Sauna Open Air VS Tuska Open Air

Tuska Metal Fest - keskustelu
WildFire
Imperiumi Crew
Posts: 980
Joined: Thu Nov 03, 2005 7:40 am
Location: Ylöjärvi

Post by WildFire »

Furcifer wrote:Siihen lippuun isketään muistaakseni reikä joka päivälle.
Saunassa ei olekaan noin hellävaraista: ekana päivänä tarkastusosa pois, toisena revitään puolet lipusta ja viimeisenä päivänä viedään koko paska. Parhaillaan tarjotaan muistoksi jotain neliösentin kokoista nurkkaa lipunjämästä.
Kannibaali Korppu

Post by Kannibaali Korppu »

WildFire wrote:
Furcifer wrote:Siihen lippuun isketään muistaakseni reikä joka päivälle.
Saunassa ei olekaan noin hellävaraista: ekana päivänä tarkastusosa pois, toisena revitään puolet lipusta ja viimeisenä päivänä viedään koko paska. Parhaillaan tarjotaan muistoksi jotain neliösentin kokoista nurkkaa lipunjämästä.
Päivälipun saa onneksi sentään pitää :lol:
scorpse

Post by scorpse »

Furcifer wrote:Siihen lippuun isketään muistaakseni reikä joka päivälle.
Joo, ainakin mulla oli viimeks jotain sydämiä. :wink:
Raastin

Post by Raastin »

scorpse wrote:
Furcifer wrote:Siihen lippuun isketään muistaakseni reikä joka päivälle.
Joo, ainakin mulla oli viimeks jotain sydämiä. :wink:
Ai, en ollukkaa ainut ku sai sydämiä :( </3
scorpse

Post by scorpse »

SOA taitaa olla itseasiassa aika paska. En ole tosin käynyt kun ei oo tarjonta kiinnostanut niin bändien kuin juomapolitiikankaan osalta omaan budjettiin nähden joten mulla ei varsinaisesti ole mitään vertailupohjaa tässä asiassa. Veikkailen vaan. Omat juomat sisälle, tiukat setit (tm), oikeesti keskustassa eikä edes sen kilsan päässä, ja viidessä vuodessa oon Tuskassa huomannu aina hyvän meininginkin. Taitaa nämä seikat pitkälti ratkaista jatkossakin Tuskan eduksi.
clairvoyant
Posts: 997
Joined: Thu Mar 20, 2003 1:16 pm
Location: Kuusamo
Contact:

Post by clairvoyant »

Nyt oli muuten onneksi rannekkeet Saunassa.

Vähän huono noita on muuten vertailla, kun se pääpointti, eli musatarjonta, on aivan eri maailmoista näillä festareilla. Saunassa on aika selkeästi melodista metallia ja hård rockia pääasiassa ja Tuskassa sitten raskaampaa.

Hyvä näin, vitutti silloin joskus kun joutui maksaan Tuskalippuja vain nähdäkseen Gamma Rayn tms. 8)
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

^ Ei mulla vain vituttanut yhtään euforiassani :D ja jälkimmäisellä kerralla (l. vuoden 2000 jälkeisellä) oli jo paljon muutakin nähtävää, maun (onneksi!) laajennuttua hieman.
Post Reply