IMMORTAL, ALL THAT REMAINS, BLACK DAHLIA MURDER ja EVILE

Tuska Metal Fest - keskustelu
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Post by Ice »

hyrrä wrote:
Ice wrote:
hyrrä wrote:
Ice wrote:^Jaa,että menit henk. kohtaisuuksiin. Missä päin budjasitkaan vai sovitaanko ihan keskusta huomiselle tapaamiselle?

EDIT: oliko tuo sun alue 00150 osastolla. tai sano osoite suoraan vaikka privana.
Hahaa, oletko SINÄ tosissasi? Meeppä lukee vaikka akkareita, jos vähän helpottaisi..
Kyllähän tuo hippi on vittuillut täällä niin kauan, että mieluustihan moisen oikun tapaisi luonnossa ja lopettaisi.
Ehkä tämä messulauta ei silti ole oikea paikka tuollaiselle? Luulisi sun pystyvän vastaamaan verbaalisesti oikun vittuiluihin, ainaki täällä.
No ei onneksi mene enempää offtopicki kun tuon pössyttelijän hippeily täällä. Kun ei itse käytä noita tajuntaa laajentavia, niin ei tokikaan onnistu moinen.

Mutta nyt unta palloon ja toivomaan että oikkuun huomenna törmään.
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

Ice wrote:Missä päin budjasitkaan vai sovitaanko ihan keskusta huomiselle tapaamiselle?
Yleensä tapaan vapaa-ajallani vain ihmisiä, joilla on minun kanssa edes jokin yhdistävä tekijä. Olen vähän nirso seurasta, sorry.
Ice wrote:^Jaa,että menit henk. kohtaisuuksiin.
Miten minä voin mennä henkilökohtaisuuksiin, jos en edes tunnu sinua?
Ice wrote: EDIT: oliko tuo sun alue 00150 osastolla.
Ghyl.
Ice wrote:pössyttelijän hippeily täällä. Kun ei itse käytä noita tajuntaa laajentavia, niin ei tokikaan onnistu moinen.
Etkö oppinut mitään virtsamuki-episodista? :cry:

Jos sinä, Ice, et kestä virtuaaliväittelyä, älä osallistu. Eipä tähän loppuun voi muuta todeta kuin voimia ja jaksamista.

EDIT:
hyrrä wrote:Luulisi sun pystyvän vastaamaan verbaalisesti oikun vittuiluihin, ainaki täällä.
Ei näköjään pysty ja sekös iceä kismittää.

Edit2: Ihan näin ystävällisesti neuvoen, jos netissä oleskelu menee sinulle näin totiseksi touhuksi, niin eikö silloin kannattaisi jo pitää pientä breikkiä? En puhu nyt toiselle foorumille vaihtamista, vaan ihan kokonaan taukoa.
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Post by Ice »

No mennään nyt sitten tälle sun aikuiselle linjallesi.
pössyttelevä hippi wrote: Edit2: Ihan näin ystävällisesti neuvoen, jos netissä oleskelu menee sinulle näin totiseksi touhuksi, niin eikö silloin kannattaisi jo pitää pientä breikkiä? En puhu nyt toiselle foorumille vaihtamista, vaan ihan kokonaan taukoa.
Ei kai netissä mitään vikaa, ole, tai edes koko universumissa kuin sinä ja AD. Pitäisit hippi pääsi kiinni niin kaikki olisi onnellisia.
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

Ice Cube wrote:No mennään nyt sitten tälle sun aikuiselle linjallesi.
Niin sitä pitää.
Ice wrote:Ei kai netissä mitään vikaa, ole, tai edes koko universumissa kuin sinä ja AD.
Vai on mun ja AD:n vaikutus ice-universumissa näinkin merkittävä. Olen yllättynyt. Ja olen itse asiassa tavallaan kovasti imarreltu. Haluaisin samalla tavalla kertoa, että merkitset minulle yhtä paljon tai ainakin tosi tosi paljon. Valitettavasti minun universumissa merkitset tomuhiukkasen verran.
ice wrote:Pitäisit hippi pääsi kiinni niin kaikki olisi onnellisia.
Epäilen. Meikä tuo laudalle lisäväriä toisin kuin teikäläinen.
Ice wrote:EDIT: oliko tuo sun alue 00150 osastolla. tai sano osoite suoraan vaikka privana.
Satutko muuten kirjoittelemaan piffille nimimerkillä Kirjokairapalmu? Alkoi nimittäin askaruttamaan, että mistä tuon 00150-postinumeron noin tarkkaan tiesit.

Ps. yllättäen et ole vastannut mun viestieni kriittisiin kohtiin, vaan olet keskittynyt kitisemään mun postauksista.
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Post by Ice »

^Kyllähän se riitti että kirjoitti sekakayttäjä googleen että tuon löysi. Vai luinko sittenkin vain juttujasi kun hippi runkkasi ruudun edessä?
Leprosy
Posts: 384
Joined: Mon Dec 16, 2002 9:33 am

Post by Leprosy »

luonnonoikku wrote:Etkö oppinut mitään virtsamuki-episodista?
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

Ice wrote:^Kyllähän se riitti että kirjoitti sekakayttäjä googleen että tuon löysi.
Kirjishän se siinä. :D Tämähän hauska sattuma. Ajaudut meinaan myös piffillä aina väitellessäni kanssani nurkkaan.
ice wrote:Vai luinko sittenkin vain juttujasi kun hippi runkkasi ruudun edessä?
Tämän harrastuksen raportointi on oikeastaan sun juttu. :wink:
TheFourthHorseman
Posts: 622
Joined: Sat Jan 04, 2003 12:11 pm
Location: Turku

Post by TheFourthHorseman »

luonnonoikku wrote:Ajaudut meinaan myös piffillä aina väitellessäni kanssani nurkkaan.
Skitsofrenia nostaa päätään?
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

TheFourthHorseman wrote:
luonnonoikku wrote:Ajaudut meinaan myös piffillä aina väitellessäni kanssani nurkkaan.
Skitsofrenia nostaa päätään?
Sanoisin pikemmin hyvin jännittävä sattuma. Voihan olla kyseessä kaksi eri hemmoa, mutta ice tuntuu olevan omituisen hyvin perillä pif-kuvioista. Esimerkiksi muualla profiilini asuinpaikassa ei lue 00150. Olen myös ottanut Kirjokairapalmu-nimisen nimimerkin kanssa Piffillä viimeaikoina voittoisasti yhteen, joten tämä saattaa olla yksi syy icen suorastaan erikoisen voimakkaisiin pultteihin.

Varmaa on ainakin se, että Kirjis pyörii sekä Piffillä että Messulaudalla.

EDIT: mun puolesta tämä off-topic-spekulointi saa jäädä tähän. Jos icellä on vielä mulle asiaa, pistäkööt privaa.
Last edited by luonnonoikku on Fri Mar 06, 2009 6:51 pm, edited 2 times in total.
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

Mie olen kyllä hyvin pettynyt jos Isse mokoman rupusakin foorumia harrastaa :| eli en usko.
Dead Man
Posts: 1032
Joined: Mon May 26, 2003 5:58 pm
Location: Limbus Helsinki, spiritual Parkano

Post by Dead Man »

Kuka ihme ylipäätään piffillä pyörii? Minäkään en jaksa, vaikka tykkään punkista.
Leprosy
Posts: 384
Joined: Mon Dec 16, 2002 9:33 am

Post by Leprosy »

Meikä! Tosin en ole katsonut aiheelliseksi rekisteröityä ja lähes pelkästään keikat-osastoa seuraan, mutta välillä sitä hauskuuttaa itseään lukemalla myös muita juttuja. Siellä oikeasti porukka kirjoittaa toisinaan ihan legendaluokan postauksia ja ainakin minä nauran aina ääneen kun käyn PIFfiä selaamassa. Ja joo, ei tarvitse kertoa, miulla on huono huumorintaju.

Ja koitetaas nyt vetää tosi kökkö aasinsilta ikään kuin itse aiheeseenkin tuosta huumorintajusta, niin Tuskan sunnuntain ohjelmisto on vähän niinkuin tosi huono ja väsynyt vitsi. :idiot:
Hevi-Pade

Post by Hevi-Pade »

No olishan se iha perseestä jos tuskaan tulisi pelkästään sellasia bändejä mistä ite diggaa. Päällekkäisyydet pistäs vituttamaan ihan tavattomasti ja ryyppäämäänkään ehtis.
TheFallenOne

Post by TheFallenOne »

Hevi-Pade wrote:No olishan se iha perseestä jos tuskaan tulisi pelkästään sellasia bändejä mistä ite diggaa. Päällekkäisyydet pistäs vituttamaan ihan tavattomasti ja ryyppäämäänkään ehtis.
Harvinaisen hyvin sanottu siellä takana.
Pagan Fears
Posts: 1448
Joined: Thu Nov 03, 2005 3:33 pm
Location: Lahti

Post by Pagan Fears »

Leprosy wrote:Meikä! Tosin en ole katsonut aiheelliseksi rekisteröityä ja lähes pelkästään keikat-osastoa seuraan, mutta välillä sitä hauskuuttaa itseään lukemalla myös muita juttuja.
Minäkin tunnustan, että käyn piffiä välillä lukemassa. Saatanan typerää läppää, mutta naurattaa aina. :) Vaikka en edes hirveästi punkkia kuuntele.

Itse aiheeseen sen verran, että kyllä niitä paskojakin bändejä pitää mukana olla, mutta ei sentään suurta osaa bändeistä.
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

Tiedetään, hulvaton paikka tuo PIF. Jospa me nyt kaikki lopetetaan off-topic, jottei iso ja häijy mode pistä tätä topicia lukkoon. Joku haluaa ehkä vielä puhua asiastakin.
TheFourthHorseman
Posts: 622
Joined: Sat Jan 04, 2003 12:11 pm
Location: Turku

Post by TheFourthHorseman »

luonnonoikku wrote:Sanoisin pikemmin hyvin jännittävä sattuma.
Teikällä on jotkut omat teoriat selkeästi mutta lähinnä kiinnitin huomiota tuohon äidinkieleen (boldattu):
"Ajaudut meinaan myös piffillä aina väitellessäni kanssani nurkkaan."
luonnonoikku wrote:Olen myös ottanut Kirjokairapalmu-nimisen nimimerkin kanssa Piffillä viimeaikoina voittoisasti yhteen, joten tämä saattaa olla yksi syy icen suorastaan erikoisen voimakkaisiin pultteihin.
Onneksi olkoon
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

luonnonoikku wrote:Tiedetään, hulvaton paikka tuo PIF. Jospa me nyt kaikki lopetetaan off-topic, jottei iso ja häijy mode pistä tätä topicia lukkoon. Joku haluaa ehkä vielä puhua asiastakin.
Kukas sen otti puheeksi?

Aiheesta? nää julkistukset o huonoi. Eikun miehän sanoin sen jo.
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

TheFourthHorseman wrote:Teikällä on jotkut omat teoriat selkeästi mutta lähinnä kiinnitin huomiota tuohon äidinkieleen (boldattu):"Ajaudut meinaan myös piffillä aina väitellessäni kanssani nurkkaan."
Syyllinen. Kiireessä ja väsyneenä tapahtuu aivopieruja. Jos kerran kielipoliisia pitää leikkiä, kehoittaisin silloin kiinnittämään huomiota tuohon icen ulosantiin (ei vain tässä keskustelussa), hänellä kun tapahtuu huomattavasti räikeämässä mittakaavassa kirjoitusmokia ja kielioppivirheitä. Tajuaisi edes korjata mokansa jälkikäteen, mutta kun ei.
Last edited by luonnonoikku on Sat Mar 07, 2009 8:39 pm, edited 2 times in total.
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

Jussi wrote:Aiheesta? nää julkistukset o huonoi. Eikun miehän sanoin sen jo.
Jep, juuri nämä kommentit ovat keskustelun aatelia.
Post Reply