Saanti?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
Metalcoholic

Post by Metalcoholic »

Parasite wrote:Festareilta noin yleensä lohkeaa torttua käsittämättömän helposti. Olettaen että muistuttaa etäisesti ihmistä.
Voi helvetti kun on aina noin kovat vaatimukset. :)
Starflare
Posts: 298
Joined: Tue Jun 24, 2003 6:47 am
Location: Järvenpää

Post by Starflare »

Metalcoholic wrote:
Parasite wrote:Festareilta noin yleensä lohkeaa torttua käsittämättömän helposti. Olettaen että muistuttaa etäisesti ihmistä.
Voi helvetti kun on aina noin kovat vaatimukset. :)
Kyllä kelpaisi piiras meikäläisellekin siinä tuskailun lomassa, mutta viimeksi sain jotain helvetin kuivaa höpinää kaukomaista. :(
Riddler`

Post by Riddler` »

pajpaj poontang paj

kyllä heruu.
ThePKH
Posts: 146
Joined: Tue Aug 27, 2002 12:20 pm
Location: Jyväskylä

Post by ThePKH »

Metalcoholic wrote:
Parasite wrote:Festareilta noin yleensä lohkeaa torttua käsittämättömän helposti. Olettaen että muistuttaa etäisesti ihmistä.
Voi helvetti kun on aina noin kovat vaatimukset. :)
Tuut mun viereen seisomaan niin alat näyttämään ihmiseltä ja saanti on näinollen varmaa.
reaper666
Posts: 247
Joined: Tue Jan 14, 2003 11:59 am
Location: Kalapacossaaret

Post by reaper666 »

Omaa kokemusta ei ole koska en ole sinkkuna ikinä mutta kavereiden ynnä muiden perusteella väitän, että on todella helppoa!!!

Ja kaikella kunnioituksella hameväkeä kohtaan, niin tuntuu, että kilteimmätkin tytöt muuttuu sen viikonlopunajaksi varsinaisiksi jakorasioiksi..
Metalcoholic

Post by Metalcoholic »

ThePKH wrote:
Metalcoholic wrote:
Parasite wrote:Festareilta noin yleensä lohkeaa torttua käsittämättömän helposti. Olettaen että muistuttaa etäisesti ihmistä.
Voi helvetti kun on aina noin kovat vaatimukset. :)
Tuut mun viereen seisomaan niin alat näyttämään ihmiseltä ja saanti on näinollen varmaa.
Äsh, kerätään vaan joukko rinkiin ympärille nauramaan tolla konstilla: "Öhöh, kattokaa noi tuli apinoiks pukeutuneena".
Inf

Post by Inf »

Parasite wrote:Festareilta noin yleensä lohkeaa torttua käsittämättömän helposti. Olettaen että muistuttaa etäisesti ihmistä.
Tämä on vähän häiritsevästi ilmaistu syystä että itselle "torttu" on leivonnaisen jälkeen ensisijaisesti paskan synonyymi. Tosin sitä torttua varmaan lohkeaa, vaikka ei muistuttaisi ihmistä edes etäisesti, joten kenties lohduttavaa joillekin.
Gutlord
Posts: 169
Joined: Sun Sep 08, 2002 12:37 pm
Contact:

Post by Gutlord »

GG Allin rules ok
Starflare
Posts: 298
Joined: Tue Jun 24, 2003 6:47 am
Location: Järvenpää

Post by Starflare »

Gutlord wrote:GG Allin rules ok
Ei pidä antaa pullonviskelijäpaviaaneille uusia ideoita.
Kannibaali Korppu

Post by Kannibaali Korppu »

Miksei vaan voi ottaa omaa tyttöystävää/vaimoa mukaan, niin on ainakin varma nakki?? :wink:
Itse ainakin pidän tätä hyvänä ratkaisuna.
SixPounder

Post by SixPounder »

Kannibaali Korppu wrote:Miksei vaan voi ottaa omaa tyttöystävää/vaimoa mukaan, niin on ainakin varma nakki?? :wink:
Itse ainakin pidän tätä hyvänä ratkaisuna.
kaikki ei oo nii onnekkaita :P?
Kannibaali Korppu

Post by Kannibaali Korppu »

SixPounder wrote:
Kannibaali Korppu wrote:Miksei vaan voi ottaa omaa tyttöystävää/vaimoa mukaan, niin on ainakin varma nakki?? :wink:
Itse ainakin pidän tätä hyvänä ratkaisuna.
kaikki ei oo nii onnekkaita :P?
Tottahan tuokin. Lucky me :D
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Post by Ice »

Kannibaali Korppu wrote:
SixPounder wrote:
Kannibaali Korppu wrote:Miksei vaan voi ottaa omaa tyttöystävää/vaimoa mukaan, niin on ainakin varma nakki?? :wink:
Itse ainakin pidän tätä hyvänä ratkaisuna.
kaikki ei oo nii onnekkaita :P?
Tottahan tuokin. Lucky me :D
Tai muut hakevat vaihtelua :D
ThePKH
Posts: 146
Joined: Tue Aug 27, 2002 12:20 pm
Location: Jyväskylä

Post by ThePKH »

Olmi wrote:
Parasite wrote:verkkosukkiksilla jonka koloista ihra yrittää tunkeutua pihalle
Joulukinkkuefekti.
Kuinkakohan moni tuonkin kommentin jälkeen tunkee sotanorsunsa uuniin sinapilla valeltuna parantaakseen kokemusta?
Sophie
Imperiumi Assistant
Posts: 137
Joined: Wed Apr 21, 2004 5:59 pm
Location: Oulu

Post by Sophie »

reaper666 wrote:Ja kaikella kunnioituksella hameväkeä kohtaan, niin tuntuu, että kilteimmätkin tytöt muuttuu sen viikonlopunajaksi varsinaisiksi jakorasioiksi..
Entäs miehet? Ne kilteimmätkin?
OooO

Post by OooO »

Tania wrote:
Sophie wrote:
reaper666 wrote:Ja kaikella kunnioituksella hameväkeä kohtaan, niin tuntuu, että kilteimmätkin tytöt muuttuu sen viikonlopunajaksi varsinaisiksi jakorasioiksi..
Entäs miehet? Ne kilteimmätkin?
Miehet nyt taas jakavat tavaraa ja ovat aina muna pystyssä ja valmiina kun vaan tilaisuus tulee, vuoden ympäri, yhtäjaksoisesti. :P
Jahas, taas facistifeministit huutelee asiattomuuksia. Heteromiehestä ei saa jakorasiaa yrittämälläkään, tämä on tasa-arvokysymys.
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Saisinkohan minä joltain goottitytöltä. Olisi kiva kokeilla. Useimmiten antavat ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa.
reaper666
Posts: 247
Joined: Tue Jan 14, 2003 11:59 am
Location: Kalapacossaaret

Post by reaper666 »

Miehiltä jakaminen sallitakoon ;)
reaper666
Posts: 247
Joined: Tue Jan 14, 2003 11:59 am
Location: Kalapacossaaret

Post by reaper666 »

Ocean wrote:
aggressor.perverssor wrote:Saisinkohan minä joltain goottitytöltä. Olisi kiva kokeilla. Useimmiten antavat ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa.
Pointti! Mikä ihmisiä oikeen vaivaa, kun olis mahollisus saada ne lähteeki karkuu? Onks se niiiku kiva leikkii toisel ihmisel. Argh, agressiot herää.
Siis tarjoatko Ocean, majapaikka nyt siksi, että saamisesi olisi varmistettu? Olen kyllä varma, että festarialueelta löydät jonkun todella komean uroksen jolla on suurehko pippeli. Kun nyt forumin välityksellä haet niin joku rumempi henkilö tulee luoksesi ja sitten harmittaa festareilla kun joku parempikin olisi tarttunut haaviin..
Pistäisitkö vielä varmuudeksi linkin kuvaasi..
Angelripper

Post by Angelripper »

Minäkin haen pillua imperiumin messulaudalta :twisted:
Kannibaali Korppu

Post by Kannibaali Korppu »

Tästähän on tulossa yleinen seuranhaku topic :lol:
Minä olen pitkä, hoikka mutta kuitenkin lihaksikas, komea ja tumma sinkku-uros jolla on nuorestä iästä huolimatta paljon kokemusta, todellinen sydäntensärkijä siis, nirsojenkin kannattaa kokeilla. Haen itselleni kaunista naisseuraa mielellään koko tuska-viikonlopuksi, yöpyminen Jakomäessä. Enkä harrasta seksiä kuin Opethin tahdissa!!

Ja sitten tulee karu totuus... ei ehkä niin komea, 172 cm, 54 kiloa, ruskeat hiukset ja seurustelee... Unohtakaa siis koko juttu :D
ouzei666
Posts: 363
Joined: Sat Aug 24, 2002 8:20 pm
Location: Kotka
Contact:

Post by ouzei666 »

Mä asun kaukana! En ole Tuskaan tulossa mutta voisinko saada täällä kotikonnuilla?
reaper666
Posts: 247
Joined: Tue Jan 14, 2003 11:59 am
Location: Kalapacossaaret

Post by reaper666 »

Ocean wrote:
reaper666 wrote:
Ocean wrote:
aggressor.perverssor wrote:Saisinkohan minä joltain goottitytöltä. Olisi kiva kokeilla. Useimmiten antavat ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa.
Pointti! Mikä ihmisiä oikeen vaivaa, kun olis mahollisus saada ne lähteeki karkuu? Onks se niiiku kiva leikkii toisel ihmisel. Argh, agressiot herää.
Siis tarjoatko Ocean, majapaikka nyt siksi, että saamisesi olisi varmistettu? Olen kyllä varma, että festarialueelta löydät jonkun todella komean uroksen jolla on suurehko pippeli. Kun nyt forumin välityksellä haet niin joku rumempi henkilö tulee luoksesi ja sitten harmittaa festareilla kun joku parempikin olisi tarttunut haaviin..
Pistäisitkö vielä varmuudeksi linkin kuvaasi..
Voi *pauk pauk.
En tarjoa sen takia. Siis se on vaan yleinen totuus et ihmiset on typeriä, ilmaisin sen tässä. Kun mä saan muutenki, hahahaha. Eipä ole kyllä viime vuosien tuskan sato mitenkää kehuttava, johtuneeko kännistä vai mistä.. Nää festari pokat tykkää vaan olla aika kertalaakeja ja se ei loppujen lopuks oo hyödyks kellekkään. Ne komeimmat kun tuppaa suu jossai sata kilsaa kehä kolmosen ulkopuolel.
Jaahas? Mitäs sie mun kuval teet? Pidät itseäsi komeena ja ajattelet että on saumaa?
Olen varattu mutta muiden kannalta ajattelin, että voisi enemmänkin kysyntää olla jos kuvan pistät ;) Tai no onhan se fakta, että kyllä naiset saa aina jos vaan haluaa.
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

No niin kaikki ketkä pilua/kyrsää haluavat laittakoot kuvansa johonkin tarkastettavaksi.
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

aggressor.perverssor wrote:No niin kaikki ketkä pilua/kyrsää haluavat laittakoot kuvansa johonkin tarkastettavaksi.
Niin, kai sitä nyt jonkinlaista laaduntarkkailua olisi suotavaa harjoitta etukäteen.

On kyllä hevi äijä puuhelmi topik!!! :prize:
Post Reply