+40v. tuskalaiset

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
Iron Mike
Posts: 350
Joined: Fri Aug 23, 2002 5:11 am
Location: HELL-sinki
Contact:

+40v. tuskalaiset

Post by Iron Mike »

Ilmeisesti tänä vuonna miitti on joka bändin aikana bissealueella. Onko muita ikäihmisiä ja Giants of rock-veteraaneja tulossa?

T:setä-mies -72
täh?

Re: +40v. tuskalaiset

Post by täh? »

Kyllä on tulossa kun ei kerta eroon pääse edes napalm deathistä 42 vuotiaana.
Bacchus
Posts: 30
Joined: Tue Feb 24, 2004 11:23 am

Re: +40v. tuskalaiset

Post by Bacchus »

Mistään miitistä en tiijä mithään, mutta täältä on ainakin 2 kappaletta (nyt kun broidikin tuon "maagisen" rajan ylitti) on tulossa.
täh? wrote:Kyllä on tulossa kun ei kerta eroon pääse edes napalm deathistä 42 vuotiaana.
Van Island
Posts: 285
Joined: Thu May 06, 2004 10:50 am
Location: Helsinki

Re: +40v. tuskalaiset

Post by Van Island »

Tottahan tokkiisa tullaan, t. vuosikerta 1969. Noinkohan muuten 20 vuoden kuluttua se 65-vuotiaiden ilmais-sisäänpääsy on enää voimassa...
Nostromo
Posts: 855
Joined: Wed Jan 14, 2004 8:03 am
Location: Vantaa

Re: +40v. tuskalaiset

Post by Nostromo »

Selänteen kanssa samanikäinen menossa. Saakeli että AAL perui, no nyt ei niin kiirettä paikalle.
herr nabel
Posts: 662
Joined: Tue Dec 17, 2002 9:12 am
Location: 1K

Re: +40v. tuskalaiset

Post by herr nabel »

Metusalemeille kolikkopelinurkkaus niin eivät valita ja etuile jonoissa kun on mielekästä tekemistä.

:wink:
anthares
Posts: 339
Joined: Fri Aug 23, 2002 6:34 am
Location: Helsinki
Contact:

Re: +40v. tuskalaiset

Post by anthares »

punssia?
KrapulaisenMuki

Re: +40v. tuskalaiset

Post by KrapulaisenMuki »

Vuodesta 1999 on koluttu joka vuosi Tuskaa läpi. Kokemukset sen kun huononee, lienee syy minussa eikä itse festivaalissa. Tänä vuonna riitti pe-la lipulla pelkkä lauantai, ja Sabaton kruunasi surkuhupaisuudellaan meikäläisen Tuska-urakan, toisaalta, ei kehtais tuollaista p-a-s-k-a-n makua jättää suuhun, eli ehkä vielä ensi vuonna uudestaan. Lemmyä odotellessa.
Napero
Posts: 232
Joined: Wed Apr 29, 2009 9:23 pm
Location: Espoo

Re: +40v. tuskalaiset

Post by Napero »

No itse olen nyt kai kuusi tai seitsemän vuotta ravannut Tuskassa, ja muita festareita on tullut kierrettyä vuosien varrella myös ihan huolella, enkä minä ainakaan pidä Tuskaa nykyään tai uudessa paikassa yhtään huonompana kuin aikaisemmin. Tänä vuonna olen onnistunut sekä paikkaamaan aukkoja sivistyksessä (erityisesti ARG, muuten mm. Horna, Napalm Death, Saint Vitus, Swallow the Sun...) että löytämään uuttakin hubaa (erityisesti Anaal Nathraaakh... Anaal Nathata.... Anaal.... no just se grindipoppoo), ja jopa diggailemaan vanhoja tuttuja (Exodus tietenkin, Demigod, ja jokunen muu). Pitää oppia ymmärtämään, että se uutuuden tunne, joka joskus myöhäiskeskiajalla Ahvenistolla huumasi aistit, oli puberteettista ja kokematonta, ja että sitä ei saa sellaisenaan ikinä takaisin. Oma hiukan hoopo analyyttisyys pitää unohtaa, ja nauttia tilanteesta sellaisena kuin se tulee, ilman kovin luutuneita ennakkoluuloja, ja homma kyllä toimii.

Saattaahan se olla, että olen nelikymppiseksi kehityspäälliköksi poikkeuksellisen lapsellinen tai ainakin yli-innokas, tai että jotenkin osaan innostua ikääni sopimattomalla tavalla melkein kaikesta ja jopa alle 20 vuotta vanhoista bändeistä, mutta kyllä Tuskan puitteet, melkeinpä valtavaksi paisunut ja pirun monipuolinen tarjonta, sekä oma kyky nauttia kavereiden kanssa kesäpäivästä asvalttikentällä hyvälaatuisen hevin soidessa muutama tuoppi verenkierrossa on aika hieno yhdistelmä. Ja Sabaton on niin kuin Manowar, pitää muistaa että Sabatonkaan ei ota Sabatonia vakavasti.

Penseily ja jatkosodan hienoimpien hetkien muistelu kuuluu bingohalliin, hetkestä pitää osata nauttia tai elämä alkaa lutkuttaa huonolla tavalla. Jos meininki ei vastaa vanhoja aikoja, niin vika ainakaan tässä tapauksessa ei varmaankaan ole tilanteessa vaan omissa ennakko-odotuksissa, ja ehkä ihan pikkuriikkisen nostalgiassa.

Iron Mike, en mä löytäny teitä anniskelualueelta. Noin kuudella kympillä olen jo yrittänyt. Musiikki on tosin häirinnyt keskittymistä.
täh?

Re: +40v. tuskalaiset

Post by täh? »

Harvemmin sitä enää tässä iässä yllättyy mutta lauantaina se tapahtui.Napalm death veti sellaisen keikan että oksat pois.Intensiivisyydessään hakkaa kyllä kaikki 6-0 ja tämä on suurelta osalta vokalistin ansiota koska aggressiivisuus on synonyymi hänen aikaansaamalleen osaamiselle.Tämä on suurta taidetta.
Heinrich von Totschlag
Posts: 736
Joined: Sun Jul 27, 2003 8:13 pm
Location: Hauptstadt Höllesinki

Re: +40v. tuskalaiset

Post by Heinrich von Totschlag »

Iron Mike wrote:Ilmeisesti tänä vuonna miitti on joka bändin aikana bissealueella. Onko muita ikäihmisiä ja Giants of rock-veteraaneja tulossa?
Hei, meillä taisi olla privaattimiitti? Ainakin muistan vaatineeni sinua tilille uusimman Sabatonin julkisesta moittimisesta Imperiumissa. Mutta kohtaaminen ei tapahtunut bissealueella, eli väärässä olit tässäkin.

Se tekee 5 isämeitää, 10 avemariaa ja 2 carolusrexiä.

Nii, ja hyvät oli Tuskat. Jatkakaa samaan malliin. Oma palautuminen tuntuu vaan vievän joka vuosi yhden päivän lisää.
WYSIWYG?

Re: +40v. tuskalaiset

Post by WYSIWYG? »

:idea:

Kadonnutta nuoruuttaan voi yli nelikymppisetkin raadot tulla etsimään täältä -->
https://www.facebook.com/groups/muumiot/

Jos olet sellaista walking dead- kamaa että kupolin puuttuessa kokonaan et ole kerinnyt naamakirjan ihmeelliseen maailmaan, vilaisehan messulaudan topiikki http://lauta.imperiumi.net/viewtopic.ph ... &start=275
Post Reply