Dreamtale

Raskaamman musiikin keskustelut
Post Reply
Jussi
Posts: 10663
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Dreamtale

Post by Jussi »

Spunkmeyer wrote:No perkele! Mähän käyn kaverin luona joka päivä kuuntelemassa tätä levyä! Saatanan kova levy! JUMALAUTA! Oikeasti, tämähän uhkaa olla parempi kuin Difference. Some heads are gonna roll jos tätä ei myydä Yo-talolla.
Kyllähän sitä varmasti myydään, 15€ taisi olla tiskillä täällä Oulussakin vko sitten, kun kaveri nappasi omansa.

Backkataloogiakin oli puutteellisille esim. 2003-05 levyjen muodossa. Sääli vain kun omistan kaiken paitaa myöten, niin en voinut ostaa (juuri) mitään :|
Viiksi-Vallu
Posts: 179
Joined: Fri Jan 16, 2004 8:05 pm
Location: Oulu

Re: Dreamtale

Post by Viiksi-Vallu »

Jussi wrote:Backkataloogiakin oli puutteellisille esim. 2003-05 levyjen muodossa. Sääli vain kun omistan kaiken paitaa myöten, niin en voinut ostaa (juuri) mitään :|
Prkl ku ei edelleenkään (sama homma viime kerrallakin) ollut XL-kokoista paitaa tarjolla, sellainen ois kyllä kelvannu :(
Jack Steel
Posts: 128
Joined: Thu Jun 07, 2007 1:01 pm
Location: Suomi

Re: Dreamtale

Post by Jack Steel »

Myönnän, että olin jo menettänyt uskoni Dreamtalen tulevaisuuteen, kun Phoenix ei kolahtanut mulle. Mutta sitten kun luin täältä toinen toistaan ylistävämpiä lausuntoja Epsilonista, niin ajattelin että noin suuri joukko powermetalfaneja ei voi olla aivan hakoteillä ja niinpä menin kauppaan ja ostin levyn. En kuunnellut etukäteen yhtään biisiä, vaan ajattelin että jos levy ei oo hyvä, niin tuleepahan ainakin tuettua poikia sitkeästä yrityksestään powermetallin kivikkoisella polulla. Sitten kun Firestorm pärähti soimaan, niin olin ihmeissäni. En olisi uskonut, että sieltä tulee niin kovaa matskua. Nyt kun olen kuunellut levyä läpi lukemattomia kertoja, niin tuntuu siltä, että kyseessä on eräs parhaista powermetallilevyistä kautta aikain. Mulle tämä oli samanlainen yllätys kuin viime vuonna Labyrinthin return to heaven denied II. Onneksi tällaisia yllätyksiä vielä tapahtuu.
Icarus
Posts: 52
Joined: Tue May 10, 2011 3:46 pm

Re: Dreamtale

Post by Icarus »

Tuli taas pitkästä aikaa kuuneltua (kunnolla) Beyond Realityä. Ei ole aika kullannut muistoja; tosi hyvä levy :clap: Olisi mukava kuulla esim. Farewell... Seppäsen vetämänä ja muitakin vanhempia biisejä, myös Ocean's Heartilta.

Keikkoillahan niitä varmaan kuulisi. Sen verran kaukana kuitenkin vielä lähinkin keikka ollut että ei ole tullu mentyä.
Khansen
Imperiumi Assistant
Posts: 200
Joined: Fri Aug 23, 2002 1:06 pm
Location: Milloin missäkin
Contact:

Re: Dreamtale

Post by Khansen »

Kävin eilen katsomassa Dreamtalen keikan. Ensimmäistä kertaa n. 5 vuoteen. En oikeastaan yhtään tiennyt mitä odottaa, tiesin, että Pete on palannut bändiin ja kaverin rumputyöskentelyä on aina ilo seurata, mutta siinä olikin kaikki mitä tiesin bändin nykykunnosta.

Olin hieman hämmentynyt Seppäsestä, mistä helvetistä bändi on löytänyt tuon tason solistin? Ääni kulki huikeasti ja kaverin esiintymistä oli ilo seurata. Mukava oli muutenkin nähdä, että bändillä tuntui olevan hauskaa keikalla.

Toivottavasti nyt tuo vuosien työ oikeasti kantaisi hedelmää, kaikki edellytykset tuolla kokoonpanolla siihen ainakin on.
matti
Posts: 252
Joined: Sat Apr 12, 2003 4:48 pm
Location: Helsinki

Re: Dreamtale

Post by matti »

Juu oli hyva keikka mansessa. Vaati vaan itselta aivan sadistisen ponnistuksen jaksaa valvoa sinne asti ja tuntuukin viikonloppu kehossa aika rajusti talla hetkella.
firefly

Re: Dreamtale

Post by firefly »

Olihan melkoset power-karnevaalit. Kiukaan uusi vokalisti yllätti kanssa positiivisesti, tiedä sitten miltä levyltä kuulostaa mutta livenä ainakin toimi :evilmosh: Dreamtalen näin nyt kolmatta kertaa uuden levyn julkaisun jälkeen ja on se vaan huikean kova livebändi. Soittamisen ilo ja riemu kyllä näkyy lavalla ja yleisö pidetään kyllä äänessä taukoamatta. Vielä kun saisivat mahdutettua keikkasettiin angel eyes:in ni ois pörfekt. Sitä kun en ole kuullut piiiiiiiitkiin aikoihin livenä. Mutta näillä mennään ja tulevia keikkoja odotellessa..
Jussi
Posts: 10663
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Dreamtale

Post by Jussi »

Ihan perhanan hyvä keikka tuo viikontakainen, SOA:n hienosti päättänyt. Meni loistavan viikonlopun 3 parhaan joukkoon omalla kohdallani Priestin & Queensrychen kanssa! Kiitokset NKM:lle (taas).

Mikähän oli setti, tai sen järjestys pikemminkin... mie suhasin siellätäällä (hieman uudesta Kiuaksesta harvennutta) lattiaa niin moisessa hurmiossa London Pridet tiskiltä loppuun juoden meinaa kappaleiden paikat olla hakusessa välillä. March To Glory...?

Tosiaan, viidestä näkemästäni Dreamtale-vedosta varmastikin paras. Ei huono eka sellainen Spunkmeyerille!
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Re: Dreamtale

Post by Spunkmeyer »

^ No ei. Kuten Sauna-puolelle kirjoitin, keikka oli Saxonin ja Priestin ohella viikonlopun parhaita. Uusi levy toimi odotetunlaisesti, Phoenixin biisitkin toimivat livenä, ja sitten niitä vanhoja klassikoita, huhhuh. Keikka loppui vasta klo 3.30 aamulla mutta ei se menoa haitannut!
Tonzuko

Re: Dreamtale

Post by Tonzuko »

Jännää nähä mitä seuraavaks tapahtuu! Nyt näin uuden levyn pyörteissä alkaa jo janoamaan seuraavaa levyä. Mihin lie sfääreihin Dreamtale mahtaa tulevaisuudessa yltää, sitä jo innolla odottaen! Harmittaa kun jäi tuo yo-talon keikka välistä mutta syksyn keikkoja odotellessa!
randalf

Re: Dreamtale

Post by randalf »

Tonzuko wrote:Jännää nähä mitä seuraavaks tapahtuu! Nyt näin uuden levyn pyörteissä alkaa jo janoamaan seuraavaa levyä. Mihin lie sfääreihin Dreamtale mahtaa tulevaisuudessa yltää, sitä jo innolla odottaen! Harmittaa kun jäi tuo yo-talon keikka välistä mutta syksyn keikkoja odotellessa!
No ei kannata Tonzu odotella...eikös seuraava levy oo taas paska jos tää oli se hyvä :lol:
tai ainakin joku kirjotti et joka toinen on huono...
Mutta ei luovuteta, yritetään saada muutama hyvä biisi seuraavallekkin lätylle.
Tonzuko

Re: Dreamtale

Post by Tonzuko »

randalf wrote: No ei kannata Tonzu odotella...eikös seuraava levy oo taas paska jos tää oli se hyvä :lol:
tai ainakin joku kirjotti et joka toinen on huono...
Mutta ei luovuteta, yritetään saada muutama hyvä biisi seuraavallekkin lätylle.
Höpötystä! :D Ei ole, näin minun mielestäni, yksikään Dreamtalen levy ollut huono eli odotan sillä periaatteella jatkoakin mwahaha! :twisted:
firefly

Re: Dreamtale

Post by firefly »

Tonzuko wrote:
randalf wrote: No ei kannata Tonzu odotella...eikös seuraava levy oo taas paska jos tää oli se hyvä :lol:
tai ainakin joku kirjotti et joka toinen on huono...
Mutta ei luovuteta, yritetään saada muutama hyvä biisi seuraavallekkin lätylle.
Höpötystä! :D Ei ole, näin minun mielestäni, yksikään Dreamtalen levy ollut huono eli odotan sillä periaatteella jatkoakin mwahaha! :twisted:
Jep, samoilla linjoilla eli toivottavasti uus kiekko näkisi päivänvalon hiukan nopeammin ettei tarvitsisi taasen kolmea vuotta odotella. Nyt on taottava kun rauta on kuumaa&kysyntää piisaa ja toivottavasti aina ulkomaille asti. Vaikea noista kahdesta edellisestä levystä suosikkia on valita, tasavahvoja kumpainenkin. Phoenix oli ehkä hieman monipuolisempi sieltä kun löytyi tätä rokkaavampaa osastoa faceless men ja yesterdays news mikä toimii livenä aina ja varmasti! Tuosta toholammen meiningistä olen kuullut niin paljon Willejä tarinoita et kait sitä on lähdettävä tzekkaamaan aina täältä länsirannikolta asti. Vielä kun bändi saataisiin tänne turun suunnalle niin mikäs sen mukavampaa :twisted: !
randalf

Re: Dreamtale

Post by randalf »

firefly wrote:
Tonzuko wrote:
randalf wrote: No ei kannata Tonzu odotella...eikös seuraava levy oo taas paska jos tää oli se hyvä :lol:
tai ainakin joku kirjotti et joka toinen on huono...
Mutta ei luovuteta, yritetään saada muutama hyvä biisi seuraavallekkin lätylle.
Höpötystä! :D Ei ole, näin minun mielestäni, yksikään Dreamtalen levy ollut huono eli odotan sillä periaatteella jatkoakin mwahaha! :twisted:
Jep, samoilla linjoilla eli toivottavasti uus kiekko näkisi päivänvalon hiukan nopeammin ettei tarvitsisi taasen kolmea vuotta odotella. Nyt on taottava kun rauta on kuumaa&kysyntää piisaa ja toivottavasti aina ulkomaille asti. Vaikea noista kahdesta edellisestä levystä suosikkia on valita, tasavahvoja kumpainenkin. Phoenix oli ehkä hieman monipuolisempi sieltä kun löytyi tätä rokkaavampaa osastoa faceless men ja yesterdays news mikä toimii livenä aina ja varmasti! Tuosta toholammen meiningistä olen kuullut niin paljon Willejä tarinoita et kait sitä on lähdettävä tzekkaamaan aina täältä länsirannikolta asti. Vielä kun bändi saataisiin tänne turun suunnalle niin mikäs sen mukavampaa :twisted: !
No toivottavasti näkee päivänvalon jo ens vuoden puolella, näin olis ainakin tarkoitus mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu.
Juu ei muuta kun Tohikseen vaan, se o hyvä mesta :wink:
Ja kyllä Turkuunkin tultas jos vaan huolittas mut kun ei huolita, ne o semmosia ne turkulaiset ei niitä mikään "poWerirokki" kiinnosta.
Mr Rami
Posts: 646
Joined: Fri Aug 23, 2002 6:02 am
Location: Piispanristi

Re: Dreamtale

Post by Mr Rami »

randalf wrote:Ja kyllä Turkuunkin tultas jos vaan huolittas mut kun ei huolita, ne o semmosia ne turkulaiset ei niitä mikään "poWerirokki" kiinnosta.
Heh, Turun keikkaskene taitaa tosiaan olla pääasiassa rässi ja bläkkimiesten hallinnassa. :/ Vaikka itselle kyllä maistuu sellainenkin meno, niin kyllä kunnon powerkeikka säännöllisesti olisi ehdottomasti hieno homma. Joku Sonata Arctica käy joskus, mutta siinäpä ne tuppaavat olla. Eli kansa barrikaadeille, että saadaan Dreamtalekin Turkuun (tai lähistölle)!

Jos nyt hiukan muistelee menneitä, niin paras kokemani powerkeikka Turussa taisi olla Olympos Mons Viskibaarissa n. viisi vuotta sitten. Kova oli meno ja bändi soitti kahden neliön tilassa miten taisi. Keikan jälkeen ostin bändiltä uuden levyn ja tinkasin hintaa ylöspäin. 8)
Jussi
Posts: 10663
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Dreamtale

Post by Jussi »

yo. Mr Rami hankintatopicissa wrote:Dreamtale - Phoenix
Tuli alelaarissa vastaan ja ostaa toki piti, kun oli jo pitkään pitänyt bändiin tutustua. Eipä mennyt eurot hukkaan, sillä Phoenix pääsi heti pitkäaikaiseen tehokuunteluun. Pääasiassa tarjoillaan rehtiä poweria, vaikka siellä jotain pientä silmäpeliä modernimpienkin vaikutteiden kanssa pikkiriikkisen käydään. Parhaiten iskivät kappaleet Failed States ja Firebird. Suosittelen ehdottomasti tutustumaan, jos levy ei vielä tuttu ole.

Dreamtale - Epsilon
Phoenix vakuutti sen verran vahvasti, että tämä piti ostaa heti tuoreeltaan, hintakin oli lompsaystävällinen. Minusta tämä iskee vieläkin paremmin kuin Phoenix. Kappaleet ovat perinnetietoisempia (en tarkoita että välttämättä pitäisi olla) ja meiningissä kuuluu itseluottamuksen(?) tuoma vakuuttavuus. Nykyään on harvinaista herkkua että julkaistaan levy, jolla ei ole yhtään täytebiisiä, tämä on ehdottomasti sellainen. Jokaisen kappaleen kohdalla odottaa että se jatkuisi vielä hetken, mutta toisaalta odottaa että se seuraava kunkkubiisi jo alkaisi. Tässä mallia miten powermetallia (tai heviä ylipäänsä) kuuluu tehdä!
Ihan presiis 101% samaa mieltä Epsilonista! Korostamani kohta oli erityisen hyvin sanottu.

Yleensä aina kuuntelen autoillessani (eli usein) jokaisen levyn palttiarallaa kerran, että 4G tikun sisältö tulee edes suhteellisen usein vaihdettua sinne kyynärnojan sisään. No, Epsilon soi sitten sieltä aivan käsittämättömän usein (mitä se on tehnyt tietysti kotosallakin), tyyliin 'no jospa sitä kuuntelis taas..' -Firestormin, tai vaikka Mortal Gamesin vielä, ja nyt tuo Lady Of a Thousand Lakes niin voi taas ihmetellä Seppäsen loistavaa, parasta laulusuoritustaan ikinä, ja sitten vielä tuo Angel Of Light... jne, jne. MUTTA: siltikään ei ole päässyt kulumaan klassisesti sanottuna puhki :D voin tosin veikata, että taitaa tulla aina aika vahvasti kevät/kesä 2011 mieleen tästä tulevina vuosina ja sietääkin, niin toivon mukaan muistaa nämä pari hiton hyvää keikkaa Oulussa ja Treella myös sitten.
Enpä tosiaan näin mahtavaa, varmuudella vuoden top 5 -sarjan levyä odottanut, vaikka kaikki aikaisemmatkin olivat entuudestaan hyllyssä ja pidin bändistä jo valmiiksi kovasti. Eivät nekään ole koskaan tällaiseen sukseeseen yltäneet, vaikka kuten sanottua, hyviä ovat kaikki olleet.

Mitenhän mie en ole koskaan tuon edeltäjän Firebirdissä huomannut samaa kärkiainesta, kuin moni muu alan mies. Em. Failed Statesin lisäksi Phoenixilta ovat ensinnä iskeneet sitäkin kovemmin Yesterday's News, Eyes Of The Clown & Take What The Heaven's Create.
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Re: Dreamtale

Post by Ice »

Onhan se Jussi usein yrittänyt mulle tätä bändiä kaupata ja varmaan muutama biisikin tullut sivukorvalla kuultua. Nyt oli hyvää aikaa lomalla tutustua sitten bändiin tarkemmin, ja kehuttu uusi levy kuulosti kertakuuntelulla oikein hyvältä, tosin Groovesharkista uupui yksi biisi Strangers' Ode, joten tiedä olisiko se nostanut vielä osakkeita. Piti sitten perään ottaa testiin tuo Difference ja onpa outoa kuulla Aholan laulavan oikeaa musiikkia !! Ja pirun hyvältähän tuo kuulostaa ainakin ensimmäisten raitojen perusteella, vaikka muistelin ettei tätä levyä ole aina niin kehuttu. No näkyy bändin ainoana lättynä löytyvän myös Spotifystä, jos joku haluaa testata.
Jussi
Posts: 10663
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Strangers' Ode

Post by Jussi »

Ice wrote:tosin Groovesharkista uupui yksi biisi Strangers' Ode, joten tiedä olisiko se nostanut vielä osakkeita.
Rivakka ja aivan hyvä(!) biisi muiden joukossa, mutta mulle ei levyn paremmassa puolikkaassa. Eipä tuolla silti tosiaan yhtään heikkoa ole, aluksi Mortal Games vaikutti kai sellaiselta, mutta mennyt esim. tämänkin ohitse. Parasta antia SO:ssa on yllättäen kertsi, joka on ihanteellisesti laadittu livefiilistelyyn ja nyrkinpuintiin.
firefly

Re: Dreamtale

Post by firefly »

Dodii, nyt on sitten tullut dreamtale tzekattua kevään/kesän keikoilla neljästi. Ja "yllätysyllätys" kyllä ne kowimmat keikat tampereelle osuivat! Toholammella Erkki mainitsi välispiikissä että ovat ensi-keväällä menossa studioon hiomaan tulevaa pitkäsoittoa. Suurella mielenkiinnolla kyllä odotan minkälaista mazkua mahtanee olla tulos. Enpä yllättyisi joskos Rami ylittäisi itsensä 1 again!!! Semmoinen taipumus sillä kaverilla vaan tuppaa olemaan että ihmetellä saa mistä se suoltaa noita lennokkaita melodioita! 2000 luvun "melodymaker" :rawk: !!!
Jussi
Posts: 10663
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Dreamtale

Post by Jussi »

Oliko mitään vaihdettuja/ylläreitä setissä kun vertailet noita 4 keikkaa? Vai liian känässä muistaakseen :)

Siitä puheenollen, onko kukaan jäsentänyt (Seppänen ite?) tuota Yo-talon SOA-jatkoklubin settilistaa? Vielen dank in zukunft!

ns: Iron Maiden - The Talisman
blankfile
Posts: 117
Joined: Mon Dec 15, 2008 11:44 am
Location: Toholampi

Re: Dreamtale

Post by blankfile »

Toivottavasti Firefly vastaa kyselyihin noista biiseistä, koska itse yhtenä festareiden järjestäjinä ja pitkästä aikaa lomalle päässeenä voin myöntää että taas jälleen kerran olin niin helevetin tsigunoissa että ei tarkkaa piisilistaa jäänyt muistiin, mutta poikkes mun mielestä reilunlaisesti muista keikoista mitä oon tänä vuonna nähnyt. Itseni mielestä PARAS Dreamtalen keikka tänä vuonna, koska meininki yleisössä ja lavalla oli todella hyvä. Verrattuna levynjulkkari keikkaan ja Kokkolan keikkaan yleisössä meno oli noin 100x riehakkaampi Tohiksella mitä noissa kahdessa mainitussa! Paikka oli loppuunmyyty, ja hyvän paikallistuntemuksen omaavana oli taas mukava nähdä kuinka Dreamtale sai vannoituneimmatkin tanssi ja poppimusiikin ystävät rokkailemaan, hyvänä esimerkkinä eturivissä ollut paikallinen uskonnonopettaja :)
valis
Posts: 31
Joined: Mon Mar 16, 2009 11:50 am
Location: Kotka

Re: Dreamtale

Post by valis »

blankfile wrote:Toivottavasti Firefly vastaa kyselyihin noista biiseistä, koska itse yhtenä festareiden järjestäjinä ja pitkästä aikaa lomalle päässeenä voin myöntää että taas jälleen kerran olin niin helevetin tsigunoissa että ei tarkkaa piisilistaa jäänyt muistiin, mutta poikkes mun mielestä reilunlaisesti muista keikoista mitä oon tänä vuonna nähnyt. Itseni mielestä PARAS Dreamtalen keikka tänä vuonna, koska meininki yleisössä ja lavalla oli todella hyvä. Verrattuna levynjulkkari keikkaan ja Kokkolan keikkaan yleisössä meno oli noin 100x riehakkaampi Tohiksella mitä noissa kahdessa mainitussa! Paikka oli loppuunmyyty, ja hyvän paikallistuntemuksen omaavana oli taas mukava nähdä kuinka Dreamtale sai vannoituneimmatkin tanssi ja poppimusiikin ystävät rokkailemaan, hyvänä esimerkkinä eturivissä ollut paikallinen uskonnonopettaja :)

OOooh...jukoliste olis ollu mageeta. :shock:
firefly

Re: Dreamtale

Post by firefly »

valis wrote:
blankfile wrote:Toivottavasti Firefly vastaa kyselyihin noista biiseistä, koska itse yhtenä festareiden järjestäjinä ja pitkästä aikaa lomalle päässeenä voin myöntää että taas jälleen kerran olin niin helevetin tsigunoissa että ei tarkkaa piisilistaa jäänyt muistiin, mutta poikkes mun mielestä reilunlaisesti muista keikoista mitä oon tänä vuonna nähnyt. Itseni mielestä PARAS Dreamtalen keikka tänä vuonna, koska meininki yleisössä ja lavalla oli todella hyvä. Verrattuna levynjulkkari keikkaan ja Kokkolan keikkaan yleisössä meno oli noin 100x riehakkaampi Tohiksella mitä noissa kahdessa mainitussa! Paikka oli loppuunmyyty, ja hyvän paikallistuntemuksen omaavana oli taas mukava nähdä kuinka Dreamtale sai vannoituneimmatkin tanssi ja poppimusiikin ystävät rokkailemaan, hyvänä esimerkkinä eturivissä ollut paikallinen uskonnonopettaja :)

OOooh...jukoliste olis ollu mageeta. :shock:
Vai on uskonnonopettajakin rymistellyt Dreamtalen tahdis WAU!!! Juu elikäst tampereen levyjulkkarikeikalla pääsi suurimmat paineet vex kun sitä keikkaa tuli odotettua kieli pitkällä siitä saakka kun keikkapäivä tietoon tuli! Toholammen biisilista oli kyl miellyttävä kun kuulin erkin laulamana noita oceans heart kiekon biisejä. Saas nähdä innostuuko dreamtale tekemään oceans heartille kenties jonain päivänä "jatko-osan" oceans heart II? Toholammelle exyin senverran myöhään että keikka tuli tzekattua yhden lonkeron voimalla mutta olihan sieläkin riehakasta meininkiä. Itse kun en ollut paikkakuntalaisia ni pysyin tarkotuksella pois siitä pahimmasta ryysiksestä ja nautin keikasta vähän taaempana. Mutta eipä tässä auta muuta kuin ruveta venailemaan syksyn keikkoja. Leppoisaa/rokkaavaa kesää kaikille DT faneille tasapuolisesti!!!
blankfile
Posts: 117
Joined: Mon Dec 15, 2008 11:44 am
Location: Toholampi

Re: Dreamtale

Post by blankfile »

Valis, ei mitenkään vittuiluna mutta kyyti kulki kyseisenä viikonloppuna välin Kotka - Toholampi - Kotka. Tämä kesä menee allekirjottaneella Mussalon satamassa duunissa, ja ehkä syksykin. Oiskohan täällä Kotkassa mestoja joihin Dreamtale ois soppeli soitteleen? Amarillossa on jotain Pojuja ja Finteligenssenä niin ehkä voitais koittaa jonnekkin promota ihan oikeaakin bändiä?
Seppänen
Posts: 49
Joined: Wed Sep 30, 2009 9:35 am
Location: Tampere
Contact:

Re: Dreamtale

Post by Seppänen »

Seppänen wrote:Kaikki löydetyt Epsilon-arvostelut tähän mennessä:

Today's Metal, Bulgaria - 10/10
Imperiumi, Suomi - 9-/10
PowerMetal4ever, (Itä-)Saksa - 15/15
Metallikey, Hollanti - 90/100
Saksalainen blogaaja, Oliverdsw - 8,5/10
Jenkkiläinen arvostelija, Black Wind, Fire and Steel - 8/10
Inferno-lehti - 3,5/5
KaaosZine - 7/10
Vertigo.cd - 4/5

Tuoreimpana:

Miasma - 8/10
Epsilonin rundi olisi nyt Tohisrockin myötä paketissa. Allekirjoittanut venäytti vanhan selkävammansa Nummirockissa edellisenä viikonloppuna, mutta kipupiikillä hoidettiin viimeinen Talekeikka läpi. Nyt jäädään pienelle tauolle kaavailemaan ensi vuoden levynauhoituksia.

Syksylle on tulossa pienempi satsi keikkoja. Mikäli Helsinki-Lahti-Turku-akselilta on kysyntää visiitille, voipi pommittaa paikallisia keikkapaikkoja aiheesta. Mielellään järjestämme Dreamtalen sinne.
Post Reply