Mitä päälle Tuskaan 07?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
TheKraken

Post by TheKraken »

Nuijapää wrote:mahtaa itkettää ku joudut otttaa siin portil kaikki niitit ja terävät kamat pois päältä :D
Portille jää vain naularannekkeet ja vastaavat. Perusniittiroinat kulkee mukana ihan mukavasti, kuten myös vähän paksummatkin kettingit.

Ja Malapharille kyllä satelee täältä tuskaskenepisteitä.
TrollhorN
Posts: 432
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:20 pm
Location: Metal Institution
Contact:

Post by TrollhorN »

Gambina Quorthon wrote:Seuraavaksi varmaan kielletään myös mörkömeikkien käyttö.
Joka ois ihan hyvä juttu, ehkäääää.
Demonarch

Post by Demonarch »

Mörköjen soittaminen kuulostaa sen verran mielenkiintoiselta spektaakkelilta, että olen ainakin sen kieltämistä vastaan. Miten mörköä soitetaan? Tekeekö näin joku? Kansa janoaa tietoa!
max_torture

Post by max_torture »

Viime vuonna unohdin maiharit kotiin, tänä vuonna tsempataan myös pukeutumisessa ettei tarvitse tallustella kolmea päivää lipokkaissa.
warhorse
Posts: 161
Joined: Wed Jul 21, 2004 7:41 am
Location: Vantaa

Post by warhorse »

Ioxio wrote:Kaveri heitti kyllä ässän. Teetetään t-paidat jossa lukee "Vittu mitä paskaa!". Sitten peltorit päähän, aurinkolasit silmille ja kädet puuhkassa (ei tarvitse sitä oikeaa "puuhkaa" kuitenkaan) seisomaan lavan eteen.
Voi saatana, paras!
Vonp
Posts: 30
Joined: Mon Oct 17, 2005 7:41 pm
Location: Oulu

Post by Vonp »

Garona Quibrequedion wrote:Jaah, mitä päälle tuskaan. Tätä on mietitty pitkään ja hartaasti. Ja sitten vielä sanovat, etten valmistele mitään etukäteen:

1. tuskapäivä
musta samettipaita, musta korsetti, musta hame (jossa hieman härpäkkeitä), verkkosukat ja härpäkesaappaat, joissa on piikkejå ja solkia. Otsaan tällään lepakkotiaran ja kaulaan laitan vähintään kolme erilaista piikkipantaa. Käsivarsille pistän kaikki mahdolliset kaapistani löytyvät niittirannekkeet ja kaulaan tulee niin paljon koruja, että muistutan kävelevää joulukuusta ja koko homman kruunaa pelottavat mörkömeikit

2. tuskapäivä
Otan hieman iisimmin noiden lisähärpäkkeiden kanssa ja laitan vain yhden piikkipannan ja kaksi kaulukorua. Mörkömeikit tietty maalattu huolellisesti kasvoille . . . Jalkoihini laitan TRIPP-härpäkehousut, ja rokkiläpsärit ja sitten Dark Funeral-paidan, mutta se ei taida näkyä ollenkaan koska laitan mun pitkän härpäketakin päälleni.

3. tuskapäivä
Skottihame ja verkkosukat ja musta paita, johon aiotaan oman demonirakkaani kanssa painattaa jokin pähee teksti. Ja niitä niittihärpäkkeitä on taas joka saatanan paikassa ja mörkömeikkaukseen lisään uuden värin: uskaltaudun käyttämään punaista !! :)

ja tää oli sit vaan ihan alustavaa juttua, muutoksia saataa ilmaantua, riippuen mikä päivä Immortal esiintyy (silloin haluan synkistellä härpäketakissa) ja siitä lepakkotiarasta en vielä oikein tiedä, koska niilla keikoilla kun sitä oon päälläni pitänyt ja sitten innostunut moshshaa liikaa niin aina se on tippunut nenälle ja sit oon ollut nolona :lol:

Jos mun novelli loppuis tähän . . .
Otitko tosissas? Toivottavasti hirtät itses suihkuun.
Jussi
Posts: 10668
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

Vonp wrote:Toivottavasti hirtät itses suihkuun.
Voi saatana, paras!
"härpäke"? :wall:
Van Island
Posts: 285
Joined: Thu May 06, 2004 10:50 am
Location: Helsinki

Post by Van Island »

Tosta vonpeen kommentista, että vähemmästäkin on lentänyt idiotismien heittäjälle bannit. Imperiumi ei kylläkään edellytä käyttäjilleen tietyn ääoonormin ylittymistä, mutta joku raja, maggots...
Raddox
Posts: 250
Joined: Tue Mar 06, 2007 6:37 pm
Location: HellSINki

Post by Raddox »

+ upouusi(käytetty) nahkarotsi
Inf

Post by Inf »

Garona Quibrequedion wrote:Topiikin aihe oli: mitä päälle tuskaan!! vastasin kysymykseen. Mene muualle nillittämään.
Tota, ootko huomannut, että tässä keskustelussa on enimmäkseen ollut vallalla ei-niin-vakava suhtautuminen otsikon kysymykseen? Saattaa ehkä olla, että "novellisi" hillittömyys kumpuaa tästä.
TheKraken

Post by TheKraken »

Garona Quibrequedion wrote:huoh... :dead: huumorintajuahan multa löytyy vaikka kuinka paljon ja olen toki huomannut tämän keskustelun ei-niin-vakavan suhtautumisen. Samaa olen huomannut melkein kaikissa näissä Imperiumin topiikeissa ...
Taidat olla oikein jonkin sortin suuremmankin luokan koomikko, sen verran hauskaa on ollut messulautauraasi seurata.

Taitaa silti olla ihan tahatonta tämän sortin komedia.
kjs

Post by kjs »

CrazyCatt wrote:Ja tämä pukeutumistopikki aukeaa huomattavasti paremmin niille jotka ovat seuranneet laudan keskusteluja ainakin pari-kolme-vuotta. Kyseessä on siis niin sanottu "inside-läppä". :wink:
Ei vaan jostain syystä naurata.
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Post by Spunkmeyer »

salmivaara wrote:
CrazyCatt wrote:Ja tämä pukeutumistopikki aukeaa huomattavasti paremmin niille jotka ovat seuranneet laudan keskusteluja ainakin pari-kolme-vuotta. Kyseessä on siis niin sanottu "inside-läppä". :wink:
Ei vaan jostain syystä naurata.
Tosikko, leave the hall!
Lustress

Post by Lustress »

Yleisesti ottaen parasta, mita Tuskavaatekeskustelu on kansalaisille tarjonnut, oli spin-offkeskustelu Miten Tukeutua Puskaan. Ja sitten sekin meni lukkoon. Pöh. :wink:
plopp

Post by plopp »

TheKraken wrote:
Garona Quibrequedion wrote:huoh... :dead: huumorintajuahan multa löytyy vaikka kuinka paljon ja olen toki huomannut tämän keskustelun ei-niin-vakavan suhtautumisen. Samaa olen huomannut melkein kaikissa näissä Imperiumin topiikeissa ...
Taidat olla oikein jonkin sortin suuremmankin luokan koomikko, sen verran hauskaa on ollut messulautauraasi seurata.

Taitaa silti olla ihan tahatonta tämän sortin komedia.
Jos vaan tuntisit tämän tytön IRL niin ymmärtäisit paremmin, aikamoista seikkailua vähän väliin. Jos Nemi on tuttu sarjakuva niin voit kuvitella about samaa meininkiä. Mut mikäs siinä, harvemmin on tylsää :silly:

Ja jotta ei menisi täysin off-topikiks niin mä laitan päälle CD-levyistä tehdyn panssarin sekä He-Man karvakalsarit. Mikäli tulee liian kylmä niin laitan päälle tukevamman humalan.
Phantomenon
Posts: 28
Joined: Sat Mar 15, 2003 11:28 pm
Location: Jkl
Contact:

Post by Phantomenon »

Verkkarit, pilottitakki ja karjalan lippis. Alle villapaita ja jalkaan villasukat.
HungDaddy

Post by HungDaddy »

No vittu balettitossut.
-Untamo-
Posts: 510
Joined: Mon May 15, 2006 5:25 pm
Location: Delfinaario

Post by -Untamo- »

Yes penis balettitossut.
Ludicrous
Posts: 497
Joined: Mon Jan 05, 2004 10:03 am
Location: Ratavartijan mökki
Contact:

Post by Ludicrous »

Impure wrote:perjantaina päällä on kauheat määrät niitti rannekkeita ja sairaan näköset corpsepaintit.
yleinen kysymys, onko olemassa terveen näköisiä corpsepaintteja?
Lustress

Post by Lustress »

No vittu balettitossut
Yes penis balettitossut.
:rotfl: Apuva...
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

Lustress wrote:
No vittu balettitossut
Yes penis balettitossut.
:rotfl: Apuva...
Jos toiseen jalkaan laittaa vittubalettitossun ja toiseen jalkaan penisbalettitossun, onko silloin jaloissa penetraatiotossut?
Starflare
Posts: 298
Joined: Tue Jun 24, 2003 6:47 am
Location: Järvenpää

Post by Starflare »

Impure wrote:ite tuli tossa joku aika sitte uhkailtua ihmisiä vaalenpunasilla nahkahousuilla. Mut kaverit sai puhuttua ulos ideasta...
Et vaa uskalla! Kot kot kot!
Luopio

Post by Luopio »

Voin kyllä vetästä pohjat jos joudun tulemaan perjantaina suoraan lomapuvussa M05 paikalle.
teuvo

Post by teuvo »

Kukkahattu.
Teemal
Posts: 324
Joined: Tue May 06, 2003 10:37 am
Location: Helsinki
Contact:

Post by Teemal »

Sisäinen villapaita.
Post Reply