Rekisteröidy    Kirjaudu sisään    Etusivu    FAQ

Etusivu » Imperiumi » South Park -festivaali, Tampere

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 114 viestiä ]  Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Radio City South Park: SKID ROW, W.A.S.P., H.E.A.T., EUR
 Viesti Lähetetty: 28 Helmi 2014, 01:41 

Minun mielestäni tuo "Treat 1983-2013" merkitsee 30-vuotisjuhlamäärittelyä, semminkin kun se luku 30 näkyy kromattuna vuosilukujen takana ja orkka näyttää olevan aktiivinen.

Muistelen, että Juhani Merimaa sanoi joskus Treatin hyvin kaukaisella tavastiankeikalla olleen ennätysmäärän maksavia katsojia, sinne hiljaisempaan suuntaan siis, 4 maksanutta...

Profiili  

Viesti Lähetetty: 28 Helmi 2014, 10:14 

Shadowblade kirjoitti:
anselmo kirjoitti:
Shadowblade kirjoitti:
mutta kokonaisuuten vitun köyhää tulla line-upista vinkumaan, jos ei muutenkaan kuulu kohderyhmään. En mäkään ulise Steelfestin -ketjuissa, että miksi pitää olla vaan tollasta kiukuttelumusiikkia. Jos jollekin on nyt epäselvää, niin eiköhän tässä ole nimenomaan se kasari keskiössä.

Kuulun kohderyhmään, mutta onhan tuo nyt silti köyhä kattaus; Jalometalli ja Loudness,
Tuska ja Metal Chruch, siinä heti pari tästä kasaridiggarista kertaluokkaa kiinnostavampaa
täkyä.

Joo no toki itse olisin suonut, että esim. Kinkku ja Loudness olisivat jossain lähempänä kuin Oulussa. Mutta itselläni ei ole tapana ostaa festarilippuja vain yhden bändin takia, kun festarivedot nyt ovat yleensä muutenkin.. no festarivetoja.

Juu, täysin samoilla linjoilla; harvoin tulee lähdettyä vain yhden bändin vuoksi, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Jalometallissa itseäni kiinnostaa erityisesti King Diamond ja Dark Angel, Tuskassa Metal Churchin ohella myös mm. Tankard ja Anthrax sekä Speedtrap & Ranger -kombo.
Mutta heitin siis tuohon aiempaan viestiini hätäisesti vain pari juuri sellaista harvemmin (vaiko koskaan?) Suomessa nähtyä ulkomaista täkyä, jotka voisivat sopia myös tän South Parkin kattaukseen tyylinsä puolesta.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 28 Helmi 2014, 17:10 
Imperiumi Assistant

Deathklaat kirjoitti:
Vähän kyllä ihmetyttää tuo Shining tuon kaiken transurokin ja muun pehmohevin keskellä.

En tiiä miksi, mutta mun mielestä Shining jotenkin sopii yhteen tuon transurok termin kanssa :D

Profiili  

Viesti Lähetetty: 28 Helmi 2014, 19:38 

WildFire kirjoitti:
Jussi kirjoitti:
Dreamtalelle ansaittu kotikylän slotti, piti Tuskassa ym. käydä ensin kun koskaan(?) ei SOA huolinut :?

2005 olivat Saunassa, ja tuo onkin edelleen ainoa kerta kun olen bändin nähnyt. Vaan eiköhän tämä epäkohta tule vielä paikattua nyt kun yhtyeen kotikaupungissa asuu.

Oli vissiin levyttämättä jättänyt Nils Nordling laulajana? Impen raportissa '05 ei mainita laulajan nimeä, jos läsnäollut kohortti sitä tiesikään.

Knoppi siitä: itse PETO kirjoitti powermetallivedosta (ja toikkaroi vipissä + Treella) :!:

Profiili  

Viesti Lähetetty: 28 Helmi 2014, 21:17 

Jussi kirjoitti:
Knoppi siitä: itse PETO kirjoitti powermetallivedosta (ja toikkaroi vipissä + Treella) :!:

Nämä jutut kiinnostavat.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 04 Maalis 2014, 13:11 

Ja tuolta South Parkin facebook-sivuilta tällaista infoa:

HUOMIO! Tämänhetkisten, jo julkaistujen esiintyjien päiväkohtaiset aikataulut löytyvät tästä!
South Parkin lipunmyynti alkaa huomenna 5.3.2014.
Liput Lippupalvelusta tai Tampereen Swamp Musicista.

http://www.southparktampere.fi/

Päiväkohtaiset esiintyjät:

PE 6.6.2014 (liput alk 39€)

Skid Row (USA)
Sonata Arctica
Santa Cruz
Dimebag Beyond Forever
Death Hawks
Doom Unit
Dreamtale

LA 7.6.2014 (Liput alk. 59€)

Europe (SWE)
W.A.S.P (USA)
Shining (SWE)
H.E.A.T (SWE)
Brother Firetribe
Poisonblack
Reckless Love
Lost Society
Battle Beast
Egokills

Profiili  

Viesti Lähetetty: 04 Maalis 2014, 14:55 

Lauantai näyttää allekirjoittaneen silmissä kerrassaan huikealta. Europe, HEAT, WASP, Brother Firetribe, Reckless Love ja Battle Beast.. Toimii! 8)

Profiili  

Viesti Lähetetty: 04 Maalis 2014, 15:32 

Kuten hetki sitten mainitsin kaverille puhelimessa niin perjantai ei kyllä paskanhääviltä näytä, mutta lauantai houkuttelee ja paljon. Jos kahden päivän lipulla saisi jotain ranneketouhua niin sehän olisi vallan mainiota.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 04 Maalis 2014, 15:53 

bookhouseboy kirjoitti:
LA 7.6.2014 (Liput alk. 59€)

Europe (SWE)
W.A.S.P (USA)
H.E.A.T (SWE)
Lost Society
Battle Beast

Jaa että lauantaina kaikki mielenkiintoiset yhdellä kertaa? Nyt pitää ruveta jo miettimään reissua...

Profiili  

Viesti Lähetetty: 04 Maalis 2014, 16:18 

Pula-ajan Sauna tässä haisee. Roskaa, kuten itsekin kirjoittivat Lost Societyn kohdalla.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 04 Maalis 2014, 16:23 

Lainaa:
W.A.S.P (USA)
Shining (SWE)

Jep, lauantaina kaikki mielenkiintoiset. Ei noilla vielä Tampereelle mennä.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 04 Maalis 2014, 19:37 

SabaSaba kirjoitti:
Pula-ajan Sauna tässä haisee. Roskaa, kuten itsekin kirjoittivat Lost Societyn kohdalla.

Pula-ajan Sauna oli viime vuonna. :lol:

Profiili  

Viesti Lähetetty: 04 Maalis 2014, 23:03 

Kyllä tuo lauantai näyttää vahvasti siltä että mentävä on. Eihän siinä ole kuin pari nimeä jotka EI kiinnosta! Jos tuo Dreamtale vielä olisi osunut eri päivälle niin alkaisi olla kaljatauot jo tosi vähissä...

Profiili  

Viesti Lähetetty: 05 Maalis 2014, 00:40 

Jos nyt kesäkuussa menee niin että näen W.A.S.P.in kahteen kertaan niin sitten riittää todella pitkäksi aikaa sekin...

Profiili  

Viesti Lähetetty: 05 Maalis 2014, 16:38 

HailAndKill kirjoitti:
Jos kahden päivän lipulla saisi jotain ranneketouhua niin sehän olisi vallan mainiota.

Tämäkin info Facebookista järjestäjän antamana:
"South Park -festivaali Liput vaihdetaan portilla rannekkeisiin. Seilaaminen ei ole ongelma. Tavoitteena tehdä tästä mahdollisimman helppo festivaali! :)"

Eli "seilaamisella" viitattiin kysyjän mainitsemaan festarialueelta välillä poissa käymiseen.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 05 Maalis 2014, 17:49 
Imperiumi Assistant

Sabbathman kirjoitti:
Jos nyt kesäkuussa menee niin että näen W.A.S.P.in kahteen kertaan niin sitten riittää todella pitkäksi aikaa sekin...
Ite olen nähnyt bändin kahdesti ja se riittää loppuiäksi... Tosin täällä näyttävät ramppaavan yhtenään, joten voi olla ettei siltä tyystin pysty välttymään :(

Profiili  

Viesti Lähetetty: 06 Maalis 2014, 10:15 

jake styles kirjoitti:
Tämäkin info Facebookista järjestäjän antamana:
"South Park -festivaali Liput vaihdetaan portilla rannekkeisiin. Seilaaminen ei ole ongelma. Tavoitteena tehdä tästä mahdollisimman helppo festivaali! :)"

Tätä täytyy kyllä kehaista, vaikken todennäköisetsi olekaan itse tapahtumaan osallistumassa.
Mielestäni olisi hölmöä olla hyödyntämättä ravintolatarjontaa tällaisen keskustan tuntumassa järjestettävän festarin tapauksesssa. Eteläpuistokin on kuitenkin sen verta syrjässä ettei sieltä
lähde joka bändin välissä yhden pullokaljan takia lähikauppaan eli seilaaminen tosiaan ei ole ongelma.
Ärsyttää oikein kun välillä tunnutaan mainostavan niitä ruokakojuja ja oheistoimintoja näkyvämmin kuin
itse bändejä. Tämä on hyvä linja South Parkilta.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 06 Maalis 2014, 12:57 

Ismo kirjoitti:
Ite olen nähnyt bändin kahdesti ja se riittää loppuiäksi... Tosin täällä näyttävät ramppaavan yhtenään, joten voi olla ettei siltä tyystin pysty välttymään :(

Olisi kyllä kiva tietää, mistä näille kaikille on löytynyt maksavia asiakkaita?

http://www.setlist.fm/search?query=wasp+finland

Profiili  

Viesti Lähetetty: 06 Maalis 2014, 13:27 

Davy Jones kirjoitti:
Ismo kirjoitti:

Olisi kyllä kiva tietää, mistä näille kaikille on löytynyt maksavia asiakkaita?

http://www.setlist.fm/search?query=wasp+finland

Niistä kai, jotka missasivat 1986-2004 poissaolonsa aikana?

Itse nähnyt 4 noista, mutta sanoisin että 5 on oikea määrä. Kyllähän ne Teatrialla olivat ennen tuota (parastaan, jossa ironisesti vähiten väkeä, voi vittu) The Crimson Idol -keikkansakin?!
Eli 3 siellä & 2 Tuskassa mulle.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 06 Maalis 2014, 14:21 

2004-05-24 Pakkahuone (setissä Animal (Fuck Like A Beast) ja My Tortured Eyes+fosforimaalia)
2004-11-24 Pakkahuone (setissä Animal (Fuck Like A Beast) ja Kill Your Pretty Face)
2006-09-23 Paviljonki (Dominator-taustalakana, mutta muistaakseni ei vielä yhtään biisiä siltä levyltä)
2008-07-31 Pakkahuone (The Crimson Idol-setti, PARAS!!!)
2009-10-21 Pakkahuone (Babylon-kiertue, setti noin 1h 30 min, 14 biisiä)
2010-12-10 Pakkahuone (Babylon-kiertue, ehkä vain 1h 10min setti, 11 biisiä)
2012-10-20 Rytmikorjaamo (30 Years of Thunder, ehkä 1h 20min setti, 13 biisiä joista 2 medleytä)

7 kertaa nähty bändi 2004-2012 aikana, viimeisimmillä keikoilla aika lyhyet setit, joten en odota Southparkin ja Nummirockin keikoilta mitään erityistä, pääasia että rokataan ne biisit mitä sattuu tulemaan.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 06 Maalis 2014, 22:38 

^ hmm, miten mulla oli (väärä?) muistikuva, ettet sie tykkäisi Kill Fuck Diesta?

Sabbathman kirjoitti:
2009-10-21 Pakkahuone (Babylon-kiertue, setti noin 1h 30 min, 14 biisiä)
Tällä Beast Of Babylon-rundilla, joka oli hädin tuskin julkaistu ja soittivat vissiin 1 biisin siltä, kävivät kyllä Oulussakin vaikkei sitä setlist.fm:ään olekaan kirjattu. Tai oliko se jo 2006? Kun TCI-keikka oli 2008 ja ennen sitä sain jo rääkyä äänen mäsäksi Chainsaw Charliessa 1 kerran.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 06 Maalis 2014, 23:29 

Jussi kirjoitti:
^ hmm, miten mulla oli (väärä?) muistikuva, ettet sie tykkäisi Kill Fuck Diesta?

Kill Fuck Die on W.A.S.P.ilta todella erikoinen levy, synkkää meininkiä kuin possulla jääkaapissa, aika jännät ohuen sahaavat soundit, tärkeimpänä ripakopallinen hyviä biisejä, juurikin tuo My Tortured Eyes ja nimikkobiisi Kill Fuck Die, Take The Addiction sekä kauhutunnelmainen "kaksikko" Kill Your Pretty Face ja levyn päättävä ilmestyskirja.nyt-mäisiä maisemia maalaileva The Horror. Voi tästä levystä napata näitä parhaimpia, mutta oikeastaan kuuntelen aina koko levyn alusta loppuun koska on tämä läpeensä onnistunut kokonaisuus. Harmi kun tältä levyltä tuskin enää kuullaan kappalettakaan, Tampereella tuli sentään pari biisiä fosforimaaleineen. Onneksi on kuitenkin tästä seurannut Double Live Assassins jossa näitä erikoiskappaleita löytyy aiempien klassikoiden ohessa.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 07 Maalis 2014, 11:06 

Mitenkä minä muistan että fosforimaalibiisinä/biiseinä? olis ollut Sister Sadie Neon God levyltä?
Ja näin siis muistikuvieni mukaan Toukokuussa 2004. Hitto, vuosiluvut yms. olisi mulle kyllä ilman tuota Sabbthmanin listausta epämääräistä harmaata mössöä; pakko kysyä että teetkö Sabbathman muistiinpanoja vai onko sulla vaan jäätävän hyvä muisti?

Sabbathmanin listalta näytti uupuvan Sauna Open Airin keikka ja Tuska keikka (sori, vuosiluvut ei nyt tule kuin apteekin hyllyltä); sillä lähinnä mainitsin että nuo varmaan osaltaan vaikuttavat siihen miksi itse miellän että vetävät usein niitä tunnin tynkäkeikkoja. Tarviipa kaivella infoa noista Babylon-kiertueen keikoista; luulen olleeni molemmilla, mutta saamari kun meinaa yksityiskohdat sekoittua ja unohtua. 30 years... rundin jätin väliin.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 07 Maalis 2014, 12:17 

anselmo kirjoitti:
Mitenkä minä muistan että fosforimaalibiisinä/biiseinä? olis ollut Sister Sadie Neon God levyltä?
Ja näin siis muistikuvieni mukaan Toukokuussa 2004. Hitto, vuosiluvut yms. olisi mulle kyllä ilman tuota Sabbthmanin listausta epämääräistä harmaata mössöä; pakko kysyä että teetkö Sabbathman muistiinpanoja vai onko sulla vaan jäätävän hyvä muisti?

Sabbathmanin listalta näytti uupuvan Sauna Open Airin keikka ja Tuska keikka (sori, vuosiluvut ei nyt tule kuin apteekin hyllyltä); sillä lähinnä mainitsin että nuo varmaan osaltaan vaikuttavat siihen miksi itse miellän että vetävät usein niitä tunnin tynkäkeikkoja. Tarviipa kaivella infoa noista Babylon-kiertueen keikoista; luulen olleeni molemmilla, mutta saamari kun meinaa yksityiskohdat sekoittua ja unohtua. 30 years... rundin jätin väliin.

Sauna Open Airissa 2006 ja Tuskassa 2010 en käynyt katsomassa W.A.S.P.ia.

On minulla aika hyvä vuosilukumuisti, varsinkin jos kysytään milloin olen jotain bändiä käynyt katsomassa. Ei nyt jäätävän hyvä kuitenkaan...On minulla toki keikkakalenteri Excel-tiedostona jossa on kaikki näkemäni keikat päivämäärineen ja paikkoineen (yksittäiset keikat, muutaman bändin iltamat sekä festareilla nähdyt bändit - yhtäkään "taustamusiikkikeikkaa" kalenterissa ei ole) alkaen 01/1994. Hieman yli 500 keikkaa 20 vuodessa - se tarkoittaa kuitenkin keskimäärin vain 2 keikkaa kuukaudessa. Kuivimmat tai ainakin mitäänsanomattomimmat keikkavuodet olivat muistaakseni 2001 ja 2002 jolloin ei tapahtunut oikein mitään - ei ollut kyllä varaakaan mihinkään.

Profiili  

Viesti Lähetetty: 26 Maalis 2014, 10:23 

Kohtalaisen hyvältä vaikuttaa ja hakkaa Saunan "hautajaisvuoden" mennen tullen. Parhaisiin vuosiin toki vielä bändikattauksessa matkaa. Vahvasti harkinnassa, varsinkin kun samaan aikaan järjestettävän, itseä lähempänä olevan Kivenlahtirockin kattaus on heikko. Eikös tästä saisi tehtyä ihan omaa osiota Sauna-osion tilalle?

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 114 viestiä ]  Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Etusivu » Imperiumi » South Park -festivaali, Tampere

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Siirry:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com ja www.imperiumi.net