Mitä päälle Tuskaan 07?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
LRZ
Posts: 490
Joined: Sat Jan 10, 2004 7:15 pm
Location: Espoo

Post by LRZ »

unorthodox manifesto wrote:Immortalin keikalle mukaan myös pitkät kalsarit ja toppatakki.
Jos pidät niitä koko päivän, lupaan tarjota oluen.
Cettu

Post by Cettu »

Sóknardalr wrote:
kid ego wrote:Vaatteet vois laittaa.
Mietin jotain saman tyylistä ratkaisua.
Vittu mitä massateinejä.
Dancing Corpse

Post by Dancing Corpse »

huhuh mite turhamaista porukkaa..

mä ajattelin pärjätä niillä mitää viime pippaloista jäi jäljelle :wink:
Impudicus

Post by Impudicus »

jolirouge wrote:
plopp wrote:Tekovereeen ei jää rahaa tämän jälkeen mutta jos kalastaa silakoita päivää ennen ja niistä vuodattaa päälleen veret sekä sisuskalut niin pitäisi olla aika metal.
Kuulemani mukaan verta saa, kun pyytää kauniisti lihatiskiltä. Mutta hajusta en tiedä. :D
Se naudan/sianverikin maksaa n. 4e puolen litran pullo. nim. oon ehkä joskus ostanut. http://www.slugathor.com/gallery/annis/01annis.jpg
Nightmare82

Post by Nightmare82 »

Black Sabbathin jannuthan pukeutuivat tunnetusti ihan hinttarikuteisiin. Tästä voimmekin päätellä, miten ns. tr00-hevarinkin kuuluisi pukeutua! :idea:


:roll: :arrow: :wink:
Nightmare82

Post by Nightmare82 »

contortionist wrote:musta XXXXL koon t-paita,niitti vyö ja nokian mustat saappaat.oon jo pakannu laukun valmiiks.
:D Heh... "March of the War Elephants"?
Nightmare82

Post by Nightmare82 »

Se oli lähinnä viittaus erääseen Reverend Bizarren kappaleeseen. Ja tätä kappaletta mahdollisesti inspiroineeseen ilmiöön. :lol:
vaskitsa
Posts: 58
Joined: Wed Feb 02, 2005 8:30 am
Location: Vantaa

Post by vaskitsa »

Yks päivä menee luultavasti numetal-hengessä mustassa t-paidassa, avainketjussa ja suorissa housuissa (jotka vielä puuttuu). Muiden päivien asut vielä auki.

Jatkoklubiin jos menen, niin ehkä sitten numetal-vermeissä.
Raddox
Posts: 250
Joined: Tue Mar 06, 2007 6:37 pm
Location: HellSINki

Post by Raddox »

Spunkmeyer wrote:Itsehän pistän bändipaidan ja mustat farkut. Jeah!
Tod näk samat + ketjut.Tai sitten otan maastokuviohousut
TrollhorN
Posts: 432
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:20 pm
Location: Metal Institution
Contact:

Post by TrollhorN »

Joo, mainitsit.
kjs

Post by kjs »

Impure wrote:Itse aattelin tulla ainakin yhtenä päivänä pinkeissä nahkahousuissa ja pinkissä T-paidassa johon on valkosella kirjoitettu "Vähäks Oon Ihana!". Asusteen kruunaa isot aurinkolasit ja stetsoni. Ainiin mainitsinko että oon semmon 180 pitkä partanaama :P
Aika hauska läppä.
ouzei666
Posts: 363
Joined: Sat Aug 24, 2002 8:20 pm
Location: Kotka
Contact:

Post by ouzei666 »

Mä oon ~185cm ja mul on parta! Pitäisköhän laittaa samanlaiset vaatteet nii oisin viel hauskempi! Sit se ois ehkä niinku HAUSKIN läppä!
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Post by Spunkmeyer »

ouzei666 wrote:Mä oon ~185cm ja mul on parta! Pitäisköhän laittaa samanlaiset vaatteet nii oisin viel hauskempi! Sit se ois ehkä niinku HAUSKIN läppä!
Sori, mä oon ~285cm ja mulla on nelimetrinen parta. Ja olen pistämässä samanlaiset.
ouzei666
Posts: 363
Joined: Sat Aug 24, 2002 8:20 pm
Location: Kotka
Contact:

Post by ouzei666 »

Spunkmeyer wrote:
ouzei666 wrote:Mä oon ~185cm ja mul on parta! Pitäisköhän laittaa samanlaiset vaatteet nii oisin viel hauskempi! Sit se ois ehkä niinku HAUSKIN läppä!
Sori, mä oon ~285cm ja mulla on nelimetrinen parta. Ja olen pistämässä samanlaiset.
Vittu! Mä en enää ala!
PunisherX

Post by PunisherX »

Isot kasat bändipaitoja (Opeth, Ihsahn, Emperor, The Haunted, Nome, Suffocation, Ulver ym mikäli satun örveltämään aamupäivästä vasta vetäistyn päälle niin onpahan aikakin tilanne hallussa), läjä reisitaskufarkkuja & muita alasuojuksia sekä säästä riippuen shortsit tai pitkä nahkatakki. Ei mitään turhia panosvöitä ym. killuttimia, eivät ole minun elementtejä minun pukeutumisessani.
resaloja

Post by resaloja »

Kyl se menee sil camohousut-Bodompaita + jotai niitti/bändi rannekeita ja ketjuja.......
Luopio

Post by Luopio »

resaloja wrote:Kyl se menee sil camohousut-Bodompaita + jotai niitti/bändi rannekeita ja ketjuja.......
No sut ainakin tunnistaa sitte. Ite ajattelin jotenkin ilmaista, että siinä vaiheessa on noin 5päivää jäljellä valtion laitoksessa. Kaverillani oli viime kesänä kokonaan valkoiset vaatteet. Ei siinä mitään, eihän tuo mikään uusi idea varmaan ole, mutta oli kiva kuunnella teinien kommentteja, ett eihän noin voi pukeutua hevifestareilla. Varttuneemmat osasivat suhtautua huumorilla ja paras olikin kun semmonen oikeen reilun kokonen vähän vanhempi hevimörkö halus halata kaveriani onnistuneen asuvalinnan johdosta, heh.
Luopio

Post by Luopio »

resaloja wrote:Kyl se menee sil camohousut-Bodompaita + jotai niitti/bändi rannekeita ja ketjuja.......
No sut ainakin tunnistaa sitte. Ite ajattelin jotenkin ilmaista, että siinä vaiheessa on noin 5päivää jäljellä valtion laitoksessa. Kaverillani oli viime kesänä kokonaan valkoiset vaatteet. Ei siinä mitään, eihän tuo mikään uusi idea varmaan ole, mutta oli kiva kuunnella teinien kommentteja, ett eihän noin voi pukeutua hevifestareilla. Varttuneemmat osasivat suhtautua huumorilla ja paras olikin kun semmonen oikeen reilun kokonen vähän vanhempi hevimörkö halus halata kaveriani onnistuneen asuvalinnan johdosta, heh.
Skelethos

Post by Skelethos »

Asiantuntevin stylisti jakaa nyt vuoden parhaan pukuvinkin: pukeudu He-Maniksi! Kuuma ei ainakaan tulisi tuossa asussa, ja panssarikin, joskin on vähän pieni, voisi suojata pitissä hieman.

Minä voin sitten pukeutua Skeletoriksi. Har har.
Nigu

Post by Nigu »

Joo kyl se on se perus. Jonku ihan witun kovan death metal bändin paita päälle ja mustat farkut. Ei oo mun juttu nuo niitit yms.

Joku päivä kyl vois vähä erottua ja laittaa ruskea Nasumin paita.
ts
Imperiumi Assistant
Posts: 1686
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:12 pm
Location: VANTAA!
Contact:

Post by ts »

Maha nahkahousujen päälle.
ouzei666
Posts: 363
Joined: Sat Aug 24, 2002 8:20 pm
Location: Kotka
Contact:

Post by ouzei666 »

ts wrote:Maha nahkahousujen päälle.
Et uskalla jättää mahaa kotiin! Pussy!!
Van Island
Posts: 285
Joined: Thu May 06, 2004 10:50 am
Location: Helsinki

Post by Van Island »

Joku suomalainen miesten kansallispuku olisi periaateidealtaan aika mainio mikäli ne kaikki eivät olisi niiiiin sissyjä.

Toista on se oletettavasti tanskalainen perinnepuku, mustaa samettia ja törkeän leveät lahkeet. isot hopeaiset napit. Joku hassu hattu vielä päässä kyseisen puvun kantajilla. Roskildessa nimittäin näkynyt aika kiitettävästi kyseisellä tavalla pukeutuneita jamppoja. Tietääkö joku asiasta enemmän?
kjs

Post by kjs »

Garona Quibrequedion wrote:Jaah, mitä päälle tuskaan. Tätä on mietitty pitkään ja hartaasti. Ja sitten vielä sanovat, etten valmistele mitään etukäteen:

1. tuskapäivä
musta samettipaita, musta korsetti, musta hame (jossa hieman härpäkkeitä), verkkosukat ja härpäkesaappaat, joissa on piikkejå ja solkia. Otsaan tällään lepakkotiaran ja kaulaan laitan vähintään kolme erilaista piikkipantaa. Käsivarsille pistän kaikki mahdolliset kaapistani löytyvät niittirannekkeet ja kaulaan tulee niin paljon koruja, että muistutan kävelevää joulukuusta ja koko homman kruunaa pelottavat mörkömeikit

2. tuskapäivä
Otan hieman iisimmin noiden lisähärpäkkeiden kanssa ja laitan vain yhden piikkipannan ja kaksi kaulukorua. Mörkömeikit tietty maalattu huolellisesti kasvoille . . . Jalkoihini laitan TRIPP-härpäkehousut, ja rokkiläpsärit ja sitten Dark Funeral-paidan, mutta se ei taida näkyä ollenkaan koska laitan mun pitkän härpäketakin päälleni.

3. tuskapäivä
Skottihame ja verkkosukat ja musta paita, johon aiotaan oman demonirakkaani kanssa painattaa jokin pähee teksti. Ja niitä niittihärpäkkeitä on taas joka saatanan paikassa ja mörkömeikkaukseen lisään uuden värin: uskaltaudun käyttämään punaista !! :)

ja tää oli sit vaan ihan alustavaa juttua, muutoksia saataa ilmaantua, riippuen mikä päivä Immortal esiintyy (silloin haluan synkistellä härpäketakissa) ja siitä lepakkotiarasta en vielä oikein tiedä, koska niilla keikoilla kun sitä oon päälläni pitänyt ja sitten innostunut moshshaa liikaa niin aina se on tippunut nenälle ja sit oon ollut nolona :lol:

Jos mun novelli loppuis tähän . . .
Jeah! Hevi meininki \,,/
peltimaksa

Post by peltimaksa »

jos kelit suosii ni asuvalinta on selkee:
KRAVAATTI
Post Reply