5FDP

Tuska Metal Fest - keskustelu
Locked
Wictorey
Posts: 953
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:13 pm
Location: Helsinki

Re: 5FDP

Post by Wictorey »

Ei.
Volnah
Posts: 90
Joined: Tue Mar 14, 2006 6:22 pm

Re: 5FDP

Post by Volnah »

Get the fuck out of here
AncientOne

Re: 5FDP

Post by AncientOne »

Kiitos, mutta jyrkkä EI jenkkien posercorelle. Kehtasi jopa joku toimittaja verrata Panteraan... :evil:
-Untamo-
Posts: 510
Joined: Mon May 15, 2006 5:25 pm
Location: Delfinaario

Re: 5FDP

Post by -Untamo- »

Onpa vielä kaiken päälle helvetin vammasen näkönen lyhennys.
ts
Imperiumi Assistant
Posts: 1686
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:12 pm
Location: VANTAA!
Contact:

Re: 5FDP

Post by ts »

Luulin että täällä heitellään kameraslangia mitä en ole kuullut!
cfe
Posts: 2208
Joined: Tue Sep 03, 2002 1:00 pm
Location: tre
Contact:

Re: 5FDP

Post by cfe »

Itse luulin että kyse oli Demareista! :shock:
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Re: 5FDP

Post by hyrrä »

Itse taas en tajunnut yhtään mistä oli kyse, kunnes huomasin lautalaisten wihan määrän, jolloin mieleeni juolahti eräskin paska yhtye.
Aspecti

Re: 5FDP

Post by Aspecti »

Pakko tuo oli googlettaa ja kyllä se melko hirveetä paskaa on.
AncientOne

Re: 5FDP

Post by AncientOne »

http://farm4.static.flickr.com/3066/273 ... c86c0d.jpg Jopa vokalisti tietää, että mitä mieltä yhtyeestä ollaan Imperiumin laudalla. :finger:
MJL

Re: 5FDP

Post by MJL »

Viime kuun Metal Hammerissa heidät esiteltiin modernin roskametallin suurimpina vastustajina ja metallin tulevaisuutena :lol: :|
AncientOne

Re: 5FDP

Post by AncientOne »

MJL wrote:Viime kuun Metal Hammerissa heidät esiteltiin modernin roskametallin suurimpina vastustajina ja metallin tulevaisuutena :lol: :|
Huonolta näyttää, jos metallin tulevaisuus on kliinisessä ja vedellä lantratussa "äijäilyssä", josta löytyy ne pakolliset todella, todella tarttuvat singalongit sekä "rankat" riffit (helvetinmoista uhoa unohtamatta!) Onnea vaan niille, jotka oikeasti tällaisesta tykkäävät...toisaalta, kyllähän jotkut diggaavat ulosteiden mutustelustakin.

Edit. Jotain saatanan rajaa NWOAHM-hekumointiin, prkl. Olen jo valmiiksi traumatisoitunut metalcore-spedeilystä.
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: 5FDP

Post by Koskenkorvasieni »

EDIT: ei mitään
Wictorey
Posts: 953
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:13 pm
Location: Helsinki

Re: 5FDP

Post by Wictorey »

AncientOne wrote:http://farm4.static.flickr.com/3066/273 ... c86c0d.jpg Jopa vokalisti tietää, että mitä mieltä yhtyeestä ollaan Imperiumin laudalla. :finger:
Kylläpä Kippari-Kalle on mennyt vuosissa pahan näköiseksi.
cfe
Posts: 2208
Joined: Tue Sep 03, 2002 1:00 pm
Location: tre
Contact:

Re: 5FDP

Post by cfe »

MJL wrote:Viime kuun Metal Hammerissa heidät esiteltiin modernin roskametallin suurimpina vastustajina ja metallin tulevaisuutena :lol: :|
NME on jo vuosia esitellyt rokin tulevaisuuksia joka toisessa numerossaan, nyt näköjään sama meininki on levinnyt hevipuolelle, ehanaa.
ilpero

Re: 5FDP

Post by ilpero »

Shane Diesel wrote:Heh heh. Skenen kundit vinkuu taas.
Näin juuri.

Tervetuloa Laudalle, ciccu. Heti ensimmäiseksi kannattaa opetella Messulauta-sääntö nro 1: Unohda, mistä musiikista itse pidät. Täällä ei katsella hyvällä tyyppejä, joilla on oma mielipide.
Sakari

Re: 5FDP

Post by Sakari »

ilpero wrote: Tervetuloa Laudalle, ciccu. Heti ensimmäiseksi kannattaa opetella Messulauta-sääntö nro 1: Unohda, mistä musiikista itse pidät. Täällä ei katsella hyvällä tyyppejä, joilla on oma mielipide.
Ei omissa mielipiteissä vikaa ole.


Kunhan ne eivät ole vääriä.
ilpero

Re: 5FDP

Post by ilpero »

Sakari wrote:
ilpero wrote: Tervetuloa Laudalle, ciccu. Heti ensimmäiseksi kannattaa opetella Messulauta-sääntö nro 1: Unohda, mistä musiikista itse pidät. Täällä ei katsella hyvällä tyyppejä, joilla on oma mielipide.
Ei omissa mielipiteissä vikaa ole.


Kunhan ne eivät ole vääriä.
Odotinkin, että joku tämän nokkeluuden tänne varmasti laittaa :D

Eipä tuo bändi omaa musiikkimakuanikaan kohtaa, mutta jos ciccu (ja varmasti moni muukin) sen Tuskaan haluaa, niin siitä vain. Itse voin vaikka juoda viinaa sillä välin kun bändi skulaa.
Sakari

Re: 5FDP

Post by Sakari »

ilpero wrote:
Sakari wrote:
ilpero wrote: Tervetuloa Laudalle, ciccu. Heti ensimmäiseksi kannattaa opetella Messulauta-sääntö nro 1: Unohda, mistä musiikista itse pidät. Täällä ei katsella hyvällä tyyppejä, joilla on oma mielipide.
Ei omissa mielipiteissä vikaa ole.


Kunhan ne eivät ole vääriä.
Odotinkin, että joku tämän nokkeluuden tänne varmasti laittaa :D
Oli pakko, kun joku oli sitä ennen vielä nokkelampi ja postasi jotain mitä laudalla ei ole ennen nähty.
Wictorey
Posts: 953
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:13 pm
Location: Helsinki

Re: 5FDP

Post by Wictorey »

ilpero wrote:Eipä tuo bändi omaa musiikkimakuanikaan kohtaa, mutta jos ciccu (ja varmasti moni muukin) sen Tuskaan haluaa, niin siitä vain. Itse voin vaikka juoda viinaa sillä välin kun bändi skulaa.
Voi hyvänen aika. Kukin pitäköön mistä pitää, mutta oletko vakavissasi sitä mieltä, että tuo oli mallikelpoinen avaus topicille (saati messulautajäsenyydelle)?
ilpero

Re: 5FDP

Post by ilpero »

Wictorey wrote:
ilpero wrote:Eipä tuo bändi omaa musiikkimakuanikaan kohtaa, mutta jos ciccu (ja varmasti moni muukin) sen Tuskaan haluaa, niin siitä vain. Itse voin vaikka juoda viinaa sillä välin kun bändi skulaa.
Voi hyvänen aika. Kukin pitäköön mistä pitää, mutta oletko vakavissasi sitä mieltä, että tuo oli mallikelpoinen avaus topicille (saati messulautajäsenyydelle)?
Äläpä pistä sanoja suuhuni. En ole missään vaiheessa sanallakaan maininnut topiceja tai lautajäsenyyksiä. Kyse oli vain siitä, että jengi vittuilee, kun nyypiö heitti ilmoille toiveen, joka ei ole riittävän true "oikealle" metallipäälle.
Pagan Fears
Posts: 1448
Joined: Thu Nov 03, 2005 3:33 pm
Location: Lahti

Re: 5FDP

Post by Pagan Fears »

Yhtä typerä tuollainen viesti olisi ollut, vaikka 5FDP:n tilalla olisi ollut Voivod.
Tintti
Posts: 1017
Joined: Wed Jan 29, 2003 11:18 am
Location: Helsinki
Contact:

Re: 5FDP

Post by Tintti »

Pagan Fears wrote:Yhtä typerä tuollainen viesti olisi ollut, vaikka 5FDP:n tilalla olisi ollut Voivod.
Fakta.
ilpero

Re: 5FDP

Post by ilpero »

Pagan Fears wrote:Yhtä typerä tuollainen viesti olisi ollut, vaikka 5FDP:n tilalla olisi ollut Voivod.
Enpä väitä vastaan. Mutta kuten sanottu, siitä ei tässä tapauksessa ollut kyse. Nyt vetäydyn nöyrästi tästä keskustelusta ennen kuin menee ihan asiattomaksi.
LRZ
Posts: 490
Joined: Sat Jan 10, 2004 7:15 pm
Location: Espoo

Re: 5FDP

Post by LRZ »

ilpero wrote:
Pagan Fears wrote:Yhtä typerä tuollainen viesti olisi ollut, vaikka 5FDP:n tilalla olisi ollut Voivod.
Enpä väitä vastaan. Mutta kuten sanottu, siitä ei tässä tapauksessa ollut kyse.
Minä luulen, että useimmille oli. Lautahistorian ensimmäinen viesti tietenkin vaatii oman topicin, vaikka saman aiheisia olisi jo useampia, joista vittuilu on (oikeutetusti) säännönmukaista ja sen vaatiminenhan on aivan liikaa, että kirjottaisi enemmän kuin yhden lauseen.
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Re: 5FDP

Post by Spunkmeyer »

Miten musta tuntuu että tässäkin tapauksessa on kyse siitä että ketjun perustaja yritti vastata toiveketjuun.
Locked