ADRESSI: Wallu Walpio pois TUSKAN lavoilta

Tuska Metal Fest - keskustelu
Pakana

Post by Pakana »

Roni wrote:Johtuisikohan tuo sinun muistamattomuutesi siitä että

A. Juonnot ei kuulu kunnolla sinne bäkkärin puolelle.

B. olet niin kännissä etten tiedä edes missä olet, saati että jotain pitäisi muistaa jälkikäteen.

*valitse mieluinen hymiö*
Auts. :D
Skelethos

Post by Skelethos »

Paska olisi hyvä juontaja. Voisi samalla vetää aina medleyn juonnettavan bändin hittibiiseistä. Ja sitten keikan jälkeen voisi heittää vielä encorea kun bändi ei enää jaksa. Joo hei, nyt, nyt... *haloo, Tuska, mulla olis tällänen idea*

(Seuraavana vuonna sitten itkisitte, että ottakaa pliis se wallu takas... :D )
Roni
Posts: 689
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:25 am
Location: Espoo
Contact:

Post by Roni »

Zirp666 wrote: Roni hei,
bäkkärillä ei siis todellakaan tulisi mieleenkään olla kännissä ettei tulisi halveerattua sitä instanssia, jota kunakin vuonna sulokkaasti edustaa ja jonka kautta sen passin on tullut saatua! Minä sä mua oikein pidät?
Juoppona...?
Ei vaan... Sanottakoon nyt totuuden nimessä että ei siellä tullut teikäläiseen tänä vuonna törmättyä kuin kerran ja ainakin silloin olit suhteellisen selvänä. Mahtoikohan johtua siitä että oli vielä aamu, tai jotain :roll:
Socramon

Post by Socramon »

Veikkaisin että Roni ite on ollu nii tuhanne lärvit et se Valpioki on tuntunu selväpäiseltä toverilta...

Mut mun mielestä Ransu-koira olis paras juontaja ikinä, tai Rölli.
StupidFreak

Post by StupidFreak »

Ihan sama kuka juontaa/kuulluttaa...mä oon ainaki ollu kattomas ja kuuntelemas bändei ja vitut välittäny juontajista..
jaketin
Posts: 86
Joined: Fri Feb 13, 2004 11:07 am
Location: Helsinki

Post by jaketin »

pekka pouta juontamaan. taitaapi olla metallimiehiä.. unholy alliancessakin bongattu..
SpeedGovernor

Post by SpeedGovernor »

Lolita Vampiriá wrote:Eipä niitä juontoja paljon jaksa tahi kerkiä kuunnella eli aika sama kuka siellä lavalla korisee juonnot. :roll:
juurikin näin
teepee
Posts: 165
Joined: Thu Oct 03, 2002 7:28 pm
Location: Tre

Post by teepee »

heraklos wrote:Mitenkäs Klaus Fleming? Oli aikoinaan mm. Giants Of Rockissa juontamassa...tai mikä vitun nimi sillä festarilla olikaan 1994?
No sehän oli Power of Rock!!! Obituary, Accept, Tarot jne... Paradise Lost oli perunut. Mutta Klasu oli kyllä niin timanttia lavalla, NIIIIN timanttia! En viitsi muita juontajia sen koommin haukkua, mutta kyllä Klasua mielellään kuuntelee (ja varsinkin katselee) lempiartistien välissä. Jokin TV:stä tuttu spede, joka on muutenkin joka paikassa hieman kyllä latistaa keikan jälkeisiä tunnelmia.

Niin ja herra Flaming vielä yltyi laulamaankin jotain iskelmääkin bändien välissä sillojn 1994! Sanat kertoivat nuorista neitosista ja olivat ilmeisesti jopa omaa improvisaatiota. Parhautta! Ja se on muuten Flaming. Fleming oli se 1500-luvulla elänyt maaherra. Hoho.
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

kebabi wrote:Mitään säämiehiä, Kehistä (Harakiri, Kehäkettu, Edu Kehäkettunen jne) Tuska tarvii!
Mites ois Steen1?? Ja juonnot hänen tietenkin pitäisi vetää räpättämällä.
LRZ
Posts: 490
Joined: Sat Jan 10, 2004 7:15 pm
Location: Espoo

Post by LRZ »

luonnonoikku wrote:
kebabi wrote:Mitään säämiehiä, Kehistä (Harakiri, Kehäkettu, Edu Kehäkettunen jne) Tuska tarvii!
Mites ois Steen1?? Ja juonnot hänen tietenkin pitäisi vetää räpättämällä.
Hyi vittu, mikä kammottava keksintö!
Pakana

Post by Pakana »

MetalliJumala wrote:
luonnonoikku wrote:Mites ois Steen1?? Ja juonnot hänen tietenkin pitäisi vetää räpättämällä.
Hyi vittu, mikä kammottava keksintö!
Loistava idea! Ja aisapariksi N. Österman.
Wemir

Post by Wemir »

jaketin wrote:pekka pouta juontamaan. taitaapi olla metallimiehiä.. unholy alliancessakin bongattu..
Pekka Pouta spiikkaamaan Immortalia lavalle! :lol:
Jukkis
Posts: 300
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:47 pm
Location: Above you

Post by Jukkis »

Sinne mitään juontajia tarvita. Itteäni ainakin nyppii suunnattomasti nämä kaikki Jone Nikulat, Heta Hyttiset sun muut itsensä tyrkyttäjät, ylivoimaisesti vastenmielisimpänä hahmona Vallu Valpio. Hyi helvetti, että voi olla turha ja pelle jätkä.

Jos joku ei itse osaa ottaa selville mitä milläkin lavalla tapahtuu seuraavana ja missä on mitäkin palveluita niin kannattaako edes astua kotiovesta ulos? Ainoastaan esim. sairas- tai muissa hätätapauksissa tuo lavalta puhuminen voi olla paikallaan. Itse kuuntelen ainakin mieluummin kaiken liikenevän ajan bändejä kuin tyhjää jauhavia tyrkkyjä.
Van Island
Posts: 285
Joined: Thu May 06, 2004 10:50 am
Location: Helsinki

Post by Van Island »

Heta voisi ainakin sisäistää paremmin seuraavaksi lavalle saapuvan artistin. Voin vain kuvitella millaisia katseita Before The Dawnin jannut vaihtoivat keskenään sekuntia ennen FME:n päälavalle marssimistaan :rotfl:
TrollhorN
Posts: 432
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:20 pm
Location: Metal Institution
Contact:

Post by TrollhorN »

Äskeinen kommentti huutaa selvennystä, mielenkiinto heräsi. 8)
Van Island
Posts: 285
Joined: Thu May 06, 2004 10:50 am
Location: Helsinki

Post by Van Island »

"Toivottakaa tervetulleeksi Swallow The Sun!"
Kävely takavasemmalle ja uukäännös teknikon kommentin jälkeen, nopea tulo takaisin juontopaikalle...
"Siis anteeksi (selittelyä) tarkoitin Before The Dawn!"

Ei se kokonahkapuku takaa ammatillista hevijuonto-osaamista...
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

Amopris! \o
Talos
Posts: 553
Joined: Wed Mar 26, 2003 7:03 pm
Location: Rauma/Turku

Post by Talos »

Gorgoth wrote:Miksei samantien hokkanen :roll:
Liian hapokasta.
Nigu

Post by Nigu »

Ihan sama mulle periaatteessa, bändejä sinne kuitenkin mennään katsomaan. :wink:
Tuskis
Posts: 337
Joined: Fri Apr 04, 2003 8:48 am

Post by Tuskis »

Wemir wrote:
jaketin wrote:pekka pouta juontamaan. taitaapi olla metallimiehiä.. unholy alliancessakin bongattu..
Pekka Pouta spiikkaamaan Immortalia lavalle! :lol:
Pekka Pouta spiikkaamaan muutenkin Immortalia säätiedotuksiin.

COLD WINDS BLOW INTO THE VALLEY...
Ale

Post by Ale »

Ändi mäkkoi hapoissa.
scorpse

Post by scorpse »

Socramon wrote:Maisteri Frangen! Muuta sanottavaa mulla ei ole.
Tai ehkä Marco Bjuurström? :roll:

Henk. koht. itelleni on melkeimpä ihan sama kuka pelle siel juontaa, kuhan ei vaa tuu korvaan huutaa. Wallu ollu Tuskassa niin kauan ku muistan niin ei mulla kyllä oo koskaan menny sen takia festarifiilis tai tullu ajatuksia kotiinlähdöstä. Vissiin vaan tuubassa huudellu takas jotain lähes yhtä kehittävää. :lol: ^^ Toi Pekka Pouta vois kyl olla paras korvaaja jos sinne nyt oikeesti pitää joku muu saada. Näänkin jo mielessä ton Immortal-läpän. :D
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

Vittu mitä skenejuoruilua, mutta... :)
Kuulin eilen luotettavalta taholta, että Vallu EI juonna Tuskassa tänä vuonna. Lasken tiedon luotettavaksi, sillä ko. henkilö itse juontaa kolmantena - Tuskassa siis ekaa kertaa.
Deleted User 729

Post by Deleted User 729 »

Wallu Valpio pois Suicidal Tendenciesin lavoilta!!!!
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

metallica wasp wrote:Wallu Valpio pois Suicidal Tendenciesin lavoilta!!!!
Ja tatsaliikkeisiin porttikielto!
Post Reply