RIP-topic

Valikoidut off-topic-aiheet
Post Reply
Kari
Posts: 67
Joined: Mon Jan 31, 2005 3:52 pm
Location: Jämsänkoski
Contact:

Re: RIP-topic

Post by Kari »

Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: RIP-topic

Post by Koskenkorvasieni »

Kari wrote:Chris Cornell.

http://abcnews.go.com/Entertainment/wir ... 2-47480300

Voi saatana ny.
Mä olin aluks ihan satavarma, että toi on huijaus, mutta jos näin todella olisi, olisi bändin taholta jo tiedotettu jotain. Voi vitulla päähän sanon minä. Seattle-grungen viimeinen ääni on hiljentynyt.
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: RIP-topic

Post by Jussi »

Koskenkorvasieni wrote:Seattle-grungen viimeinen ääni on hiljentynyt.
Entäs Eddie Vedder?

Mutta jos nuo ovat totta, että jotain kaulan ympärillä hotellin kylppäristä löytynyt Detroitin keikan jälkeen, niin ikävästi tulee David Carradinen kohtalo mieleen :( -vaarallista sellainen tukehtumisrunkistelu, jos siitä kyse.
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Re: RIP-topic

Post by Ice »

Oli kyllä todella pysäyttävä juttu kun tuli Ilta-sanomissa vastaan tänään, lähti kyllä niin yllättäin ja ukko oli yksi parhaista laulajista koskaan, sekä karismaltaan puhdasta rockia. Huoh, nyt muistoksi miehen tuotantoa soimaan, grunge on kuollut.
Sabbathman
Posts: 5639
Joined: Thu Dec 03, 2009 2:40 am
Location: Seinäjoki

Re: RIP-topic

Post by Sabbathman »

Soundgarden ja koko grunge-genre ei ole koskaan kiinnostanut, Cornellin laulukaan ei ole koskaan uponnut kovin kummoisesti. Mutta onhan tämä pysäyttävä uutinen kun hyvä ja suosittu kaveri poistuu näin yllättäen, keikka maaliin ja sitten lähtö. Perhettä oli kotona ja musiikkimaailmassa. "Miksi?" on se kysymys näissä kauheissa uutisissa aina.
Sir Juzzi
Posts: 1096
Joined: Thu Jan 22, 2004 12:36 pm

Re: RIP-topic

Post by Sir Juzzi »

^ Sama mielipide grungehommista, mutta Chrisin laulu putosi kyllä, ja olihan jokaisella äijän bändillä jokunen oikeasti hyvä biisi, joita tuli kyllä diggailtua aina kun kuuli. Aktiivisesti ei itse tullut kylllä haettua kuunneltavaksi.

Paitsi sitä Bond-tunnaria. Aivan järjettömän kova biisi sanoitusta myöten, erityisesti se leffassa kuultu vähän orkestroidumpi versio. Siihen liittyy vielä yksi tapahtuma, jossa sattuma puuttui peliin ja pisti k.o. biisin soimaan henkilökohtaisesti todella osuvalla hetkellä. Uutinen Cornellin kuolemasta kieltämättä liikutti.
Nuclear Holocaust
Posts: 2770
Joined: Wed Dec 31, 2003 8:44 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: RIP-topic

Post by Nuclear Holocaust »

^
Komppi • Grunge tappoi metallin ysärillä. Tuli kaikkea groove/alternative pasketta.

Vähän joutui hakemaan tätä Chrisiä, että sai hänet oikeaan kontekstiin. Black hole sun <> siint mie tykkään.
Napero
Posts: 232
Joined: Wed Apr 29, 2009 9:23 pm
Location: Espoo

Re: RIP-topic

Post by Napero »

Roger Moore heitti juuri luut kuppiin.
Sabbathman
Posts: 5639
Joined: Thu Dec 03, 2009 2:40 am
Location: Seinäjoki

Re: RIP-topic

Post by Sabbathman »

Napero wrote:Roger Moore heitti juuri luut kuppiin.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkel ... on-kuollut

Roger Moore on ollut mulle aina se paras James Bond. Voi että sitä tunnelmaakin mikä juuri hänen Bond-elokuvissaan on. Roger Moore Bondina = lyömätön yhdistelmä.

RIP.
Lappis
Posts: 444
Joined: Thu Nov 28, 2002 2:34 pm
Location: Lahti
Contact:

Re: RIP-topic

Post by Lappis »

Nicky Hayden 1981-2017 RIP

MotoGP mestari vuosimallia 2006. Rossin kanssa tiukkaa kilpailua läpi kauden ja voitti loppujen lopuksi.

Polkupyöräonnettomuus Italiassa auton kanssa. Aja elämäsi kilpaa +250 hp prätkillä ja menehdy sitten polkupyörällä? Shcumacher-efektiä havaittavissa...
Sabbathman
Posts: 5639
Joined: Thu Dec 03, 2009 2:40 am
Location: Seinäjoki

Re: RIP-topic

Post by Sabbathman »

Rest in peace, Gregg Allman...I'll be holding on...

[youtube]BEDlJjc-H_A[/youtube]

:cry:
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: RIP-topic

Post by Koskenkorvasieni »

Sabbathman wrote:Rest in peace, Gregg Allman...I'll be holding on...

[youtube]BEDlJjc-H_A[/youtube]

:cry:
Saatanan kova biisi tuo.

Alkuperäinen Batman, Adam West on menehtynyt leukemiaan 88 vuoden iässä.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005249104.html
Sabbathman
Posts: 5639
Joined: Thu Dec 03, 2009 2:40 am
Location: Seinäjoki

Re: RIP-topic

Post by Sabbathman »

Koskenkorvasieni wrote:Alkuperäinen Batman, Adam West on menehtynyt leukemiaan 88 vuoden iässä.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005249104.html
Alkuperäinen Batmobile on maailman hienoin.

BATMOBILE
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: RIP-topic

Post by Koskenkorvasieni »

Voi vitun vittu, nyt lähti sitten itse Clint Eastwood.
Serpent
Imperiumi Crew
Posts: 1617
Joined: Fri Aug 23, 2002 2:16 pm
Location: Turku
Contact:

Re: RIP-topic

Post by Serpent »

Koskenkorvasieni wrote:Voi vitun vittu, nyt lähti sitten itse Clint Eastwood.
Ei onneksi sentään. Fake news.
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: RIP-topic

Post by Koskenkorvasieni »

Serpent wrote:
Koskenkorvasieni wrote:Voi vitun vittu, nyt lähti sitten itse Clint Eastwood.
Ei onneksi sentään. Fake news.
Saatana, ei saa leikkiä vakavilla asioilla! :evil: No, onneks ukko on kuitenkin elossa.
Deleted User 12506

Re: RIP-topic

Post by Deleted User 12506 »

Jestas että itsekin jo tuohduin aiheetta. Mutta muistinpas samalla, että mulla on Dirty Harry Bluray boksi, jota en ole edes avannut. Kun Clintistä aika jättää, aion katsoa ne kaikki.
Jukkis
Posts: 300
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:47 pm
Location: Above you

Re: RIP-topic

Post by Jukkis »

Aaaron wrote:Jestas että itsekin jo tuohduin aiheetta. Mutta muistinpas samalla, että mulla on Dirty Harry Bluray boksi, jota en ole edes avannut. Kun Clintistä aika jättää, aion katsoa ne kaikki.
Noilla ehdoilla et tule näkemään sitä boksia koskaan sillä Clint Eastwood tulee elämään ikuisesti. Chuck Norrisin kanssa ottavat vain rennosti hörpyt longneckeista ja miettivät että "Mitäs nyt sitten oikein tehtäisiin..?" kun koko tuntemastamme maailmankaikkeudesta on jo aika jättänyt.
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: RIP-topic

Post by Koskenkorvasieni »

George A. Romero, modernin zombie-genren luoja, on poissa. Samaan syssyyn lähti myös Martin Landau.
Cannibal Vegetarian
Posts: 19
Joined: Fri Apr 08, 2016 3:51 pm

Re: RIP-topic

Post by Cannibal Vegetarian »

Koskenkorvasieni wrote:George A. Romero, modernin zombie-genren luoja, on poissa. Samaan syssyyn lähti myös Martin Landau.
Netissä jo liikkunut käsky, että Romeroa ei sitten saa ampua päähän. Kevyet mullat, että pääsee helposti ylös.
WildFire
Imperiumi Crew
Posts: 980
Joined: Thu Nov 03, 2005 7:40 am
Location: Ylöjärvi

Re: RIP-topic

Post by WildFire »

Vielä ei ole yhdenkään muusikon poismeno koskettanut niin, että olisin jaksanut tähän ketjuun kirjoittaa. Mutta nyt, helvetti, Linkin Parkin Chester Bennington lähti. Koskettaa syvältä, koska Linkin Park vastasi Hybrid Theoryllaan siitä kipinästä, joka sytytti rakkauteni raskaampaan musiikkiin. Bändin viimeiseksi teokseksi (ainakin Chesterin kanssa) jäi rohkea popalbumi One More Light, joka on soinut julkaisunsa jälkeen minulla tiheämmin kuin yksikään Linkin Park -levy Hybrid Theoryn jälkeen.
eddie666
Posts: 597
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:45 pm
Location: Turkkunen

Re: RIP-topic

Post by eddie666 »

WildFire wrote:Vielä ei ole yhdenkään muusikon poismeno koskettanut niin, että olisin jaksanut tähän ketjuun kirjoittaa. Mutta nyt, helvetti, Linkin Parkin Chester Bennington lähti. Koskettaa syvältä, koska Linkin Park vastasi Hybrid Theoryllaan siitä kipinästä, joka sytytti rakkauteni raskaampaan musiikkiin. Bändin viimeiseksi teokseksi (ainakin Chesterin kanssa) jäi rohkea popalbumi One More Light, joka on soinut julkaisunsa jälkeen minulla tiheämmin kuin yksikään Linkin Park -levy Hybrid Theoryn jälkeen.
Mitä hittoa.. onko tää totta :O. Voi saatana...
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: RIP-topic

Post by Koskenkorvasieni »

Kyllä se näyttäisi ikävä kyllä totta olevan.

Mä en koskaan ollut mikään maailman suurin Linkin Park-fani, mutta on niillä muutama ihan kuunneltava biisi ja Chester oli vokalistina omaa luokkaansa. On tämä jumalauta, että taas yhden miljoonien ihmisten elämää koskettaneen bändin keulakuva päättää elämänsä oman käden kautta. RIP Chester.

[youtube]1bPuZeWxzeA[/youtube]
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: RIP-topic

Post by Koskenkorvasieni »

Tobe Hooper, mm. alkuperäisen Texasin moottorisahamurhaajan ja Poltergeistin ohjaaja on kuollut 74-vuotiaana.
Maxim
Imperiumi Crew
Posts: 1863
Joined: Sun Aug 25, 2002 10:05 am

Re: RIP-topic

Post by Maxim »

RIP Börje "BOSS" Forsberg.
Post Reply