Rekisteröidy    Kirjaudu sisään    Etusivu    FAQ

Etusivu » Imperiumi » Kaaos

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Lahjakkaat 'vittuilijat'
 Viesti Lähetetty: 28 Joulu 2016, 22:43 

Oletko kohdannut lahjakkaan vittuilijan, joka osaa sanoa muutakin kuin hp ja hv.

Lahjakas 'vittuiljahan' kertoo sanomansa sadasosa sekunnissa ja kaikki sille hörähtää.
Otetaan esimerkki.
Nightwish dokumentissaan:
Tarja: Mulla taitaa olla jotain hampaiden välissä.
Emppu: taitaa olla esinahkaa.

Tämmöisiä.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Lahjakkaat 'vittuilijat'
 Viesti Lähetetty: 29 Joulu 2016, 00:29 

empty testicles kirjoitti:
Oletko kohdannut lahjakkaan vittuilijan, joka osaa sanoa muutakin kuin hp ja hv.

Lahjakas 'vittuiljahan' kertoo sanomansa sadasosa sekunnissa ja kaikki sille hörähtää.
Otetaan esimerkki.
Nightwish dokumentissaan:
Tarja: Mulla taitaa olla jotain hampaiden välissä.
Emppu: taitaa olla esinahkaa.

Tämmöisiä.

IMO vielä lahjakkaampaa vittuilua on se kun vittuiltava kiittää vittuilusta ja sitten vasta myöhemmin, joskus jopa seuraavanä päivänä tajuaa että hänelle vittuiltiin.

Duunissa oli (nykyisin jo eläkkeellä) moinen tyyppi, itse on koittanut päästä siihen että ei tarvi välttämättä edes sanoa mitään, riittää kun nauraa hörähtää tai hymyilee koko naamalla. Siinä vaiheessa työkaveri tajuaa että nyt tuli sanottua sellaista mikä antaa aiheen vittuiluun tai muuten vaan yleisluonteiseen sanojen vääntelyyn.

Tosin kauan kauan sitten, juuri työuran aloittaneena, pääsi jo vittuilussa hyvään alkuun kun oli tärkeä palaveri missä piti päättää miten eräs ongelma ratkaistaan. Oma pomo tuki mun ideaa, ja se sit olikin siinä powerpoint esityksessä... noh kävi kuten aina moisessa, 'tietäjä' ja 'asiantuntija' ampuivat idean heti alas ja alkoivat esittää kaikenlaista muuta, josta sitten tulikin parin tunnin iloinen väittely pääasiassa mun pomon, 'asiantuntijan' ja 'tietäjän' kesken. Viimein tämä 'asiantuntija' alkoi hahmottelemaan uutta ideaa, ja saikin sen esitettyä (olin samaan aikaan vaihtanut näytölle oman esitykseni), 'yllättäen' tämän 'asiantuntijan' uusi idea oli sama mitä valkokankaalla näkyi, ainoastaan eri sanoin, lopettaen lauseensa: "mehän voitais tehdä näin, tämähän on hyvä idea kaikkien mielestä?" ... en enään malttanut pysyä hiljaa, ja möläytin: "Nii-ih!" .. oli muuten 'asiantuntijan' naama ja niska hiukka punainen kun se näki että valkokankaalla oli se hänen alasampuma idea jonka hän esitti omanaan. :)=

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Etusivu » Imperiumi » Kaaos

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Siirry:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com ja www.imperiumi.net