Ketjut, niitit ja renksuhousut...

Tuska Metal Fest - keskustelu
Roni
Posts: 689
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:25 am
Location: Espoo
Contact:

Post by Roni »

Tuota karvoista muodostuvaa ristiä on käyttänyt moni muukin.
Esim Kriegin basisti...
Toimii kyllä kuin junan vessa, ja itse luultavasti voisin tehdä samanlaisen setupin jos vain karvoitus riittäisi :)
LRZ
Posts: 490
Joined: Sat Jan 10, 2004 7:15 pm
Location: Espoo

Post by LRZ »

MartyrForNone wrote: - se oli Panzer Division Mardukin aikaa muistaakseni.
Minä kun muistelisin, että se oli vielä Nightwingin aikoja, varma en tosin ole minäkään.
CuChulainn
Posts: 84
Joined: Thu Aug 22, 2002 10:43 pm
Location: Hellsinki

Post by CuChulainn »

code.666. wrote:
Lindeman wrote:Oli niittiranneke mikä tahansa. Menkääpä joku johonkin moshpittiin ja riehukaa sielä helvetin kauan pitkien niittirannkkeiden kanssa niin eiköhän ole "muutaman" mies paran tukka jäänny kiinni kätees. :D
Heh, -99 kun Marduk oli Lepakossa, niin edessäni sitten joku kaveri heilutteli hiukan päätään, hiukset sotkeutuivat niitteihini kiinni ja päästä lähti aikamoinen tuppo tavaraa. Ihmetteli siinä sitten hetken uutta kaljuaan :P
Ainakin kaverilla jäi muistaakseni -98 Mardukin Lepakon keikalla hiukset parikin kertaa kiinni jonkun vatipään piikkeihin. Hiustenlähteminen toki bonusurbaanilegendaa tarinassa. Sen muistan myös, että samainen kaverini hyppäsi ilmaan saadakseen Anderssonin rumpukapulan ja vetäen kyynerpäällään jotain toista samalla pataan. Lisäksi lamppuöljyä kasvoilla ja tequilaa moottoreissa. Sellasta OT:ia.
AntiSmuli
Posts: 65
Joined: Wed Mar 12, 2008 11:00 am

Post by AntiSmuli »

Kuminiska wrote:Mua kiinnoistais tietää saaks 2 rivistä rottaniittivyötä käyttää jos ois mahdollisesti pittiin menossa?
No jos niittirannekkeella pääset sisälle (Ja miksei pääsisi, mitäpä suurempaa haittaa tuollaisesta olisi), niin kukapa sitä valvoisi menetkö se päälläsi pittiin riehumaan?
Ludicrous
Posts: 497
Joined: Mon Jan 05, 2004 10:03 am
Location: Ratavartijan mökki
Contact:

Post by Ludicrous »

DhTier wrote:Niin tähän ketjuasiaan vielä. Mää en ymmärrä, miksi just joku haluaisi kuristaa jonkun helvetti soikoon KETJULLA! Kädetkin on keksitty, niin kun täällä on hienosti oivallettu.
urpot. ootteko kuullu SORMENJÄLJISTÄ?

oli kyllä nihkeetä ku Downin pakkiksen keikalla tarkastajat lkäännytti takasin narikkaan ku mulla sattu olemaan astetta paksumpi kettinki avainten jatkeena. kaveri pääs sellasen "ala- astekaliiperia" olevan kettinkinsä kanssa sisään ilman mitään toimenpiteitä. eikö olekin aivan loogista että minä tulen suosikkiyhtyeeni keikalle selvinpäin pahoinpitelemään a)esiintyvää artistia tai 2) muita heviveljiäni :D
Post Reply