GUNS N' ROSES, etc.

Raskaamman musiikin keskustelut
Koskenkorvasieni

Re: GUNS N' ROSES, etc.

Post by Koskenkorvasieni »

Axl Rose pens letter to Rock Hall: won't attend, declines induction.

No, ainakin kaveri pitää kiinni periaatteistaan, rispektit siitä.
Jussi

Post by Jussi »

Lainataanko etusivulta talteen tuo vuodatus vielä, josta tulee yksi 5 parhaasta Gn'R-biisistä välittömästi mieleen:

but don't damn me when I speak a piece of my mind
cause silence isn't golden when I'm holding it inside
cause I've been where I have been and I've seen what I have seen
I put the pen to the paper cause it's all a part of me
don't damn me
To: The Rock And Roll Hall Of Fame, Guns N’ Roses Fans and Whom It May Concern,

When the nominations for the Rock And Roll Hall Of Fame were first announced I had mixed emotions but, in an effort to be positive, wanting to make the most of things for the fans and with their enthusiasm, I was honored, excited and hoped that somehow this would be a good thing. Of course I realized as things stood, if Guns N’ Roses were to be inducted it’d be somewhat of a complicated or awkward situation.

Since then we’ve listened to fans, talked with members of the board of the Hall Of Fame, communicated with and read various public comments and jabs from former members of Guns N’ Roses, had discussions with the president of the Hall Of Fame, read various press (some legit, some contrived) and read other artists’ comments weighing in publicly on Guns and the Hall with their thoughts.

Under the circumstances I feel we’ve been polite, courteous, and open to an amicable solution in our efforts to work something out. Taking into consideration the history of Guns N’ Roses, those who plan to attend along with those the Hall for reasons of their own, have chosen to include in “our” induction (that for the record are decisions I don’t agree with, support or feel the Hall has any right to make), and how (albeit no easy task) those involved with the Hall have handled things… no offense meant to anyone but the Hall Of Fame Induction Ceremony doesn’t appear to be somewhere I’m actually wanted or respected.

For the record, I would not begrudge anyone from Guns their accomplishments or recognition for such. Neither I or anyone in my camp has made any requests or demands of the Hall Of Fame. It’s their show not mine.

That said, I won’t be attending The Rock And Roll Hall Of Fame Induction 2012 Ceremony and I respectfully decline my induction as a member of Guns N’ Roses to the Rock And Roll Hall Of Fame.

I strongly request that I not be inducted in absentia and please know that no one is authorized nor may anyone be permitted to accept any induction for me or speak on my behalf. Neither former members, label representatives nor the Rock And Roll Hall Of Fame should imply whether directly, indirectly or by omission that I am included in any purported induction of “Guns N’ Roses”.

This decision is personal. This letter is to help clarify things from my and my camp’s perspective. Neither is meant to offend, attack or condemn.

Though unfortunately I’m sure there will be those who take offense (God knows how long I’ll have to contend with the fallout), I certainly don’t intend to disappoint anyone, especially the fans, with this decision. Since the announcement of the nomination we’ve actively sought out a solution to what, with all things considered, appears to be a no win, at least for me, “damned if I do, damned if I don’t” scenario all the way around.

In regard to a reunion of any kind of either the Appetite or Illusion lineups, I’ve publicly made myself more than clear. Nothing’s changed.

The only reason, at this point, under the circumstances, in my opinion whether under the guise of “for the fans” or whatever justification of the moment, for anyone to continue to ask, suggest or demand a reunion are misguided attempts to distract from our efforts with our current lineup of myself, Dizzy Reed, Tommy Stinson, Frank Ferrer, Richard Fortus, Chris Pitman, Ron “Bumblefoot” Thal and DJ Ashba.

Izzy came out with us a few times back in ’06 and I invited him to join us at our LA Forum show last year. Steven was at our show at the Hard Rock, later in ’06 in Las Vegas, where I invited him to our after-party and was rewarded with his subsequent interviews filled with reunion lies. Lesson learned.

Duff joined us in 2010 and again in ’11 along with his band, Loaded, opening in Seattle and Vancouver. For me, with the exception of Izzy or Duff joining us on stage if they were so inclined somewhere in the future for a song or two, that’s enough.

There’s a seemingly endless amount of revisionism and fantasies out there for the sake of self-promotion and business opportunities masking the actual realities. Until every single one of those generating from or originating with the earlier lineups has been brought out in the light, there isn’t room to consider a conversation let alone a reunion.

Maybe if it were you it’d be different. Maybe you’d do it for this reason or that. Peace, whatever. I love our band now. We’re there for each other when the going get’s rough. We love our fans and work to give them every ounce of energy and heart we can.

So let sleeping dogs lie or lying dogs sleep or whatever. Time to move on. People get divorced. Life doesn’t owe you your own personal happy ending especially at another’s, or in this case several others’, expense.

But hey if ya gotta then maybe we can get the “no show, grandstanding, publicity stunt, disrespectful, he doesn’t care about the fans” crap out of the way as quickly as we can and let’s move on. No one’s taking the ball and going home. Don’t get it twisted. For more than a decade and a half we’ve endured the double standards, the greed of this industry and the ever present seemingly limitless supply of wannabes and unscrupulous, irresponsible media types. Not to imply anything in this particular circumstance, but from my perspective in regard to both the Hall and a reunion, the ball’s never been in our court.

In closing, regardless of this decision and as hard to believe or as ironic as it may seem, I’d like to sincerely thank the board for their nomination and their votes for Guns’ induction. More importantly I’d like to thank the fans for being there over the years, making any success we’ve had possible and for enjoying and supporting Guns N’ Roses music.

I wish the Hall a great show, congratulations to all the other artists being inducted and to our fans we look forward to seeing you on tour!!

Sincerely,

Axl Rose

P.S. RIP Armand, Long Live ABC III
Ja olihan siellä eilen kuitenkin soiteltu, Slashin hengessä, kätevästi molemmilla rumpaleilla ja mukavaa että Gilbykin soitti (vaikkei nimitystä tuonne "sisään" saanutkaan):
Former GUNS N' ROSES Members Perform With MYLES KENNEDY At ROCK HALL Induction - Apr. 14, 2012

Former GUNS N' ROSES members Slash, Duff McKagan, Steven Adler, Matt Sorum and Gilby Clarke performed three "Appetite For Destruction" songs with Myles Kennedy at the band's Rock And Roll Hall Of Fame induction ceremony earlier tonight (Saturday, April 14) in Cleveland, Ohio. Kennedy, who handles lead vocals in Slash's solo band and ALTER BRIDGE, sang "Mr. Brownstone", "Sweet Child O' Mine" and "Paradise City", with "Use Your Illusion"-era member Sorum sitting behind the drum kit on "Brownstone" and the man he replaced in GN'R, Adler, pounding the skins for the other two songs.

"I am overwhelmed," McKagan said of the honor. He also addressed singer Axl Rose's absence during his acceptance speech, saying, "I don't know if it matters who's here tonight because it's about the music that band created."

Slash said, "We have new fans who have never seen the original lineup and they're pulling for us."

Adler quoted QUEEN's "We Are the Champions": "You brought me fame and fortune and everything that goes with it, and I thank you all."

GREEN DAY's Billie Joe Armstrong delivered the induction speech for GN'R, saying, "The first time I saw GUNS N' ROSES on MTV, I thought, 'One of these guys could end up dead or in jail,'" He raved about "Appetite For Destruction", calling it "the best debut album in the history of rock and roll. Every song hits hard. It takes you a trip to the seedy world of Los Angeles. The thing that set them apart from everyone else was guts. They never lost their edge for one second." He also praised each of the GN'R members, before saying, "Let's see, who am I missing?" to a round of boos. He then referred to Rose as "one of the best frontmen to ever touch a microphone," and added, "And you're fucking crazy. Most singers in bands are, I can vouch for that."

Clarke played guitar with GN'R in the 1990s but was not inducted.

As for the other inductees, Chris Rock inducted the RED HOT CHILI PEPPERS, Chuck D did the honors for the BEASTIE BOYS, Bette Midler inducted Laura Nyro, ZZ TOP was on hand for Freddie King, Carole King inducted Don Kirshner, John Mellencamp paid tribute to Donovan and Steve Van Zandt handled duties for the SMALL FACES/FACES.

Some 7,000 fans packed Public Auditorium for the sold-out event.
-kuka löytää parhaat videot noista esityksistä? Kun vilkaisin, niin paskoja kännykänheilutuskisoja tuli vain vastaan.
Koskenkorvasieni

Jussi wrote:-kuka löytää parhaat videot noista esityksistä? Kun vilkaisin, niin paskoja kännykänheilutuskisoja tuli vain vastaan.
Tuosta Sweet Child O' Mine ja tuosta Mr. Brownstone. Tällä hetkellä ei taida parempaa löytyä. Koko seremonia tulee HBO:lta pihalle toukokuun alkupuolella, näin olin jostain lukevinani. Eiköhän sen jälkeen ala ilmaantua proshot-matskua tuubiinkin ja toivottavasti myös buuttisaiteille.

Steven Adler näyttää ainakin nauttivan täysin siemauksin tuosta SCOMin esityksestä. Sama leveä hymy kuin Ritzissä '88 ja tukkakin on vielä kuosissa. :lol:
Last edited by Koskenkorvasieni on Wed Apr 18, 2012 10:25 am, edited 3 times in total.
JSM

Post by JSM »

Kuulostaa kieltämättä siltä, että Axl suivaantui siitä, että vanhoja jäseniä oltiin nimittämässä Hall of Fameen eikä hänen valitsemiaan jäseniä. Ei suostu astumaan samaan rakennukseen vanhojen jäsenien, eteenkään Slashin kanssa, koska nämä "varastavat" "hänelle kuuluvaa" spotlightia. Tuo väite siitä, että häntä ei kaivata tai kunnioiteta tapahtumassa tarkoittanee, että kun hän ei pääse yksin paistattelemaan valokeilassa, niin häntä ei kaivata tai kunnioiteta. Egoistisen muusikon pelleilyä tuo Rosen käytös ja tuntuu vieläkin oleva katkera jostain vanhoista asioista noille vanhoille jäsenille. Tyyppi ei näe Gunnareita tasavertaisena bändinä (tai bändinä lainkaan) vaan Axl Rose ja värittömät taustamuusikot tyyppisenä orkesterina, jossa kukaan ei vie Roselta osaa valokeilasta.
Munamankeli

Post by Munamankeli »

JSM wrote:Egoistisen muusikon pelleilyä tuo Rosen käytös ja tuntuu vieläkin oleva katkera jostain vanhoista asioista noille vanhoille jäsenille. Tyyppi ei näe Gunnareita tasavertaisena bändinä (tai bändinä lainkaan) vaan Axl Rose ja värittömät taustamuusikot tyyppisenä orkesterina, jossa kukaan ei vie Roselta osaa valokeilasta.
Kieltämättä hieman äkkiväärää käytöstä, mutta toisaalta Axl on yksi niistä harvoista todella tunnetuista muusikoista, joka pitää kiinni periaatteistaan. Olivat ne vääriä, suoria, oikeita tai typeriä. Robert Plant kuuluu samaan kastiin. Mies ei myy itseään ja bändin legendaarista mainetta muutamasta paluukeikasta saadun miljoonapalkkion takia. Joka tapauksessa typistetyn ex-GNR:n Hall of Fame esiintyminen on sentään pykälää parempi kuin Van Halenin saama tunnustus: paikalla olivat vain Hagar ja Anthony.
Koskenkorvasieni

Munamankeli wrote:
JSM wrote:Egoistisen muusikon pelleilyä tuo Rosen käytös ja tuntuu vieläkin oleva katkera jostain vanhoista asioista noille vanhoille jäsenille. Tyyppi ei näe Gunnareita tasavertaisena bändinä (tai bändinä lainkaan) vaan Axl Rose ja värittömät taustamuusikot tyyppisenä orkesterina, jossa kukaan ei vie Roselta osaa valokeilasta.
Kieltämättä hieman äkkiväärää käytöstä, mutta toisaalta Axl on yksi niistä harvoista todella tunnetuista muusikoista, joka pitää kiinni periaatteistaan. Olivat ne vääriä, suoria, oikeita tai typeriä. Robert Plant kuuluu samaan kastiin. Mies ei myy itseään ja bändin legendaarista mainetta muutamasta paluukeikasta saadun miljoonapalkkion takia. Joka tapauksessa typistetyn ex-GNR:n Hall of Fame esiintyminen on sentään pykälää parempi kuin Van Halenin saama tunnustus: paikalla olivat vain Hagar ja Anthony.
Lisään tuohon listaan vielä John Fogertyn, joka on systemaattisesti kieltäytynyt palaamasta yhteen CCR:n entisten jäsenten kanssa jo pian 40 vuotta.
Koskenkorvasieni

Steven Adler Facebookissa wrote:It was so great to be a part of last night. Thank you everyone! Great way to end that chapter of my life now on to the future, lets ROCK! Head over to http://www.facebook.com/adlermusic and click like if you haven't done so yet, it would mean a lot to me. Thank you!
Tuolta streamattavissa Steven Adlerin uuden, kekseliäästi nimetyn Adler-yhtyeen ensisinkku The One That You Hated. Ihan toimiva biisi minusta, ei kovin ihmeellinen, muttei paskakaan. Josko tämä bändi saisi tuulta alleen ja Adlerin uraa hienoiseen nosteeseen..
Koskenkorvasieni

Guns N’ Roses guitarist DJ Ashba tells emotional story of childhood abuse

April 17, 2012

Guns N’ Roses guitarist DJ Ashba is sharing his emotional story of childhood abuse for the first time. Ashba says he was physically and mentally abused by his father from a very young age.

“It has been hard for me as it’s something I have blocked out my whole life… I moved out when I was 16, and I never looked back,” Ashba told FOX411’s Pop Tarts column exclusively. “But if I can help just one person who is being bullied, then this is worth it. It is such an important topic, and it stays with you.”
Ashba is embracing a new role apart from his famous rock band as the new spokesperson for the anti-bullying website, BULLYVILLE.com. “I had to get involved,” he told us. “I don’t get involved in things unless I believe in them 100 percent.”

In a lengthy personal account to be posted on the website, Ashba details his earliest memories being “petrified” not only for his own safety, but for his mother’s too, as “every moment of every day” would depend on his dad’s mood.

“Instead of a hug and a kiss, my morning wakeup call consisted of my dad’s fist coming through my closet door, similar to Jack Nicholson in the ‘Shining.’ The craziest part about all of this is I spent my youth years constantly trying to gain his respect,” Ashba wrote. “I even went as far as to put him on a pedestal, making him out to be some kind of hero in my undeveloped mind, just to have him beat me down time after time.”

But the real hero, Ashba says, was his mother.

“Looking back now realizing how she risked her own safety for my wellbeing. She was the real war hero, fearlessly putting herself in the line of fire,” he continued. “The fear was so overwhelming that I would literally pee my pants.”

Ashba tells of the time he spent “hiding in the back of the closet, going into convulsions as if I were somehow dancing to the destructive sound,” and reflects on the time he was about three years old, and tumbled down the stairs, crying, into the room where dad sat in front of the fireplace.

“Stockings hung from the mantle and lights shone bright through the greenery,” he recalled. “My dad stood up from the couch and sternly commanded that men don’t cry. He said, ‘you want to be a little cry baby, I’ll give you something to cry about,’ as he beat me.”

Ashba said he has used his tumultuous past as motivation to be the best person he could be and, saying that despite everything, he has come to forgive his dad.
“I don’t hate him, I don’t wish anything bad on him – nobody gives you a handbook on how to be a father,” Ashba added. “I don’t know what to expect (from him) now that I have told my story, and I don’t really care. This time it is about me, not him.”

A source close to Ashba says he and his estranged father have recently started texting once in a while to work towards resolving their differences, and that the father has come to see him at performances.

Ashba’s father could not be reached for comment, but his current wife, reached on the phone, denied any knowledge of him having abused his son.

Ashba says that while he is working to mend family fences,“Anger sort of fuels the fire that keeps me going inside, and in a way, success today really comes from seeking approval that I never got when I was little. But no matter how big or successful you become, there is always a hole in your heart.

“I’m lucky that I am in a position where I have a voice, I can step up and bring awareness, and I wanted to share my story and be a spokesperson for Bullyville because it provides an online community and a place for people getting bullied to get help and understand they aren’t alone… But this is by far the hardest thing I have ever done.”
Itsekin vastaavanlaisia asioita kokeneena annan rispektit Ashban päätökselle ryhtyä hyvän asian eli kiusaamisen ja väkivallan vastaisuuden puolestapuhujaksi.
Tailgunner

Post by Tailgunner »

Steven Adlerin äiti Deanna Adler heittänyt myös lusikkansa soppaan ja julkaisee kirjan nimeltään: Sweet child o mine,how i lost my son to Guns n Roses. G`n`R kirjatulvaan saadaan sitten äidillinen näkökantakin. :D
Koskenkorvasieni

Vihdoin ja viimein oon saanut otettua työn alle Duff McKaganin kirjan. Äijä veti pahimmillaan gallonan vodkaa päivässä ja turrutti känniä kokalla pystyäkseen soittamaan, joka taas mahdollisti isomman viinamäärän juomisen. :shock: Ihmekös tuo, että haima poksahti. Pakko myöntää, että naurahdin ääneen siinä kohtaa, missä Duff kertoo heränneensä Budapestissä ja huomanneensa passissaan Tsekin tasavallan leiman. Gunnarit oli soittanut Prahassa ison stadionkeikan, eikä Duffilla ollut siitä mitään muistikuvaa. :lol:

Erittäin rehellisen oloista ja vilpitöntä tekstiä, miellyttävä ja mielenkiintoinen kirja lukea. Luin aikaisemmin talvella myös Steven Adlerin kirjan ja hyvä sekin oli, joskin mies kyllä rypi itsesäälissä aika hitosti. Slashin kirja, Watch You Bleed ja Mick Wallin Axl-kirja on myös tullut luettua, mutta tämä Duffin opus näyttäisi ainakin toistaiseksi vievän pisimmän korren näistä Gnr-opuksista. Oon nyt päässyt suunnilleen 90-luvun puolivälin tapahtumiin.
Jussi

Post by Jussi »

Duffin kirja on hyvä. Ja noin ne muut menee palttiarallaa mullakin; lisäksi hyllystä löytyy noiden lisäksi Stephen Davisin Watch You Bleed (ei erityisen suositeltava, liikaa virheitä*) yllättävän hyvä (4€ Free record shopista joskus) Paul Stenningin a Band That Time Forgot ja uskomattoman hyvin tehty Reckless Road, mutta sehän sulla jo onkin.

*luin ennakkoon jo Classic Rockin arviosta, että parantamisen varaa on jätetty tai ainakin korjauksia seuraaviinkin painoksiin. Kriitikkona vieraillut alkup. Gn'R-manageri Alan Niven laski jo ensimmäisten ~150 sivun aikana 300 virhettä, osa jo aivan tarkistusluontoisiakin.

Kuten sen myyneen Barnes & Noblen myyjä NY:ssa, jokin nelikymppinen kirjatoukkaeukko ja varmaan vanha fani kun oli jo lukenut, ilmoitti kassalla: "you should avoid this, you, know? it's not that good" :) rehellistä ainakin. Virheistä heitti sekin: "for example it says Skid Row are from Philly, while they are from New Jersey, and so on".

edit: Ah, 20 v. takaisia glorian ja taistelujen päiviä: sylkäisikö Cobain tämän jälkeen lavalta lähtiessään Eltonin (luuli Axlin yamahaksi :D ) koskettimille ennen tätä?
Ice

Post by Ice »

Slashin Apocalypse Lovesta ei haku löytänyt kenenkään kommentteja, ettei kai ole missanneet tätä vuoden yhtä tähän mennessä parasta rocklättyä? Uutukaiselta löytyvät You're a Lie, Bad Rain ja Shots Fired ovat todella kovia ralleja, ehdottomasti lähivuosien parhaita rockralleja IMO, ja näissää kuultavat Slashin soolot vielä sellaista korvakarkkia että aijjai. Myles Kennedyn äänen fani en mitenkään suuremmin kyllä ole, teknisesti hienosti ja puhtaastihan äijä vetää, eikä ääni mitenkään luotaantyöntävä ole, mutta siitä puutuu sellainen särmä ja uho mitä rock parhaimmillaan sisältää. Kuunnelkaa nyt vaikka erot Slash's Snakepit Mean Bone biisissä, Mylesin versiona vs. alkuperäinen albumiversiona. Vaikka levy on itselleni helposti sellainen 9/10 tekele, ei voi olla miettimättä kuinka paljon parempi lätty olisi jollain loistavalla rocklaulajalla. No näillä mennään ja kelpaahan tämä oikein mainiosti tähän osoitteeseen.
Jussi

Post by Jussi »

^ tämän saman sivun yläosasta:
mie wrote:Radio Mega kun tuossa soitteli tstolla, taustalla, niin heti tunnisti laulajan Myles Kennedyksi & Slashin uusi sinkku You're a Lie oli kyllä varsin hyvä. Lupaa suuria Apocalyptic Lovelle toukokuussa.
Itse levyä en ole ehtinyt tarpeeksi vielä pureksimaan, 13+2 biisin kesto jätti ähkyn ensikuulemalta, mutta olihan siellä hyviä joukossa kuten No More Heroes & One Last Thrill!
Judez

Post by Judez »

Itselleni Apocalyptic Love ei ollut mikään vuoden kovin rock-lätty, pari helmeä levyllä silti on.

Levyllä on paljon keskinkertaisia biisejä joissa ei ole tarpeksi koukkuja, kun noita paria ässäbiisiä ei lasketa mukaan. Tämä osoittanee taas sen että Slash ei itsessään ole mikään erikoinen biisinikkari, vaan tarvitsee aina taustatukea jos meinaa edes jonkinlaisen lätyn saada aikaiseksi. Onneksi miehen ominaissoundi on yhä tallella ja sen tunnistaa alta aikayksikön. Parhaiten levyltä ovat esiin nousseet lähinnä nimikkobiisi, You're A Lie (jotenkin tulee Nickelbackin This Means War tästä muka rankasta junttauksesta mieleen), No More Heroes ja ne kaksi parhainta vetoa eli Anastasia ja Not For Me joiden yhteispituus onkin yli 10 minuuttia. Esim. jälkimmäisen tunnelmallinen intro on kyllä hienoa kuunneltavaa, eikä biisi lässähdä senkään jälkeen. Anastasian kitarasahaus tuo taas mieleen Locomotiven.

Jaksan kuitenkin taas ihmetellä että miksi vidussa piti iskeä 13 biisiä levylle kun tiivistämällä esim. yhdeksään biisiin olisi saatu taas kerran kovempi lätty aikaiseksi. Mutta juu, sellaiset 2,5 tähteä viidestä antaisin tälle, nippanappa kolme.
Ice

Post by Ice »

Mulle taas kelpaa kuunnella Slashia vaikka se 20 biisiä, yksi niistä harvoista artisteista joka tähän kategoriaan päätyy. Kaipa sitä on sitten liian fanilasit päässä, mutta hymy on korvissa koko levyn ajan ja bonusbiisit päälle ei huomakkaan kun levy on loppunut ja uudestaan soimaan, kertoo IMO levyn hyvyydestä aika paljon tässä osoitteessa. Mahtava biisintekijä omaan makuun tuo Slash, kuten miehen soololevyt sekä Snakepit materiaalia kertoo vaikkein nyt muista miten noissa oli sävellysvastuut. Ainoa fibahan on se surkea Velvet Revolverin kakkoslevy koko miehen julkaisukataloogissa. Anastasia on kyllä myös loistava kipale, joka tulee heti noiden ylempien 5/5 biisien jälkeen seuraavassa biisijoukossa johon tipahataakin melkein koko loppu lätty. No kukin nauttii omilla mielipiteillään näistä, ihmnettelin vain ettei moisesta levystä ole täällä enempää kommentteja.
Jussi

Post by Jussi »

mie toisaalla wrote:Jaa, ekaa kertaa 21 vuoteen on itselleni kovin rakasta 14 Yearsia soitettu livenä, kun Izzy on liittynyt Axlin peesiin torstaina Lontoossa.

Vähän vähemmällä vihan syljennällä menee kertsi, kuin elokuussa 1991, kun molemmat vittuunnuksissaan kiljuvat mikrofoneihinsa Mannheimin bootlegin versiossa :) mutta mahtavan näköistä meininkiä, juuri tällaista sen tulisi ollakin!
edit: hyvin toisena videona olevassa, You Could Be Minessä lähtee rennosti ja asiaankuuluvasti "with your ass in the air!" -lisäheittokin!
clairvoyant

Post by clairvoyant »

Jussi wrote:
mie toisaalla wrote:Jaa, ekaa kertaa 21 vuoteen on itselleni kovin rakasta 14 Yearsia soitettu livenä, kun Izzy on liittynyt Axlin peesiin torstaina Lontoossa.

Vähän vähemmällä vihan syljennällä menee kertsi, kuin elokuussa 1991, kun molemmat vittuunnuksissaan kiljuvat mikrofoneihinsa Mannheimin bootlegin versiossa :) mutta mahtavan näköistä meininkiä, juuri tällaista sen tulisi ollakin!
edit: hyvin toisena videona olevassa, You Could Be Minessä lähtee rennosti ja asiaankuuluvasti "with your ass in the air!" -lisäheittokin!
Kas, hyvältä kyllä kuulostaa 14 years! Toivottavasti Aksuli olis Hellfesteillä hyvässä vedossa (ei myöskään haittaa jos Izzy roikkuu mukana tuonne asti). Pari viikkoa enää! 8)
Jussi

Post by Jussi »

VITTU. MIKÄ. MEININKI.

Best song ever auttaa myös asiaa 8)
metalglory
Grey Eminence

Post by metalglory »

Jussi wrote:VITTU. MIKÄ. MEININKI.

Ryssä nyt innostuu vaikka mistä kun ei parempaa ole nähnyt... ;)
Axl & the Servants lavalla = suoritus, ei mitään muuta.
Judez

Post by Judez »

metalglory wrote:

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee 8)

Ei ole kuin n. 10 vuotta vanhoja nuo "Axl & Hired guns" mukahassuttelut, mutta antaa joidenkin elää menneessä.
metalglory
Grey Eminence

Post by metalglory »

Judez wrote:
metalglory wrote:

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee 8)

Ei ole kuin n. 10 vuotta vanhoja nuo "Axl & Hired guns" mukahassuttelut, mutta antaa joidenkin elää menneessä.
No toisaalta siitä on kohta 20 vuotta kun Guns 'n Roses on ollut millään tapaa muuta kuin Axlin ohjastuksessa kulkeva orjakaleeri. On se jollain tapaa surullista, että
a) nykyinen bändi on olemassa vain sitä varten, että voidaan soittaa keikoilla mitä ja miten maestro haluaa
b) kovinkaan moni heviä ja rokkia seuraava ja diggaileva henkilö ei osaa nimetä nykyisen GNR:n miehistöstä muita kun Axlin

No joo, olen vastikään lukenut Slashin kirjan, mutta nämä viimeaikaiset tempaukset (GNR:n konserttiin ei saanut mennä Slashin fanipaita päällä ja se kun, Axl ei tullut Rock 'n Roll Hall Of Fame -tilaisuteen) ovat vain vahvistaneet kirjan tuomaa käsitystä asioiden tolasta nyt ja silloin. "Ei teidän tarvitse olla kavereita soittaakseenne samassa bändissä".
Jesse Custer

Post by Jesse Custer »

On kiinnostavaa, että näin megalomaaninen suuruus tuntuu perustuneen todella lyhyelle noin puolen vuoden jaksolle vuosina '86-'87, jolloin ne kirjoittivat käytännössä kaikki Appetiten, Liesin ja Use Your Illusioneiden merkittävät biisit. Sen jälkeen yhdeltäkään jäseneltä tai gnr-sidoksisilta kokoonpanoilta ei ole tullut kuin korkeintaan hyvää rokkia. Mistä oli kysymys? Oliko Izzyllä tuolloin kokeilussa joku ainutkertaisen luovuuden synnyttänyt sieni- ja meskaliinisekoitus?
Judez

Post by Judez »

metalglory wrote:
Judez wrote:
metalglory wrote: No joo, olen vastikään lukenut Slashin kirjan, mutta nämä viimeaikaiset tempaukset (GNR:n konserttiin ei saanut mennä Slashin fanipaita päällä ja se kun, Axl ei tullut Rock 'n Roll Hall Of Fame -tilaisuteen) ovat vain vahvistaneet kirjan tuomaa käsitystä asioiden tolasta nyt ja silloin. "Ei teidän tarvitse olla kavereita soittaakseenne samassa bändissä".
Nojoo, mutta toisaalta Izzy on vielä Axlin kanssa läheisissä väleissä ja olihan Duff viime vuonna uuden kokoonpanon kanssa lavalla + kävivät Axlin kanssa vielä syömässäkin yhdessä. Haen tällä takaa sitä että ei se Axl ihan täysi kusipää voi olla jos kuitenkin noiden kahden jampan kanssa tulee vielä toimeen, ja tuskin Slashikään on mikään enkeli. Slashin näkemys asiasta on vain yksi näkökulma tähän hommaan. Mielestäni Duff on ylipäätään ollut alkuperäisestä kokoonpanosta se viisain jamppa, ja olihan hän "vaikeina aikoina" yleensä se jonka kautta kommunikointia tehtiin välillä Slash-Axl.
mape
Site Admin

Post by mape »

Jussi

Post by Jussi »

Olipa hyvin tehty rapsa, muistakaan milloin lukenut noin hyvin kirjoitettua vastaavaa, propsit kaimalle!