kuunnelkaa!

http://www.myspace.com/gamabomb
No niin, tuossa on itsellenikin aika mielenkiintoinen bändi, jonka vaiheita on tullut seurattua aina silloin tällöin. Millainen kokonaisuus tuo uusi levy on?
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Post by hyrrä »

HailAndKill wrote:
hyrrä wrote:Hell fucking yeah!!! Gama Bomb:n MySpace sivut kertoo että, olisivat matkaamassa Tuska-Karkeloihin! Ja tämähän käy! YEAEYEEYEAYEYAEYAEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nii ja te pökäleet jotka ette bändiä tiedä niin, kuunnelkaa!

http://www.myspace.com/gamabomb
No niin, tuossa on itsellenikin aika mielenkiintoinen bändi, jonka vaiheita on tullut seurattua aina silloin tällöin. Millainen kokonaisuus tuo uusi levy on?
Aivan helevatan kova levy! Paras tähän astisista tuotoksista. IMO.
cthulhu-fhtagn

Post by cthulhu-fhtagn »

TheKraken wrote:Tuska-organisaatio varmaan saanut halvemmalla, kun tilannut samantein joka karkeloihin muutaman vuoden ajaksi :wink:
Hahah, onkohan tässä nyt ollut taustalla esim. "kolme kahden hinnalla" vai peräti ihan kestotilaus? Nopean tilaajan etuna halvat lennot ja ikuinen elämä herrassa.
herr nabel
Posts: 662
Joined: Tue Dec 17, 2002 9:12 am
Location: 1K

Post by herr nabel »

cthulhu-fhtagn wrote:
TheKraken wrote:Tuska-organisaatio varmaan saanut halvemmalla, kun tilannut samantein joka karkeloihin muutaman vuoden ajaksi :wink:
Hahah, onkohan tässä nyt ollut taustalla esim. "kolme kahden hinnalla" vai peräti ihan kestotilaus? Nopean tilaajan etuna halvat lennot ja ikuinen elämä herrassa.
No näin äkkiseltään katsottuna kumpikin eli Legions.. ja tuo joku eloveena ovat saman keikkamyyjän listoilla. Ota kaksi yhden hinnalla?
Hevi-Pade

Post by Hevi-Pade »

Millos tonne tuskan saitille tulee alustavaa listaa?
Deleted User 11971

Post by Deleted User 11971 »

No eiköhän viimeistään helmi-maaliskuussa ala ilmestyä.
BleedForMe

Post by BleedForMe »

Hevi-Pade wrote:Millos tonne tuskan saitille tulee alustavaa listaa?
Eiköhän Helmikuussa FME:n aikoihin viimeistään tuu ekat kiinnitykset.
Hevi-Pade

Post by Hevi-Pade »

Uutenavuotena kuuli huhun että Equilibriumia oltas neuvottelemassa. Tie sitten onko totta?
resaloja

Post by resaloja »

BeastlyEndeavour wrote:Kuulemma Parkway Drive olisi nyt sitten tulossa.

Että tämmöstä kamaa se on sitte http://www.youtube.com/watch?v=7usTgw-7XfM
Ei kovinkaan omaperäistä tää näiden setti.....
BleedForMe

Post by BleedForMe »

Hevi-Pade wrote:Uutenavuotena kuuli huhun että Equilibriumia oltas neuvottelemassa. Tie sitten onko totta?
Sloveniassa näyttäisivät ainakin olevan paikalla Metal Campissa, niin miksei nyt Tuskassakin. Toivotaan parasta siis.
BleedForMe

Post by BleedForMe »

BeastlyEndeavour wrote:
Leoric555 wrote:Olenko mä pudonnut jossain vaiheessa metallikelkasta, kun en tiedä mitä nämä kaikenmaailman hiluviluveit oikeen on? Parkaway Drive? Gama Bomb? Helvetti.
Gama Bomb on oldschoolia thrashia että se sun pitäis tietää :D

Parkway Drive taas sitä Metalcore/Hardcore puolta että jos et tiedä niin en ihmettele. Bändilla vasta 2 albumia ja aika uusi tulokas.
Ja Gama Bombko ei ole "uusi tulokas"? Kaksia albumia heiltäkin tullut yhtälailla vasta.
Jussi
Posts: 10667
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

Minkä tahon siitä "pitäisi tietää"? Tuskan organisaatio nyt ei ole vielä mitään julkistamassakaan, ensi kuussa perinteisesti vasta jotain.

edit: Onko? Muistelin, että helmikuussa & FME:n yhteydessä on aikaisemmin tullut aina se organisaation ensimmäinen tiedote aina kyseiselle vuodelle, jossa jo kohtalainen liuta bändejä julkistetaan.
Last edited by Jussi on Fri Jan 16, 2009 11:50 am, edited 1 time in total.
LRZ
Posts: 490
Joined: Sat Jan 10, 2004 7:15 pm
Location: Espoo

Post by LRZ »

Jussi wrote:Minkä tahon siitä "pitäisi tietää"? Tuskan organisaatio nyt ei ole vielä mitään julkistamassakaan, ensi kuussa perinteisesti vasta jotain.
Miten niin "perinteisesti"? Yleensä vahvistuksia on tullut jo ennen FME:tä. Muuten olen samaa mieltä, että odotetaan nyt niitä virallisia vahvistuksia, ei kukaan sitä ennen tiedä mistään mitään.
Deathklaat
Posts: 1137
Joined: Sat Mar 31, 2007 8:54 pm

Post by Deathklaat »

Jussi wrote:Muistelin, että helmikuussa & FME:n yhteydessä on aikaisemmin tullut aina se organisaation ensimmäinen tiedote aina kyseiselle vuodelle, jossa jo kohtalainen liuta bändejä julkistetaan.
Immortalin kiinnitys kesän 2007 Tuskaan julkistettiin jo vuoden 2006 marraskuussa (vai oliko jo peräti aiemmin). Samoin viime vuoden ensimmäisiä kiinnityksiä julkistettiin jo vuoden 2007 lopulla. Tämä vuosi on oikeastaan poikkeuksellinen kun mitään ei ole vielä julkistettu, mutta onpahan jotain jännättävää ja arvailtavaa FME:hen asti.
demian
Posts: 58
Joined: Fri Sep 05, 2008 12:59 pm
Location: Helsinki

Post by demian »

Pöhöfantti wrote:Varmistin asian, Eluveitie esiintyy ensi kesänä Tuskassa, 29.6 perjantaina.
29.6 on muuten maanantai. Jos nyt vuodesta 2009 puhutaan.
TheFallenOne

Post by TheFallenOne »

demian wrote:
Pöhöfantti wrote:Varmistin asian, Eluveitie esiintyy ensi kesänä Tuskassa, 29.6 perjantaina.
29.6 on muuten maanantai. Jos nyt vuodesta 2009 puhutaan.
Pöhöfantti wrote:Hiihaa, pahoittelut painovirheestä. 28.6 Su on se oikea pvm Eluveitien keikalle.
28.6. siis. Perkele kun joka paikassa on päivämäärät ja yhdys Sanat väärin, ahdistaa ja sisäinen äidinkielenopettajani itkee verta.

Itse asiaan: onpas omituisia bändejä, Legion of the Damned on ainoa mistä olen edes kuullut, tyystin vieraita kaikki muut. Minkäslaista huttua tuo eloveena on, töistä kun en pääse minnekään tuota kuuntelemaan?
BleedForMe

Post by BleedForMe »

TheFallenOne wrote:
demian wrote:
Pöhöfantti wrote:Varmistin asian, Eluveitie esiintyy ensi kesänä Tuskassa, 29.6 perjantaina.
29.6 on muuten maanantai. Jos nyt vuodesta 2009 puhutaan.
Pöhöfantti wrote:Hiihaa, pahoittelut painovirheestä. 28.6 Su on se oikea pvm Eluveitien keikalle.
28.6. siis. Perkele kun joka paikassa on päivämäärät ja yhdys Sanat väärin, ahdistaa ja sisäinen äidinkielenopettajani itkee verta.

Itse asiaan: onpas omituisia bändejä, Legion of the Damned on ainoa mistä olen edes kuullut, tyystin vieraita kaikki muut. Minkäslaista huttua tuo eloveena on, töistä kun en pääse minnekään tuota kuuntelemaan?
Folk vaikutteista Gothenburgia.

Tuolta vaikka kuuntelemaan kunhan joudat kotia töistä:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=55881276
BleedForMe

Post by BleedForMe »

Pöhöfantti wrote:En muista mikä bändi soitti viimeksi LOTD:in kanssa päällekkäin mutta se oli joku kiinnostavampi. LOTD kuulostaa kuitenkin siltä että voisi toimia livenä vallan hyvin joten toivon että jos bändi tosiaan tulee kesällä Tuskaan, samaan aikaan toisella lavalla on jotain paskempaa, ellei sitten ihan päälavaspotti LOTD:ille aukea.
Jos en nyt ihan väärin muista niin taisi olla Brother Firetriben kanssa pääleikkäin...ja sinä menit sitä sitten kattomaan. :tut:

Uskon ja toivon myös ettei heitä pistettäisi mihinkään päälavalle, teltassa toimii paljon paremmin tuommonen Thrash.
TheFourthHorseman
Posts: 622
Joined: Sat Jan 04, 2003 12:11 pm
Location: Turku

Post by TheFourthHorseman »

Puksu wrote:Mä oon kyl niin vanha ämmä etten pysy kanssa perässä.
Siis old school trashia? Mä kyllä miellän olschool trashiksi kasarin lopun ja ysärin alun bändejä ja levyjä esim. Slayer tai Sepultura, tai Panteran Cowboys albumi...
Gama Bomb - Bullet Belt wrote: Thrash titans of yester year
They have failed us with their recent piss
We reject their progressive dross
Call it the rot that it truly is
Ihan kivan kuuloista Gama Bomb nyttemmin, mutta olen sen verran poser että Municipal Waste hakkaa 100-0.
Deathrace King
Posts: 386
Joined: Fri Sep 13, 2002 5:17 pm
Location: Helsinki

Post by Deathrace King »

Puksu wrote:
BeastlyEndeavour wrote:
Leoric555 wrote:Olenko mä pudonnut jossain vaiheessa metallikelkasta, kun en tiedä mitä nämä kaikenmaailman hiluviluveit oikeen on? Parkaway Drive? Gama Bomb? Helvetti.
Gama Bomb on oldschoolia thrashia että se sun pitäis tietää :D

Parkway Drive taas sitä Metalcore/Hardcore puolta että jos et tiedä niin en ihmettele. Bändilla vasta 2 albumia ja aika uusi tulokas.

Mä oon kyl niin vanha ämmä etten pysy kanssa perässä.
Siis old school trashia? Mä kyllä miellän olschool trashiksi kasarin lopun ja ysärin alun bändejä ja levyjä esim. Slayer tai Sepultura, tai Panteran Cowboys albumi...

Häh?? Mitä helvettii, millon musta tuli mummo.
No antaa nuorempien huseerata.
Old school tarkoittaa thrash metallista puhuttaessa että tehdään 80-luvun puolivälin/lopun tyylistä/henkistä kamaa. Bändin ei välttämättä ole tarvinnut olla olemassa tuolloin. Nykyään monet uudemmat thrash metal bändit maailmalla tekevät tämän tyylistä musiikkia ja levy-yhtiöistä varsinkin Earache on nykyään keskittynyt vahvasti tähän.

Pantera nyt mitään old school rässiä ole nähnytkään, vaan oli aloittamassa metallissa uutta aikakautta thrash metal -vaikutteineen, kun old school thrash alkoi olla out ja grungesta tuli valtavirtaa ja hiivutti osaltaan thrash metallin suosiota.

Iällä ole mitään väliä, olkoon teini, mummo, vaari, tai keski-ikäinen perheenisä. Jos kiinnostusta löytyy, niin asiat kyllä selviää pikkaisella paneutumisella aiheeseen.
DanxaliC-

Post by DanxaliC- »

Sepultura uusimmassa Infernossa.

"Hän (Derrick Green) lupailee, että bändi nähtäisiin täällä jälleen festariympäristössa."
Post Reply