Rekisteröidy    Kirjaudu sisään    Etusivu    FAQ

Etusivu » Imperiumi » Palaute

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tiedotteiden määrä festarit, keikat ja baarit-osiossa
 Viesti Lähetetty: 17 Maalis 2010, 15:52 

Olenpa tätä aiemminkin miettinyt, mutta tartun nyt asiaan.

Eli tuolla keikkapuolella "ylhäälläpysymisstatuksen" ansaitsevia tiedotteita on mielestäni hitusen liikaa. Tajuan (useimpien kohdalla) valitsemisperusteet, esim. voittoa (pahemmin) tavoittelematon kulttuurityö (WCH, MW), metallikulttuurin rikastuttaminen aktiivisella toiminnalla (KRK), yhteistyö Imperiumin kanssa jne. Joidenkin kohdalla tosin vähän ihmetyttää mitä ne tuolla tekevät, tai siis millä perustein. Pointtinani ei ole kuitenkaan vängätä valitsemisperusteista, vaan kommentoida, että minusta niitä pidetään lukumäärällisesti hieman liikaa. Tällä hetkellä näyttäisi olevan 10, mikä jo häiritsee vähän omaa suht aktiivista osion selailuani (ei, kyseessä ei todellakaan ole merkittävä ärsytys).

Itse näkisin, että passeli lukumäärä voisi olla lähempänä viittä kuin kymmentä. Todettakoon myös, että olen myös itse saanut nauttia tuon eduista mm. Metal Club Mökän (entisen) puheenjohtajan ominaisuudessa, joten mistään kateudesta tms. tässä ei ole kyse, vaikka itsekkin keikkoja järjestelen - ja toki ottaisin ilolla vastaan moisen statuksen jollekkin omalle ketjulle. Ihan vain näin käyttömukavuuden kannalta ajattelin herätellä keskustelua.

En tiedä onko kukaan muu samaa mieltä, mutta tässä minun penninpuolikkaani.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Tiedotteiden määrä festarit, keikat ja baarit-osiossa
 Viesti Lähetetty: 17 Maalis 2010, 16:30 
Jos tiedotteiden otsikoiden ulkoasua yhdennettäisiin niin ei häiritsisi juurikaan, nyt tuo on hieman hämärä.

Viesti Lähetetty: 23 Kesä 2010, 11:19 
Itse (pelkkänä asiakkaana) ehdottaisin Tiedote-osion poistamista kokonaan. Kyllä hyvät ja kiinnostavat tapahtumat pysyvät keskustelussa pinnalla ilman keinotekoisia kellukkeitakin.

Tiedotteet tulee melkein automaattisesti skrollattua ohi ikään kuin spämminä nyt, kun siellä roikkuu 0-2 kommentilla siunattuja tapahtumia kuukausitolkulla.

Viesti Lähetetty: 23 Kesä 2010, 12:29 

Jesse Custer kirjoitti:
Tiedotteet tulee melkein automaattisesti skrollattua ohi ikään kuin spämminä nyt, kun siellä roikkuu 0-2 kommentilla siunattuja tapahtumia kuukausitolkulla.

Olen samaa mieltä ja aika helposti tulee tiedotteet juuri niiden paljouden takia ohitettua. Joskus on käynyt niin, että olen jotain tapahtumaa etsinyt normi-viestien seasta ja tajunnut myöhemmin kun en sitä löytänyt että "ai SEKIN on täällä tiedotteissa"...

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Etusivu » Imperiumi » Palaute

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Siirry:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com ja www.imperiumi.net