sgfdf

Tuska Metal Fest - keskustelu
Locked
inspire

sgfdf

Post by inspire »

Hmm, siis ranneke. Pitääkö näitä pitää kädessä tämän kolme päivää?

Sori piti siis kysyä tuolta ketjusta missä puhuttiin rannekkeista mutta taisin painaa väärää nappia. Toivottavasti modet poistavat/siirtävät tämän.
Danxalic

Re: sgfdf

Post by Danxalic »

inspire wrote:Hmm, siis ranneke. Pitääkö näitä pitää kädessä tämän kolme päivää?

Sori piti siis kysyä tuolta ketjusta missä puhuttiin rannekkeista mutta taisin painaa väärää nappia. Toivottavasti modet poistavat/siirtävät tämän.
Voihan sitä halutessaan varmaan jalkaanki laittaa, omasta mielestäni kädessä helpointa.
JypeK
Posts: 437
Joined: Wed Sep 15, 2010 12:36 pm
Location: Perse

Re: sgfdf

Post by JypeK »

Itse ajattelin sitoa rannekkeen siittimeni ympärille.
SaunaPiru
Posts: 195
Joined: Wed Feb 15, 2006 8:53 pm
Location: Järvenpää (Nummenkylä)

Re: sgfdf

Post by SaunaPiru »

inspire wrote:Hmm, siis ranneke. Pitääkö näitä pitää kädessä tämän kolme päivää?

Sori piti siis kysyä tuolta ketjusta missä puhuttiin rannekkeista mutta taisin painaa väärää nappia. Toivottavasti modet poistavat/siirtävät tämän.
Itse tykkään pitää niitä pääni ympärillä, toimii samalla hikinauhana. Kannattaa ilmottaa sitten etukäteen rannekejakelupisteeseen että haluaa sellasen erikoispitkän mallin, että mahtuu päähän.
Kyrath
Posts: 31
Joined: Sun Nov 11, 2007 9:19 pm

Re: sgfdf

Post by Kyrath »

JypeK wrote:Itse ajattelin sitoa rannekkeen siittimeni ympärille.
ns. "KYRVÄKE"

vitsi ei ollut oma keksimä
t: naku ankka
Wictorey
Posts: 953
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:13 pm
Location: Helsinki

Re: sgfdf

Post by Wictorey »

Kyrath wrote:vitsi ei ollut oma keksimä
t: naku ankka
Huono, tosi huono. Jukkajukanjukanjukanjukanjukanjukanjukka.
Deathklaat
Posts: 1137
Joined: Sat Mar 31, 2007 8:54 pm

Re: sgfdf

Post by Deathklaat »

Saako naapurin tontille rakentaa?

Nimim. "Valoinko sokkelin turhaan?"
inspire

Re: sgfdf

Post by inspire »

No vittu. Tarkoitin, että kai se on sellainen ranneke, että sen voi laittaa käteen, ottaa pois ja laittaa myöhemmin uudestaan. Kyllä minä ajattelin tämän kolmen päivän aikana tehdä muutakin kuin olla vaan Tuskassa.
AitchBone
Posts: 99
Joined: Mon May 05, 2008 10:03 am
Location: 00100
Contact:

Re: sgfdf

Post by AitchBone »

inspire wrote:No vittu. Tarkoitin, että kai se on sellainen ranneke, että sen voi laittaa käteen, ottaa pois ja laittaa myöhemmin uudestaan. Kyllä minä ajattelin tämän kolmen päivän aikana tehdä muutakin kuin olla vaan Tuskassa.
Kyllä se on tarkotus pitää ihan koko viikonlopun ranteessa (tai mihin sen nyt laittaakaan), ihan kuten muillakin festareilla.

PS. Ja huhupuheiden mukaan ihan kangasranneke, joten on vielä mahdottomampi saada rikki kuin "paperinen".
Locked