Tuska DVD?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Tuska DVD?

Post by Koskenkorvasieni »

Eilen ennen Bodomin keikkaa Nikulan Jone kehoitti yleisöä pitämään meteliä ja kysyi halutaanko me näkyä Tuska DVDllä. Kelasin että mitvit, julkaistaanko tästä festarista DVDkin ja miksi mä en ole kuullut asiasta mitään. Tietääkö joku muu enemmän?
TheKraken

Re: Tuska DVD?

Post by TheKraken »

Koskenkorvasieni wrote:Eilen ennen Bodomin keikkaa Nikulan Jone kehoitti yleisöä pitämään meteliä ja kysyi halutaanko me näkyä Tuska DVDllä. Kelasin että mitvit, julkaistaanko tästä festarista DVDkin ja miksi mä en ole kuullut asiasta mitään. Tietääkö joku muu enemmän?
Kyllähän siellä lavalla joku kameran kanssa pyöri, mutta ei kyllä keikkoja minun silmien mukaan taltioitu. Ellei sitten jotain Wacken 1999 tasoista nauhaa julkaista, jossa bändit kuvattu yhdellä kameralla, paskoilla soundeilla ja muutenkin kämäsesti.
Roni
Posts: 689
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:25 am
Location: Espoo
Contact:

Post by Roni »

Johtuisikohan tulva DVD kenties siitä että on Tuskan 10v synttärit...?
Joka vuosihan siellä on enemmän tai vähemmän kuvailtu menoa, ja luultavatikkin tuo mystinen tuleva DVD-julkaisu tulee sisältämään pätkää kaikilta vuosilta.
TheKraken

Post by TheKraken »

Jätkähän on vähintään nero.
Roni
Posts: 689
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:25 am
Location: Espoo
Contact:

Post by Roni »

Arvaa tiedänkö...
:prize:
teuvo

Post by teuvo »

Onko siinä "Tuskan Rakentajat"?
Hypnotic gaze

Post by Hypnotic gaze »

Antichrist^^ wrote:
No, en mäkää kyllä nähny siel lavalla ketään kuvaajia, mut sitte ku aloin kattoo kotona kuvia kamerasta niin huomasin, että olihan siel lavalla pyörimässä niitä... :shock:
Mystistä. Ehkä se oli Peter Funt tai Sampo tai sitten ehkä MOT.
max_torture

Post by max_torture »

Hypnotic gaze wrote: ...tai sitten ehkä MOT.
Backman juontajaksi! :D
Death Metal Maniac
Posts: 1838
Joined: Sat Nov 09, 2002 9:35 am
Location: Espoo

Post by Death Metal Maniac »

Kyl täs ny jotain pitää keksiä.

TUSKA Celtic Frost keikasta PLEASE official Bootleg mulle, thanks!
Post Reply