Majapaikka hakusessa?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
luonnonoikku

Post by luonnonoikku »

Hmmm… Liekö optimistista laskelmointia vai puhdasta sattumaa, mutta nimimerkki Ocean on perustanut sekä Saanti-topikin että Majapaikka hakusessa? –topikin… Ei siinä, että asiassa olisi mitään vikaa.
Pallikallo

Post by Pallikallo »

Isällinen saarna:

Muistat sitten varoa kaikenmaailman hulluja, raiskaajia, varkaita jne. kun kerran majoitat naisimmeisenä tuntemattomia luoksesi.[huolenpitohymiötähän]
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Pallikallo wrote:Isällinen saarna:

Muistat sitten varoa kaikenmaailman hulluja, raiskaajia, varkaita jne. kun kerran majoitat naisimmeisenä tuntemattomia luoksesi.[huolenpitohymiötähän]
Niin no mistähän sinäkin kaikki hullut/raiskarit/varkaat jne voit tunnistaa?
Pallikallo

Post by Pallikallo »

aggressor.perverssor wrote:
Pallikallo wrote:Isällinen saarna:

Muistat sitten varoa kaikenmaailman hulluja, raiskaajia, varkaita jne. kun kerran majoitat naisimmeisenä tuntemattomia luoksesi.[huolenpitohymiötähän]
Niin no mistähän sinäkin kaikki hullut/raiskarit/varkaat jne voit tunnistaa?
No ei kai mulla niitä tarvitse tunnistaa, vaan Oceanilla. :roll:
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Ei helvetti, no Oceanillako sitten on joku raiskaaja/varas/tappaja sensori. En usko että
hänkään mikään Spiderman ole.

Vai pitääkö se kysyä ensin:

"Hei ethän raiskaa minua kun olemme meillä?"
"Hei ethän varasta minun plasma TV:tä ja tallentavaa digiboksia?"
"Hei ethän hakkaa tai muuten pahoinpitele minua?"
Pallikallo

Post by Pallikallo »

aggressor.perverssor wrote:Ei helvetti, no Oceanillako sitten on joku raiskaaja/varas/tappaja sensori. En usko että
hänkään mikään Spiderman ole.

Vai pitääkö se kysyä ensin:

"Hei ethän raiskaa minua kun olemme meillä?"
"Hei ethän varasta minun plasma TV:tä ja tallentavaa digiboksia?"
"Hei ethän hakkaa tai muuten pahoinpitele minua?"
Jätkä vetää hirveät pultit pikku huumorisävytteisestä kommentista. :shock: Vai oliko tuo nyt niin vakavissaan sinun mielestä kirjoitettu että pitää alkaa vaahtoamaan?

Minusta vain on hieman riskaabelia touhua majoittaa ventovieras omaan kotiinsa. Tyhmempikin tietää että ei kenestäkään voi päällepäin nähdä onko tyyppi kriminaali vai ei, siksi leikkisästi kehoitin Oceania varovaisuuteen. Piste.
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Pallikallo wrote:
aggressor.perverssor wrote:Ei helvetti, no Oceanillako sitten on joku raiskaaja/varas/tappaja sensori. En usko että
hänkään mikään Spiderman ole.

Vai pitääkö se kysyä ensin:

"Hei ethän raiskaa minua kun olemme meillä?"
"Hei ethän varasta minun plasma TV:tä ja tallentavaa digiboksia?"
"Hei ethän hakkaa tai muuten pahoinpitele minua?"
Jätkä vetää hirveät pultit pikku huumorisävytteisestä kommentista. :shock: Vai oliko tuo nyt niin vakavissaan sinun mielestä kirjoitettu että pitää alkaa vaahtoamaan?

Minusta vain on hieman riskaabelia touhua majoittaa ventovieras omaan kotiinsa. Tyhmempikin tietää että ei kenestäkään voi päällepäin nähdä onko tyyppi kriminaali vai ei, siksi leikkisästi kehoitin Oceania varovaisuuteen. Piste.
Vittuun ihmiset ja niiden "huumorisävytteiset" kommentit.
Pallikallo

Post by Pallikallo »

aggressor.perverssor wrote:
Pallikallo wrote:
aggressor.perverssor wrote:Ei helvetti, no Oceanillako sitten on joku raiskaaja/varas/tappaja sensori. En usko että
hänkään mikään Spiderman ole.

Vai pitääkö se kysyä ensin:

"Hei ethän raiskaa minua kun olemme meillä?"
"Hei ethän varasta minun plasma TV:tä ja tallentavaa digiboksia?"
"Hei ethän hakkaa tai muuten pahoinpitele minua?"
Jätkä vetää hirveät pultit pikku huumorisävytteisestä kommentista. :shock: Vai oliko tuo nyt niin vakavissaan sinun mielestä kirjoitettu että pitää alkaa vaahtoamaan?

Minusta vain on hieman riskaabelia touhua majoittaa ventovieras omaan kotiinsa. Tyhmempikin tietää että ei kenestäkään voi päällepäin nähdä onko tyyppi kriminaali vai ei, siksi leikkisästi kehoitin Oceania varovaisuuteen. Piste.
Vittuun ihmiset ja niiden "huumorisävytteiset" kommentit.
:hippi: Hei Loveprofessor.Perversson, älä ole noin vakava! Ota huumori ja kaskuilla iloittelu elämääsi!

:finger:

Anteeksi off-topicin jauhaminen. Loppuu nyt.
Zarok
Posts: 349
Joined: Thu May 29, 2003 8:14 pm
Location: Tampere
Contact:

Post by Zarok »

Ocean wrote:No ompas kyllä vaatimuksia :o
Mullakin on viel mesta vapaana, mut eipä enää kukaa tarvii yöpaikkaa?
Tarvinnee tai ei, jotenkin vaan erinäisillä foorumeilla yöpaikkojen vastaanotto satunnaisilta ihmisiltä tuntuu jotenkin kummalliselta ajatukselta. Varsinkin tuo kerro itsestäsi lisää-pätkä, arvelit että vastaukset on linjoilla "Olen sarjamurhaaja, eihän se haittaa?" Eikai tuollaiseen kukaan vastaa niin, etteikö potentiaalinen yöpaikka/murhamahdollisuus tms menisi. Itsekin olisin luultavasti paikkaa vaille, liian skeptinen vaan siihen, että ihmiset hyvää hyvyyttään jossain foorumilla sellaisia tarjoaisi :P
teuvo

Post by teuvo »

Ocean wrote:Kiitos kun pijätte miusta huolta ^^
Me ollaan ihan kivoja, oikeesti, uskothan?
Metalcoholic

Post by Metalcoholic »

Ocean wrote:...kun oli aivan pakko saada vastaa.
Oisit ennemmin käyny saunasta ettimässä.
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

ron

.

Post by ron »

metalglory wrote:www.demi.fi
Terve
Älä oo aina tommonen :roll:

Mun kartanoon pääsee kanssa yöpymään 1-3 naispuolista, ikähaarukkaan 18-22 mahtuvaa vapaamielistä tyttöistä, joiden naama kestää katselua vielä sota-maalausten poiston jälkeenkin. Punnitus ovella tarvittaessa.

Kämppä sijaitsee Hakaniemessä, Tuska - alueelle vain kilsan tallaus, tai 2min. metrolla Kaisaniemeen.

Kuka voi ohittaa tarjouksen :)

ps. paattex privaa tsit...
ron

Re: .

Post by ron »

Parasite wrote:
Hei, mä olin ensin :evil:
Syvät pahoittelut, sulta sainkin vaikutteita. Mullon vaan kämppä paremmalla paikalla, ja oon muutenki niin unelmapakkaus, että vien naiset sun nenän eestä. Sori vaan :roll:

Sitäpaitsi 25v., kuka moisia kurppia jaksais katella :D
Roni
Posts: 689
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:25 am
Location: Espoo
Contact:

Re: .

Post by Roni »

ron wrote:
metalglory wrote:www.demi.fi
Terve
Älä oo aina tommonen :roll:

Mun kartanoon pääsee kanssa yöpymään 1-3 naispuolista, ikähaarukkaan 18-22 mahtuvaa vapaamielistä tyttöistä, joiden naama kestää katselua vielä sota-maalausten poiston jälkeenkin. Punnitus ovella tarvittaessa.

Kämppä sijaitsee Hakaniemessä, Tuska - alueelle vain kilsan tallaus, tai 2min. metrolla Kaisaniemeen.

Kuka voi ohittaa tarjouksen :)

ps. paattex privaa tsit...
Mitä kautta sä meet himaan oikein, jos saat matkaksi kilsan...?

Äläkä huutele liian avoimesti noita tarjouksia, voi vielä käydä niin että mä tulen bunkkaamaan sun sohvallesi, ja silloin ei varmasti eksy yhtään naispuolista kulkijaa mukaan, vaikka olisivat kuinka vapaamielisiä.
napp

Post by napp »

Bajamajapaikka hakusessa?

Et ole hirveen ronkeli istumapaikastasi (pönttö, pisoaari yms..), osaat siivota jälkesi ilman eri kehotusta ja käyttäydyt siivosti :)
Lähdet "tarpeillesi" samaan aikaan kun mä, ei ole antaa sulle avainta käyttöön. Neuvottelu vara ajoista tietenkin on.

Ainiiin. pitäskö mun lisää tohon vaatimuksiin et pitää osata laittaa housut miehelle ( ja jatkumon mukaan myös pois..)

Tulipas vaan mieleen ko ite vedin housuja päälle. et kivanhan se ois apuu saada :D
Kannibaali Korppu

Re: .

Post by Kannibaali Korppu »

ron wrote: Sitäpaitsi 25v., kuka moisia kurppia jaksais katella :D
Niin, vaihdevuodethan alkavat naisilla tyypillisesti viimeistään kun täyttää 25 :D
Zarok
Posts: 349
Joined: Thu May 29, 2003 8:14 pm
Location: Tampere
Contact:

Post by Zarok »

Näin topicin alkuperäisen tarkoitusen mukaisesti, jag tackar och pockar Ocean:lle majapaikasta :) Oikein mukava sohva oli jne. Tulevaisuudessa varmaan sitten uudelleen joskus :)
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

"Jne."
reaper666
Posts: 247
Joined: Tue Jan 14, 2003 11:59 am
Location: Kalapacossaaret

Post by reaper666 »

Zarok wrote:Näin topicin alkuperäisen tarkoitusen mukaisesti, jag tackar och pockar Ocean:lle majapaikasta :) Oikein mukava sohva oli jne. Tulevaisuudessa varmaan sitten uudelleen joskus :)
Etkö saanutkaan?
Zarok
Posts: 349
Joined: Thu May 29, 2003 8:14 pm
Location: Tampere
Contact:

Post by Zarok »

reaper666 wrote:
Zarok wrote:Näin topicin alkuperäisen tarkoitusen mukaisesti, jag tackar och pockar Ocean:lle majapaikasta :) Oikein mukava sohva oli jne. Tulevaisuudessa varmaan sitten uudelleen joskus :)
Etkö saanutkaan?
Sain kuule juuri mitä halusinkin.
Post Reply