Viimeiset puuttuvat bändit..

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
TheKraken

Post by TheKraken »

Sunnuntailla on muuten vain vähemmän esiintyjiä, koska silloin ei vedetä ihan iltaan asti, että ehtii porukka selvitä auton rattiin maanantaiksi.
KooL
Posts: 108
Joined: Tue May 04, 2004 6:33 am
Location: Järvenpää

Post by KooL »

Perjantai valmis, lauantaille yksi esiintyjä, sunnuntaille kaksi esiintyjää.
TheKraken

Post by TheKraken »

Jetku wrote:
TheKraken wrote:Sunnuntailla on muuten vain vähemmän esiintyjiä, koska silloin ei vedetä ihan iltaan asti, että ehtii porukka selvitä auton rattiin maanantaiksi.
Korjatkaa sitten jos olen väärässä mutta mun mielestä sunnuntaille kuuluu vielä 1 bändi (?)
Juu toki sunnuntaillakin vielä on tilaa, mutta kun avausviestissä annettiin ymmärtää, että kaikki lisäkiinnitykset tulisi sunnuntaille, koska se lista on niin lyhyt, niin sitä tuossa yritin oikaista.
Marneus

Post by Marneus »

TheKraken wrote:Sunnuntailla on muuten vain vähemmän esiintyjiä, koska silloin ei vedetä ihan iltaan asti, että ehtii porukka selvitä auton rattiin maanantaiksi.
Kuinkas myöhään sunnuntaina yleensä menee?voiko mitään kellon aika arviota antaa?mietin vain ehtisikö sunnuntaina vielä ilta-junalla kotiin... :wink:
TheKraken

Post by TheKraken »

Marneus wrote:
TheKraken wrote:Sunnuntailla on muuten vain vähemmän esiintyjiä, koska silloin ei vedetä ihan iltaan asti, että ehtii porukka selvitä auton rattiin maanantaiksi.
Kuinkas myöhään sunnuntaina yleensä menee?voiko mitään kellon aika arviota antaa?mietin vain ehtisikö sunnuntaina vielä ilta-junalla kotiin... :wink:
Ehtii ehtii. Viime vuonna taisi vika bändi lopetella siinä kahdeksan aikoihin, ellen ihan väärin muista. Näin siis joka vuonna.

Eikä sitä pe ja la päivinäkään yli kello kymmenen metelöidä, kun luvat ei anna periksi.

EDIT: Kahdeksan, ei kahden :D
TheKraken

Post by TheKraken »

CalicoJack wrote:
TheKraken wrote:Viime vuonna taisi vika bändi lopetella siinä kahdeksan aikoihin
Joopa joo.
Nyt loppui rivienvälistälukutaitoni. Eli onko tämä "joopa joo" = no vitut, vai "joopa joo" = näinhän se taisi olla.

No joka tapauksessa google löytää viime vuoden aikataulun, ja siitä käy ilmi, että vika bändi aloitti 18.30. Eli ellei ne nyt 1,5 h pidempää settiä vetäneet, niin eiköhän se kasilta ohi ollut.
Nostromo
Posts: 855
Joined: Wed Jan 14, 2004 8:03 am
Location: Vantaa

Post by Nostromo »

Oliko näin?

Eikös Tuskan melulupa Sun osalta ole 21:00 asti(?)

Ainakin aiempina vuosina mielestäni vetivät yhdeksään.

Olin kyllä viimeksikin, mutten CF:n lopetusaikaa mieleeni painanut.
TheKraken

Post by TheKraken »

No mitä kettua? Minähän olin puusilmänä lukenut aikataulua ihan persiilleen. 19.30 aloitti Celtic Frosties tosiaan ja 21 lopahti mölyt. Eli pahoittelut disinformaatiosta.

Mutta eiköhän sitä ysiltäkin yöjunaan ehdi, jos se tosiaan nimensä veroinen on.
Jussi
Posts: 10663
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

^ No ehtii, jos tänne Ouluun / Rovaniemelle asti meneväänkin on aina menty vasta kaljan, mäcärin & asemalaiturilla odottelun kautta, Tuskan sulkeuduttua.
Post Reply