Täällä raskaana olevan toivomuksia teille arvon Tuskalaiset

Tuska Metal Fest - keskustelu
Locked
Cettu

Post by Cettu »

Varmasti odottavia äitejä pissattaa, mutta kyllä meitä känniläisiäkin pissattaa. Itseaiheutettu tila kummassakin tapauksessa. Eiköhän useimmat päästä ohi jos on oikeasti hätätilanne ja kauniisti pyytää, mutta tuskin sitä mahaa hyväksikäyttäen voi koko ajan kiilata jonon ohi.

Onnea vauvan johdosta kuitenkin.
Offensor
Posts: 1026
Joined: Fri Aug 23, 2002 12:53 pm
Location: Tampere
Contact:

Post by Offensor »

Droneabortti kehiin.
Metalcoholic

Post by Metalcoholic »

Eilen kun kävin umpijurrissa automaatilla niin siinä oli joku eukko eessä jolla kesti niin maan perkeleesti. Meinasin sitten karjasta että mikä helvetti siinä voi kestää, mutta ehkä onneksi hillitsin itseni ja tyydyin sytyttämään tupakan. Tää akka kun sattui olemaan sokea :)
Dead Man
Posts: 1032
Joined: Mon May 26, 2003 5:58 pm
Location: Limbus Helsinki, spiritual Parkano

Post by Dead Man »

^ Hahahahahaa!

Oikeasti, mitä helvettiä sinne Tuskaan viimeisillään paksuna pitää ängetä??
Raastin

Post by Raastin »

vähän samaa meininkiä tässä
yartsa

Post by yartsa »

Raastin wrote:Jaa että pitäs varoa raskaana olevia naisia.
Ennemminkin pitäs varoa niitä naisia, jotka ei vielä ole raskaana. Sitä voi nimittäin käydä "hassusti" :shock:
Cursarion
Posts: 941
Joined: Sun Jan 27, 2008 1:09 pm
Location: Joensuu (/Kajaani)

Post by Cursarion »

Onhan nuo ensimmäiset viestit vähän karuja... Kukaan ei kuitenkaan laittanut mitään dead baby -vitsejä vielä.

Mutta tuosta tulee vähän sellainen kuva, että ketjun aloittaja odottaa jotain erityiskohtelua... Oletan kyllä että ihmiset voivat varoa raskaana olevia, päästää ohi vessajonossa tms., mutta pitäisikö jokaisen sitten kiikaroida jatkuvasti ympärilleen että missä päin niitä raskaana olevia näkyy?

En oikein usko että kukaan järjissään (ja/tai selvähkönä) oleva tulee tuuppimaan raskaana olevaa jonnekin sivummalle... Eli ketjun aloittajalla on mielessä keikkatilanne. Meinasitko lähtä pittiin pikkukaverin kanssa, vai? Tai vaikka jos satut olemaan keikalla jolla yleisömassa liikehtii muuten aggressiivisesti ja joku vaikka horjahtaa päällesi ja jotain sattuu... Onko se sen horjahtajan vika sitten? Sinne kyllä mennään ihan omalla vastuulla, ja omalla kohdallasi se vastuu ei ole ainakaan vähäisempi.

Kannattaisi ehkä pysyä sivummalla ettei tule tönityksi. Ei siellä kuitenkaan hirveätä väkimassaa aivan joka kohdassa ole... Ja metelikin käy ehkä pienokaisen korviin vähempi.
Tosin ei se välttämättä miellyttävä kokemus siltikään ole. Voi kuulostaa aika turvattomalta sinne sisäpuolelle. :P
max_torture

Post by max_torture »

Pisama wrote: Jääkää te henkisesti keskenkasvuiset kotiin kuuntelemaan hurjia Turmion Kätilöitä :lol: ja antakaa meidän mammojen rauhassa kuunnella rankkaa musiikkia.:twisted:
Hetkinen, kuka toivoikaan tuskasta iloista koko perheen tapahtumaa jossa jopa raskaana oleva saa nauttia kauniista kesäpäivästä ilman häiriöitä :wink:
-Untamo-
Posts: 510
Joined: Mon May 15, 2006 5:25 pm
Location: Delfinaario

Post by -Untamo- »

Ensiksi aihe nauratti, nyt vituttaa. :x

Et pääse ohi.
Lauri Perkele

Post by Lauri Perkele »

Siemenneste kuuluu omalle vatsalle tai partnerin kasvoille, muuten käy juuri tuolla tavalla. Ole siinä nyt sitten.
max_torture

Post by max_torture »

Olisikohan tähän mitään kompromissia olemassa... onko abortti jo myöhäistä?
TheFallenOne

Post by TheFallenOne »

Tämähän on parasta viihdettä sitten Timo Tolkki-ketjun, näitä lisää!
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

spermtrol wrote:Olisikohan tähän mitään kompromissia olemassa... onko abortti jo myöhäistä?
Tästä voitaisiin tehdä "1001 tapaa hyötykäyttää kuollut sikiö" –topic, mutta ollaankohan me jo kiusittu Pisama-poloa ihan tarpeeksi?
Leea

Post by Leea »

ellapsi wrote:Ja mä olen nymfomaani,tarvis kans päästä jonon ohi vessaan jos käy flaksi tai siis kun käy. :twisted:
Mihin nymfomaani vessaa tarvitsee, kun se seuraava flaksi käy paljon nopeammin jos kuksii ihmisten edessä?
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

luonnonoikku wrote:
spermtrol wrote:Olisikohan tähän mitään kompromissia olemassa... onko abortti jo myöhäistä?
Tästä voitaisiin tehdä "1001 tapaa hyötykäyttää kuollut sikiö" –topic, mutta ollaankohan me jo kiusittu Pisama-poloa ihan tarpeeksi?
Kyllä varmaan ootte, kulzipuppeli. Hani. Voi teitä lapsia.
:(
cuckaracha

Post by cuckaracha »

metalglory wrote:
luonnonoikku wrote:
spermtrol wrote:Olisikohan tähän mitään kompromissia olemassa... onko abortti jo myöhäistä?
Tästä voitaisiin tehdä "1001 tapaa hyötykäyttää kuollut sikiö" –topic, mutta ollaankohan me jo kiusittu Pisama-poloa ihan tarpeeksi?
Kyllä varmaan ootte, kulzipuppeli. Hani. Voi teitä lapsia.
:(
Lapsista puheen ollen voisin ripustaa kaulaani "ethän töni plz"-kyltin ja mennä pittiin riehumaan. Kyseessä olisi luonnollisesti kaksipuolinen plakaati, kääntöpuolella seisoisi "pissattaa", vaikka sitten siihen jonoon jos vaikka ohi pääsisi.

:idea:
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

metalglory wrote:
luonnonoikku wrote:
spermtrol wrote:Olisikohan tähän mitään kompromissia olemassa... onko abortti jo myöhäistä?
Tästä voitaisiin tehdä "1001 tapaa hyötykäyttää kuollut sikiö" –topic, mutta ollaankohan me jo kiusittu Pisama-poloa ihan tarpeeksi?
Kyllä varmaan ootte, kulzipuppeli. Hani. Voi teitä lapsia.
:(
No, hyvä on, minä aloitan. Minusta kuollutta sikiötä voisi hyötykäyttää:
- lannoitteena
- sian rehuna

Jatkakaa täydentämistä.
teuvo

Post by teuvo »

Pisama wrote:ettei kukaan tahallaan tule tönimään.
Tuskin. Jos tätä joutuu kysymään, silloin voi miettiä onko tulossa väärään paikkaan.
Raastin

Post by Raastin »

Eli tä topic oli hypetys siitä että olet paksuna?
Nuclear.M

Post by Nuclear.M »

Pisama wrote: Suomellakin pärjää
Runo on kirjoitettu enkelillemme..
Tahtomattani jouduin sut antamaan pois
vaikka sulle paikka täällä ollut ois.
Odotti sua täällä äiti ja isä,
oli valmiina kotina uusi pesä.
Oli valmiina sulle sisko ja veli rakas,
ei auta vaik huudan vauva tuu takas.
Et saanut sä tavata perhettä tätä,
nyt isällä, äidillä suuri on hätä.
Vaikken sua koskaan sylissä pitää saa,
tahdon susta kiittää mä jumalaa.
Nyt katselet pilven reunalta meitä,
ja pidät meidät pois vääriltä teiltä.
-norsu-

16 viikkoa olin enemmän kuin tarpeellinen.
Eilen minusta tuli tarpeeton.
16 viikon ajan minulla oli syy suunnitella tulevaisuutta,
nyt elän vain eilistä, muistelen menneisyyttä.
16 viikkoa olin onnellinen,
tästä päivästä lähtien maailman onnettomin.
16 viikkoa olin äiti.
-Lesabre-

http://www.enkelisivut.net/
Elektra

Post by Elektra »

luonnonoikku wrote: No, hyvä on, minä aloitan. Minusta kuollutta sikiötä voisi hyötykäyttää:
- lannoitteena
- sian rehuna

Jatkakaa täydentämistä.
- seksileluna
- koristeena. Itse laittaisin ehkä purkkiin ja takanreunalle, mutta en tiedä sopisiko sittenkin paremmin ikkunalaudalle. Tätä aihetta ei käsitelty viime Gloriassa tai MeNaisissa. :( Auttakaa plz tän ongelman kanssa hanikullanmurut!!


Eikö viimevuonna alulle pistetyt Nummipennut ole syntyneet jo Tuskaan mennessä?
Cursarion
Posts: 941
Joined: Sun Jan 27, 2008 1:09 pm
Location: Joensuu (/Kajaani)

Post by Cursarion »

Pisama wrote:En odota erityskohtelua, ainoastaan huumorin varjolla kohteliaasti pyysin, ettei kukaan tahallaan tule tönimään. Koska jostain kumman syystä viime aikoina Tuskassa on esiintynyt niitä idioottejakin, joita ilman saimme aiempina vuosina olla.
Njaa. Itse en kyllä kahta ensimmäisen sivun viestiäsi nyt ihan niin huumoripitoisina kokenut...

En itse kyllä menisi ketään tönimään, raskaana olevaa tai olematonta, mutta jos joku sellaista harjoittaa niin tuskin tuolla postauksella siihen mainittavaa vaikutusta on...
Luopio

Post by Luopio »

Pisama wrote:
Lauri Perkele wrote:Siemenneste kuuluu omalle vatsalle tai partnerin kasvoille, muuten käy juuri tuolla tavalla. Ole siinä nyt sitten.

Voi teitä lapsia :cry:
Ellet olis sanonu että jo useempi lapsi tullut olisin melko varma ollu, että kyseessä on tämmönen 18v ylpeä äiti. höhöh
Caligula

Post by Caligula »

Jotenkin tuntuu siltä että tän aiheiset vinetykset jäis monelta käyttäjältä sanomatta, jos joutuisivat suoraan päin naamaa sanomaan.
Enimmäkseen huvittaa tuollainen käytös, etenkin metalli kansalta!
Last edited by Caligula on Tue May 06, 2008 5:22 am, edited 1 time in total.
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

HEVI!!! :twisted:

ne. mannavelli
Locked