Tuska 2008 varmistuneet esiintyjät!

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
TrollhorN
Posts: 432
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:20 pm
Location: Metal Institution
Contact:

Post by TrollhorN »

Valtias wrote:
Sokea_hullu wrote:vitti näitten keskustelujen perusteella saan riehua ihan yksinää Mokoman, Stam1nan ja Diablon keikoilla :D .
Kyllä sieltä varmaankin löytyy niitä Corollan omistajia, älä pelkää.
MULLA ON COROLLA :x
Weltschmertz

Post by Weltschmertz »

TrollhorN wrote:
Valtias wrote:
Sokea_hullu wrote:vitti näitten keskustelujen perusteella saan riehua ihan yksinää Mokoman, Stam1nan ja Diablon keikoilla :D .
Kyllä sieltä varmaankin löytyy niitä Corollan omistajia, älä pelkää.
MULLA ON COROLLA :x
Mulla ei ees oo corollaa, mutta ajattelin silti mennä katsomaan kaikki noista kyseisistä bändeistä. :fenc:
Paw
Posts: 4
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:50 am
Location: Kouvola

Post by Paw »

Roni wrote:
Eipä nuo Sakaran bändit minullekaan uppoa, en tosin jaksa uhrata energiaani siihen että jaksan jauhaa kuinka joku artisti on toista huonompi...
Mutta jaksat kuitenkin käyttää energiaa siihen että ilmoitat jos jonkun toisen bändin arvostelu on mautonta...?
Geneerisesti ihmettelin miten ihmiset jaksavat narista ja valittaa, jos kattaus ei miellytä heitä... Miksi vaivautua valittamaan jos mitään hyvää ei löydä? Itse olen innoissani noista kovista bändeistä ja jätän nuo surkeammat aktit huomiotta. Mikä pakko minun on niistä valittaa kun tarjolla on sen verran kovaa jöötiä että tuskin tulee toista yhtä kovaa komboa?

Eli rautalankaa: Yleismaallinen narina alkaa ärsyttämään jos sitä tulee sivutolkulla (no offense).

Tietenkin saa valittaa jos siltä tuntuu, mutta jos ei ole muuta sanottavaa kuin "Paskaa", niin kannattaako sitä sanaista arkkua edes avata? Etenkään jos perusteena on että: "Kun mä en tykkää siitä".

Eiköhän tämä taas riitä osaltani.
Valtias

Post by Valtias »

TrollhorN wrote:
Valtias wrote:
Sokea_hullu wrote:vitti näitten keskustelujen perusteella saan riehua ihan yksinää Mokoman, Stam1nan ja Diablon keikoilla :D .
Kyllä sieltä varmaankin löytyy niitä Corollan omistajia, älä pelkää.
MULLA ON COROLLA :x
LOL! 8)
Raastin

Post by Raastin »

Nyt on pakko sanoa kun jotkut pelkäävät päällekkäisyyksiä tyyliin slayerin ja kypckin kanssa, eli:

Soittojärjestykset menee jotenkin näin:

13.00_____________Suuri bändi_____________
14.00Pieni bändi_______________Pieni bändi
14.45_____________Suuri bändi_____________
15.45Pieni bändi_______________Pieni bändi
Jne...


Ja tä ei ollu mitään vittuilua vaan esimerkki miten orkesterit menee :D
scorpse

Post by scorpse »

^noinhan se on viimeaikoina tainnut mennä.
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Post by Ice »

Necromancer wrote:Carcassihan ei ole lauantain pääesiintyjä, mutta en toisaalta usko että olisivat sitä telttaankaan paiskanneet :)
Ei niin, pääasiassa varmaan koska soittelee perjantaina. Niin ja siellä taas on Dummy Burger...
Catch 33

Post by Catch 33 »

Tulipahan hommattua kolmen päivän Tuska-lippu. On kyllä niin kovia bändejä, että näistä kekkereistä ei voi jäädä pois. Morbid Angel, Nile, Carcass, Killswitch... huhhuh!
wolfborn
Posts: 142
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:24 pm
Location: RMK
Contact:

Post by wolfborn »

Zacharias wrote:Fields of the Nephilim!

Voi elämä! Jännä nähdä, miten McCoyn möröstely toimii kesällä.
Taitaa Carlkin jännää, kun ei ole vielä Fields sivuilla keikkaa varmistanut.
rob666

Post by rob666 »

Parhaat bändit tuskassa 4ver. Slayer, Kreator, Carcass, Dimmu Borgir etc.. kyllä mulle kelpaa ja mainiosti.
Lichi
Posts: 158
Joined: Wed Nov 14, 2007 4:37 pm

Post by Lichi »

Dimmu soittaa siis Tuskassa. Tuleeko Hellhammer kanssa mukaan? Mieshän on legendaarisempi kuin yhtye itse.
Gutlord
Posts: 169
Joined: Sun Sep 08, 2002 12:37 pm
Contact:

Post by Gutlord »

Lichi wrote:Dimmu soittaa siis Tuskassa. Tuleeko Hellhammer kanssa mukaan? Mieshän on legendaarisempi kuin yhtye itse.
Eiköhän tuo ole Tony Laureano taas rummuissa, ainakin viimeksi taisi olla näin asian laita
ts
Imperiumi Assistant
Posts: 1686
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:12 pm
Location: VANTAA!
Contact:

Post by ts »

Raastin wrote:Soittojärjestykset menee jotenkin näin:

13.00_____________Suuri bändi_____________
14.00Pieni bändi_______________Pieni bändi
Olisi kiva jos tuota edes vähän porrastettaisiin tyyliin vaikka vartilla. Joskus harmittaa vietävästi kun kaksi kiinnostavaa bändiä menee täysin päällekkäin.
AntiSmuli
Posts: 65
Joined: Wed Mar 12, 2008 11:00 am

Post by AntiSmuli »

Gutlord wrote:
Lichi wrote:Dimmu soittaa siis Tuskassa. Tuleeko Hellhammer kanssa mukaan? Mieshän on legendaarisempi kuin yhtye itse.
Eiköhän tuo ole Tony Laureano taas rummuissa, ainakin viimeksi taisi olla näin asian laita
Eikös Laureano vain paikkaillut Hellhammeria ainakin Suomen ja parin muun maan tapauksessa?

Eiköhän herra Hellhammer (Ja Vortex myös) nähdä nyt Tuskassa.
Gutlord
Posts: 169
Joined: Sun Sep 08, 2002 12:37 pm
Contact:

Post by Gutlord »

AntiSmuli wrote:
Gutlord wrote:
Lichi wrote:Dimmu soittaa siis Tuskassa. Tuleeko Hellhammer kanssa mukaan? Mieshän on legendaarisempi kuin yhtye itse.
Eiköhän tuo ole Tony Laureano taas rummuissa, ainakin viimeksi taisi olla näin asian laita
Eikös Laureano vain paikkaillut Hellhammeria ainakin Suomen ja parin muun maan tapauksessa?

Eiköhän herra Hellhammer (Ja Vortex myös) nähdä nyt Tuskassa.
Ainakin viimeksi Tony itse haasteli olevansa rumpupallilla kesän festarivedoissakin, siis myös Tuskassa.
AntiSmuli
Posts: 65
Joined: Wed Mar 12, 2008 11:00 am

Post by AntiSmuli »

Gutlord wrote:
AntiSmuli wrote:
Gutlord wrote:
Lichi wrote:Dimmu soittaa siis Tuskassa. Tuleeko Hellhammer kanssa mukaan? Mieshän on legendaarisempi kuin yhtye itse.
Eiköhän tuo ole Tony Laureano taas rummuissa, ainakin viimeksi taisi olla näin asian laita
Eikös Laureano vain paikkaillut Hellhammeria ainakin Suomen ja parin muun maan tapauksessa?

Eiköhän herra Hellhammer (Ja Vortex myös) nähdä nyt Tuskassa.
Ainakin viimeksi Tony itse haasteli olevansa rumpupallilla kesän festarivedoissakin, siis myös Tuskassa.
Jaha, no sitten olen itse jäljessä uutisissa.

Ja eipä se Hellhammerin puuttuminen viime Suomen visiitillä itseä haitannut, Vortex kylläkin. Onneksi nyt kuitenkin messissä.
rob666

Post by rob666 »

Mulle Tuskan kohokohta on Slayer!! Dimmu myös kova mut on tullu jo Tuskassa nähtyä.
Furcifer
Posts: 268
Joined: Sat Mar 10, 2007 11:39 am
Location: Espoo

Post by Furcifer »

rob666 wrote: Dimmu myös kova mut on tullu jo Tuskassa nähtyä.
Tätä muuten täytyy ihmetellä, kun moni noin sanoo "tää on nähty jo kerran blaa blaa". Käyttekö vain yhdellä keikalla/bändi? "Ei tonne, tää on nähty jo sillon ja sillon.."
Dime
Posts: 766
Joined: Fri Mar 16, 2007 1:22 pm
Location: Turku

Post by Dime »

Furcifer wrote: Tätä muuten täytyy ihmetellä, kun moni noin sanoo "tää on nähty jo kerran blaa blaa". Käyttekö vain yhdellä keikalla/bändi? "Ei tonne, tää on nähty jo sillon ja sillon.."
Onhan siinä erillainen tunnelma kun näkee bändin ensikertaa, kun silloin kun näkee kolmatta/neljättä kertaa parin vuoden sisään (meikäläisen kohdalla nyt tuskassa Kreator). Mut joo, kyllä tällaisiakin ihmisiä tuntuis löytyvän jotka ei lähde johonkin keikalle kun ovat kerta bändin jo kerran nähneet..
Leprosy
Posts: 384
Joined: Mon Dec 16, 2002 9:33 am

Post by Leprosy »

Eilen tuli muuten Radio Rockin klassikkoalbumit-sarjassa Enthrone Darkness Triumphantilta aika monta biisiä. Enpä muistanut että sillä oli niin kovia veisuja. Yllättäen myös uusikin Dimmu on miellyttänyt korvaa, tai ainakin se joku biisi mistä on tehty video, eli joutuu vissiin tutustumaan taas tähänkin bändiin ennen Tuskaa. Varsinkin jos Laureano on rummuissa, Malevolent Creationissa ainakin teki varsin pätevää jälkeä. Ainut vaan että pitäisi varmaan keksiä joku konsti millä päästä yli siitä miltä noi jätkät näyttää että pystyisi seuraamaan keikkaa :)

Hauska huomata miten vanhemmiten musiikkimaku vaan laajenee ja laajenee.
AntiSmuli
Posts: 65
Joined: Wed Mar 12, 2008 11:00 am

Post by AntiSmuli »

Leprosy wrote:...eli joutuu vissiin tutustumaan taas tähänkin bändiin ennen Tuskaa.
In Sorte Diaboli CD hommauksiin, kovin.
rob666

Post by rob666 »

Furcifer wrote:
rob666 wrote: Dimmu myös kova mut on tullu jo Tuskassa nähtyä.
Tätä muuten täytyy ihmetellä, kun moni noin sanoo "tää on nähty jo kerran blaa blaa". Käyttekö vain yhdellä keikalla/bändi? "Ei tonne, tää on nähty jo sillon ja sillon.."
Bändi on kyllä tullu nähtyä 3 kertaa. Viime syksynä tuli nähtyä niin Helsingis kuin myös Oulussa.
Talos
Posts: 553
Joined: Wed Mar 26, 2003 7:03 pm
Location: Rauma/Turku

Post by Talos »

Paikkasiko Secthdamon Vortexia myös laulujen osalta?
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Post by MartyrForNone »

Furcifer wrote:Tätä muuten täytyy ihmetellä, kun moni noin sanoo "tää on nähty jo kerran blaa blaa". Käyttekö vain yhdellä keikalla/bändi? "Ei tonne, tää on nähty jo sillon ja sillon.."
Kyllähän tuo on aivan pätevää harkintaa, jos ei ole varaa lähteä useampaan tapahtumaan. Mieluiten sitä näkee jotain uutta kuin jotain moneen kertaan nähtyä, varsinkin jos ei ole kyse ihan mistään ehdottomasta suosikista.
AntiSmuli
Posts: 65
Joined: Wed Mar 12, 2008 11:00 am

Post by AntiSmuli »

Talos wrote:Paikkasiko Secthdamon Vortexia myös laulujen osalta?
Vokalit tuli nauhalta.
Post Reply