Kysy - lautalaiset vastaavat!

Valikoidut off-topic-aiheet
Post Reply
Nuclear Holocaust
Posts: 2770
Joined: Wed Dec 31, 2003 8:44 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Nuclear Holocaust »

Miksi minä näen aina niin väkivaltaisia unia? Onko minussa oikeasti niin paljon patoutunutta vihaa, että tarvitaan ammattiapua?

Viime yönä totesin unessa edesmenneelle isälleni: "Sinä olet edelleen minua fyysisesti vahvempi, mutta pystyn tappamaan sinut muutenkin.

Toisessa unessa suunnittelin tappavani puolitutun naisen isolla kivellä hakkaamalla. Päädyin kuitenkin viskaamaan tuon kiven metsään.

Yleensä unessa kuitenkin minulla on erimielisyyttä siskoni kanssa. Hän vittuilee minulle ja minä totean: "nyt saat turpaas". Sitten lätty lätisee ja veri tirskuu. Uni toistaa aina samaa kaavaa, mutta vittuilun aihe vaihtelee.

Ahdistavia ja hieman pelottavia tämmöiset unet.
Last edited by Nuclear Holocaust on Sat Dec 20, 2014 6:57 pm, edited 1 time in total.
StuG
Posts: 825
Joined: Sun Mar 09, 2003 10:25 am

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by StuG »

Selvästi prob prob problöeemaa suvun kanssa, mikä on syntynyt nuoruuden aikana. Toivottavasti sinulla on nyt kuitenkin suhteet kunnossa.
Nuclear Holocaust
Posts: 2770
Joined: Wed Dec 31, 2003 8:44 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Nuclear Holocaust »

^
No, juu kyllähän tuosta sokea keittiötsykologi näkee ottallaankin mistä kenkä puristaa.

Väkivaltainen alkoholisti isä on enkelikuorossa ja hänen kanssaan tuli otettua matsia teinivuosina.

Itse en ole pääsääntöisesti kovinkaan väkivaltainen ja siskoni jolla on tuota vittuilutaipumusta oikeassa elämässäkin, niin hän on niiden harvojen listalla joka on saanut minulta pari kertaa pataan. Kompleksinen sisarussuhde siis.

"Kiven kanssa hiippailu uni" viittaa taas selkeästi solmussa oleviin naissuhteisiin. Tämä oli kylläkin muistini mukaan ensimmäinen "universaalia naisvihaa" edustava uni.

-----------------

Toisaalta voidaanhan tuolta unieni pohjalta todistettavasti löytää myös metallimusiikkiin nojaavaa uskontokriittisyyttä ja piilotajuista ksenofobiaa.

Entinen petikaverini on ainakin pariin otteeseen herännyt yölliseen karjumiseen. Seuraavia lauseita on käytetty:

TYÖNNÄ SE IMPOTENTTI KRISTUS PERSEESI :!:

PAINU SAATANAN NEEKERI VITTUUN :!: (unessa linja-autossa oli tummaihoinen matkustaja)
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by metalglory »

Nuclear Holocaust wrote:^
No, juu kyllähän tuosta sokea keittiötsykologi näkee ottallaankin mistä kenkä puristaa.

Väkivaltainen alkoholisti isä on enkelikuorossa ja hänen kanssaan tuli otettua matsia teinivuosina.

Itse en ole pääsääntöisesti kovinkaan väkivaltainen ja siskoni jolla on tuota vittuilutaipumusta oikeassa elämässäkin, niin hän on niiden harvojen listalla joka on saanut minulta pari kertaa pataan. Kompleksinen sisarussuhde siis.

"Kiven kanssa hiippailu uni" viittaa taas selkeästi solmussa oleviin naissuhteisiin. Tämä oli kylläkin muistini mukaan ensimmäinen "universaalia naisvihaa" edustava uni.

-----------------

Toisaalta voidaanhan tuolta unieni pohjalta todistettavasti löytää myös metallimusiikkiin nojaavaa uskontokriittisyyttä ja piilotajuista ksenofobiaa.

Entinen petikaverini on ainakin pariin otteeseen herännyt yölliseen karjumiseen. Seuraavia lauseita on käytetty:

TYÖNNÄ SE IMPOTENTTI KRISTUS PERSEESI :!:

PAINU SAATANAN NEEKERI VITTUUN :!: (unessa linja-autossa oli tummaihoinen matkustaja)
Ja nimimerkkisi lienee enne. ;)
Jussi
Posts: 10663
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Jussi »

Miksi Candlemassin viides (5.) studioalbumi on nimeltään Chapter VI ?
jannezki
Posts: 1868
Joined: Thu Jul 07, 2011 4:44 pm
Location: Savo

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by jannezki »

Jussi wrote:Miksi Candlemassin viides (5.) studioalbumi on nimeltään Chapter VI ?
Onko se sitten niin, että demoajat oli Chapter I ja siitä sitten etiäpäin? :P
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Spunkmeyer »

Mä oon aina ajatellu että Live (1990) on se viides luku.
Helvetius
Posts: 90
Joined: Mon Feb 07, 2005 8:27 pm
Location: Järvenpää

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Helvetius »

heraklos wrote:Onko kellään ollut viime aikoina ongelmia Levyliigan kanssa. Ostin yhden levyn jo kaksi viikkoa sitten eikä levyä ole näkynyt eikä kuulunut. Eikä s-postikyselyihinkään vastata. :evil: Tämä on nyt ensimmäinen kerta, kun on ongelmia Levyliigan kanssa.
Jep, kaksi viikkoa sitten tilasin levyjä. Niitä ei ole näkynyt, eikä sähköpostiin ole vastattu. Jos on jotain ylitsepääsemättömiä vaikeuksia toimittaa levyjä, niin olisi ihan asiallista infota siitä, edes lyhyesti kunhan jotenkin.
Starflare
Posts: 298
Joined: Tue Jun 24, 2003 6:47 am
Location: Järvenpää

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Starflare »

Muistaisko kukaan minkä bändin video oli about 15 v sitten (voi olla vanhempikin), mustavalkonen, siinä oltiin jossain ihme luostarissa ja joku poika muuttui pikkuhiljaa jonkinlaiseks demoniks. Musiikki oli kai jotain doomimpaa kamaa. En saa päähäni millään?
contaminated
Posts: 40
Joined: Thu Sep 26, 2013 11:06 am
Location: Espoo

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by contaminated »

Starflare wrote:Muistaisko kukaan minkä bändin video oli about 15 v sitten (voi olla vanhempikin), mustavalkonen, siinä oltiin jossain ihme luostarissa ja joku poika muuttui pikkuhiljaa jonkinlaiseks demoniks. Musiikki oli kai jotain doomimpaa kamaa. En saa päähäni millään?
Kovin kuulostaa Morbid Angelin God of Emptinessiltä
Hevi_akateemikko
Posts: 520
Joined: Sat Dec 18, 2004 11:10 pm
Location: Hell

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Hevi_akateemikko »

Onko 2000-luvun jo edesmenneestä hevibuumista olemassa mitään kirjaa?
Starflare
Posts: 298
Joined: Tue Jun 24, 2003 6:47 am
Location: Järvenpää

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Starflare »

contaminated wrote:
Starflare wrote:Muistaisko kukaan minkä bändin video oli about 15 v sitten (voi olla vanhempikin), mustavalkonen, siinä oltiin jossain ihme luostarissa ja joku poika muuttui pikkuhiljaa jonkinlaiseks demoniks. Musiikki oli kai jotain doomimpaa kamaa. En saa päähäni millään?
Kovin kuulostaa Morbid Angelin God of Emptinessiltä
Tää oli minunkin veikkaukseni, muistin vaan että video olisi ollut väreissä (eikä bändikää nyt niin "doom") niin en suorilta lähtenyt kaverille varppina sanomaan. Oli kumminkin se haluttu biisi, kiitosta vaan!
StuG
Posts: 825
Joined: Sun Mar 09, 2003 10:25 am

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by StuG »

-solved
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Koskenkorvasieni »

Kuullessani tänään Kaasun lopettaneen HIMissä rumpaloimisen, tuli mulla mielleyhtymä Kyyriaan ja sitä kautta Ville Tuomeen ja edelleen muutaman vuoden takaiseen episodiin, jossa tämä oli mättänyt Nalle Östermania pataan suivaannuttuaan Nallen blogikirjoituksesta, joka käsitteli Leningrad Cowboysin keikkaa Järvenpäässä kesällä 2010. Tuolloin Tuomen väkivaltaiset taipumukset olivat puheenaiheena ja kysynkin nyt, että ketä kaikkia Tuomi on vuosien aikana ladannut käkättimeen Nallen lisäksi? Minä kun luulin että rastat on lepposii. :P
Jussi
Posts: 10663
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Jussi »

Koskenkorvasieni wrote:Kuullessani tänään Kaasun lopettaneen HIMissä rumpaloimisen, tuli mulla mielleyhtymä Kyyriaan ja sitä kautta Ville Tuomeen ja edelleen muutaman vuoden takaiseen episodiin, jossa tämä oli mättänyt Nalle Östermania pataan suivaannuttuaan Nallen blogikirjoituksesta, joka käsitteli Leningrad Cowboysin keikkaa Järvenpäässä kesällä 2010. Tuolloin Tuomen väkivaltaiset taipumukset olivat puheenaiheena ja kysynkin nyt, että ketä kaikkia Tuomi on vuosien aikana ladannut käkättimeen Nallen lisäksi? Minä kun luulin että rastat on lepposii. :P
Oliko sen SoulRelicin (melkoinen reliikki) vokalisti, jota riepotteli joskus rundilla. Oli Teatrialla turpiinsaaneen näköisenä lämmittelemässä jotakin (Negative?) sitten tänne ehdittyä seur. pv.
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Koskenkorvasieni »

Jotain juttua kuulin myös hevosmiesten tietotoimistosta, että olisi Ari Koivusen paiskannut keikkadösän ikkunasta läpi jollain Raskasta joulua-kiertueella viime vuosikymmenellä ja että United Underworldin aikaan bändikaverikin olisi saanut maistaa nyrkkiä, mutta näiden paikkaansapitävyyttä nyt ei tietenkään suoralta kädeltä voi varmistaa ilman ensi käden tietoa.
Ismo
Imperiumi Assistant
Posts: 752
Joined: Thu Jun 21, 2007 12:46 pm
Location: Helsinki

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Ismo »

Kellään kokemusta tällaisesta https://www.arcticrock.net/ nettikaupasta? Hinnat hieman outoja ja painoksia ei eritellä, liekö "import"?
Nuclear Holocaust
Posts: 2770
Joined: Wed Dec 31, 2003 8:44 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Nuclear Holocaust »

Mikä vitun perseily tää taas on?

Samsungin BD-F5100 Blu-raylta ei tule signaalia televisiolle. Kokeilin tietokoneella ja kaapeli yms. ok. kuva näkyy.

Aiemmin tuo BR jauhoi ihan hyvin. Viikolla tunnin tappelun ja resetoinnin jälkeen lähti pelaamaan. Nyt taas sama vittuilu?

OnX tää Niiq sitä jotain handshake ZhaiBaa?
:-?
Ismo
Imperiumi Assistant
Posts: 752
Joined: Thu Jun 21, 2007 12:46 pm
Location: Helsinki

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Ismo »

Nuclear Holocaust wrote:Mikä vitun perseily tää taas on?

Samsungin BD-F5100 Blu-raylta ei tule signaalia televisiolle. Kokeilin tietokoneella ja kaapeli yms. ok. kuva näkyy.

Aiemmin tuo BR jauhoi ihan hyvin. Viikolla tunnin tappelun ja resetoinnin jälkeen lähti pelaamaan. Nyt taas sama vittuilu?

OnX tää Niiq sitä jotain handshake ZhaiBaa?
:-?
Taitaa olla Samsungin ostettu ominaisuus. Täällä on myös yritetty jos jonkinnäköistä säätöä, mutta aina silloin tällöin pitää kaapeli irrottaa ja laittaa takaisin kiinni. Eli vastaus edelliseen kiinnostaa niin ikään...
Nuclear Holocaust
Posts: 2770
Joined: Wed Dec 31, 2003 8:44 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Nuclear Holocaust »

^
Tuolla lisää "presidentinlinnan itsenäisyyspäivän juhlien kättelystä".

En nyt sitten tiedä vaikuttaako tuo mitään kun olen nykäissyt aina kaikki virrat kokonaan pois ko. vehkeestä, että pitäisikö siellä olla valmiina joku elämän kipinä?

Pitää nyt vielä kerran kokeilla tuota käynnistys-sekvenssiä, jos ei se tuota tulosta niin sitten 5:n kilon leka. Bye, bye piece of shit :evil:
Nuclear Holocaust
Posts: 2770
Joined: Wed Dec 31, 2003 8:44 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Nuclear Holocaust »

No nyt se paskapää heräsi taas eloon kun aikani rumppasin piuhoja kiinni/irti ja resettiä repeatilla. Lisäksi epätoivoinen suihkaus WD-40 liittimeen ja se tuntui mahdollisesti auttaneen tai ainakin sen jälkeen tuo nousi kuolleista kuin Jeesus.

Eli oisko mahdollisesti noissa liittimissä sanomista tai epätarkkuutta, kun on tuollainen 10:n naru?

Mitenkä hyvin nuo yleensä kestävät tuota edestakaisin nykimistä, kun mulla on vaan 1 piuha ja jos haluan tietokoneen kytkeä, niin sitten on vaihdettava piuhan paikkaa?

Kokeilin myös tuota ehdotettua resoluution lukitusta tietylle arvolle automaatin sijaan, mutta silloin se veti uudestaan juntturaan.

Vähän tällainen haamuhäiriö, kun tuli yllättäen eikä oikein mistään saa kiinni.
:roll:
Ismo
Imperiumi Assistant
Posts: 752
Joined: Thu Jun 21, 2007 12:46 pm
Location: Helsinki

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Ismo »

Mulla näköjään auttoi että puhuttiin asiasta täällä. Kaksi pätkää jo katsonut ilman ongelmia :)
Nuclear Holocaust
Posts: 2770
Joined: Wed Dec 31, 2003 8:44 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Nuclear Holocaust »

^
Henkimaailman juttuja siis ilmeisesti...

Gods are our side tonight, so we shall fight and ride into glory :P

Mäkin ihan innostuin ja piti nykästä pari jaksoa Game of thronesia. Tässä on vielä urakkaa ja kirittävää, kun mennään vasta ensimmäisen kauden 6:ssa jaksossa.
jannezki
Posts: 1868
Joined: Thu Jul 07, 2011 4:44 pm
Location: Savo

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by jannezki »

Mitenkä pitkään noin yleensä kestää paketilla tulla Saksanmaalta Suomeen? Kun olen kamaa (en tarkoita huumeita) tilannut Saksasta, mutta seurannan mukaan on ollut Hampurin terminaalissa jo 8.3. klo 23 ja nyt ei edelleenkään ole edennyt mihinkään. Ei näy Postinkaan seurannassa. Kun muistelen, että joskus esim. levyjä on Saksasta tullut sellaisessa hujauksessa ettei kissaa ole ehtinyt sanoa :? Nyt on siis isompaa tavaraa, eli kitara tulossa.

Menee varmaan ensi viikkoon, perkele. Luulenpa, että Posti sitten tulee tuomaan sitä pakettia kun en ole kotona paikalla. Ja homma venyy.

Joo, olen vähän kärsimätön. :)
Jussi
Posts: 10663
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Kysy - lautalaiset vastaavat!

Post by Jussi »

No, omia työjuttuja (vähintään eurolavoja tai isompia) tulee Travemünden lautoilla vain tiistaisin ja torstaisin jorpakon yli, joista jälkimmäinen tarkoittaa viikonlopun yli menemistä aina, että saadaan terminaaleista firmaan asti. Eli yleensä menee noin viikko siitä, kun saksmanni laittaa tavaran liikkeelle.
Post Reply