Saanti?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
ts
Imperiumi Assistant
Posts: 1686
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:12 pm
Location: VANTAA!
Contact:

Re: Saanti?

Post by ts »

Zarok wrote:Hassuna sivuhuomiona, tämän threadin aloittaja on nykyään onnellisesti naimisissa. :D Ei tosin Tuskan seurauksena, mutta. :)
Alle vuodessa 0 tilanteesta naimisiin? Mikä näitä nykyajan ihmisiä vaivaa...
Jussi
Posts: 10663
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Saanti?

Post by Jussi »

ts wrote:
Zarok wrote:Hassuna sivuhuomiona, tämän threadin aloittaja on nykyään onnellisesti naimisissa. :D Ei tosin Tuskan seurauksena, mutta. :)
Alle vuodessa 0 tilanteesta naimisiin? Mikä näitä nykyajan ihmisiä vaivaa...
Kasvussa olevat avioeromäärät... ainakin hätiköintien myötä.

En nyt sano että kaikkien pitäisi samat ~7 vuotta "jahkailla" kuin omalla kohdalla, mutta silti 10 vuoden harkinta-aika ei tuntuisi ollenkaan pahalta joidenkin tapauksissa :roll:
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Re: Saanti?

Post by hyrrä »

Minulla on kiinteät manboobsit. Niitä on kiva kosketella.
VH09

Re: Saanti?

Post by VH09 »

Puksu älä mee Tuskaan ku säästä ylihintaiset lipputaksat junapilettiin ja tuu Vitun homoon ja vietä ikimuistoinen ilta Caballeron hyväkroppaisten ja itsevarmojen pitkätukkien kanssa! Bäkkäripassia voit kysellä yksityisviestitse.
Dead Man
Posts: 1032
Joined: Mon May 26, 2003 5:58 pm
Location: Limbus Helsinki, spiritual Parkano

Re: Saanti?

Post by Dead Man »

Puksu wrote:
Gul Jk wrote:Olisipa syntynyt hyvännäköiseksi naiseksi, ei tarvitsisi panohommista stressata.

Niin onhan se (että on nainen ja kaunis) kyllä etu jos haluaa saada seksiä.
Ei homosteluihin ämmiä tarvita.
cthulhu-fhtagn

Re: Saanti?

Post by cthulhu-fhtagn »

Voi helvetti. "Näyttävät 70E rinnat" + "mä oon kyllä jo liian laiha" + "mulla on ihana poikaystävä" + vaikutelma siitä kyseinen nimimerkki ei saisi seksiä maksamallakaan + puutteellinen aivotoiminta = ?

Jos kyseessä ei ole trolli niin onnea.
yartsa

Re: Saanti?

Post by yartsa »

cthulhu-fhtagn wrote:Voi helvetti. "Näyttävät 70E rinnat" + "mä oon kyllä jo liian laiha" + "mulla on ihana poikaystävä" + vaikutelma siitä kyseinen nimimerkki ei saisi seksiä maksamallakaan + puutteellinen aivotoiminta = ?

Jos kyseessä ei ole trolli niin onnea.
Juuri näin. Siitä asti, kun tajusin, että tässä uudessa messulaudan versiossa on viimeinkin saatu mukaan vanha kunnon killfile, molskahti puksu sinne, eikä ole tarvinnut tämänkertaisen hevi-tytön kertomuksia hänestä itsestään lukea. Toinen tiensä sinne löytänyt on hra Madonmieli.

Jos kyseiset nimimerkit tämän viestin lukevat, niin perinteitä kunnioittaen, terveiset nyyssiaikakaudelta reilun kymmenen vuoden takaa. Tämä on teille: *plonk*
Antti-Kristian

Re: Saanti?

Post by Antti-Kristian »

Puksu wrote:"Ihana poikaystävä"-sanontaa en allekirjoita käyttäneeni :lol: enkä sanaa "näyttävät"
Puksu wrote:olenkin miettinyt että pitäisköhän sitä korjailuttaa tissejä, mutta nyt jo näyttävät 70E niin ei taitais selkä kestää isompia
Sattuuhan näitä.
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Re: Saanti?

Post by hyrrä »

Puksu wrote:
cthulhu-fhtagn wrote:Voi helvetti. "Näyttävät 70E rinnat" + "mä oon kyllä jo liian laiha" + "mulla on ihana poikaystävä" + vaikutelma siitä kyseinen nimimerkki ei saisi seksiä maksamallakaan + puutteellinen aivotoiminta = ?

Jos kyseessä ei ole trolli niin onnea.
Hahahaaaa, jollainhan joskus saattaa ehkä välähtääkin :D
"Ihana poikaystävä"-sanontaa en allekirjoita käyttäneeni :lol: enkä sanaa "näyttävät"

*huutonaurua ja peukutukset teille*
Voi hyvä luoja.. oliko Demin foorumi vielä olemassa?
Estranged
Posts: 261
Joined: Fri Aug 23, 2002 2:30 pm
Location: Hellsinki

Re: Saanti?

Post by Estranged »

hyrrä wrote:
Puksu wrote:
cthulhu-fhtagn wrote:Voi helvetti. "Näyttävät 70E rinnat" + "mä oon kyllä jo liian laiha" + "mulla on ihana poikaystävä" + vaikutelma siitä kyseinen nimimerkki ei saisi seksiä maksamallakaan + puutteellinen aivotoiminta = ?

Jos kyseessä ei ole trolli niin onnea.
Hahahaaaa, jollainhan joskus saattaa ehkä välähtääkin :D
"Ihana poikaystävä"-sanontaa en allekirjoita käyttäneeni :lol: enkä sanaa "näyttävät"

*huutonaurua ja peukutukset teille*
Voi hyvä luoja.. oliko Demin foorumi vielä olemassa?
Ei taida enää olla, kun täytyy tulla tänne pätemään.
teuvo

Re: Saanti?

Post by teuvo »

Tästähän tuli oiva aihe. Lisää, kiitos.
ts
Imperiumi Assistant
Posts: 1686
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:12 pm
Location: VANTAA!
Contact:

Re: Saanti?

Post by ts »

Nyt keksin miten saadaan Impen rapsalle vieläkin enemmän lukijoita. Pakko saada kuva Puksun tisseistä sinne!

*latailee canoonaa*
Jussi
Posts: 10663
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Saanti?

Post by Jussi »

^ jeps, eihän moisesti korsettiatäyttäviä yltiötatuoituja lorttoja voi olla kovin montaa = taattu succéé!
ts
Imperiumi Assistant
Posts: 1686
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:12 pm
Location: VANTAA!
Contact:

Re: Saanti?

Post by ts »

Ei se siitä onko monta vaan jo tämän topikin kautta ansaitti julkisuus + lisäjulkisuus rapsan muodossa = taattu succéé itse rapsalle!
Holden

Re: Saanti?

Post by Holden »

Puksu wrote:Hei minähän olen laatudaami (lortto oli siis virhearvio, jollei joku tajunnut). Mistä luulette että tää nimimerkki tulee... vähän niinkuin Tuksu muttei sinne päinkään :D Ompas tämä hauska palsta! Olen saanut huvitettua itseäni vallan huomattavasti palstan ansiosta! Kivaa :)
Hitsin vitsi, kylläpä vedätitkin koko konkkaronkkaa oikein kunnolla. Mitään vastaavia yli-ikäisten goottiprinsessojen kek(x)seliäitä trollauksia ja egotrippejä kun täällä ei olla ennen nähtykään. Ai että.
Inf

Re: Saanti?

Post by Inf »

Puksu wrote:Hei minähän olen laatudaami (lortto oli siis virhearvio, jollei joku tajunnut). Mistä luulette että tää nimimerkki tulee... vähän niinkuin Tuksu muttei sinne päinkään :D Ompas tämä hauska palsta! Olen saanut huvitettua itseäni vallan huomattavasti palstan ansiosta! Kivaa :)
Fgfgfgfgh...

"Voiko myötähäpeään kuolla."
Holden

Re: Saanti?

Post by Holden »

Osaatko sanoa yhtään, mistä tarkkaan ottaen täällä on provosoiduttu?
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Re: Saanti?

Post by hyrrä »

Puksu wrote:
Hitsin vitsi, kylläpä vedätitkin koko konkkaronkkaa oikein kunnolla. Mitään vastaavia yli-ikäisten goottiprinsessojen kek(x)seliäitä trollauksia ja egotrippejä kun täällä ei olla ennen nähtykään. Ai että.
Pitipä vielä sanoa että kiitos kun teette tästä niin helppoa olemalla niin provosoitavissa!!

**kuin veisi lapselta tikkarin**

Mukavaa Vappua kaikille <3
Ai hyvänen aika! Sä et ole onnistunut missään muussa, ku ittestäs idiootin tekemisessä.
shinara666

Re: Saanti?

Post by shinara666 »

Vielä surullisempaa on jos Puksu on kaunis kuin miss universum. :twisted:
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Re: Saanti?

Post by aggressor.perverssor »

shinara666 wrote:Vielä surullisempaa on jos Puksu on kaunis kuin miss universum. :twisted:
Kauneus on katsojan (pers)silmässä.
shinara666

Re: Saanti?

Post by shinara666 »

aggressor.perverssor wrote:
shinara666 wrote:Vielä surullisempaa on jos Puksu on kaunis kuin miss universum. :twisted:
Kauneus on katsojan (pers)silmässä.
Niin, ihan mistä tykkää? :shock:
Lane
Posts: 287
Joined: Mon Sep 09, 2002 1:40 pm
Location: Where the slime lives
Contact:

Re: Saanti?

Post by Lane »

Kalastuksen ystävänä luulin tämän topikin liittyvän siihen. Pahus.
Riddler

Re: Saanti?

Post by Riddler »

Valitettavasti puiston suihkulähteestä on onnistuttu onkimaan vain härkäsimppua muistuttavia ilmestyksiä
Lane
Posts: 287
Joined: Mon Sep 09, 2002 1:40 pm
Location: Where the slime lives
Contact:

Re: Saanti?

Post by Lane »

Veikkaampa, että lahnaa on Tuskasta saatu.
Veikkaan, että hyvä syötti voisi tänä vuonna olla vaikkapa Amoral-paita?
Bolg

Re: Saanti?

Post by Bolg »

Lane wrote: Veikkaan, että hyvä syötti voisi tänä vuonna olla vaikkapa Amoral-paita?
veikkaampa, että tuolla syötillä tulee vain alamittaisia.
Post Reply