Myykää nyt joku mulle se perjantain tuska lippu, jooko?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
reaper666
Posts: 247
Joined: Tue Jan 14, 2003 11:59 am
Location: Kalapacossaaret

Myykää nyt joku mulle se perjantain tuska lippu, jooko?

Post by reaper666 »

Eli sen tarvin!
En laiskuuttani ehtinyt kauppaan ja liput myyntiin. 3 päivää olis kiva mutta perjantai riittää mulle!! pakko nähä CARCASS!!!!! :idea:
scorpse

Post by scorpse »

ei pysty.
Rid

Post by Rid »

Huuto.netissä on varmasti iloisia myyjiä.
reaper666
Posts: 247
Joined: Tue Jan 14, 2003 11:59 am
Location: Kalapacossaaret

Post by reaper666 »

No olis varmaan. Mutta viimeaikoijen keikat ja uuden basson hankinta söi budjettia siinä mielessä, että en viitsis 100e tms. maksaa lipusta. 50e ja sillä hyvä!!
Gutlord
Posts: 169
Joined: Sun Sep 08, 2002 12:37 pm
Contact:

Post by Gutlord »

Aidan takaa kuulee ihan jees
ErtanoZ

Post by ErtanoZ »

Gutlord wrote:Aidan takaa kuulee ihan jees
Samaan ite joudun tyytymään perjantain osalta :P
Rottinki

Post by Rottinki »

kysele sillon perjantaina sieltä puistosta ni eiköhän sieltä jollain 80-100€:lla löydy.

50:llä kukaan ei suostu myymään, kun niitä ostajia on muutama muukin olemassa, jotka maksaa mielellään sen 80€.
reaper666
Posts: 247
Joined: Tue Jan 14, 2003 11:59 am
Location: Kalapacossaaret

Post by reaper666 »

Rottinki wrote:kysele sillon perjantaina sieltä puistosta ni eiköhän sieltä jollain 80-100€:lla löydy.

50:llä kukaan ei suostu myymään, kun niitä ostajia on muutama muukin olemassa, jotka maksaa mielellään sen 80€.
No jos lauantai lippuakin mulle jo tarjottiin 50e:llä niin meinaan kyllä pe-lipunkin siihen hintaan saada. Budejetti-syihin vedoten jouduin valitsemaan carcass vs. morbid angel. carcass voitti.
TheKraken

Post by TheKraken »

reaper666 wrote:No jos lauantai lippuakin mulle jo tarjottiin 50e:llä niin meinaan kyllä pe-lipunkin siihen hintaan saada.
Gutlord wrote:Aidan takaa kuulee ihan jees
reaper666
Posts: 247
Joined: Tue Jan 14, 2003 11:59 am
Location: Kalapacossaaret

Post by reaper666 »

JEEE!!!
Nordi

Post by Nordi »

Ajoissa kun ryntää pelipaikalle ja ahkerasti kyselee niin voi saada lipun maksamtta ihan kauheasti ylimääräistä. Kahta tälläistä tapahtumaa olen todistanut, toisessa kaveri sai lipun normaalihintaan ja toisessa suostuttelurahaa taisi joutua maksamaan 10e kolmen päivän lipusta. Tuskin trokarit tuonne naamaansa työntävät tai uskaltavat ainakaan huuto.net -hintoja pyydellä, suurin osa ylimääräisen lipun myyjistä kun on varmasti sellaisia joille tärkeintä on päästä siitä ylimääräisestä piletistä eroon.
Post Reply