INFERNO

Musiikkimedioiden infot ja keskustelut
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Re: INFERNO

Post by Ice »

^Mulle ainakin kyselyn linkki tuli sähköpostiin.
jannezki
Posts: 1868
Joined: Thu Jul 07, 2011 4:44 pm
Location: Savo

Re: INFERNO

Post by jannezki »

Ice wrote:^Mulle ainakin kyselyn linkki tuli sähköpostiin.
Samoin miule. Jaksoin jopa täyttää sen, kun oli aikaa.
TheFallenOne

Re: INFERNO

Post by TheFallenOne »

Jaa, minua siis syrjitään.
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: INFERNO

Post by Jussi »

TheFallenOne wrote:Jaa, minua siis syrjitään.
Oleksie sitten antanut kamalalle PopMedia-korporaatiolle henkilökohtaista sähköpostiosoitettasi?

Melkeinpä toivoisin etten, sen verran mauttomia kulutustottumuksia tuon kyselyn lopussa kerättiin (haluasin nähdä Issen vastaukset! :P ) että Antsaa on syytä lainata: herrajumalamitäsieltävielätulee?
Khamul
Posts: 420
Joined: Wed Mar 05, 2003 9:10 pm

Re: INFERNO

Post by Khamul »

Piti tulla erikseen ihmettelemään, että mikä järki tuossa Deicide-haastattelussa oli? Kolme sivua saatu uhrattua juttuun, josta ei oikeastaan saa irti mitään ja jossa haastattelijakin vähän väliä alleviivaa kuinka turha koko haastattelu on. Ymmärrän kyllä, että on varmasti rasittavaa vääntää haastatteluartikkelia ilman vastauksia, mutta onko se sitten ihan pakko julkaista tuossa mitassa?

Itse luen Infernoa melko satunnaisesti (muita "musiikkilehtiä" vielä vähemmän), en ole minkäänmallinen Deicide-fani ja jutun luin ihan vain mielenkiinnosta joten en ottanut juttua mitenkään henkilökohtaisesti, mutta jotenkin tuntuu täysin järjettömältä käyttää julkaisusta kolme sivua (ja mainostaa "haastattelua" vielä kannessakin) tällaiseen. Yksittäisenä notkahduksena parempien juttujen joukossa tuo on tietty helppo unohtaa, mutta mielestäni tämän ei pitäisi olla mitään tekosyy eikä juttuja joiden tiedetään olevan täysin turhia pitäisi julkaista ollenkaan. Se on varmaan kaikille selvää, että jos Inferno olisi enemmän tai vähemmän täynnä suurinpiirtein vastaavia haastatteluja, niin lehteä ei ostaisi enää juuri kukaan.
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: INFERNO

Post by Jussi »

Hyvä pääkirjoitus oli uusimmassa numerossa. Noin sitä itsekin on jo vuosia pyrkinyt tekemään, että palaa joko vähemmälle tai kokonaan huomiotta jääneille levyille ja yrittää uudestaan.

Nytkin pitäisi jonkun discografia-artikkelin netistä (metalliluola?) luettuani antaa Type O Negativen kokonaisuuksille mahdollisuus. Hitit vain tietävänä, voi niistä raskaimmista ja ylipitkistä tunnelmista edes koettaa saada kiinni :)
Serpent
Imperiumi Crew
Posts: 1617
Joined: Fri Aug 23, 2002 2:16 pm
Location: Turku
Contact:

Re: INFERNO

Post by Serpent »

Samaa mieltä pääkirjoituksesta, hyvä setti, mutta nykyään vähän helvetin vaikea toteuttaa, kun koko ajan tulee lisää ja miten sen etukäteen päättää, mille antaa toisen mahdollisuuden ja mille ei?

Teemu Suomisen kolumni oli myös ässäkamaa.
ICon E

Re: INFERNO

Post by ICon E »

Khamul wrote:Piti tulla erikseen ihmettelemään, että mikä järki tuossa Deicide-haastattelussa oli?
Noin 10 kk. sitten Khamul tiivisti meikäläisen ajatukset uusimman numeron Electric Wizard -jutusta.
jannezki
Posts: 1868
Joined: Thu Jul 07, 2011 4:44 pm
Location: Savo

Re: INFERNO

Post by jannezki »

Uusimman numeron Suomisen Kolumni II, buhahaa :D :lol:
Serpent
Imperiumi Crew
Posts: 1617
Joined: Fri Aug 23, 2002 2:16 pm
Location: Turku
Contact:

Re: INFERNO

Post by Serpent »

jannezki wrote:Uusimman numeron Suomisen Kolumni II, buhahaa :D :lol:
Itse diggasin kovasti. Täyttä asiaa.
inseini
Posts: 112
Joined: Thu Oct 12, 2006 9:38 am

Re: INFERNO

Post by inseini »

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Vuosien varrella tuo kolumni-palsta ei ole kiinnostanut paljon ollenkaan, mutta nyt tärähti hyvin, kun tajusi ekoilla riveillä että mihin viitataan. :D
Nuclear Holocaust
Posts: 2770
Joined: Wed Dec 31, 2003 8:44 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: INFERNO

Post by Nuclear Holocaust »

Ui' nyt on pitkästä aikaa odottava kutina päällä tulevan läpyskän suhteen: Mynni, Marduk, Arkkivuohi, Napalmi Kuolema...



Miksi ei ole jo Inferno-päivä?
Lappis
Posts: 444
Joined: Thu Nov 28, 2002 2:34 pm
Location: Lahti
Contact:

Re: INFERNO

Post by Lappis »

Uusimman infernon Suomisen kolumni kyllä osui ja upposi satanolla. Jopa siinä määrin, että peruttiin Infernon tilaus. Pari numeroa sitten oli arvosteluosio täynnä bändejä, joista en ollut kuullut edes nimenä. koskaan. Kolikon kääntöpuolena tietenkin loistava tilaisuus tutustua uusiin bändeihin, mutta siinä tullaan taas tuohon Suomisen tekstiin; Eihän se nyt niin mene tässä iässä. Ei ainakaan minun kohdallani. Ei nyt oikeasti kauheasti kiinnosta toi jenkkicore ja muu vastaava roska. Kuuntelen nykyään mieluummin vaikka popmusaa kuin vaikkapa jotain deathmetallia.

Myöskin tämä retroaalto ärsyttää suunnattomasti ja joidenkin esim. Ranger/Santa Cruz/Lost Society/Whatever-poikasten haastattelut eivät ole ihan sitä, mitä mä haluan tässä iässä lukea. Innovaattoreiden ja edelläkävijöiden jutut kiinnostaa, ei perässähiihtäjien ja vanhojen juttujen lämmittäjien. Toki realiteetit tiedetään myös; Ei joka numero voi olla täynnä Rush-juttuja. Olisi nyt ollut edes kerran 10 vuoteen. Että vinkvink vaan. Siinä olisikin koko vuoden numeroille täytettä, kun joku tekisi Rushista kattavan juttusarjan. Saisivat märkäkorvatkin oikeasti jotain luettavaa.

Edelleenkin, yhdelläkään bändillä ei ole mitään sellaista sanottavaa, mikä oikeasti kiinnostaisi. Ihan sama ku kuuntelisi jonkun lätkäpelaajan haastattelua; Ei mitään oikeaa informaatiota, kunhan jargonia jauhetaan. Ei ole musapuolella tarpeeksi Zlatan Ibrahimoviceja tai Kalle Palandereita, joita oikeasti viittii kuunnella ihan jo sen takia, että ei olla "poliittisesti korrekteja". Joka black-tyyppi jauhaa samat muka syvälliset jargonit luullen olevansa jotenkin ainutlaatuinen, paholaista ja yleisiä normeja vastaan kapinoiva individualisti, joka toinen musantekijä on vakavasti masentunut ja joka rässäri haluaa vaan pitää hauskaa, juoda olutta ja soittaa rässiä. Fuck me, what a waste. Ehkä voisi Tommi Evilääkin tähän lainata; "Nyt hiukan itsekritiikkiä myös sinne mikrofonin toisellekkin puolelle. Mikä vitun kysymys toi nyt oli?".

Tarkoitus ei ole kritisoida lehteä ja sen linjaa, kunhan totean, että mun on aika hypätä tästä kelkasta pois. Kelkalla ei ole minulle yhtään mitään annettavaa.

Olen keski-ikäinen.
Last edited by Lappis on Mon Apr 06, 2015 8:36 am, edited 2 times in total.
Nuclear Holocaust
Posts: 2770
Joined: Wed Dec 31, 2003 8:44 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: INFERNO

Post by Nuclear Holocaust »

^

Infernon tilaus on kuin mulkeron kumppanin kanssa eläminen, jonka kanssa seksi kuitenkin toimii. Pettymykset unohtuvat nopeasti kliimaksissa. Ilmankaan ei osaa olla.
Korpinen
Imperiumi Crew
Posts: 381
Joined: Fri Aug 23, 2002 2:22 pm
Location: Tampere
Contact:

Re: INFERNO

Post by Korpinen »

^ Heh, to each his own.

Muistan hyvin, kun v. 2010 syksyllä mulle yritti puhelinmyyjä kaupata Infernoa, kun olin hiukan aiemmin lopettanut käytännössä lehden alusta asti kestäneen tilaukseni. Kerroin siinä syyksi, että en ole keskimäärin tyytyväinen lehden journalistiseen tasoon enkä enää löydä lehdestä juttuja minua kiinnostavista bändeistä. Tämä naismyyjä sitten heitti lopuksi, että "Vai et siis enää ole kova hevimies?" Oli vaan pakko vastata, että "Ilmeisesti en."
Nuclear Holocaust
Posts: 2770
Joined: Wed Dec 31, 2003 8:44 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: INFERNO

Post by Nuclear Holocaust »

Kiitos & komppi Drudkh artikkelille. JJ veit sanat päästäni.
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: INFERNO

Post by Jussi »

Uusimman nron Armored Saint on juuri sellainen, kuin artikkelin pitääkin olla, erityisesti luotaavuuden kannalta. Vielä jos Vanhan Liiton 2 sivua olisi ollut vähintään 4, niin aina parempi :D
Nuclear Holocaust
Posts: 2770
Joined: Wed Dec 31, 2003 8:44 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: INFERNO

Post by Nuclear Holocaust »

Kiitos mielenkiintoisesta Abbath haastattelusta.

Hieman hämmentävää tekstiä. Jotenkin yllättävän tunteellinen ja jossain mielessä jopa herkän surumielinen haastattelu mistä puuttui kokonaan tuo perinteinen metallimiesten egoistinen uho. Melko voimakasta kontrastia tuohon haastateltavan musiikilliseen ilmaisuun.

Abbath tuntui ottavan melko raskaasti tuon Immortalin telakoinnin ja yhteistyön loppumisen Demonazin kanssa.
jannezki
Posts: 1868
Joined: Thu Jul 07, 2011 4:44 pm
Location: Savo

Re: INFERNO

Post by jannezki »

Jäikö muilta lehti saamatta tänään? :( Vai meneekö ihan Postin piikkiin?

Eipä ole koskaan ennen käynyt näin, mutta kerta se on ensimmäinenkin.
MJW
Posts: 20
Joined: Fri Apr 20, 2007 9:40 am
Location: Helsinki

Re: INFERNO

Post by MJW »

jannezki wrote:Jäikö muilta lehti saamatta tänään? :( Vai meneekö ihan Postin piikkiin?

Eipä ole koskaan ennen käynyt näin, mutta kerta se on ensimmäinenkin.
Menee postin piikkiin. Itellä ainakin oli lehti postilaatikossa.
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: INFERNO

Post by Jussi »

Hyvä ja sattuneista syistä (infon vähyys aiheen tiimoilta) mielenkiintoinen Beast In Black-artikkeli uudessa nrossa!

Tuli vasta maanantaina, kai kun yöllä kotiuduin, mutta ehkä se viive perjantaista oli postin nykytilan syytä.
MJW
Posts: 20
Joined: Fri Apr 20, 2007 9:40 am
Location: Helsinki

Re: INFERNO

Post by MJW »

Jussi wrote:Tuli vasta maanantaina, kai kun yöllä kotiuduin, mutta ehkä se viive perjantaista oli postin nykytilan syytä.
Joo postin tilan takia mulle lehti tuli keskiviikkona.
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Re: INFERNO

Post by Ice »

Aika surkat nuo Infernon nykyiset kotisivut, kun ei löydy mitään mainintaa etusivulta uudesta lehdestä ja sen sisällöstä, eikä välilehtien otsikkotasoillakaan ole valittavissa edes paikkaa, missä lehden infot ovat. No onnekseni lopettelin lehden tilauksen, kun juttujen taso on mennyt niin surkeaksi vime vuoden aikana kiihtyvällä tahdilla.
Nuclear Holocaust
Posts: 2770
Joined: Wed Dec 31, 2003 8:44 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: INFERNO

Post by Nuclear Holocaust »

Kännykkäversiossa vituttaa ne pälättävät mainokset tekstien välissä. Tekevät sivustosta lukukelvotonta paskaa.

Uutisten sisältö laahaa yleensä. Parin päivän viiveellä Blabberin copy translate pastea. Joskus yllättää positiivisesti ja tuoretta faktaa paukahtaa silmille.
Nuclear Holocaust
Posts: 2770
Joined: Wed Dec 31, 2003 8:44 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: INFERNO

Post by Nuclear Holocaust »

MJW wrote:
Jussi wrote:Tuli vasta maanantaina, kai kun yöllä kotiuduin, mutta ehkä se viive perjantaista oli postin nykytilan syytä.
Joo postin tilan takia mulle lehti tuli keskiviikkona.
Saatana alkaa aikuisten oikeesti vituttamaan, kun tuo lehti ei voi olla ajallaan laatikossa. Nykyään lehti tulee aina ehkä joskus alkuviikosta. Harvoin nykyään mitään säännöllistä postia tulee, niin olis edes se ainoa läpyskä ajallaan perillä.

HAISTAKAA POSTI PITKÄ PASKA :!: :evil:

Annettais tääkin homma jonkun ulkolamaisen sikakapitalistin hoidettavaksi, niin sujuis paremmin.
Post Reply