Yleinen pölinä 2007 tuskasta

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
mortal

Post by mortal »

Tervahauta wrote:Voi vittu.Kävin tänään lekurilla poistattamassa yhden metallilastun silmästä,keskeltä pupillia. Jäi semmonen kivan syvä haava,mitä nyt silmävoiteilla ja -tipoilla yritetään parannella.
Jaa niin, kyllä mulla oli ne suojalasit rälläköidessä-jotenkin se saatanan metallitappi vaan meni sinne simmuun. Ja tosiaan vielä ihan keskelle.
Hehee. Mulle kävi täsmälleen sama homma muutama vuosi sitten. Rautapaidan lenkkejä olin rälläköimässä.
Kiva oli ennen lääkärissä käyntiä valvoa ja itkeä himassa koko yö, ennen kun pääsin hoitoon, koska silmää ei pystynyt pitämään auki eikä kiinni, kun sirut hankasivat niin kovin. Kammottavaa.
Mulle laittoivat semmosen pumpuli/haavansidonta tollon siihen silmän päälle ja laastareilla otsaan. Kyl oli kiva :)
Se on aika jännä että siihen silmään saattaa jäädä pitkäksi aikaa tunto siitä sirusta tms. Mä menin silmälääkärille vielä myöhemmin uudelleen, koska olin varma että siellä oli vielä jotakin. Ei ollu enää mitään.
Tekevälle sattuu.
Raddox
Posts: 250
Joined: Tue Mar 06, 2007 6:37 pm
Location: HellSINki

Post by Raddox »

Nyt vituttaa! Insomnium esiintyy lauantaina ja lauantai on ainut päivä kun en pääse Tuskaan!
vayry

Post by vayry »

Onhan tuo muovipullojen salliminen todella iso myönnytys.
Käsittämätöntä, että pitää vielä jotain kaljatölkkejä salakuljettaa sisälle.
riiva

Post by riiva »

Hyvinhän se musiikki tuntuu raikaavan tuohon parvekkeelle, huomenna sitten itsekin hyppään kyytiin. Hyvää Tuskaa kaikille!
KwE
Posts: 123
Joined: Fri Jan 12, 2007 9:18 am
Location: Helsinki

Post by KwE »

Voihan Turisas sanon ma!
Teditin

Post by Teditin »

Mulla katosi musta Fiscehrin reppu, viimesen kerran nähty siinä muistokivellä joka on lähellä sitä 'viimeistä' lavaa. Jos on mitään havaintoja, niin joko mailatkaa tedi_tin@hotmail.com tai soittakaa/tekstatkaa 0408210952.
Nevia

Post by Nevia »

vayry wrote:Onhan tuo muovipullojen salliminen todella iso myönnytys.
Käsittämätöntä, että pitää vielä jotain kaljatölkkejä salakuljettaa sisälle.
Toivottavasti muovipullot sallitaan jatkossakin, niistä idiooteista huolimatta, jotka niitä heittelivät lavalle... :evil:
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Post by Ice »

Nevia wrote:
vayry wrote:Onhan tuo muovipullojen salliminen todella iso myönnytys.
Käsittämätöntä, että pitää vielä jotain kaljatölkkejä salakuljettaa sisälle.
Toivottavasti muovipullot sallitaan jatkossakin, niistä idiooteista huolimatta, jotka niitä heittelivät lavalle... :evil:
Ihmeellisiä uusia juntteja oli taas mukaan saatu, tai idiotteja. Pulloja lenteli koko ajan kuin lokkeja ikään, no määrässä lokit veivät kyllä voiton. Mutta mikä vitun idea niitä pulloja on heitellä? Laiho taasen heitteli itse muutaman pullon yleisöön, ennen kun kai sai yhden takaisinkin, eli se meni melko tasan.

Toinen ihme juttu oli nämä tyypit, jotka ahtautuvat väkisin eteen kun kävelee lavasta poispäin! Vittu, tästä et mee :shock: Ja tuokin tuntui päälavan massassa olevan pirun yleistä, toh!

Mutta sää oli parhautta, ei kuuma, ei kylmä ei vettä kuin vähän alussa. Tuosta ei kai kukaan voi valittaa.
vaskitsa
Posts: 58
Joined: Wed Feb 02, 2005 8:30 am
Location: Vantaa

Post by vaskitsa »

Olen täysi taukki, mutta kuitennii. Kuka jakoi nimmareita Nightwishin Jukan kanssa Emperorin keikan aikana? Miehellä oli pitkät, kiharat, tummat hiukset ja ihan suomea puhui.
Narquelie
Posts: 309
Joined: Sat Aug 24, 2002 8:31 pm
Location: Jyväskylä
Contact:

Post by Narquelie »

vaskitsa wrote:Olen täysi taukki, mutta kuitennii. Kuka jakoi nimmareita Nightwishin Jukan kanssa Emperorin keikan aikana? Miehellä oli pitkät, kiharat, tummat hiukset ja ihan suomea puhui.
Tuomas Holopainen? :P
Metalcoholic

Post by Metalcoholic »

Vastoin ennakko-odotuksia tuli sitten oltua sisällä la-su. Kaljottelualue oli aivan alimitotettu, lauantaina hetkittäin niin täysi ettei kaikki halukkaat mahtuneet sisälle ja sunnuntaina muutamilta tiskeiltä loppui bisse kesken. Ensi vuodeksi tulee toivottavasti laajempi kalja-alue useampine istumapaikkoineen ("ei se heavy ole pelkkä nuorison juttu ;)").

Teltat vaikuttivat paremmilta kun niitä kiinnitysköysiä ei ollut siellä sun täällä aiheuttamassa kompastumisia.

Järkkäreiden toiminta vaikutti ainakin allekirjottaneen silmään fiksummalta ja asiallisemmalta kuin aiempina vuosina. Onneksi eivät olleet saaneet mitään pittikielto-ohjetta tänä vuonna vaikka oma kunto ei pittaamista sallinutkaan.

Bändikattaus oli hyvä, vaikka tietysti joukkoon mahtui niitäkin yhtyeitä jotka eivät paljoa nappaa, noo jokaiselle jtkn.

Pari tappelun poikasta tuli nähtyä, kai se koko kansan huviksi nouseminen aihettaa näitä ilmiöitä.
Nalle Österman

Post by Nalle Österman »

Vai että Tuska? Tuskaista istua kyllä täällä duunin päätteellä viikonlopun jälkeen... Festari onkin nimensä veroinen!
HeviKeiju

Post by HeviKeiju »

Iso Masa wrote:Perjantai meni ihan jees. Kohokohtana Turisaksen vitun kova keikka.
Lauantai meni mukavissa tunnelmissa, kunnes illalla rysähti. Joku riemuidiootti oli käynyt kääntämässä repun sieltä omavastuullisesta säilytysalueelta. Reppu löytyi myöhemmin löytötavarapisteeltä, mutta pahasti sisällöltään vajaana. Puhelin (firman, suljettu), avaimet ja ostokset ovat nyt jossain paremmassa tallessa. Toivottavasti syyllinen käyttää tavaroita itsensä hirttämiseen.
Sunnutai jäikin sitten paikalla kääntymiseen, kun vitutti.
Juuh, meillekkin tehtiin kunnon käännä reppu temppu perjantaina. Onneksi ei repussa ollut kuin parit siiderit ja kylmäkallet. Mutta repussa oli myös paita jota ei ole painettu kuin 20 kpl että se joka sen vei jollei nyt ollut vahinko niin kannattaa miettiä palauttaako heti vai kohta. Mutta itseasiaan.

Pe oli ihan jeesh. Katatonia oli perkeleenmoinen pettymys. Ei vaan nyt toiminut ollenkaan. CoB keikka nyt menikin vituiks tuon repun takia.

La alkoikin sitten 30-hv miitinkillä, sieltä sitten enemmän toisessa topikissa. Before the Dawn oli silkkaa rautaa, Disappear on vaan niin vitun loistava biisi. Tuskan toiseksi paras liveakti olikin PAIN. Herranjumala se vaan toimi, ON AND ON. Wasp oli kiva katella kalja-alueelta. Isis olikin sitten, no kerroin jo aikaisemmin terv. Shrapnelille :P olen vain tajuamaton

Su olikin silkkaa rautaa. Mercenary aloitti ja aloittikin vahvasti. Ainoa mitä jäin kaipaamaan keikasta oli Firesoul biisiä. BG olikin sitten seuraavana ja jäi jotenkin vaisun olonen kuva herrojen esiitymisestä. Nigthfall biisi korjasi potin. Taisivat Mirror,Mirrorin soittaa, ei katsottu loppuun asti kun mentiin Finntrollia kattoo. Ja olipas jengiä paikalla, prkl että alue olikin tukossa.

Miksei Finntroll ollut päälavalla niinkuin pari vuotta sitten. Ja jätkäthän veti semmoista jenkkaa että piti sitten päästä poes väljemmille vesille. Prkl ei vaan jaksanut siellä ihmismassassa, no joku toinen kerta kattomaan äijiä kun ovat jossain klubilla. Sieltä sitten Naildownin keikkaa kattomaan ja täytyy sanoa että pojilla soitto kulki. Teltassakin oli sen verran kuuma, että kostea iho rules.

:evilmosh: :devil: MOONSPELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :devil: :evilmosh:

Tämä prkl olikin sitten semmonen keikka heillä ekassa tuskassa että alta pois. YKSI sana: VAMPIRIA. Voi herranjumala kun taas on tulessa kun muistelee eilistä keikkaa. PRKL että se oli vaan niin vitun kova. TOINEN sana: RAVEN CLAWS (okei tuossa on kaksi sanaa). Kyllä se FERNANDO on jumala. Tässä oli bändi joka pelasti tämän vuoden tuskan. Iso kiitos ja kumarrus MOONSPELL:lle. Fernandon sanoja lainaten:"Thank for you Hospital!" :lol:

EDIT:"kirotusvirheet ja hiukan väärä topikki :oops: !"
cfe
Posts: 2208
Joined: Tue Sep 03, 2002 1:00 pm
Location: tre
Contact:

Post by cfe »

Nalle Österman wrote:Vai että Tuska? Tuskaista istua kyllä täällä duunin päätteellä viikonlopun jälkeen... Festari onkin nimensä veroinen!
Lisättäköön että 4 viikon kesäloma huipentui Tuskaan ja maanantai-aamun...tuskaan...
teuvo

Post by teuvo »

Metalcoholic wrote:Järkkäreiden toiminta vaikutti ainakin allekirjottaneen silmään fiksummalta ja asiallisemmalta kuin aiempina vuosina.
Sama havainto täällä.

edit.härövihre, ei osaa kirjoittaa suomea enää.
siili
Posts: 79
Joined: Sat Dec 06, 2003 5:15 pm
Location: Helsinki

Post by siili »

Asiasta nakkiin. Minkä värinen ja numeroinen arpa voitti sen kitaran sieltä? Itse ainakin missasin vaiheen jossa sellainen arvottiin.
Shalafi

Post by Shalafi »

Kovasti ihmettelen miksi Nosturiin ei lauantaina voinut ottaa kameraa. Kuulemma kuvaaminen kielletty paitsi pressipassilla. Puhutaan kuitenkin vielä pokkarimallin kamerasta eikä järkkäristä. No ei se kameran narikkaan hylkääminen niin iso harmi ollut (varsinkin kun Ajattaran keikka oli niin hirveetä paskaa, että parin biisin jälkeen piti lähtee lätkiin), mutta ihmetyttäähän moinen kun ennen on saanut kuvata.

Vaikka näkyhän sielä salissa kameroita, mutta se kohdalle osunut narikan pitäjä nyt oli muutenkin aika hapan tapaus. Samaan aikaa narikan tiskille osunut likka joutu luopumaan saippuakuplapullostaan. Luulikohan se kahva-apina tosiaan että likka meinaa juoda sen saippualitkun, kun perusteluna oli että mitään nesteitä ei voida sallia..

[end nillitys]
vaskitsa
Posts: 58
Joined: Wed Feb 02, 2005 8:30 am
Location: Vantaa

Post by vaskitsa »

Narquelie wrote:
vaskitsa wrote:Olen täysi taukki, mutta kuitennii. Kuka jakoi nimmareita Nightwishin Jukan kanssa Emperorin keikan aikana? Miehellä oli pitkät, kiharat, tummat hiukset ja ihan suomea puhui.
Tuomas Holopainen? :P
Eh, ei :P
unorthodox manifesto wrote:En tiedä, mutta sen sijaan mua kiinnostais tietää minkä takia sä kattelit Emperorin keikan aikana nimmarikojulle päin. :D
Vilkaisin ja kun ei ollut jonoa, niin hyökkäsin sutena paikalle :D Vaikka onkin edelleen mysteeri, kuka se toinen oli. Oli näköjään taas sunnuntaina siellä kojussa hyörimässä.
Signeerauksesta voi päätellä, että nimi alkaa M:llä, mutta ei ole Nightwish/Tarot-Marco.
scorpse

Post by scorpse »

JT Tormenttori wrote:Perjantaina oli Rastilassa sen verran hyvä meno, että taidan esittää pahoitteluni. Elikkä jos sellanen RATM-paitainen spede kävi hermojen päälle, niin sori...

Itse festareille asti en kyennyt, enkä edes ulkopuolelle kuuntelemaan. Nyt kaduttaa kun en Immortalia nähnyt.
Heh, oliko sulla vielä lippu? :D
Zarok
Posts: 349
Joined: Thu May 29, 2003 8:14 pm
Location: Tampere
Contact:

Post by Zarok »

Laajempaa selitystä myöhemmin, mutta yhteen asiaan täytyy puuttua eli tuohon Finntrollin telttakeikkaan. Allekirjoittaneen mielestä vaikka tungos oli aika infernaalinen, toimi keikka noin 1000x paremmin kun taannoinen päälavakeikka. Finntroll mielestäni on vaan helvetin paljon parempi pienemmässä teltassa kun suurella päälavalla, fiilis nousee kattoon ihan erilaisella tavalla, vaikka pientä tungosta on havaittavissa. Ugh, olen puhunut. Lisää myöhemmin.
TheKraken

Post by TheKraken »

"Pientä tungosta" on kyllä ehkä vuosisadan vähättely :D
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

Auringonpaiste oli sinänsä mukava lisä, mutta helvetti sentään, kun unohdin sekä lauantaina että sunnuntaina käydä ostamassa kaupasta aurinkorasvaa ennen alueella saapumista. Niin, ja näin jälkiviisaasti ajatellen, aurinkorasvaa olisi ollut varmaan Alepassakin myynnissä. Nyt on sitten niska palanut karrelle ja ihosyöpäpeikko vaanii taas askeleen lähempänä.. :worried: Niskaakin särkee ”ihan kivasti”.
Johnny Guitar
Posts: 578
Joined: Fri Sep 15, 2006 7:16 am
Location: Hell is sinking

Post by Johnny Guitar »

http://www.salakuunneltua.fi/index.php? ... 630-191808

tuo Musti Laiton on hyvä juttu joo. mistäköhän se on tullut noin yleiseksi että lehdetkin tajuaa.
Musti Laitonhan on siis tämä eräs bändi.
Johnny Guitar
Posts: 578
Joined: Fri Sep 15, 2006 7:16 am
Location: Hell is sinking

Post by Johnny Guitar »

http://www.mustilaiton.net/

tuosta? onhan tuo jo yli kymmenen vuotta vanha bändi. itsekin nähnyt livenä ja omistanut levyn.
Post Reply