Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Tuska Metal Fest - keskustelu
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by hyrrä »

Kurre wrote:
hyrrä wrote:
trendkiller wrote:Devin Townsend & Ziltoid.

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... mID=135020
Kiitos Jumala.
Luulekkonää että Lemmy lukee tätä lautaa? :P
*kainalopieru* Kiitinkin itse Deviniä, vaikka tuskinpa hänkään tätä lukee 8)
BleedForMe

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by BleedForMe »

Last.fm kertoo semmoista että Testament olisi jälleen saapumassa meitä viihdyttämään. Eihän tämä olisi kuin vasta neljäs festarivierailu sitten -05 Tuskan mutta viime vuoden Ankkarockin vedon nähneennä niin en valita yhtään. :D Into The Pit!

http://www.last.fm/event/1192816+Tuska+ ... tival+2010
Jigsore

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by Jigsore »

Overkill, Testament.. Noi varmistuis ylihuomenna niin tää rässeri paskoo timantteja ja ostaa sen kolmen päivän lipun heti, oli siellä muuten vaikka mitä tahansa paskaa.
BleedForMe

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by BleedForMe »

Jigsore wrote:Overkill, Testament.. Noi varmistuis ylihuomenna niin tää rässeri paskoo timantteja ja ostaa sen kolmen päivän lipun heti, oli siellä muuten vaikka mitä tahansa paskaa.
Toivonmukaan oltaisiin tosiaan taas rässimmällä linjalla tänä vuonna. Tuohon viellä vaikkapa Megadeth ja Tankard (molemmilla jo varmistuneita festarikeikkoja tulevalle kesälle) niin meikäläinen on entistäkin todennäköisemmin paikalla.
MaskedJackal

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by MaskedJackal »

Testament pitäis olla pe ja Overkill la elikkäs tämä mammanpoika lähtee sit koko viikonlopuks suureen kaupunkiin :D
Toivottavasti jotain vähän undergroundimpaa rässiäkin olisi ja Cavalera Conspiracy olisi noihin aikoihin euroopassa niin sekin passais...
-NPK666-

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by -NPK666- »

hyrrä wrote:
Kurre wrote:
hyrrä wrote:
trendkiller wrote:Devin Townsend & Ziltoid.

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... mID=135020
Kiitos Jumala.
Luulekkonää että Lemmy lukee tätä lautaa? :P
*kainalopieru* Kiitinkin itse Deviniä, vaikka tuskinpa hänkään tätä lukee 8)
Bannia käyttäjä hyrrälle Jumalanpilkasta!

Who'd win in a wrestling match, Lemmy or God?

LEMMY IS GOD!!!!
Tinttitukka

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by Tinttitukka »

Samaa olin juuri lähettämässä. Allekirjoittaneen mielestä hyvä näin, kun selviää pelkällä kolmen päivän lipulla.
rss
Posts: 448
Joined: Sun Jan 15, 2006 10:43 pm
Location: VANTAA
Contact:

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by rss »

aivan helvetin mahtavaa!!!! BEST TUSKA EVER!!!!!
LRZ
Posts: 490
Joined: Sat Jan 10, 2004 7:15 pm
Location: Espoo

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by LRZ »

TheFallenOne wrote:Jaahas, pelkkää kuraa tähän asti. Odottelen virallisia infoja ennen kuin vaivun epätoivoon.
Niin pitkälti kuin sua ja sun musiikkimakuas arvostankin, jos Overkill tulee, se riittää mulle. Ja Testamentistakaan en valita. muuten samaa mieltä, mutta kohta saadaan ekat varmistukset ja eiköhän sinne ainakin viime vuotta parempi kattaus saada.
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by hyrrä »

Bushmeister wrote:http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/De ... 5252996033

Maan suurin sanomalehtikin tuon jo varmistaa, sekä sen että Devin on itse Tuskassa sekä pe että la eikä jollain klubilla.
Aivan vitun mahtavaa! Tämä käy mulle enemmän kuin hyvin. HAAAAAAAAAAAA!!! Mä olen maailman onnellisin ihminen!
vaikka_Ossi
Posts: 74
Joined: Mon Aug 25, 2008 10:42 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by vaikka_Ossi »

Nyt se on hakattu kiveen eli Tuskan sivuillekin! :hyper:
Malevolent
Posts: 619
Joined: Wed Dec 21, 2005 9:10 am
Location: ChurchMoor

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by Malevolent »

vaikka_Ossi wrote:Nyt se on hakattu kiveen eli Tuskan sivuillekin! :hyper:
Jumprahuitti, niin onkin. Erittäin hieno homma, varmistaa 3 pvän lipun hankinnan omalla kohdallani.
Lindeman
Posts: 90
Joined: Sat Jul 07, 2007 12:48 pm

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by Lindeman »

"We're coming to your town and you better, you better, you better, you better believe it!" :rock:
TheFallenOne

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by TheFallenOne »

LRZ wrote:
TheFallenOne wrote:Jaahas, pelkkää kuraa tähän asti. Odottelen virallisia infoja ennen kuin vaivun epätoivoon.
Niin pitkälti kuin sua ja sun musiikkimakuas arvostankin, jos Overkill tulee, se riittää mulle. Ja Testamentistakaan en valita. muuten samaa mieltä, mutta kohta saadaan ekat varmistukset ja eiköhän sinne ainakin viime vuotta parempi kattaus saada.
Kah, Overkill menikin kokonaan ohi, jos Testament tulee vielä tuohon päälle niin lähden kyllä paikan päälle :)
Pagan Fears
Posts: 1448
Joined: Thu Nov 03, 2005 3:33 pm
Location: Lahti

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by Pagan Fears »

Vitun hyvältä näyttää jo nyt jos tuo Testament pitää paikkansa, paikalla varmasti kolmena päivänä.
Dead Man
Posts: 1032
Joined: Mon May 26, 2003 5:58 pm
Location: Limbus Helsinki, spiritual Parkano

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by Dead Man »

No jaa. Townsend Project tuskin soittelee Ocean Machinen matskua ja se on miehen ainoa soolo jota jaksan kuunnella. Ei vielä herätä mitään tunteita. Mutta Tuskaan meno nyt on muutenkin roimasti vaakalaudalla, kun on Hammerit ja mahd. Danzig Saunassa.
j weak

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by j weak »

Dead Man wrote:No jaa. Townsend Project tuskin soittelee Ocean Machinen matskua ja se on miehen ainoa soolo jota jaksan kuunnella.
On sieltä ilmeisesti ainakin Life ja Seventh Wave tulossa.

Devinin twitterissä:
Devin wrote:Making tons of sample tracks for live...did 'Life', now onto 'Seventh Wave' (Ocean Machine day...)
Devin wrote:Putting together a huge set...forgot how much these old records mean to me. Can't WAIT to finally play this stuff...hot DAMN!
http://twitter.com/dvntownsend
tokio_hotel_666

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by tokio_hotel_666 »

En pysty tällä hetkellä keskittymään yhtään mihinkään. Hysteerinen nauru kaikuu talossa ja olen valmiina heittämään hätäripulit pönttöön. Tätä olen odottanut monta vuotta ja jumalauta vihdoin Devin päräyttää tänne.
rss
Posts: 448
Joined: Sun Jan 15, 2006 10:43 pm
Location: VANTAA
Contact:

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by rss »

Dead Man wrote:No jaa. Townsend Project tuskin soittelee Ocean Machinen matskua ja se on miehen ainoa soolo jota jaksan kuunnella. Ei vielä herätä mitään tunteita. Mutta Tuskaan meno nyt on muutenkin roimasti vaakalaudalla, kun on Hammerit ja mahd. Danzig Saunassa.
ja millä periaattella veikkaat että ei soita?..devinhän on nyt vasta soitellu 30min keikkoja..ja hän sanonut että materiaalia pitäisi tulla kaikilta levyiltä kun pääsee vetää kunnolla omia keikkoja..
Caligula

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by Caligula »

Aivan helvetin mahtavaa!!! Kyllä 3-päivän lippu pitää jo yksistään tän takia tilata. :)
Dead Man
Posts: 1032
Joined: Mon May 26, 2003 5:58 pm
Location: Limbus Helsinki, spiritual Parkano

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by Dead Man »

rss wrote:
Dead Man wrote:No jaa. Townsend Project tuskin soittelee Ocean Machinen matskua ja se on miehen ainoa soolo jota jaksan kuunnella. Ei vielä herätä mitään tunteita. Mutta Tuskaan meno nyt on muutenkin roimasti vaakalaudalla, kun on Hammerit ja mahd. Danzig Saunassa.
ja millä periaattella veikkaat että ei soita?..devinhän on nyt vasta soitellu 30min keikkoja..ja hän sanonut että materiaalia pitäisi tulla kaikilta levyiltä kun pääsee vetää kunnolla omia keikkoja..
Kunhan mutuilin, kun ei tuo OM käsittääkseni ollut edes alunperin osa näitä miehen nykyisiä sooloja, vaan ihan oma bändinsä (joka sitten jäi vaan yhden lätyn mittaiseksi) ja koska Deviniltä on tuota muuta sooloa pukannut sen jälkeen aika runsaasti. Ja kun se ei kolise sitten pätkääkään, niin ei tämä keikkakaan jaksa napata.

Propsit kuitenkin, jos aikoo soittaa myös OM:a. Vaikkakin Life on levyn huonoin biisi.
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by hyrrä »

tokio_hotel_666 wrote:En pysty tällä hetkellä keskittymään yhtään mihinkään. Hysteerinen nauru kaikuu talossa ja olen valmiina heittämään hätäripulit pönttöön. Tätä olen odottanut monta vuotta ja jumalauta vihdoin Devin päräyttää tänne.
Tuollaiset oli munkin fiilikset aamulla kun tästä sain kuulla :)
rss
Posts: 448
Joined: Sun Jan 15, 2006 10:43 pm
Location: VANTAA
Contact:

Re: Tuska 2010 "varmistuneet" esiintyjät

Post by rss »

hyrrä wrote:
tokio_hotel_666 wrote:En pysty tällä hetkellä keskittymään yhtään mihinkään. Hysteerinen nauru kaikuu talossa ja olen valmiina heittämään hätäripulit pönttöön. Tätä olen odottanut monta vuotta ja jumalauta vihdoin Devin päräyttää tänne.
Tuollaiset oli munkin fiilikset aamulla kun tästä sain kuulla :)
itse vaan suunnilleen tärisen sen puoli tuntia :D
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Devin

Post by Jussi »

Bäh, yksi keikka samalta sedältä riittäisi (tai, no en mie sitäkään katso) :| pyynö ei arvosta.

edit: älä nyt noin Townsendistä sano, SYL:illä on jokunen ihan hauska kappale.
Last edited by Jussi on Thu Feb 18, 2010 8:30 pm, edited 1 time in total.
Volnah
Posts: 90
Joined: Tue Mar 14, 2006 6:22 pm

Re: Devin

Post by Volnah »

Jussi wrote:Bäh, yksi keikka samalta sedältä riittäisi (tai, no en mie sitäkään katso) :| pyynö ei arvosta.
Paska jätkä.
Post Reply