Tuska lippujen hinnat

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
Jussi
Posts: 10667
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

Se varmaan kerrotaan ensi viikonloppuna FME:ssä kuten ohjelmakin. :idea:
n. 70€ se on viime aikoina tainnut olla.
LRZ
Posts: 490
Joined: Sat Jan 10, 2004 7:15 pm
Location: Espoo

Post by LRZ »

Asian vierestä: Tietääkö kukaan, myydäänkö tänä vuonna Tuskan lippuja ennakkoon FME:ssä viimevuotiseen tapaan? Jos myydään, mihin hintaan?
Ancalagon

Post by Ancalagon »

Alkaa menemään jo vähän turhan kalliiksi ja harkintaan jos tuosta kolmesta päivästä saa enemmän kuin se about 70 euroa maksaa. Tyyriiksi käy.
HolyWar
Posts: 115
Joined: Wed Nov 27, 2002 9:12 am
Location: Espoo

Post by HolyWar »

Eihän sinne pakko ole tulla. :twisted:
HolyWar
Posts: 115
Joined: Wed Nov 27, 2002 9:12 am
Location: Espoo

Post by HolyWar »

Blackrose wrote:Kyllä sinne tullaan maksoi mitä maksoi. :D
Oikein.
Inf

Post by Inf »

Taitavat tosiaan Suomessa festarilippujen hinnat olla eurooppalaiseen tasoon verrattuna varsin alhaiset. Eikä IMO kyllä joku 70 euroa Tuskasta ole paljon mitään, kun tosissaan miettii, mitä kaikkea sillä saa. Tulisi ehkä hhhitusen kalliimmaksi käydä katsomassa kaikki - tai edes kiinnostavimmat - bändit erikseen pitkin vuotta, etenkin jos asuu itse kauempana pääkaupunkiseudulta.
OooO

Post by OooO »

Inf wrote:Taitavat tosiaan Suomessa festarilippujen hinnat olla eurooppalaiseen tasoon verrattuna varsin alhaiset.
Jep, todella mukavat ovat Suomen hinnat. Ellei sitten tulevaan Ozfestiin vertaa.
rss
Posts: 448
Joined: Sun Jan 15, 2006 10:43 pm
Location: VANTAA
Contact:

Post by rss »

ai katotaanko siellä bändejä?.. :shock:
Jussi
Posts: 10667
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

^ No ei, kun näyttäydytään :drunk:
cornerarea

Post by cornerarea »

Viime vuonna oli varaa valita Celtic Frostista 8)

Eipä silti, oli kyllä koko sunnuntailipun hinnan arvoinen keikka.
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

Jussi wrote:^ No ei, kun näyttäydytään :drunk:
Ja katotaan futista. :silly: Ensikesänä lupaan tarjota jalkapalloksi pukeutuneelle gootille kaljan. Kyllä, olen vähän väsynyt.
luonnonoikku

Re: Tuska lippujen hinnat

Post by luonnonoikku »

Blackrose wrote: Olisihan se kiva tietää paljonko liput maksavat kaiken kaikkiaan :D

Tuntuvat nimittäin jokavuosi nousevan 8)
www.tuska-festival.fi wrote:Lippujen hinta 38e yhden päivän liput ja 75e kolme päivää.
teepee
Posts: 165
Joined: Thu Oct 03, 2002 7:28 pm
Location: Tre

Post by teepee »

Rosa wrote:Joka vuosi lippujen hinta on noussut noin pari-kolme euroa.
2003: 62e/28e
2004: 65e/30e
2005: 67e/32e
2006: 72e/36e
2007: 75e/38e
Tuohan vastaa aivan normaalia inflaatiota. Tuolla aikavälillä myös palkat ovat nousseet keskimäärin samaa 4%:n vuosivauhtia. Vastaa siis suhdanteen mukaista rahan arvon muuttumista. Samaa pätee muihinkin hintoihin ja ansioihin, ellet sitten satu olemaan opiskelija tai tietokone. Lähde vaikka tuolla: http://www.tilastokeskus.fi/
Riddler`

Post by Riddler` »

niinpä, ei ole opintotuen määrä noussu ei. prkl. no pitää silti kaapia jostain noi rahat, vaikka vähentää juomista ennen kesää (arrrgh)
Jussi
Posts: 10667
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

Kävinpäs tänään viimein kaupungilla kuljaillessani lunastamassa 3 pv:n lippuni talteen, varmaan koskaan ole näinkään myöhään jättänyt kuutena aikaisempana kertana. 75+1€ perkele, mutta aina pitää perinnefestariin olla varaa. Loput kuusikostamme saavat sitten tämän lukiessaan vastustamattoman halun hakea omansa välittömästi :twisted: hushus!
Skelethos

Post by Skelethos »

^ Siinä malliesimerkki millaisella porukalla kuuluu lähteä tuskaan: kuuskuuskuusikolla. (Argh, taas tulee puujalkavitsiä väärään paikkaan.)
Garde Locho

Riittääkö liput?

Post by Garde Locho »

Onko kellään tilastoa siitä miten kohtalokkaasti ja missä vaiheessa kevättä/kesää Tuskan liput on myyty loppuun aikaisempina vuosina?
Tässä pitäisi haalia useampi lippu kasaan useammalle ulkomaalaiselle vieraalle, mutta varallisuus tulee vastaan. Alkaakohan olla jo kiire jos haluaa päästä tilaisuuteen?
TheKraken

Re: Riittääkö liput?

Post by TheKraken »

Garde Locho wrote:Onko kellään tilastoa siitä miten kohtalokkaasti ja missä vaiheessa kevättä/kesää Tuskan liput on myyty loppuun aikaisempina vuosina?
Tässä pitäisi haalia useampi lippu kasaan useammalle ulkomaalaiselle vieraalle, mutta varallisuus tulee vastaan. Alkaakohan olla jo kiire jos haluaa päästä tilaisuuteen?
Toukokuuta/kesäkuuta se on yleensä ollut, kun ne ovat loppuneet.

Itse tossa joku vuos jouduin ostamaan kolme yhden päivän lippua, kun jätin liian viimetinkaan.

Nyt on jo liput onnellisesti Tiketissä odottamassa noutoaan.
Skelethos

Re: Riittääkö liput?

Post by Skelethos »

TheKraken wrote:Itse tossa joku vuos jouduin ostamaan kolme yhden päivän lippua, kun jätin liian viimetinkaan.
Mutta eivätkö yhden päivän liput (riippuen mitä vetonauloja on minäkin päivänä) ole loppuneet yleensä ensin? Vai muistanko ihan päin seiniä?
cornerarea

Re: Riittääkö liput?

Post by cornerarea »

Skelethos wrote:
TheKraken wrote:Itse tossa joku vuos jouduin ostamaan kolme yhden päivän lippua, kun jätin liian viimetinkaan.
Mutta eivätkö yhden päivän liput (riippuen mitä vetonauloja on minäkin päivänä) ole loppuneet yleensä ensin? Vai muistanko ihan päin seiniä?
Mulla on myös sellainen kuva, että yhden päivän liput ovat loppuneet ensin. Parina viime vuonna on kyllä tainnut kolmenkin päivän liput myydä loppuun, siinä kesäkuun puolenvälin kieppeillä.
TheKraken

Re: Riittääkö liput?

Post by TheKraken »

cornerarea wrote:
Skelethos wrote:
TheKraken wrote:Itse tossa joku vuos jouduin ostamaan kolme yhden päivän lippua, kun jätin liian viimetinkaan.
Mutta eivätkö yhden päivän liput (riippuen mitä vetonauloja on minäkin päivänä) ole loppuneet yleensä ensin? Vai muistanko ihan päin seiniä?
Mulla on myös sellainen kuva, että yhden päivän liput ovat loppuneet ensin. Parina viime vuonna on kyllä tainnut kolmenkin päivän liput myydä loppuun, siinä kesäkuun puolenvälin kieppeillä.
En muista tähän hätään ainuttakaan vuotta, että yhden päivän liput olisi ensin loppuneet. Joskus 2001/2002 taisi loppua perjantain (vai oliko lauantain) liput, kun oli joku iso vetonaula silloin. Muuten on kyllä minun aivosolujen mukaan aina 3pv liput kadonneet ensin.
TheKraken

Post by TheKraken »

Rihmakallo wrote:Viime vuonna kävi kaveri hommaamassa kolmen päivän lärpäkkeen reilut 20 tuntia ennen porttien aukeamista. Tosin tämän vuoden rosteri vaikuttaa näin ennakkoon ehkä vähän enemmän yleisöön menevältä, joten ihan näin myöhään ei välttämättä kannata jättää.
Peruutusläystäkkeitä voi toki aina saada, mutta tämän varaan en muuten luottaisi.

Kahtena vuonna olen muuten lipun löytänyt ja sen kaverille lahjoittanut. Että kiitos vaan niille, jotka niistä ei osaa huolta pitää.
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Post by Spunkmeyer »

Lyödäänkö vetoa ensimmäisestä sold-out-päivästä? Itse olen perjantain kannalla: Immortal, Bodom ja Dragonforce.
TheKraken

Post by TheKraken »

Rihmakallo wrote:^^ & ^

Heh, nimenomaa viime vuonna myytiin ainakin perjantai jo ennakkoon loppuun ja kolmen päivän lippuja jäi vissiin vielä portillekin asti myytäväksi. :wink:

Ja kuten ylempää voi päätellä, ei ollu peruutuslippu vaan ihan "käyttämätön" kappale kaverilla kyseessä. Mutta kuten sanoin, tuskin tänä vuonna samalla menolla lippua saa.
Olen kyllä 99,9% varma, että portilta ei saanut, ainakaan perjantaina, lipun lippua. Eri asia sitten jos siellä joku muutama peruutuslippu oli kaupan aamusta asti jonottaneille. Muistan myös joskus juhannuksen korvilla, kun olin kovin iloissani todetessani että (3 pv) liput oli myyty loppuun ja minulla jo hyvissä ajoin hankittuna oma oli. Ja hyvin on myös muistissa, kun 2003 jäi kaveri ilman 3 pv lippua, mutta osti sitten la ja su liput portilta, kun hälle puhelimessa kerroin että niitä on jäljellä. 2004 ostin itse 3 yhden päivän lippua joskus juhannuksen jälkeen, kun 3 pv liput olivat loppu.

Muistelisin myös tälläkin palstalla joskus muinoin olleen keskustelua siitä että ne 3 pv läpyskät kun loppuu ensin, niin miksei niitä voisi painattaa enemmän ja vähentää päivälippuja.

Turha kai tästä on vängätä, kun ei ole faktoja muistikuvien tueksi, mutta varmaa on se että siihen ei kannata luottaa että ovelta saisi (tai edes viikkoa paria ennen). Toki ne peruutusliput aina ovelle kärrätään, mutta puhutaan kuitenkin ihan muutamista hajakappaleista.
Zarok
Posts: 349
Joined: Thu May 29, 2003 8:14 pm
Location: Tampere
Contact:

Post by Zarok »

Joo, itsekkin 2004 jouduin hitauden takia ostamaan 3pv lipun huutonetin trokarihinnoilla. Hieman vitutti, kun 2pv oston jälkeen selvisi, että kaverilta olisi saanut normaalihinnalla ylimääräisen, kun se ei itse päässytkään menemään. Oh well, such is life. Tämän vuoden lippu lähtee ostoon, kunhan tulee toukokuun opiskelijan joulu eli opintotuet.
Post Reply