Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Zalmar
Posts: 27
Joined: Mon Jun 18, 2007 6:31 pm
Location: Turku

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Zalmar »

Noh...jos D-A-D soittaa Wackenissa ni miks ei Volbeat Tuskassa?

Ikavän puhki soitettua main stream settiä mutta kuulemma hyvä live orkesteri.
Ihan sillä statuksella voin katsoa ja jammailla jostain kauempaa.

Ei sinne eteen ole pakko ryysiä jos ei kiinnosta
TheKraken

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by TheKraken »

Graze wrote:Tuskan pitäisi olla metalli, eikä poppifestari, mut mitäs ne ei rahanahneuksissaan tekis.
Pakko ei sinne ole tulla. Kuten ei sitä lippuakaan maksaa, kun tuolla muuallakin valitat.
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Jussi »

Mjaha, juna lähtee sunnuntaina klo 21.20, ei kauheasti haittaa.
Raastin

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Raastin »

Volbeat on metallimpaa kuin monster magnet joka aikoinaan kävi tuskassa joten miksipäs ei? Kuuntelisit muitakin biisejä kuin niitä hittejä (jotka eivät myöskään ole huonoja) niin huomaat että tuskaan se kuuluu niin kuin muutkin siellä olevat.
Nostromo
Posts: 855
Joined: Wed Jan 14, 2004 8:03 am
Location: Vantaa

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Nostromo »

Itse olisin mielelläni bändin vihdoin nähnyt livenä. Mutta jos ja kun vain La paikalla käyn, eihän juutteja tule nähtyä.

En minä näe mitään ongelmaa bändin paikallaolosta, hyvin tuollaínen rokkiin päin oleva musiikkikin Tuskaan sopii.

Varmaan on muitakin metallisteja itseni lisäksi jotka kuuntelevat myös 50/60-luvun rock-musiikkia, tai vaikka Doo Woppia kuten minä.
LauriS
Posts: 37
Joined: Tue Feb 19, 2008 4:48 pm
Location: MLI
Contact:

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by LauriS »

Nostromo wrote:Itse olisin mielelläni bändin vihdoin nähnyt livenä. Mutta jos ja kun vain La paikalla käyn, eihän juutteja tule nähtyä.
Tästä voi tsekata Volbeatin Provinssin vedon.

Levyltä toimii meikäläiselle, ja ihan allright näyttäisi jyräävän livenäkin. Voisin kuvitella, että teltassa oli tunnelma kohdillaan, vaikkei mitään Kreator-pittimeininkiä näykkään. Hallelujah Goat!
Eekenator

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Eekenator »

Oli kyllä IMO varsin puutuneen kuuloista Provinssissa. Noh, pääseepähän aiemmin himaan sunnuntaina.
TheFallenOne

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by TheFallenOne »

Post Reply