Kitara-arpajaiset

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
ettra718

Post by ettra718 »

Voittaja on ainakin edellisinä vuosina julkistettu heti viimeisen esiintyjän jälkeen jonkin juontajan toimesta päälavalla joten veikkaisin siis samaa nyt tapahtuneen.
Riddler`

Post by Riddler` »

voittaja-arpa julistettiin kyllä, mutta ei siitä tietoa että tavoitettiinko voittaja. Siitä ehkä olisi voinut mainita maililistan "tuska juhlittiin" viestissä jollei nimeltä niin arvan numeron ja että onko voittaja tavoitettu.
Kallu

Post by Kallu »

Viis kertaa oon Tuskassa ollu ja nyt kuulin ekan kerran tämmösestä arvonnasta :F
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Post by Ice »

Kallu wrote:Viis kertaa oon Tuskassa ollu ja nyt kuulin ekan kerran tämmösestä arvonnasta :F
Kuusi kertaa ollut, arvonnasta olen kyllä kuullut, mutta koskaan ei ole tultu arpoja kauppaamaan. Kerran jo luulin että oli arpoja, mutta ne olikin kortsuja :D Vittu mikähän järki niitä tuolla on myydä.
Akiman
Posts: 493
Joined: Fri May 02, 2003 5:48 pm
Location: Helsinki
Contact:

Post by Akiman »

Ice wrote:
Kallu wrote:Viis kertaa oon Tuskassa ollu ja nyt kuulin ekan kerran tämmösestä arvonnasta :F
Kuusi kertaa ollut, arvonnasta olen kyllä kuullut, mutta koskaan ei ole tultu arpoja kauppaamaan. Kerran jo luulin että oli arpoja, mutta ne olikin kortsuja :D Vittu mikähän järki niitä tuolla on myydä.
Kondomit suojaavat sukupuolitaudeilta ja toimivat myös ehkäisynä.
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Post by Ice »

Akiman wrote:
Ice wrote:
Kallu wrote:Viis kertaa oon Tuskassa ollu ja nyt kuulin ekan kerran tämmösestä arvonnasta :F
Kuusi kertaa ollut, arvonnasta olen kyllä kuullut, mutta koskaan ei ole tultu arpoja kauppaamaan. Kerran jo luulin että oli arpoja, mutta ne olikin kortsuja :D Vittu mikähän järki niitä tuolla on myydä.
Kondomit suojaavat sukupuolitaudeilta ja toimivat myös ehkäisynä.
Ihan tosi? Kylläkai jokainen ottaa ne mukaan jo ennen festareita jos aikoo jotakuta kuksia, tai jos ei, niin tuskin siellä alueella kukaan kuksii, etteikö niitä ehdi hakea senkin jälkeen.
scorpse

Post by scorpse »

Ice wrote:
Akiman wrote:
Ice wrote:
Kallu wrote:Viis kertaa oon Tuskassa ollu ja nyt kuulin ekan kerran tämmösestä arvonnasta :F
Kuusi kertaa ollut, arvonnasta olen kyllä kuullut, mutta koskaan ei ole tultu arpoja kauppaamaan. Kerran jo luulin että oli arpoja, mutta ne olikin kortsuja :D Vittu mikähän järki niitä tuolla on myydä.
Kondomit suojaavat sukupuolitaudeilta ja toimivat myös ehkäisynä.
Ihan tosi? Kylläkai jokainen ottaa ne mukaan jo ennen festareita jos aikoo jotakuta kuksia, tai jos ei, niin tuskin siellä alueella kukaan kuksii, etteikö niitä ehdi hakea senkin jälkeen.
Jospa joku haluaakin nimenomaan TUSKA™ spärdärin.

edit: sori off-topic
Kallu

Post by Kallu »

Kai niissä kortsuissa nyt sentään oli vuohen pää siinä terskan tienoilla?
mape
Site Admin
Posts: 2761
Joined: Thu Aug 22, 2002 6:39 pm
Location: Espoo
Contact:

Post by mape »

Arpova taho ilmoitti tänään, että:

KITARAN VOITTOARPA ON KELTAINEN 59.
Post Reply