Paljon janojuomia on liikaa tai liian vähän?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Inf

Post by Inf »

Peccath wrote:Kun muut puhuivat siitä, että Tuska on ainoa (isompi) kesäfestari, jonne saa omia juomia viedä, niin kunhan mainitsin vain hinnan, jonka joutuu siitä maksamaan. Mulle toi järjestelty toimii erittäin hyvin. Kyllähän se alkuun vähän ketutti, että ei esim. voi välillä käydä ulkopuolelle jääneitä kavereita moikkaamassa.
Yritinkin itse vähän sanoa, että IMO se hinta on täysin olematon hyötyyn nähden. Jälkimmäinen pointtisi on osin totta, itsekin olen tuota joskus hitusen harmitellut (en silti niin paljon, että tulisi mieleenkään esim. ehdottaa omien juomien tuomisoikeuden vaihtoa ramppausoikeuteen). Toisaalta alueen sisäpuolellakin tulee kavereita vastaan koko ajan, ja jos nyt joku köyhä/törppö jää ulkopuolelle, niin yhyy sitten vain.
MartyrForNone wrote:Minua ainakin suuresti vituttaa se Tuskan tungos ja hiekkakenttien pöllyäminen. Onneksi olen ollut siinä asemassa, että olen päässyt sieltä aina välillä pois, niin olen viihtynyt tapahtumassa oikein hyvin. Enkä tarkoita nyt sitä, että pitäisi päästä ulkopuolelle dokaamaan, vaan yksinkertaisesti relaamaan hetkeksi pois ihmismassan keskeltä sinne puiden alle ja syömään rauhassa.
Noniinno, tämä sitten lienee jokin luonnekysymys, koska itse en ole ikinä Tuskassa kaivannut mitään omaa rauhaa ja pois ihmismassan keskeltä. Hiekkakentän pölyäminenkään ei ole häirinnyt, koska en vietä siellä kentällä kuin ne pakolliset hetket, kun pitää käydä katsomassa bändejä. Nurtsin tungoksessa vähän kyrsii se, että sieltä on turhan vaikeaa löytää kavereita, mutta kun sinne pääsee istumaan, ei ole mitään valittamista. Mutta toisaalta olenkin sikäli virheellinen, että en muutenkaan mitenkään häiriinny ihmismassoista, käynhän esim. Hulluilla päivillä huvikseni.

Viime vuonna olin itsekin tuossa mainitussa asemassa, mutta eipä ramppausoikeutta tullut käytettyä kuin pari kertaa eikä se mitenkään erityisesti lisännyt viihtyvyyttä. Tai no, ekalla kerralla ehkä hitusen, kun hain apteekista arsenaalin hiertymälaastareita. Ja toisella kerralla en olisi itse edes lähtenyt, mutta muut käyttivät asemaani hyväksi ja nakittivat hakemaan kylmiä juomia. :/
A.V.

Post by A.V. »

liika on ehdottomasti liikaa, mutta kohtuus on liian vähän.
xtyrantx

Post by xtyrantx »

A.V. wrote:liika on ehdottomasti liikaa, mutta kohtuus on liian vähän.
totta mutta liian vähän voi joskus olla aivan liikaa myös, ja kohtuus voi tosinaan vetää yli kuin yrittää liikaa :shock:
scorpse

Post by scorpse »

Kyllähän tää Tuskan systeemi on jotain parhautta. Mulla ainakaan oo koskaan ollu mitään ongelmia omien juomien kans, 2002 sain viedä jopa kaljapulloja sinne, 2004 tais olla ku koitin pari kaljatölkkiä ottaa lonkero&siiderikassin mukana sisälle ni ohjattiin ulkopuolelle juomaan ne siitä ensin pois mutta eipä aikaakaan niin siinä portin vieressä kaljaa lipittäessäni eräskin iso mies tuli myymään mulle Torsofuckin levynsä :D En itse missään nimessä vaihtais tota juomapolitiikkaa mihinkään muuhun. Ajoissa paikalle, hyvät pohjat puistossa, riittävästi evästä mukaan ja jossain vaiheessa kaljatelttaan muutamalle niin heittämällä menee koko festari. Mutta jotta nyt ei liikaa menis off-topikiksi niin itsellä on toi lonkero&siiderikassi ollu kannossa ja vähennelly sitte sen painoa kulutuksen mukaan ja joskus taas pari 1,5l pulloa jotain keitoksia. Ehkä ens Tuskassa uudet kujeet, kuka tietää...Varaisin itse kuitenkin mieluummin liikaa kuin liian vähän, riittääpähän jatkoille tai seuraavalle päivälle tai sitte ku taas maistuu. Lisää voi olla sitte hankalampi saada paikan päällä vaikka Tuskassa onkin rento meininki™ ja monesti joku tulee kaatamaan juomista suoraan suuhun.
Post Reply