Rekisteröidy    Kirjaudu sisään    Etusivu    FAQ

Etusivu » Imperiumi » Kaaos

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Levykauppa Äx
 Viesti Lähetetty: 17 Huhti 2012, 10:04 
Mitäs mieltä te äidin omat pikku kakkapyllyt olette tästä levykäisparatiisista ? Oma kiinnostukseni kohdistuu YUPn diskografian USB-uudelleenjulkaisuihin seuraavaksi levykäisostokseksi. Hyvä meininki, reilut hinnat ja hyvää musaa! Löysin jopa Stormheitiä ja Elvenkingiä hyllystä :win:

Viestin otsikko: Re: Levykauppa Äx
 Viesti Lähetetty: 17 Huhti 2012, 10:33 

No hieno homma! Taidanpa ensi töikseni perustaa Anttilaa ja Verkkokauppaa hehkuttavat topicit.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 17 Huhti 2012, 10:35 
Mä käyn vaan Biltemassa.

Viesti Lähetetty: 17 Huhti 2012, 10:49 

Ihan paska. Liian vähän naismyyjiä!

Profiili  

Viesti Lähetetty: 17 Huhti 2012, 11:41 
Mikä vitun levykäinen?

Viesti Lähetetty: 17 Huhti 2012, 19:37 
Angry Neurotic kirjoitti:

Stadin äksässä on ainakin joskus ollut joku nainen tiskin takana. Myi mulle pari OSSYn levyä. Tai sit mä oon vaan nähnyt unta.

Viesti Lähetetty: 17 Huhti 2012, 20:54 
Bishop_Of_The_Black_Arts kirjoitti:

Stadin äksässä on ainakin joskus ollut joku nainen tiskin takana. Myi mulle pari OSSYn levyä. Tai sit mä oon vaan nähnyt unta.

On sielä vieläkin.

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 00:10 
Pannahinen kirjoitti:
Mitäs mieltä te äidin omat pikku kakkapyllyt olette

Minua nuo myötähäpeää herättävän huonot äxän mainoshölötykset ärsyttävät sen verran etten viitsi yleensä vaivautua vaikka joskus jotain ostettavaa saattaisi ollakin. Joissain tapauksissa tänkin tyylinen huumori toimii, mutta äxän mainosnikkarilta se ei oikein tunnu lähtevän.

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 01:15 
Ne kakkapylly-mainokset kyllä aiheuttaa lievää myötähäpeää. Mut ei ihan siinä määrin että pitäisi asioiminen lopettaa kokonaan.
Tilausten kanssa on silloin tällöin tullut komplikaatioita mutta semmoisesta ei taida levykauppaa vaihtamalla päästä. Tai no joo, vois välillä kokeilla josko KVLTista sais kellaribändien matskuja kätevämmin.

Viestiä muokkasi viimeisimmäksi Bishop_Of_The_Black_Arts 18 Huhti 2012, 01:29. Muokattu 2 kertaa.

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 01:16 
Grey Eminence

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 2009/04/03

Profiili  

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 02:22 

Mä syön omenaa.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 10:22 

metalglory kirjoitti:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/avoinarkisto/index.jsp?xid=3254233&date=2009/04/03

Ai siinä oli kuitenkin mainostoimisto takana. En tiedä, mitä sanoa.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 11:50 
Imperiumi Crew

Wictorey kirjoitti:
metalglory kirjoitti:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/avoinarkisto/index.jsp?xid=3254233&date=2009/04/03

En ole totta puhuen tippaakaan yllättynyt tuosta tiedosta. Voitosta tosin hieman.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 16:50 
metalglory kirjoitti:

Äxä helsinkiläinen?

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 18:53 

Serpent kirjoitti:
Wictorey kirjoitti:
metalglory kirjoitti:

En ole totta puhuen tippaakaan yllättynyt tuosta tiedosta. Voitosta tosin hieman.

En tiedä kuinka vakavasti tätä kommentoitiin, mutta kysyn nyt kuitenkin, mistä ne mainokset tulee teistä, jos ei sitten mainostoimistosta? Eihän ne vain lehtien sivuille ilmasta ilmesty...

Profiili  

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 19:13 

Ice kirjoitti:
En tiedä kuinka vakavasti tätä kommentoitiin, mutta kysyn nyt kuitenkin, mistä ne mainokset tulee teistä, jos ei sitten mainostoimistosta? Eihän ne vain lehtien sivuille ilmasta ilmesty...

Ei nyt aina tarvi ulkopuolista mainostoimistoa käyttää. Isoilla kauppaketjuilla on omat sisäiset markkinointi tiimit jotka hoitaa lehtiin mainokset. Ja miks ei, jos osaamista ja ideoita löytyy niin pienemmätkin yritykset voi omia mainoksiaan tehdä?

Profiili  

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 19:47 

Slash80 kirjoitti:
Ice kirjoitti:

Ei nyt aina tarvi ulkopuolista mainostoimistoa käyttää. Isoilla kauppaketjuilla on omat sisäiset markkinointi tiimit jotka hoitaa lehtiin mainokset. Ja miks ei, jos osaamista ja ideoita löytyy niin pienemmätkin yritykset voi omia mainoksiaan tehdä?

Ei tietenkään tarvitse mutta eihän se ole mainoksista mitenkään pois tai lisää, onko sen tehnyt ulkopuolinen mainostoimisto vai lafkan sisäinen osasto, tai vaiko ihan pomo itse. Tai no sellaisen kuvan sain tuosta kommentista, mainoksien tarkoitushan on tahkota lafkalle rahaa ja luonnollista kai se on, että isohko levykauppaketju moista hyödyntää.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 19:59 
Site Admin

Slash80 kirjoitti:
Ei nyt aina tarvi ulkopuolista mainostoimistoa käyttää. Isoilla kauppaketjuilla on omat sisäiset markkinointi tiimit jotka hoitaa lehtiin mainokset. Ja miks ei

Siks ei, että itse tekemällä tulos on monesti kuin CDON:comin tv-mainokset.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 20:28 

Ihmettelen lähinnä sitä, että kakkapyllyteemaan tarvitaan joku ulkopuolinen brändääjä, kun tietääkseni aika sairaita mieliä on töissä kyseisessä ketjussa muutenkin. No, kuka mistäkin haluaa maksaa.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 20:32 

Ice kirjoitti:
Slash80 kirjoitti:
Ice kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse mutta eihän se ole mainoksista mitenkään pois tai lisää, onko sen tehnyt ulkopuolinen mainostoimisto vai lafkan sisäinen osasto, tai vaiko ihan pomo itse. Tai no sellaisen kuvan sain tuosta kommentista, mainoksien tarkoitushan on tahkota lafkalle rahaa ja luonnollista kai se on, että isohko levykauppaketju moista hyödyntää.

Ainakin tässä tapauksessa toi 'Kakkapylly'-mainos olisi ollut mehevämpi, jos se olisi ollut parin Äxän myyjän krapulaisen lauantaivuoron tuotos tmsp., kotikutoista. Se, että se on syntynyt tuotteistamalla jossain brändilafkassa tekee siitä vähemmän hauskan ja itsetarkoituksellisen.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 20:33 

Ts. näemmä aika samoilla linjoilla Wictoreyn kanssa.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 18 Huhti 2012, 22:52 
Grey Eminence

Ice kirjoitti:
Slash80 kirjoitti:
Ice kirjoitti:

Ainakin tässä tapauksessa toi 'Kakkapylly'-mainos olisi ollut mehevämpi, jos se olisi ollut parin Äxän myyjän krapulaisen lauantaivuoron tuotos tmsp., kotikutoista. Se, että se on syntynyt tuotteistamalla jossain brändilafkassa tekee siitä vähemmän hauskan ja itsetarkoituksellisen.

Aika pitkälti yhden kipeän mielen tuotoksia nuo ovat olleet. Ja sama kipeä mieli tekee aika mittavia ns. oikeitakin mainoshommia ja on niistäkin pokannut palkintoja. Kipeä mieli tarvitsee myös muuta kuin vakavaa Oikeaa Mainostusta tai muuten voi tulla kipeä pylly.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 19 Huhti 2012, 11:40 
Imperiumi Crew

Joo, se on aina jälkikäteen helppo huudella, että "kuka vaan pystyisi tekemään tuollaista" jne. No, kuka vaan ei kuitenkaan ole tekemässä palkittuja mainoksia ja kuittaamassa niistä mukavia mainosrahoja. Jos hyvän (lue: toimivan) mainoksen tekeminen olisi helppoa kuin heinänteko ja sillä vielä elättäisi itsensä, eiköhän meistä jokainen olisi Ferrarilla kaahaava mainosmies.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 21 Huhti 2012, 19:28 

Hyvä mesta!

Suurin osa levyistä tulee ostettua juuri täältä, koska on nopeat toimitukset, uudet/tulevat levyt tulee yleensä kotiin julkaisupäiväksi ja tuntuu olevan välillä aika halpaakin. Suosittelen!

Mua ainaki nauratti toi kakkapyllykatalogi, ja sain niitä oikein montakin kappaletta. :D

Profiili  

Viesti Lähetetty: 22 Huhti 2012, 23:06 
Olen vähän pettynyt siitä että kakkapylly-mainostus on täytynyt teettää.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Etusivu » Imperiumi » Kaaos

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Siirry:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com ja www.imperiumi.net