Mitä päälle Tuskaan 07?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
teuvo

Post by teuvo »

Zirp666 wrote:
teuvo wrote:
Zirp666 wrote:Mä laitan ainakin punaisen PVC-mekon päälle ja annan pillua kaikille.
Olinks mä hyvä?
Helwetin hyvä!
Pus & kram.
-ari perkele-

Post by -ari perkele- »

Mr.O wrote:Toivottavasti joku oli edes pukeutunut pizza-hattuun, Eläkeläisten tyyliin. Kesän kuuminta muotia ja käytännölistä!
Pizza-hattu? Onko se vähän niinkuin valashattu?
Narquelie
Posts: 309
Joined: Sat Aug 24, 2002 8:31 pm
Location: Jyväskylä
Contact:

Post by Narquelie »

Pizzakypärä (eikä mikään hattu) = tilataan pizza, laitetaan se päähän. Kysyttävää?
Narquelie
Posts: 309
Joined: Sat Aug 24, 2002 8:31 pm
Location: Jyväskylä
Contact:

Post by Narquelie »

\o. wrote:
Narquelie wrote:Kysyttävää?
Kumpi puoli ylöspäin? Suoraan uunista, syömälämpöisenä vai kylmänä? Millä täytteillä? Pannupizza vai tavallinen? Perhe- vai normaalikoko?
"Onni: Mennään pizzeriaan ja tilataan Fantasia-pitsaa ja ihan vitunmoinen pohtiminen on ensin, että mitä otetaan täytteeksi ja sitten kun se lopulta tulee, niin katsotaan sitä pitsantuojaa silmiin ja laitetaan se pitsa päähän.
Kristian: Sanoo kiitos ja poistuu paikalta. Oli muuten hauska herätys sen hautajaiskeikan jälkeen. Kokeilin tukkaa, niin se oli ihan jäykkä. Mie kokeilin, että mitä helvettiä tässä nyt on, niin tonnikalaa, jotain oliiveja ja helvetti katkarapuja löytyy päästä."

Lähde: Eläkeläiset - Suuri Suomalainen Juopottelukirja.

Näillä on pärjättävä, sillä enempiä yksityiskohtia ei kirja kertonut.
cthulhu-fhtagn

Post by cthulhu-fhtagn »

Herttaisilla teineillä pysyi kunnioitettavan hyvin se äidin ostama pitkä nahkatakki päällä vaikka hiki näytti virtaavankin. Tämä on ilmeisesti sitä ns. "hevimeininkiä".
Nightmare82

Post by Nightmare82 »

Mää olin se vaalea- ja lyhyttukkainen urpo, joka oli pukeutunut BG-huppariin, farkkuihin ja mustiin lenkkareihin. :D
Nalle Österman

Post by Nalle Österman »

Zirp666 wrote:Mut tunnisti siitä, että mulla oli päällä kaikki kolme päivää ---- tadaa, känni!!! :P
Nii mutki. :twisted:
Dead Man
Posts: 1032
Joined: Mon May 26, 2003 5:58 pm
Location: Limbus Helsinki, spiritual Parkano

Post by Dead Man »

Ja nytkö tämä sitten vaihtui Mitä oli päällä Tuskassa?-topiciksi? Morjens.
Dead Man
Posts: 1032
Joined: Mon May 26, 2003 5:58 pm
Location: Limbus Helsinki, spiritual Parkano

Post by Dead Man »

Gorgoth wrote:
Dead Man wrote:Ja nytkö tämä sitten vaihtui Mitä oli päällä Tuskassa?-topiciksi? Morjens.
No yhyy, kotimode.
Häh? Ei tässä nyt modeilulla ole mitään osaa eikä arpaa.
TheKraken

Post by TheKraken »

Gorgoth wrote:
Dead Man wrote:
Gorgoth wrote:
Dead Man wrote:Ja nytkö tämä sitten vaihtui Mitä oli päällä Tuskassa?-topiciksi? Morjens.
No yhyy, kotimode.
Häh? Ei tässä nyt modeilulla ole mitään osaa eikä arpaa.
Oli tai ei, mutta kommenttisi oli silti turha. Ei tarvitse noin pienen asian takia naputtaa.
Ei tainnut mielessä käydä, että kyse saattoi hyvinkin olla ns. vitsistä. Se oli varmaan jonkinlainen sarkastinen tms ironinen letkautus, jonka oli tarkoitus saada ihminen vähintään hymyilemään, eikä suinkaan mikään naama norsunvitulla väännetty yhyy-itken-verta-foorumivääryyden-vuoksi -henkinen juttu.
Dead Man
Posts: 1032
Joined: Mon May 26, 2003 5:58 pm
Location: Limbus Helsinki, spiritual Parkano

Post by Dead Man »

TheKraken wrote:
Gorgoth wrote:
Dead Man wrote:
Gorgoth wrote:
Dead Man wrote:Ja nytkö tämä sitten vaihtui Mitä oli päällä Tuskassa?-topiciksi? Morjens.
No yhyy, kotimode.
Häh? Ei tässä nyt modeilulla ole mitään osaa eikä arpaa.
Oli tai ei, mutta kommenttisi oli silti turha. Ei tarvitse noin pienen asian takia naputtaa.
Ei tainnut mielessä käydä, että kyse saattoi hyvinkin olla ns. vitsistä. Se oli varmaan jonkinlainen sarkastinen tms ironinen letkautus, jonka oli tarkoitus saada ihminen vähintään hymyilemään, eikä suinkaan mikään naama norsunvitulla väännetty yhyy-itken-verta-foorumivääryyden-vuoksi -henkinen juttu.
Jeh, papukaijamerkki sinne suuntaan.
TheKraken

Post by TheKraken »

Kyllähän noita siipiveikkoja riitti. Jotkut ihan söpöjä, jotkut ei. Pari aikamoista sotanorsua siellä pyöri siipien kanssa. Teki mieli käydä sanomassa, että tarttis muutaman hehtaariin lisää pinta-alaa, jotta noilla tommoista lennättäis, mutten viittinyt.
Jukkis
Posts: 300
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:47 pm
Location: Above you

Post by Jukkis »

Mä en laita mitään!
Elektra

Post by Elektra »

Näin jälkikäteen harmittaa hirveästi, etten painattanut Tuskaan paitaa, jonka etumuksessa lukee, "FMP-ÄMMÄ" ja takana, "En saletisti saa. BiC." (tuohon voisi vielä pistää sellasen Luigin pää -hymiön). Vaihtoehtoinen selkäteksti: "Look at the bone structure!" Äh, haluaisin nuo kaikki siihen. Kumpa minulla olisi kolme puolta. :shock:

Ensivuonna meitsin voi varmaan tunnistaa jostain tuon suuntaisesta!
LRZ
Posts: 490
Joined: Sat Jan 10, 2004 7:15 pm
Location: Espoo

Post by LRZ »

InChains wrote:Itsehän vein kotiin sen parhaimman näköisen. 8)
Minulla ei ole mitään muistikuvia tällaisesta.
Misanthropia

Post by Misanthropia »

InChains wrote:Ja muuten: tänä vuonna Tuskassa tuntui olevan erityisen paljon hyvännäköisiä miehiä, jopa enemmän kuin keskinkertaisia tai rumia. Tarjontaa olisi ollut jos vaan olisi ollut mahdollisuutta hypätä sekaan.
Tästä täysin samaa mieltä :D Kuudetta kertaa tapahtumaa todistamassa, eikä koskaan aiemmin ole pää pyörinyt näin paljon (juu, saa katsoa muttei koskea). Terveisiä vaan sinne Dragonforcen nimmarijonoon nuorelle kitaristille, pelastit kohteliaisuuksillasi tädin päivän :wink: Ja sinä kiva&komea tamperelaismies vessajonossa Sue-teltan sivustalla perjantaina, kuin myös.
Elektra

Post by Elektra »

Missä helvetissä te olette Misantrophia ja InChains Tuskaanne viettäneet ja voinko mäkin ensivuonna tulla? :D
Ehrsatzmessiah
Posts: 145
Joined: Tue Nov 01, 2005 12:35 pm
Location: Turku
Contact:

Post by Ehrsatzmessiah »

holokausti wrote:Kai nyt tänne saisi jo perustaa ketjun "kadotetut hevikaverit/-ihastuxet/-panot" :idiot: ?
Niin tai Hevideittipalvelun :drunk:
HungDaddy

Post by HungDaddy »

Mulla oli samat vaatteet ku aina muutenki. Ja vuodesta 2002. Ti ta taaaaaaaa.
Palantyre
Posts: 477
Joined: Sun May 04, 2003 2:21 pm
Location: Pori

Post by Palantyre »

Ehrsatzmessiah wrote:
holokausti wrote:Kai nyt tänne saisi jo perustaa ketjun "kadotetut hevikaverit/-ihastuxet/-panot" :idiot: ?
Niin tai Hevideittipalvelun :drunk:
Kannatetaan! Tarvin pesää.
Skriiveri
Imperiumi Crew
Posts: 550
Joined: Wed Mar 24, 2004 10:15 am
Location: Espoo
Contact:

Post by Skriiveri »

Palantyre wrote:
Ehrsatzmessiah wrote:
holokausti wrote:Kai nyt tänne saisi jo perustaa ketjun "kadotetut hevikaverit/-ihastuxet/-panot" :idiot: ?
Niin tai Hevideittipalvelun :drunk:
Kannatetaan! Tarvin pesää.
Ole hyvä :twisted:
Raastin

Post by Raastin »

Näittekö sen kenel oli känni päällä? se olin minä
Skelethos

Post by Skelethos »

Voita, juustoa, kinkkua, majoneesia, salaattia, pari nakkia, ketsuppia ja sinappia, pihvi, tomaattia, kurkkua, kebab-lihaa, pekonia, barbeque-kastiketta, sipulia, cheddaria, mozzarellaa, tupla- ja triplajuusto.

Siis eväsleivän päälle.
TheKraken

Post by TheKraken »

Olisit nyt yrittänyt pitää tuon sisällä seuraavaan topicciin :D
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

Skelethos wrote:Voita, juustoa, kinkkua, majoneesia, salaattia, pari nakkia, ketsuppia ja sinappia, pihvi, tomaattia, kurkkua, kebab-lihaa, pekonia, barbeque-kastiketta, sipulia, cheddaria, mozzarellaa, tupla- ja triplajuusto.

Siis eväsleivän päälle.
Sydän kiittää.
Post Reply