Moshpit tuskassa

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
_ville
Posts: 18
Joined: Fri Sep 27, 2002 7:50 am
Location: Turku
Contact:

Post by _ville »

Lord_Hypnos wrote:hehe, musituu hyvin mieleen miten viime vuonna joku stanan idootti järjestyksen valvoja ruiskutta Deathchainin pitin-alkuun kylmäää vettä
Eiköhän se siinä saatanallisessa helteessä ainoastaan helpottanut ihmisten oloa ;)

-Ville
Last edited by _ville on Mon Jan 09, 2006 8:21 pm, edited 1 time in total.
HiddenFear
Posts: 82
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:48 pm
Location: Helsinki

Post by HiddenFear »

IN TO THE PIT!

Ihme vittu narinaa, ai mua sattu. Kotona kyllä netin ääressä uhotaan olevan ehkä tiukin hevari ikinä, ja sit kun saa pari mustelmaa niin tulee äitiä ikävä. Jossei kestä, ni mikseripöydän eteen seisomaan ja tikkari suuhun.
mikkou
Posts: 38
Joined: Mon Mar 14, 2005 5:04 pm
Location: Assjoki.

Post by mikkou »

Moshpit on helvetin hienoja ja niissä on hieno olla mikäli ne on hyvin toimivia. Kaikella on rajansa. Mikäli rupee verta lentämään ei ne enää mukavia ole. Ja itse olen ainakin pystynyt olemaan ihan eturivissä menemättä pittiin. Tosin yleensä menen mielelläni moshpittiin. Siinä on sitä meininkiä.
HassuWraith
Posts: 91
Joined: Mon May 23, 2005 7:41 pm

Post by HassuWraith »

individual wrote:Itse kuitenkin tykkään katsella keikkaa hieman kauempaa, tyyliin mikserin luona, jossa se soundi yleensä on IMO parhaimmillaan
Harvinaisen totta, jos ei ole rymistelytuulella niin tässä on sekä faktaa soundeista että järkeä kommentissa.
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

HiddenFear wrote:IN TO THE PIT!

Ihme vittu narinaa, ai mua sattu. Kotona kyllä netin ääressä uhotaan olevan ehkä tiukin hevari ikinä, ja sit kun saa pari mustelmaa niin tulee äitiä ikävä. Jossei kestä, ni mikseripöydän eteen seisomaan ja tikkari suuhun.
Kuka täällä on nyt puhunut kivusta, enemmänkin vitutuksesta kun koitat jotain hyvää keikkaa tsiigailla lavan edessä niin sitten joku dorka hyppää niskan päälle ja sitten pitääkin niskat paskana katsella keikkaa jostain vitun kaljateltasta niin onko se sun mielestä helvetin hienoa vai? Pitäisi sinulta varmaan niskat pistää paskaksi ja kysyä uudestaan?

Ps. se on INTO THE PIT ja tosi "hevari" osaa varmaan kirjoittaa Testamentin biisit oikein jos niistä diggaa. :D :D
kjs

Post by kjs »

aggressor.perverssor wrote:
HiddenFear wrote:IN TO THE PIT!

Ihme vittu narinaa, ai mua sattu. Kotona kyllä netin ääressä uhotaan olevan ehkä tiukin hevari ikinä, ja sit kun saa pari mustelmaa niin tulee äitiä ikävä. Jossei kestä, ni mikseripöydän eteen seisomaan ja tikkari suuhun.
Kuka täällä on nyt puhunut kivusta, enemmänkin vitutuksesta kun koitat jotain hyvää keikkaa tsiigailla lavan edessä niin sitten joku dorka hyppää niskan päälle ja sitten pitääkin niskat paskana katsella keikkaa jostain vitun kaljateltasta niin onko se sun mielestä helvetin hienoa vai? Pitäisi sinulta varmaan niskat pistää paskaksi ja kysyä uudestaan?
Eijjuma. Poserit ja muut vässykät vittuun mun metallista!
Mets^

Post by Mets^ »

salmivaara wrote:
aggressor.perverssor wrote:
HiddenFear wrote:IN TO THE PIT!

Ihme vittu narinaa, ai mua sattu. Kotona kyllä netin ääressä uhotaan olevan ehkä tiukin hevari ikinä, ja sit kun saa pari mustelmaa niin tulee äitiä ikävä. Jossei kestä, ni mikseripöydän eteen seisomaan ja tikkari suuhun.
Kuka täällä on nyt puhunut kivusta, enemmänkin vitutuksesta kun koitat jotain hyvää keikkaa tsiigailla lavan edessä niin sitten joku dorka hyppää niskan päälle ja sitten pitääkin niskat paskana katsella keikkaa jostain vitun kaljateltasta niin onko se sun mielestä helvetin hienoa vai? Pitäisi sinulta varmaan niskat pistää paskaksi ja kysyä uudestaan?
Eijjuma. Poserit ja muut vässykät vittuun mun metallista!
Poserit ja muut vässykät vittuun tönimästä. 8)
Mets^

Post by Mets^ »

Kaveri oli tuota keikkaa katsomassa, ja kehui pittiä ja meininkiä. Jotain videotakin netistä löytyy, taisi olla juuri siitä kohdasta kun katosta tulee lamput ja paneelit alas. :P
The Brain

Post by The Brain »

Mets^ wrote:Kaveri oli tuota keikkaa katsomassa, ja kehui pittiä ja meininkiä. Jotain videotakin netistä löytyy, taisi olla juuri siitä kohdasta kun katosta tulee lamput ja paneelit alas. :P
Nyt heräsi kiinnostus, mistä nuo videot löytyy? :shock:
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Joonatan wrote: Ei, en silti halua seistä kädet puuskassa keikalla. Tykkään kyllä fiilistelystä, mutta ei siihen aina liity se muiden runnominen. Fiilistellä voi muita häiritsemättäkin.
Puhut asiaa veliseni...
Octavia

Post by Octavia »

Mets^ wrote:Kaveri oli tuota keikkaa katsomassa, ja kehui pittiä ja meininkiä. Jotain videotakin netistä löytyy, taisi olla juuri siitä kohdasta kun katosta tulee lamput ja paneelit alas. :P
http://www.kolumbus.fi/hanna_maki/facto ... ure113.jpg
http://www.kolumbus.fi/hanna_maki/facto ... ure114.jpg
http://images3.orkut.com/images/album/4/867/6034867.jpg
WildFire
Imperiumi Crew
Posts: 980
Joined: Thu Nov 03, 2005 7:40 am
Location: Ylöjärvi

Post by WildFire »

aggressor.perverssor wrote:
Joonatan wrote: Ei, en silti halua seistä kädet puuskassa keikalla. Tykkään kyllä fiilistelystä, mutta ei siihen aina liity se muiden runnominen. Fiilistellä voi muita häiritsemättäkin.
Puhut asiaa veliseni...
...
Last edited by WildFire on Fri Jun 20, 2008 5:45 pm, edited 1 time in total.
HiddenFear
Posts: 82
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:48 pm
Location: Helsinki

Post by HiddenFear »

Peace, love & understanding... :roll:
herr nabel
Posts: 662
Joined: Tue Dec 17, 2002 9:12 am
Location: 1K

Post by herr nabel »

Hupparithan ovat laittaneet Factoryn remppaan! Tulikohan laskua paljon?
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Pari Lahtelalaista tuttua tuossa näkyy nauramassa ja riehumassa.
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Vomitonator wrote:
aggressor.perverssor wrote:
Pari Lahtelalaista tuttua tuossa näkyy nauramassa ja riehumassa.
Lahtihan onkin tunnetusti Suomen hupparipääkaupunki. Lähempänä
Suomen Bostonia kuin Chicagoa :D
Lahdessa ei ole enään mitään Chicagoa, eihän täällä saa enään edes grillillä turpaan kuin itse aloittamalla. Perkele :D
Deathrace King
Posts: 386
Joined: Fri Sep 13, 2002 5:17 pm
Location: Helsinki

Post by Deathrace King »

aggressor.perverssor wrote: Kuka täällä on nyt puhunut kivusta, enemmänkin vitutuksesta kun koitat jotain hyvää keikkaa tsiigailla lavan edessä niin sitten joku dorka hyppää niskan päälle ja sitten pitääkin niskat paskana katsella keikkaa jostain vitun kaljateltasta niin onko se sun mielestä helvetin hienoa vai? Pitäisi sinulta varmaan niskat pistää paskaksi ja kysyä uudestaan?
Pitti ei ole eturivissä, vaan kauempana! Joten voit katsoa eturivissä keikan kuin keikan suht rauhassa, lukuunottamatta massan painetta jota väkisin tulee isommilla keikoilla. Ja se paine ei johdu pitistä. Pitissä ei myöskään telota ketään siinä olijoita kovinkaan pahasti satuttamismeiningillä, puhumattakaan ulkopuolella olevista. Onko tämä nyt niin vaikea käsittää? Kukaan ei toisten niskoja laita paskaks, itse oot ne kipeyttäny moshaamalla :D

Eläkää ja antakaa myös toisten elää!
PygmiO
Posts: 169
Joined: Tue Sep 02, 2003 2:53 pm
Location: Helsinki
Contact:

Post by PygmiO »

herr nabel wrote:Hupparithan ovat laittaneet Factoryn remppaan! Tulikohan laskua paljon?
Chambers Magazinen foorumilta:
"Ja laskua ei ainakaan toistaseksi ole tulossa, kiitos Factorylle siitä."
ts
Imperiumi Assistant
Posts: 1686
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:12 pm
Location: VANTAA!
Contact:

Post by ts »

Niin, en minäkään nyt ymmärrä miten nuo pitit muka _niin_ paljon jotain voi häiritä. Itse osallistun erittäin harvoin pitti meininkiin, viimeksi vissiin 2002 Slayerin ollessa Provinssissa. Kun kamera yleensä messissä niin ei sitä viitsi teloa, eipä kyllä enää viitti itseäkään teloa :D. Monesti on tullut kyllä pittien lävitse kuljettua, kun osaa lukea yleisöä niin siitä pääsee helposti sujahtamaan suht eteen. Ja on niiden seassa kuviakin räpsitty.

Eivätkä ne pitit nyt yleensä hirveän isoja ole, joten omaa hölmöyttähän se on jos ei niitä pysty varomaan. Minulla on ainakin onnistunut hyvin ja onhan noita keikkoja muutama tullut nähtyä.

Lisäksi myös ulkopuolisena tarkkailijana keikasta saa paljon paremman fiiliksen, kun porukka on messissä vaikkei itse juurikaan viitsi riehua. En toki kiellä sitä paikoillaan fiilistelyäkään, itsekin sitä harrastan yleensä, mutta se että tuomitaan sitten tämä toinen ääripää osoittaa jo melkoista näkemyksen puutetta.

Mutta toki on niitäkin artisteja joiden keikoilla kädet heiluu ja potkut lähtee, mutta näitä esiintyjä tuskin Tuskassa ihan hirveästi nähdään. Ja vaikka esiintyisikin, niin väkivaltaisempaa käyttäytymistä harrastaa vielä pienempi määrä ihmisiä ja jossei epämiellyttävästä tilanteesta voi itse siirtyä vähän sivummalle niin minkäs teet, no valitat tietenkin netissä :D

Enemmän sitä jengiä saa niskaansa eturivissä kun joku päättää siihen selkääsi rynniä kuin siinä että olet tietoinen missä pitti on etkä osallistu siihen jos et halua. Mutta eipä sitä kai kukaan kiellä seisomasta keskellä pittiä kädet kainaloissa.
Jussi
Posts: 10667
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

^ Nimpä. Ennenkin sanonut, että se pittihän voi olla taaempanakin: musiikki kuuluu ja eikä sieltä nyt kukaan sitä esiintyjää nyt katsele. Kun taas katsojien on luonnollisesti oltava jossain muualla kuin hyvin kaukana / reunamilla. In Flamesin muuten heikohkossa 2003 -keikassa hyvää oli juurikin pittaajien kerääntyminen lähemmäs sitä miksaustelttaa kuin lavaa. Ja iso porukka näytti siihenkin tulevan viihtymään, heh kaksi kavereistani lähti tosin (tahattomien) kyynärpäiden takia pois sieltä nenän muistuttaessa punaista vesihanaa 8)
Nordi

Post by Nordi »

HiddenFear wrote: Ihme vittu narinaa, ai mua sattu. Kotona kyllä netin ääressä uhotaan olevan ehkä tiukin hevari ikinä, ja sit kun saa pari mustelmaa niin tulee äitiä ikävä. Jossei kestä, ni mikseripöydän eteen seisomaan ja tikkari suuhun.
aggressor.perverssor wrote: nilliti nilliti
aggressor.perverssor wrote: Lahdessa ei ole enään mitään Chicagoa, eihän täällä saa enään edes grillillä turpaan kuin itse aloittamalla. Perkele :D
Niin no, niin... :wink:
kjs

Post by kjs »

Vomitonator wrote:Öh, pitit on aika spontaaneja, ei niitä oikein viivottimen kanssa mitata, että mihin ne syntyy.
Poislukien Inbred Retardsin keikat.
Riddler`

Post by Riddler` »

Heh, pittejä tulee joskus, tosin kohtuu harvoin, ite harrastetua, kyllä ne yleensä piristää tunnelmaa, varsinkin sitten kun on tarpeeksi humalassa, ettei tahalliset tai tahattomat iskut satu (ennen seuraavaa aamua) mutta kuitenkin sillä tavalla, ettei tule koko ajan kaaduttua toisten niskaan.

Tuli tosta purr:in viestistä mieleen yksi tapaus viime tuskasta, jollain keikalla olin, sopivassa humalassa ja syntyi sitten viereen pitti. Ei siinä mitään, mutta kun vieressä oli pari itseäni ehkä puolet pienempiä katsojia, ikää varmaan jotain 13-14 (valehtelematta). Siinä piti itsekin varoa etteivät jääneet jalkoihin. Onneksi oli pari muuta, jotka sitten itseni lisäksi hieman suojelivat näitä. Eipä siitä kenenkään keikan katsominen häiriintynyt, omani ainakaan. Nämä pienemmät tosin eivät alunperinkään paljoa nähneet lyhyytensä takia.

joopajoo, vielä kun muistaisi mikä keikka oli kyseessä, mutta muistot koko tuskan ajalta ovat vähän katkonaisia :D lauantain aikana tuo kuitenkin oli.. ettei sitten olisi peräti Testamentin keikalla? Oli miten oli, kaikki selvisivät tästä vahingoitta, illalla bongasin samat nuoret juomassa porukalla olutta rastilassa
ouzei666
Posts: 363
Joined: Sat Aug 24, 2002 8:20 pm
Location: Kotka
Contact:

Post by ouzei666 »

Joka toiselle keikalle pittipakko ja jokatoiselle kielto. kaikki paitsi artistit tyytyväisiä!

Ouzei presidentiksi! Ratkaisu kaikkiin pulmiin!
Post Reply