Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
rss
Posts: 448
Joined: Sun Jan 15, 2006 10:43 pm
Location: VANTAA
Contact:

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by rss »

Jäpälä wrote:Kuinka moni on oikeasti sitä mieltä että Volbeatin kuuluisi esiintyä Tuskassa?
vaihtelua tuo päivään..ja on kyl pirun kovaa livenä, ja jos on viel itse pienessä nousuhumalassa niin toimii aivan loistavasti..
DogMeat-

Post by DogMeat- »

Lyhyesti voisin sanoa että sopii kyllä hyvin noiden muiden bändien rinnalle mitä siellä on. Kuitenkin kohderyhmä nyt on vähän eri luokkaa kuin viime vuonna.
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

rss wrote:ja jos on viel itse pienessä nousuhumalassa niin toimii aivan loistavasti..
Jää tosiaankin nähtäväksi; radiobiisien perustella mie olen ihmetellyt jo pitkään että mikä ihme tässä on se juju & kohkauksenarvoisuus. Jos kyse olisi esmes. Airbournesta, niin levyä kuulemattakaan olisin vastaavalla radiotarjonnalla luullakseni myyty, tai ainakin tajuaisin jujun. Volbeatissa en. Mutta ehkä se ärsyttäneisyys on vain makuasia?
DogMeat- wrote:kohderyhmä nyt on vähän eri luokkaa kuin viime vuonna.
hmm, onkohan tuo nyt sitten erikoista kun en mie viime vuoden setistäkään tykännyt nyt merkittävästi enempää kuin (todennäköisesti, tulevaisuudestahan tässä puhutaan) tästä.
BleedForMe

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by BleedForMe »

Jäpälä wrote:Kuinka moni on oikeasti sitä mieltä että Volbeatin kuuluisi esiintyä Tuskassa?
Kuinka moni on oikeesti sitä mieltä et jotkut osaa olla ahdasmielisiä jos ei joku bändi satu olee lempi genreen kuuluva? Ja niinkuin tuossa aikasemmin sanottiinkin jo et hyvää vaihtelua tuo päivään.
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by hyrrä »

BleedForMe wrote:
Jäpälä wrote:Kuinka moni on oikeasti sitä mieltä että Volbeatin kuuluisi esiintyä Tuskassa?
Kuinka moni on oikeesti sitä mieltä et jotkut osaa olla ahdasmielisiä jos ei joku bändi satu olee lempi genreen kuuluva? Ja niinkuin tuossa aikasemmin sanottiinkin jo et hyvää vaihtelua tuo päivään.
Suome kieles puistattaa minua! :dummy:
Believil

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Believil »

No ainakin se ja Sabaton saa mut lähtemään ensimäistä kertaa Tuskaan.
Pagan Fears
Posts: 1448
Joined: Thu Nov 03, 2005 3:33 pm
Location: Lahti

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Pagan Fears »

Meikäläinen kyllä diggaa Volbeatista. Vaikka ei Tuska kyllä varmaan ihan sopivan paikka kyseiselle yhtyeelle ole, mutta lähinnä sen takia kun sen voisi nähdä monilla muillakin festareilla. Tosin niin voi Amorphiksenkin eikä siitäkään valiteta. Bändin livekunnosta en tiedä, mutta luulisi, että tälläinen musiikki livänä toimii hyvin.
Gurney Halleck

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Gurney Halleck »

Sanonpa suoraan että bändi ei todellakaan ole uponnut minuun millään tavalla, en tiedä johtuuko laulajan äänestä vai siitä että jokainen biisi tuntuu samanlaiselta. Mutta se ei tarkoita etteikö bändi voisi esiintyä tuskassa mielestäni, viime vuonna itse olin innoissani Fields of the Nephilistä sekä vuonna -06 The Sisters of Mercysta ja samaa jankkausta silloinkin kuuli useilta tahoilta että "mitä nää tekee tuskassa yhyy x<".
Pääesiintyjäksi ottamista en tosin ymmärrä mutta meinaapahan että voi jonain päivänä lähteä aikasemmin pois.
TheKraken

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by TheKraken »

Itse olen sitä mieltä, että ehdottomasti kuuluu. On siellä nyt melkein joka vuosi se yksi pakollinen vähän rokimpi bändi ollut joukossa ja itse onnistuin mm. tuota kautta Mustaschiin aikanaan tutustumaan. Kamalaa radiopaskaa tietty sekin teidän mielestä, että ei sen puoleen.

Volbeatin näin Ankkarockissa livenä viime kesänä ja kyllä se melkosen hyvä bändi on livenäkin. Se pitää kyllä sanoa, että hieman toisteisuutta on bändin tuotannossa jo kolmen levyn kohdalla havaittavissa, mutta eipä ole maailman eka bändi joka onnistuu toistamaan itseään, mutta kuitenkin tekemään hyvää musiikkia.

Onko jossain oikein jotain faktaa siitä, että se olisi pääesiintyjä?
TheFourthHorseman
Posts: 622
Joined: Sat Jan 04, 2003 12:11 pm
Location: Turku

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by TheFourthHorseman »

Gurney Halleck wrote:Mutta se ei tarkoita etteikö bändi voisi esiintyä tuskassa mielestäni, viime vuonna itse olin innoissani Fields of the Nephilistä sekä vuonna -06 The Sisters of Mercysta ja samaa jankkausta silloinkin kuuli useilta tahoilta että "mitä nää tekee tuskassa yhyy x<".
Pääesiintyjäksi ottamista en tosin ymmärrä mutta meinaapahan että voi jonain päivänä lähteä aikasemmin pois.
Juurikin näin, onhan noita "ei kuulu Tuskaan" bändejä ollut joka vuonna, joten jospa ne kuuluu sittenkin. Toki paremmin toimii itselle kun nämä erikoisuudet ovat kuten viime vuonna tyyliin Isis eikä radiorock-Volbeat, mutta onhan siellä Neurosis vastapainoksi tänä vuonna.

Volbeat ei tosin nappaa yhtään, joskus niissä biiseissä tuntuu olevan hyvääkin, mutta sitten menee taas kökköilyksi. Tuskin tulee oltua edes paikalla heidän soittaessa joten eipä liiemmin häiritse.
luonnonoikku

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by luonnonoikku »

TheFourthHorseman wrote:Toki paremmin toimii itselle kun nämä erikoisuudet ovat kuten viime vuonna tyyliin Isis

Isis soitti vuoden 2007 Tuskassa eikä viime vuonna.
TheFourthHorseman
Posts: 622
Joined: Sat Jan 04, 2003 12:11 pm
Location: Turku

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by TheFourthHorseman »

luonnonoikku wrote:Isis soitti vuoden 2007 Tuskassa eikä viime vuonna.
Näinhän se oli. Vuosi sinne tai tänne...

@Weasel: Onnittelut hyvästä luetunymmärtämisestä. Viestin pointti oli juuri ettei Volbeatin tulo haittaa, mutta taikalasisi onnistuivat onneksi poimimaan olennaisen.
Näin yleisesti, milloin tästä torspoilusta viuhuu bannia?
Last edited by TheFourthHorseman on Sun Mar 29, 2009 2:01 pm, edited 1 time in total.
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Spunkmeyer »

TheKraken wrote:Onko jossain oikein jotain faktaa siitä, että Volbeat olisi pääesiintyjä?
Ei ole, mutta eikös ennusmerkit viittaa aika vahvasti siihen? Samalle päivälle on vain yksi bändi ilmoittamatta. Imho se on epätodennäköistä että tuo bändi olisi headlineri. Tietty mä kyllä toivon sitä niin pirukseltaan... mutta parempi suhtautua näin, niin ei tarvitse pettyä 8)
TheKraken

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by TheKraken »

Itse taas pidän todella epätodennaköisenä sitä, että Volbeat olisi pääesiintyjä. Hyvin usein se viimeinen kiinnitys on pääesiintyjä ollut.
WildFire
Imperiumi Crew
Posts: 980
Joined: Thu Nov 03, 2005 7:40 am
Location: Ylöjärvi

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by WildFire »

TheKraken wrote:Itse taas pidän todella epätodennaköisenä sitä, että Volbeat olisi pääesiintyjä.
Jostakin lehdestä (Sue varmaankin) bongattu mainos viesti vahvasti, että Volbeat todellakin olisi yksi pääesiintyjistä, kun se kuitenkin oli siinä ylimpänä isoimmalla kirjoitettuna Immortalin ja Bullet for My Valentinen kanssa. Aika näyttää.
Nostromo
Posts: 855
Joined: Wed Jan 14, 2004 8:03 am
Location: Vantaa

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Nostromo »

Itse en vielä tiedä olenko Tuskaan tänä vuonna tulossa, ei oikein ole tarpeeksi kiinnostavia bändejä.

Volbeat sen sijaan kiinnostaisí joskus nähdä, sen verran hyvältä levyillään aina kiinnostanut.
Kai kuulijoiden kiinnostuksen määrää se onko 50/60-luvun kama sydäntä lähellä, metallin lisäksi siis.

Ja toisaalta itse en ymmärrä jos joku Misfitsistä pitävä ei Volbeatista perustaisi, sama idea nimittäin aika pitkälle, eli fiftarimelodioita rankemmassa muodossa. Tanskan Viikate siis.
OldHorny

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by OldHorny »

Oli pakko tutustua tuohon Volbeattiin kun hirveä kohu noussut siitä ja ihmettelen miksi jotkut sanovat ettei kyseinen bändi sovi Tuskaan? Itse ainakin kun kuuntelin uusimman levyn läpi niin rupesi pää särkemään ja korvat vuotamaan verta kiitos laulajan! Jos tuollainen meininki ei sovi Tuskaan niin sitten ei mikään! Ja mitään selvää en saa kaverin laulusta, en vittu mitään. Abruptumistakin saa enemmän selvää.
Leprosy
Posts: 384
Joined: Mon Dec 16, 2002 9:33 am

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Leprosy »

Nostromo wrote:Ja toisaalta itse en ymmärrä jos joku Misfitsistä pitävä ei Volbeatista perustaisi, sama idea nimittäin aika pitkälle, eli fiftarimelodioita rankemmassa muodossa. Tanskan Viikate siis.
Minä taas en ymmärrä miten joku voi kuvitella että Misfitsiä kuunteleva henkilö pitäisi automaattisesti Volbeatista. Jos Volbeatilla nyt onkin jotain samanhenkisiä melodioita niin siellä on myös paljon jotain ihan muuta, ja se laulaja ei tosiaankaan ole mikään Danzig.
Archtur
Posts: 96
Joined: Sat Aug 24, 2002 10:17 am
Location: Hell On Earth
Contact:

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Archtur »

Ei kuulu Tuskaan, kuten ei myös noi japanilaiset harakiri pumput !! :twisted:
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by hyrrä »

OldHorny wrote:Oli pakko tutustua tuohon Volbeattiin kun hirveä kohu noussut siitä ja ihmettelen miksi jotkut sanovat ettei kyseinen bändi sovi Tuskaan? Itse ainakin kun kuuntelin uusimman levyn läpi niin rupesi pää särkemään ja korvat vuotamaan verta kiitos laulajan! Jos tuollainen meininki ei sovi Tuskaan niin sitten ei mikään! Ja mitään selvää en saa kaverin laulusta, en vittu mitään. Abruptumistakin saa enemmän selvää.
No oho? Oot vissii räjäyttäny ne korvas sillä Abruptumillas ?
-k-

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by -k- »

Volbeatin ei kuulu olla sunnuntain pääbändi!

Tuskassa saa ja pitääkin olla hiukan "erilaisempia" vaihtoehtoja, mutta ei niiden paikka ole olla pääesiintyjänä. Pakko vielä uskoa ja toivoa, että vielä julkaisematta oleva pumppu pudottaisi Volbeatin päivän kakkosaktiksi, vaikka pelkäänkin pahinta. No, toisaalta ei Kaisaniemessä tarvitse loppuun asti notkua. Ainakin vuoden 2007 Tuska päättyi itselläni aivan täydellisesti sivulavan Vaderiin ja Raining Blood coveriin.
Hevi-Pade

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Hevi-Pade »

-k- wrote:Volbeatin ei kuulu olla sunnuntain pääbändi!
No eise nyt varmaan olekkaan.
Dead Man
Posts: 1032
Joined: Mon May 26, 2003 5:58 pm
Location: Limbus Helsinki, spiritual Parkano

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Dead Man »

Nostromo wrote:Ja toisaalta itse en ymmärrä jos joku Misfitsistä pitävä ei Volbeatista perustaisi, sama idea nimittäin aika pitkälle, eli fiftarimelodioita rankemmassa muodossa. Tanskan Viikate siis.

Heh, ne on aina hauskoja nämä rautalangasta vääntelyt. Se että on samoja vaikutteita ja melodiatyylejä ei vielä tee bändistä hyvää. Miksei samantien kaikki psykobillyfanit tykkää Volbeatista, kun löytyy fiftarimelodiaa ja Elvislaulua? Just.
javi
Posts: 26
Joined: Fri Dec 14, 2007 11:59 am
Location: Hellsinki

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by javi »

Kyllä Volbeat varmaan Tuskaan kuuluu siinä missä seuraavakin orkesteri. Sitä vaan ihmettelen, että eikö sinne nyt olisi löytyny jotain muuta vaihtoehtoa, eikö Volbeat oo kuitenkin soittanu jotain toista sataa keikkaa Suomessa viimesen parin vuoden aikana...?
Ekan kiven heittäjä
Posts: 193
Joined: Thu Aug 29, 2002 2:15 pm

Re: Volbeat ei kuulu Tuskaan?

Post by Ekan kiven heittäjä »

Miks vitussa ei kuuluisi, aika hataraa oli perustelu näillä hangoittelijoilla ettei passaisi? Ja olkoon vaikka pääesiintyjä, eiköhän näitä SlayerMorbidangelCarcassihmisiä hemmoteltu viime vuonna ihan riittämiin (ja diggailin kyllä ihan itsekin). Voisin vaikka ensimmäisen kerran tsekata Volbeatin siellä kun ei ole niin paljoa kiinnostanu, että ostaisin niitä kalliita ja loppuunmyytyjä lippuja mitä tähänastisilla suomen vierailuilla on ollut tarjolla.
Post Reply