Hulluin/hauskin/oudoin/mieleenpainuvin asu tuskassa?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
Riddler`

Hulluin/hauskin/oudoin/mieleenpainuvin asu tuskassa?

Post by Riddler` »

Jees, eli kun tuo "mitä päälle" topicci taas avattiin niin tässä vastapainoa sen täydelliselle vakavuudelle. Kuten jokainen paikalla joskus käynyt todennäköisesti muistanee, bändipaita+farkut-stereotypia ei todellakaan päde kaikkiin, vaan huomiotaherättäviä kokonaisuuksia näkyy joka vuosi. Näistä esimerkkinä voisi olla vaikkapa jo vaatethreadissa mainitsemani "ampiainen" (=sukkahousut, minihame, mustakeltaraidallinen paita, tuntosarvihattu (tai joku).

Hilpeyttä herättävät myös "pieni mies, suuri nainen" pariskunnat (ok, jokaiselle mitä haluavat, mutta silti, krhm). Humalaisten, katkonaisten muistikuvien keskeltä löytyy kyllä hyviäkin asuja, johon on oikeasti panostettu, ja varsinkin kun alta löytyy vielä hyväkroppainen nuori nainen, niin siinä hieroo sitten silmiään ja luulee juoppohulluuden hallusinaatioiden iskeneen. Mutta itse kun en vielä ole tuska-veteraani (vasta 04 ja 05 ollut paikalla) niin olettaisin, että mukana kauemmin olleilla on varmaankin enemmän ja parempia juttuja kerrottavanaan, joten tässä kesän festarikautta ja erityisesti tuskaa odotellessa, kertokaa muistonne. Vaikka kuvilla, jos näitä löytyy.
Mets^

Post by Mets^ »

Lammas on miun lemppari.
Bacchus
Posts: 30
Joined: Tue Feb 24, 2004 11:23 am

Post by Bacchus »

Täytynee vetää sevverran kotiinpäin, että mainitten tuon broidilla olleen kaljapullonkorkeista tehdyn liivin. Jotenkin sopiva tilaisuuteen. :silly:
Nordi

Post by Nordi »

Children Of Bodomin seinälippu viitaksi selkään niin jo. Taisi siellä muutama Maideninkin lippu vilahtaa.
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Näytän hyvältä nelinkontin pimeässä...
HassuWraith
Posts: 91
Joined: Mon May 23, 2005 7:41 pm

Post by HassuWraith »

Se viimevuotinen tarzan.
donalde
Posts: 72
Joined: Tue Feb 17, 2004 9:05 pm
Location: Helsinki

Post by donalde »

Bacchus wrote:Täytynee vetää sevverran kotiinpäin, että mainitten tuon broidilla olleen kaljapullonkorkeista tehdyn liivin. Jotenkin sopiva tilaisuuteen. :silly:
Kyseinen liivi on ollut IMO yksi tyylikkäimmistä tuska -asusteista mitä olen itse nähnyt. :P

Tosin, ainakin naiset väittää että olen tyylitajuton. :evil:
Exhorder

Post by Exhorder »

Bacchus wrote:Täytynee vetää sevverran kotiinpäin, että mainitten tuon broidilla olleen kaljapullonkorkeista tehdyn liivin. Jotenkin sopiva tilaisuuteen. :silly:
http://www.angelfire.com/co/sadwings/im ... se.inc.JPG

Onko tuo velisi jolla on tuo korkkiliivi?
LRZ
Posts: 490
Joined: Sat Jan 10, 2004 7:15 pm
Location: Espoo

Post by LRZ »

donalde wrote:
Bacchus wrote:Täytynee vetää sevverran kotiinpäin, että mainitten tuon broidilla olleen kaljapullonkorkeista tehdyn liivin. Jotenkin sopiva tilaisuuteen. :silly:
Kyseinen liivi on ollut IMO yksi tyylikkäimmistä tuska -asusteista mitä olen itse nähnyt. :P
Tätä täytyy kompata, on ihan saatanan magee liivi.
teuvo

Post by teuvo »

Musta t-paita.
Aargh
Posts: 248
Joined: Mon Oct 17, 2005 9:22 pm
Location: Oulu

Post by Aargh »

teuvo wrote:Musta t-paita.
Huijaat. Ei Tuskassa ole semmoisia.

Sadetakki-sukka-yhdistelmä toimii melko hyvin.
Rigor Mortis
Posts: 2
Joined: Fri Jul 18, 2003 5:29 pm

Post by Rigor Mortis »

Viime kesältä jäi mieleen mm. ne kaverukset, joilla oranssien vankihaalareiden selässä luki "I`m a prisoner of San Quentin" tms.
OooO

Post by OooO »

Pahimpiin tietynsuuntaisiin painajaisiin on hiipinyt kuva semmoisesta vähän läskistä kalmankalpeasta lortosta koppalakissa ja panosvöissä. Housut olivat vallan unohtuneet kotio. :puke:
Bacchus
Posts: 30
Joined: Tue Feb 24, 2004 11:23 am

Post by Bacchus »

Exhorder wrote:
Bacchus wrote:Täytynee vetää sevverran kotiinpäin, että mainitten tuon broidilla olleen kaljapullonkorkeista tehdyn liivin. Jotenkin sopiva tilaisuuteen. :silly:
http://www.angelfire.com/co/sadwings/im ... se.inc.JPG

Onko tuo velisi jolla on tuo korkkiliivi?
Kuva ei auennu, mutta mitä suurimmalla todennäköisyydellä on, en oo ainakaan ite nähnyt moista asustetta kuin yhdellä hull... eh.. henkilöllä.

Edit: tarkistuslaskennassa todettiin kuvan esittämä henkilö todellakin broidiksi.
Last edited by Bacchus on Tue Jan 24, 2006 2:57 pm, edited 1 time in total.
ts
Imperiumi Assistant
Posts: 1686
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:12 pm
Location: VANTAA!
Contact:

Post by ts »

Mets^ wrote:Lammas on miun lemppari.
Kun topikin nimen näin, niin tämä tuli heti mieleen. Tosin Sauna Openin mopoileva hevonen oli ehkä vielä kovempi juttu.
Misanthropia

Post by Misanthropia »

Leevi wrote:Pahimpiin tietynsuuntaisiin painajaisiin on hiipinyt kuva semmoisesta vähän läskistä kalmankalpeasta lortosta koppalakissa ja panosvöissä. Housut olivat vallan unohtuneet kotio. :puke:
Joo, tää kammotus oli paikalla muistaakseni 2002. Stringit paljasti "ei-niin-kauniin-finnipyllyn".
TheKraken

Re: Hulluin/hauskin/oudoin/mieleenpainuvin asu tuskassa?

Post by TheKraken »

Riddler` wrote: Hilpeyttä herättävät myös "pieni mies, suuri nainen" pariskunnat (ok, jokaiselle mitä haluavat, mutta silti, krhm).
Nuo on kyllä ihan ehdottomia :) Itsellä tosin toisin päin, itse yli 2 metriä ja emäntä siellä 160 hujakoilla :)

Mutta itselle ainakin muistuu hyvin mieleen se nainen muutaman vuoden takaa, jolla oli tatuointi joka ulottui niskasta nilkkaan ja niin vähän vaatetta päällä, että lähes koko tatuointi näkyi. Se oli jopa ihan tyylikäs.

Toisena ääripäänä on sitten kyllä juurikin nämä koppalakkiläskit dominarytkyissään, jotka saa kovemmankin vatsan omaavan harkitsemaan pensaikkoon siirtymistä.
Riddler`

Re: Hulluin/hauskin/oudoin/mieleenpainuvin asu tuskassa?

Post by Riddler` »

TheKraken wrote:Itsellä tosin toisin päin, itse yli 2 metriä ja emäntä siellä 160 hujakoilla :)
Näinhän sen pitäiskin olla(imo). Itse olen tällä hetkellä sinkkuna mutta eipä ole yhtään omaa kokoa (185/85)suurempaa naista tullut pidempään suhteeseen hankittua, vaikken mielestäni suurikokoinen olekaan. Ehkä tuskasta taas bongaan, kuten eräs kaverini asian ilmaisi, "tuskapesäkkeen" :D

Mutta jottei aivan offtopiciksi itse aloittamassani threadissa menisi, mainittakoon vielä, että olisi hyvä jos esimerkkinne nimen (esim "lammas") lisäksi saisi pienen kuvauksen-itse kun en tätä, ilmeisesti legendaarista yksilöä ole ainakaan muistaakseni nähnyt. Ainut valkeaan pukeutunut mieleeni erittäin hyvin jäänyt kun oli pvchen paljastavasti pukeutunut nuori nainen, jonka kaikki oletettavasti muistavat vuodelta 2004(kai). Asuun kuului myös jotain valkoista tekokarvaa tjsp.
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Hulluin/hauskin/oudoin/mieleenpainuvin asu tuskassa?

Post by Jussi »

Riddler` wrote:pvchen paljastavasti pukeutunut nuori nainen, jonka kaikki oletettavasti muistavat vuodelta 2004(kai). Asuun kuului myös jotain valkoista tekokarvaa tjsp.
Kuten myös paskaiset bensalenkkarit, håhå.
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

teuvo wrote:Musta t-paita.
Samaa mieltä, hullumpaa asustosta ei voisi olla.
Tenebricia

Post by Tenebricia »

Misanthropia wrote:
Leevi wrote:Pahimpiin tietynsuuntaisiin painajaisiin on hiipinyt kuva semmoisesta vähän läskistä kalmankalpeasta lortosta koppalakissa ja panosvöissä. Housut olivat vallan unohtuneet kotio. :puke:
Joo, tää kammotus oli paikalla muistaakseni 2002. Stringit paljasti "ei-niin-kauniin-finnipyllyn".
Aahahah, tuosta mielikuvasta ei vain voi päästä eroon... :oops:
Lustress

Post by Lustress »

Positiivisesti paras asu oli pari vuotta sitten pingvininaamaisilla nuorilla herroilla, joiden t-paidoissa luki Bongaa Pingviini! :D

Ehdoton pohjanoteeraus oli sellaiseen leopardikuvioiseen "painiasuun" pukeutunut vanhempi herra. Yöhk!! Myöskään pvc-asuiset, runsaasti ylimääräistä läskiä omaavat neitokaiset eivät ole silmänilo.
Roni
Posts: 689
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:25 am
Location: Espoo
Contact:

Post by Roni »

ElDiablo wrote:
Mets^ wrote:Lammas on miun lemppari.
Kun topikin nimen näin, niin tämä tuli heti mieleen. Tosin Sauna Openin mopoileva hevonen oli ehkä vielä kovempi juttu.
Sama homma. Nämä molemmat tulivat minulle mieleen.
Ehdoton voittaja tyyppi tuo.
Pakana

Post by Pakana »

Lustress wrote:Ehdoton pohjanoteeraus oli sellaiseen leopardikuvioiseen "painiasuun" pukeutunut vanhempi herra.
Kvlt! Vuotta en muista, mutta tuo kylla huvitti useammankin kerran.
Shrapnel
Imperiumi Assistant
Posts: 86
Joined: Sat Dec 21, 2002 12:03 pm
Location: Helsinki

Post by Shrapnel »

Eiks kukaan muista ampiaismiestä?

Kun pyysin saada ottaa kuvan hienosta asusteesata, poseerasi amppari ystävällisesti "special editionin", valmiina pistämään. Sitä kuvaa ei perheen pienimmille kannata näyttää :lol:
Havaittu useilla Suomen kesäfestivaaleilla.
Post Reply