vali vali

Tuska Metal Fest - keskustelu
Germaniac
Posts: 638
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:20 pm
Location: Tyranki
Contact:

Re: vali vali

Post by Germaniac »

Parhaat Tuskathan oli esiintyjien puolesta ihan ylivoimaisesti 2005 ja 2006. 2000 oli eka kerta ja 2004 jäi ainakin itse festivaalin osalta väliin. Näillä näkymin 2007 sai olla viimeinen Tuska mulle, ellei siellä sitten tule olemaan jotain ihan ultimate pakkopakko nähdä bändiä. Loppujen lopuksi ainoa keikka joka on jättänyt lähtemättömän vaikutuksen oli Celtic Frost, hyvä jos muita edes muistaa nähneensä vaikkei olisi ollutkaan kännissä.
Death Metal Maniac
Posts: 1838
Joined: Sat Nov 09, 2002 9:35 am
Location: Espoo

Re: vali vali

Post by Death Metal Maniac »

Meikä kyllä ostaisi tuollaisen PASKA-paidan, mutta siitä puuttui pari olennaista bändiä, eli esim.
VOIVOD (@Jalometalli).

Täytyy myöntää, että aiempina vuosina 2005-2008 Tuskassa on aina ollut jotain tosihyvää, joten NYT en voi ku olla samaa mieltä ja jonkinsortin tasoa taas kehiin!

Dismember, Accept, Celtic Frost, Venom, Emperor?, Immortal (miksi uudestaan tänä vuonna?), Slayer, Morbid Angel, S A X O N... kansa vaatii tuollaista kunnon HEVIÄ!
Exhorder

Re: vali vali

Post by Exhorder »

Meikä ainakin vaatii kunnon heviä!

Tosiaan Acceptin, Testamentin ja Carcassin Tuska vedot ovat olleet parhaat Tuskan historiassa Kreatoria ja Morbid angelia en muista juurikaan :( The crown oli myös melko kova. Destruction ei ollut huono sekään vaikka levyllä kuulostaakin mielestäni tasapaksulta ja tylsältä melkein joka levyllä oikeastaan. Livenä toimi ihmeen hyvin kuitenkin.

Niin, en saa valittaa täällä yhtään mistään joten en tee sitä nytkään. Ei oikeastaan tule ihan helposti mieleen mitään niin suurta miinusta Tuskasta mistä mukamas pitäisi valittaa. Hienosti on Tuskat aina mennyt omalta kohdaltani ja asiallista sakkia on tullut tavattua Tuskassa.

En oikein tajua Tuskan dissaamista muutenkaan? Jos siellä nyt goottivalaita löntystääkin niin eipä se ainakaan itseäni käy ärsyttämään niin tipan vertaa.
Death Metal Maniac
Posts: 1838
Joined: Sat Nov 09, 2002 9:35 am
Location: Espoo

Re: vali vali

Post by Death Metal Maniac »

OK, myönnetään 2008 oli kova. Mutta Carcass oli ihan pettymys (suorastaan paskahko). Antaas kattoa, jos ois yhtää parantunu ens Jalometalliin (SYMPHONIES OF SICKNESS kokonaisuudessaan settiin, please!)...

Nile, Morbid Angel ja Slayeri tekivät viime vuodesta kuitenkin näkemisen arvoisen. Tänä vuonna varmaan paras bändi ois ollu Exhorder... ja Lestilens.

Ai-jai, minkä keikan "unohdit". Oli nimittäin Morbid Angel 2000-luvun kovin death meta-keikka Bolt Throwerin kera. Ihan helvetin hienot soundit, vitun hyvä lava, ei yhtään huonoa biisiä. Perfect!

Tästä vuodesta: **ttu, mä mitään neekereitä (ST) mee kattomaan (paitsi 24.10.).

Hiraxia Tuskaan toivoo mä. Samoin Mystifier (Bra) ja Suffocationin tummaihoiset lakut :)!
Arjalaisista Nocturnal Breed, Sacrifice ja Nifelheim, niin on edelläkirjoittanutkin tyytyväinen. Ja vitusti niitä gootteja, joita voi lahdata sitten luotivyöllään.
Exhorder

Re: vali vali

Post by Exhorder »

Haha!

Nifelheim, Sacrifice ja Nocturnal breed kyllä kuulostaa vähän liiankin hyvältä, mutta olis kyllä niin pirun hienot menot niillä että kaikki sumenee selvinkinpäin.

Ai niin en mä saa saatana valittaa tällä kuitenkaan :(
Kehua vaan pitää joka juttua.

Ehkä vois vaihtaa levyäkin jo pian :oops:
Tosin en tätä Nifelheimin levyä vaihda.
Talos
Posts: 553
Joined: Wed Mar 26, 2003 7:03 pm
Location: Rauma/Turku

Re: vali vali

Post by Talos »

Mahdanko olla ainoa mietteeni kanssa, mutta olen ihmetellyt miksi Tuska ei ikinä julkista bändejä ennen kuin keväällä muutama kuukausi ennen tapahtumaa? Joo, jotain poikkeuksia on ollut, mutta pääsääntöisesti joskus kevättalvella ne esiintyjät on ilmoitettu. Monilla festareilla on jo nyt ensi kesän ohjelma pitkälti valmiina. Enkä tarkoita vain jotain Wacken luokan peijaisia vaan ihan genre festareita myös.
chemicalGOD

Re: vali vali

Post by chemicalGOD »

^Aika hiton moni festari julkistaa ensimmäiset esiintyjänsä vasta helmi-maaliskuussa.
Post Reply