Hatesphere

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
-Untamo-
Posts: 510
Joined: Mon May 15, 2006 5:25 pm
Location: Delfinaario

Post by -Untamo- »

Kympillä iskee.
TheFourthHorseman
Posts: 622
Joined: Sat Jan 04, 2003 12:11 pm
Location: Turku

Post by TheFourthHorseman »

Kuvailisin sanoin "Tanskan The Crown". Paria levyä on tullut kuulosteltua, ei toki millään The Crownin veroinen bändi mutta hyvän kuuloista mäiskettä kuitenkin. Mikäli liveakti on kunnossa (olen kylläkin kuullut päinvastaista) niin pitäisi toimia Tuskassa oikein hyvin.
Maxim
Imperiumi Crew
Posts: 1863
Joined: Sun Aug 25, 2002 10:05 am

Post by Maxim »

TheFourthHorseman wrote:Kuvailisin sanoin "Tanskan The Crown".
No hahhah, mitä halluja olet vetänyt? Ei oikein ole edes sinne päin. :D

Loistokas bändi kyllä.
______________
~ Rot'n'Roll ~
-ari perkele-

Post by -ari perkele- »

Maxim wrote:No hahhah, mitä halluja olet vetänyt? Ei oikein ole edes sinne päin. :D
Siis häh? Minusta ihan hyvä vertaus varsinkin kun ei puhuta suoranaisesta peilikuvasta. Paljon on samoja elementtejä Hatespherellä kuin The Crownilla mutta ei liikaa kuitenkaan.
Mukava nähdä tämäkin sakki livenä, luulisi toimivan jos vaan eivät rupea suolapatsaiksi :wink:
Khamul
Posts: 420
Joined: Wed Mar 05, 2003 9:10 pm

Post by Khamul »

Nyt kun The Crowniin ruvetaan vertaamaan, niin rupesipa jo kiinostamaankin. Mihinköhän levyyn kannattaisi tutustua ensimmäisenä?
KwE
Posts: 123
Joined: Fri Jan 12, 2007 9:18 am
Location: Helsinki

Post by KwE »

Bloodred Hatred -nimiseen. Toki The Sickness Within on myös hyvä
TheFourthHorseman
Posts: 622
Joined: Sat Jan 04, 2003 12:11 pm
Location: Turku

Post by TheFourthHorseman »

Väliin sattuvaa Ballet of the Brutea suosittelen myös kun ei vaikuta yhtään Bloodred Hatrediä huonommalta ainakaan.
Heinrich von Totschlag
Posts: 736
Joined: Sun Jul 27, 2003 8:13 pm
Location: Hauptstadt Höllesinki

Post by Heinrich von Totschlag »

Olivat lämmittelemässä The Hauntedia Nosturissa kolme tai neljä Hauntedin Suomen-keikkaa takaperin. En ollut bändistä aikaisemmin koskaan kuullutkaan, mutta niin vaan oli levykauppaan seuraavana päivänä mentävä.

Siis hyvin toimii livenä. Nousuhumalassa pelottavan hyvin.
TheFourthHorseman
Posts: 622
Joined: Sat Jan 04, 2003 12:11 pm
Location: Turku

Post by TheFourthHorseman »

On muuten soinut Bloodred Hatred ja Ballet of the Brute aika perkeleesti viime päivinä.
Ihan kuriositeettina. :P
futurebe

Post by futurebe »

Bändi uppoo meikäläiselle muuten mutta monotoninen vokalisti alkaa välillä vituttamaan...
Uus levy kova, shieeeeeeeet.
Kivenkantaja

Post by Kivenkantaja »

TheFourthHorseman wrote:Mikäli liveakti on kunnossa (olen kylläkin kuullut päinvastaista) niin pitäisi toimia Tuskassa
Minä taas olen kuullut että liveakti toimii yleensä hyvin, itse en ole kyllä päässyt bändiä livenä näkemään mutta ehkä sitten tuskassa kesällä, The Sickness Within on ainakin pirun hyvä levy
Post Reply