Tuska lippujen hinnat

Tuska Metal Fest - keskustelu
Jussi
Posts: 10664
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

Perjantailiput ovat vissiin loppuneet, ainakin sen 'ekan kerran' nyt, ennenkuin varauksista vapautuu.. yllättäen, kun COB mahtaa olla sen ns. ylimääräisen väen vetäjä tänä vuonna.

edit: la kans "täyteen varattu" näemmä, kah.
KwE
Posts: 123
Joined: Fri Jan 12, 2007 9:18 am
Location: Helsinki

Post by KwE »

Juu näin on. Tiketin mukaan myöskin kolmen päivän lippuja löytyy enään rajoitetusti.
Inf

Post by Inf »

Nyt sekä Tiketti että Lippupalvelu näyttävät loppuun varattua perjantain, lauantain sekä kolmen päivän lippujen kohdalla. Aika hyvä tuuri kävi - kolmen päivän lippu tuli haettua toissapäivänä, enkä silloin edes tiennyt, että liput olisivat jo käymässä vähiin.

Sunnuntain lippuja sen sijaan näkyy olevan vielä hyvin saatavilla.
LRZ
Posts: 490
Joined: Sat Jan 10, 2004 7:15 pm
Location: Espoo

Post by LRZ »

derrik wrote:Itse olen jo niin monta vuotta Tuskassa viettänyt, että eiköhän sinne taas 2008 kömmitä..:)
Näin minäkin olen ajatellut. Tämänvuotinen bänditarjonta vaan on niin surkea, etten ole enää varma. Ensi vuonna odotan enemmän varmistuksia ennen kuin teen päätökseni.
inf wrote:Sunnuntain lippuja sen sijaan näkyy olevan vielä hyvin saatavilla.
Tämä ei yllätä minua ollenkaan. Viime vuosina siellä on ollut niin kovan luokan artisteja (Dio, Accept & Celtic Frost muutaman mainitakseni), että tämänvuotiset stratovariukset tai blindguardianit eivät pääse samaan tasoon tai herätä samanlaista mielenkiintoa edes suurimmissa kuvitelmissaan.
TheKraken

Post by TheKraken »

Minun mutu-veikkaukseni juhannuksen tienoista ei näemmä kovin pieleen osunut. Ja taisi tosiaan ne 3 pv:n liputkin loppua, eikä niitä portille jää ;)
TheFourthHorseman
Posts: 622
Joined: Sat Jan 04, 2003 12:11 pm
Location: Turku

Post by TheFourthHorseman »

Selitys löytynee jo julkistetusta esiintyjälistasta...ei ne ilmaiseksi soita.
Van Island
Posts: 285
Joined: Thu May 06, 2004 10:50 am
Location: Helsinki

Post by Van Island »

Katselin tuota pari postausta yllä olevaa tekstiä ja olin että mitä hullua, joko ne liput on menneet, en postausajankohtaa katsonut. Onneksi vilkaisu lippumyymäläsivustoille rauhoitti sykkeen. 3.3. siis lähtee myyntiin.
LauriS
Posts: 37
Joined: Tue Feb 19, 2008 4:48 pm
Location: MLI
Contact:

Post by LauriS »

Kaveri toi tuliaisena FME:stä kolmen päivän lipukkeen, hintaa yhteensä 70e + olut hakupalkkaa. Mielestäni erittäin kohtuullista - ottaen huomioon ettei itse tarvinnut venyä käytännössä milliäkään piletin hankkimiseksi.

Ei sillä, tuolla esiintyjälistalla olisin ollut valmis maksamaan sen 85 euroa, ja vaikka vähän jonottamaankin.

edit: typo korjattu
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Post by Ice »

Kalevi wrote:En ole ennen Tuskassa ollut niin kysyisin vaan sitä, että voiko siinä ovella ostaa lippunsa vai pitääkö ne tilata etukäteen?
Etukäteen jos meinaat porttien sisälle tulla. Viimeiset, niin kuinka monta vuotta 3 pv myynyt enakkoon loppuun.
jaketin
Posts: 86
Joined: Fri Feb 13, 2004 11:07 am
Location: Helsinki

Post by jaketin »

maksoin just roc im parkin lipusta 130 euroa. downloadiin piti mennä, mutta peruuntui. sinne maksoi 180 egee liput. ei kait toi tuska niin pahan hintainen ole. eiköhän hinnan nousuun vaikuta myös aluevuokra...
Raddox
Posts: 250
Joined: Tue Mar 06, 2007 6:37 pm
Location: HellSINki

Post by Raddox »

Anchjo wrote:lauantaina eivät enää myyneet ennakkolippuja. .
Eikö? Minä ainakin sain ostettua lipun sieltä lauantaina
Raddox
Posts: 250
Joined: Tue Mar 06, 2007 6:37 pm
Location: HellSINki

Post by Raddox »

Anchjo wrote:
Raddox wrote:
Anchjo wrote:lauantaina eivät enää myyneet ennakkolippuja. .
Eikö? Minä ainakin sain ostettua lipun sieltä lauantaina
Jaa, no ehkä ne sitten vain loppuivat aikaisin. Itse menin Amberian Dawnin jälkeen kattelemaan eikä myyntipisteellä ollut ketään. Kysyin vielä varmuuden vuoksi infopisteestäkin ja siellä sanottiin ettei lippuja enää myydä.
No joo.Minä menin heti kun ovet avautui niin ostamaan lipun
Furcifer
Posts: 268
Joined: Sat Mar 10, 2007 11:39 am
Location: Espoo

Post by Furcifer »

Joo ei niitä pitkin iltaa siellä myyty. Itsekin tultiin perjantaina vähän myöhässä paikalle ja olivat jo myytävänsä myyneet.
Post Reply