D'espairsRay

Tuska Metal Fest - keskustelu
Mikael
Posts: 354
Joined: Thu Aug 22, 2002 9:20 pm

Post by Mikael »

Mielummin minä ainakin nojailen johonkin "koulutyttöön" kuin haisevaan "hevionkaikillekivaa-paskahousuun".
plopp

Post by plopp »

Mikael wrote:Mielummin minä ainakin nojailen johonkin "koulutyttöön" kuin haisevaan "hevionkaikillekivaa-paskahousuun".
Tietty tämä on totta, mutta mietin vaan mitä se koulutyttö tykkää siitä kun teikäläinen tulee siihen nojaamaan :roll:
Lustress

Post by Lustress »

Tietty tämä on totta, mutta mietin vaan mitä se koulutyttö tykkää siitä kun teikäläinen tulee siihen nojaamaan
Ehkä sille pitää tarjota lonkeroa?

Mnjoo, vanhat vitsit sikseen. Itse aion mennä ihan katsomalla katsomaan kyseistä bändiä vaikka siellä olisikin sitten niitä koulutyttöjä. Hyvä soitanto nimittäin vie useimmiten voiton fanikannan hassunkurisuudesta, enhän olisi muuten katsomassa Bodomiakaan siellä neljätoist-ja-puol-niinq -vuotiaiden polkkatukkapoikasten keskellä! :wink:
Skelethos

Post by Skelethos »

Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, että onko ihku-invaasio todellakin niin valtaisa kuin näiden puheiden perusteella saattaa odottaa, vai onko tämä kaikki liioittelua. Toki kyseinen bändi varmasti faneja paikalle vetää, mutta onko niiden määrä suhteessa muuhun metalliyleisöön kuitenkaan niin suuri, että räikeästi erottuu. No, voi ollakin, mutta sitten sen vasta näkee.

Eli ei muuta kuin veikkaus pystyyn! Ernujen määrän arvannut tai lähimmäs osunut voittaa... yhden omaksi. :P
Janne F
Posts: 37
Joined: Sat Oct 26, 2002 11:36 am
Location: El Sinki

Post by Janne F »

Onks Loudness j-rockia?
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

Janne F wrote:Onks Loudness j-rockia?
Ei mutta Abigail on.
kjs

Post by kjs »

Lebra wrote:"japsi ihkutus" ;<
Lebra wrote:ihkuttaa
Lebra wrote:ihkuttavat
Lebra wrote:ihkuttamaan...
Mitä vittua?
TrollhorN
Posts: 432
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:20 pm
Location: Metal Institution
Contact:

Post by TrollhorN »

NP: SKITSYSTEM
Janne F
Posts: 37
Joined: Sat Oct 26, 2002 11:36 am
Location: El Sinki

Post by Janne F »

Onks J. Karjalainen sit j-rockia?
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

eeivittueikönykyteineilleopetetaenäävälimerkkienkäyttöäyläasteella?
kjs

Post by kjs »

Sóknardalr wrote:Ja mikä tässä ernuilussa sitten vituttaa? Kuten parikin kertaa tässä aiemminkin tullut ilmi: Se on muotia. Suurinosa ernuilijoista tiedä vittuakaan, kunhan vain ovat kun kaveritkin on.
Puhutko nyt j-rockiska vai hevistä?
TrollhorN
Posts: 432
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:20 pm
Location: Metal Institution
Contact:

Post by TrollhorN »

:D
cornerarea

Post by cornerarea »

Vittuun mun j-rockista!
Cornucopia
Posts: 238
Joined: Sat Apr 22, 2006 10:21 am
Location: Dragontown

Post by Cornucopia »

Nuijapää wrote:Nämä D-rayn tai jonkun fanit luultavasti näkyvät hyvin ja erottuvat jouskosta koska pukeutuvat kirkkaasti ja revityissä kuteissa,sentti tärpättiä naamassa ja kymmenen eri väriä hiuksissa.Joten vaikka d-ray faneja olisi vaan 50 ni luultavamminkin jokainen tuskan muu kävijä tulee huomaamaan tällaisen fanin.
D-ray:n fanit ei varmasti tule erottumaan joukosta.
(Koska juuri tarkalleen tuon niminen suomibändihän oli joskus olemassa. Ainakin muinaisilla metalliliitto 2 ja helldorado 1 kokiksella. Olikin muuten hyvää musaa. Tarkkana noitten lyhenteiden kanssa.)
kjs

Post by kjs »

Oliko D-raylla muka faneja? :o
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

Ei vittu, olin aina luullut että "ernu" on joku jrock-fanien oma siisti termi/nimitys, joka tulee japanin kielestä tms. mutta se tuleekin vain kuulemma sanoista "erilainen nuori". TERVE.
Van Island
Posts: 285
Joined: Thu May 06, 2004 10:50 am
Location: Helsinki

Post by Van Island »

^ aikanaan olin aivan samassa luulossa metalgloryn kanssa, kunnes työmateriaalini vahvisti asian. Hämmentävää.
Skelethos

Post by Skelethos »

^Liittyen tuohon sekä MUCC-keikka-arvioon, jossa sanottiin jotain, että "ernuiksi itseään kutsuvien..." että kutsuvatko nämä siis todellakin itse itseään ernuiksi? Ajattelin, että kyseessä olisi vain ulkopuolisten antama nimitys.

Maailma on kyllä ihmeellinen, kun pitää tällaisia pohtia.
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Post by Spunkmeyer »

Itsekin olin samassa luulossa metalgloryn kanssa, kunnes googlasin ernun.
jugh!

Post by jugh! »

anselmo wrote: Ainoa Japanilainen bändi mitä minä lähtisin kattomaan
on Church Of Misery. Sen sais kyllä joku mieluusti
hommata Suomeen keikalle...
Vahva komppi.
TrollhorN
Posts: 432
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:20 pm
Location: Metal Institution
Contact:

Post by TrollhorN »

Ja jotta totuus ei unohtuisi, haluaisin ilmaista vilpittömän kunnioitukseni ehkä maailman parhaasta nickistä.
Melinda

Post by Melinda »

TrollhorN wrote:Ja jotta totuus ei unohtuisi, haluaisin ilmaista vilpittömän kunnioitukseni ehkä maailman parhaasta nickistä.

Jep :D
Phantomenon
Posts: 28
Joined: Sat Mar 15, 2003 11:28 pm
Location: Jkl
Contact:

Post by Phantomenon »

mape wrote:
Phantomenon wrote:
nappa wrote:ennakkoluuloisuus ei pääasiassa kohdistu japanilaiseen musiikkiin vaan japanilaisen musiikin fanikantaan.
Nimenomaan. Ja kyllä, aion käydä kattomassa kyseisen bändin vaikka kuinka närästää katella sitä ylifanaattista japanijoukkiota yleisössä. Toivottavasti ne pahimmat tapaukset jää kotiin.
Kyllä se turha närästys kaikkea kohtaan ajan kanssa vähenee, kunhan tarpeeksi aikaa Vesannolta pois muuttamisesta kuluu.
Aha. Itseasiassa ei vähene.
kjs

Re: koira

Post by kjs »

päällikkö wrote:ne heebot näytti aika lailla samalta.
:D
Phantomenon
Posts: 28
Joined: Sat Mar 15, 2003 11:28 pm
Location: Jkl
Contact:

Post by Phantomenon »

Testasin noilta jonkun born ep:n ja ei kyllä toiminut vaikka voissa paistaisi. Sitä samaa japanilaista mitä on kuultu ihan tarpeeks esimerkiksi dir en greyn muodossa. Sinänsä ei mitään vikaa mutta heti ku vokaalit astuu kuvioihin alkaa vitutuskynnys nousta lattiatasosta kohti kattoa hyvin pikaseen. Eikä välttämättä kielen takia vaan sen vitun vammasen ininän millä joka ikinen japanilainen bändi pilaa musiikkinsa. No mutta toivottavasti livenä yllättää, eihän sitä koskaan tiedä...
Post Reply