Risut ja männynkävyt.

Tuska Metal Fest - keskustelu
WildFire
Imperiumi Crew
Posts: 980
Joined: Thu Nov 03, 2005 7:40 am
Location: Ylöjärvi

Post by WildFire »

Tynnyrilintu wrote: Tuska pois Kaisaniemestä!
Tee adressi! Katsotaan, tuleeko paljonkin nimiä.
Jussi wrote:Tosi hieno pääkallologo & kaikki..
Eikös siellä tänä vuonna ollut toisenlaisiakin paitoja tarjolla? En kyllä muista varmasti, kun päätin itse investoida vielä rumempaan Thornography-paitaan :)
Talos
Posts: 553
Joined: Wed Mar 26, 2003 7:03 pm
Location: Rauma/Turku

Post by Talos »

Tynnyrilintu wrote:manailen sitä vitutusta kun bändit lopettavat niihin aikoihin kun itse alkaa vasta olemaan pelikunnossa.
Jatkoklubeilla on myös elävää musiikkia. Ja siellä on tehokasta peliaikaa 03.30 asti.
Tynnyrilintu

Post by Tynnyrilintu »

Talos wrote:
Tynnyrilintu wrote:manailen sitä vitutusta kun bändit lopettavat niihin aikoihin kun itse alkaa vasta olemaan pelikunnossa.
Jatkoklubeilla on myös elävää musiikkia. Ja siellä on tehokasta peliaikaa 03.30 asti.
Tottahan tuokin, mutta rupeaa olemaan jo kustannuskysymys ja eipä tuolla klubeilla noin kahta poikkeusta lukuunottamatta, jotka nekin on jo nähty useampaan kertaan, näyttänyt olevan mitään kiinnostavaakaan.
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Post by Ice »

Tynnyrilintu wrote:Olenko ainoa jolla tuo festarin sijainti tökkii ja pahasti.
Mitä luultavimmin, metallifestivaali keskellä kaupunkia kaikkein parhaimpien kulkuyhteyksien ja yöpaikkojen läheisyydessä ? EN tiedä miten tuosta voi saada huonon, hiekka ei haitannut nyt eikä aieemminkaan yhtään ja nurmeakin löytyy, Ja metsäfestareita on suomessa sellaiset 78 joten aika mieluusti yksi kaupunki-festarikin mukaan mahtuu.
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

Y-VITUN-HYY
Mets^

Post by Mets^ »

Veit sanat suustani, niinsanotusti. :D
anthares
Posts: 339
Joined: Fri Aug 23, 2002 6:34 am
Location: Helsinki
Contact:

Post by anthares »

erakko wrote:
Tuperkuloosi wrote:Melkein koko Finntrollin keikan ajan pyöri pitti eikä sitä mihinkään pysäytetty.
Toisin sanoen; koko keikka pilalla. :x
Miksei paikalle kutsuttu JouHa -yksikköä!?!! Saatanan hipit oppisivat ettei täällä voi olla noin vaan!
Eurynome
Posts: 113
Joined: Thu Nov 24, 2005 10:42 am
Location: Taka-Töölö
Contact:

Post by Eurynome »

Tynnyrilintu wrote:Tuska pois Kaisaniemestä!

Pieni provo päivän piristeeks, hm? Suosittelen Nummirockia, jos kaupunkifestarit ei tunnu maistuvan. Tosin lokkeja, hiekkaa ja pölyä löytyy sieltäkin, hyi hyi. Kaikki festarit sisätiloihin, vai mitä? :wink:


Komppaan Icen kommenttia, mutta sehän lienee itsestäänselvyys...
Otus

Post by Otus »

Mulle ainakin sopii vallan mainiosti, että on ees yks festari joka on kävelymatkan päässä :D Ja noista lokeista sen verran, että eiköhän niitä joudu vaan kestämään niin kauan, kun alueella myydään jotain syötävää. Tai no mistäs minä tiedän. Oon tässä miettiny, mut eipä tuu mieleen oikein mitään valitettavaa tän vuoden Tuskasta. Paitsi ehkä oma humalatila, mut se tuskin on järjestäjien syy :lol:
Hartza
Posts: 202
Joined: Sat Jan 25, 2003 2:02 pm
Location: Kallio, Hki
Contact:

Post by Hartza »

Jussi wrote:
Hartza The Promotor wrote:Risuja sille hyypälle, joka vei päälaeltani mustat aurinkolasit perjantai-alkuillasta päälava-alueella! Sattana, kuus vuotta olin niitä huolella vaalinut. Tuntomerkit: Mustat arskat.
Ei oo tosi? :) Mites niitä nyt siitä pöllitään huomaamatta, kuitenkin päissäs pudottanut lavanedustan jalkoihin.
Ei lähtenyt huomaamatta, mutta tungoksessa en peräänkään ehtinyt/päässyt. Kaveri oli nähnyt viejänkin, mustapaitainen pitkätukka :D
Japa

Post by Japa »

Hartza The Promotor wrote:
Jussi wrote:
Hartza The Promotor wrote:Risuja sille hyypälle, joka vei päälaeltani mustat aurinkolasit perjantai-alkuillasta päälava-alueella! Sattana, kuus vuotta olin niitä huolella vaalinut. Tuntomerkit: Mustat arskat.
Ei oo tosi? :) Mites niitä nyt siitä pöllitään huomaamatta, kuitenkin päissäs pudottanut lavanedustan jalkoihin.
Ei lähtenyt huomaamatta, mutta tungoksessa en peräänkään ehtinyt/päässyt. Kaveri oli nähnyt viejänkin, mustapaitainen pitkätukka :D
Hyvät tuntomerkit, ei muuta kun ottamaan yhteyttä Poliisi-tv:seen ;)
Jussi
Posts: 10663
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

^^ Saatanas, kun mie repesin noille tuntomerkeille :rotfl:
:( ..vaikkei toisen vahingolle saisi tietenkään nauraa.
WildFire
Imperiumi Crew
Posts: 980
Joined: Thu Nov 03, 2005 7:40 am
Location: Ylöjärvi

Post by WildFire »

Japa wrote:
Hartza The Promotor wrote:
Jussi wrote:
Hartza The Promotor wrote:Risuja sille hyypälle, joka vei päälaeltani mustat aurinkolasit perjantai-alkuillasta päälava-alueella! Sattana, kuus vuotta olin niitä huolella vaalinut. Tuntomerkit: Mustat arskat.
Ei oo tosi? :) Mites niitä nyt siitä pöllitään huomaamatta, kuitenkin päissäs pudottanut lavanedustan jalkoihin.
Ei lähtenyt huomaamatta, mutta tungoksessa en peräänkään ehtinyt/päässyt. Kaveri oli nähnyt viejänkin, mustapaitainen pitkätukka :D
Hyvät tuntomerkit, ei muuta kun ottamaan yhteyttä Poliisi-tv:seen ;)
Ei tässä mitään poliisi-tv:tä tarvita; Eikun vaan kovistelemaan jokaista Suomen mustia paitoja käyttävää pitkätukkaa, kyllä joku niistä tunnustaa :D . Eihän niitä paljoa olekaan.

Rosvoja näköjään riittää joka lähtöön, kun lasitkin viedään päästä :?
revontultenrepijä

Post by revontultenrepijä »

WildFire wrote:Rosvoja näköjään riittää joka lähtöön, kun lasitkin viedään päästä :?
no onhan myös näitä hipinkutaleita, jotka vievät tupakankin suusta :D
Black-Rose

Post by Black-Rose »

Tietämättömyyttäni kysyn että mikä on pitti? :oops:


plussaa oli hyvä sää ja hyviä bändejä.. Ja muutenkin onnistunut reissu. Metsatöllin keikka oli ehdottomasti paras.


miinusta ne vessat ja hinnat.. ja myös yleisössä olevat tönijät ja riehujat jotka tönivät tälläisiä lyhyitä ihmisiä siellä.. :?
Nordi

Post by Nordi »

Eurynome wrote:
Tynnyrilintu wrote:Tuska pois Kaisaniemestä!
Pieni provo päivän piristeeks, hm?
Provot siulla on housuissas. Onhan tuota Tuskaa aikamoinen rinatama joka vuosi toivonut johonkin muualle kuin Kaisaniemeen, enkä kyllä näe nykyiselle sijainnille mitään muita perusteita kuin jääräpäisyyden ja sen että kohtalaisen iso osa Tuskan yleisöstä on juurikin näitä näytösgootteja ym. virityksiä joilta jäisi Tuska väliin jos se järjestettäisiin esimerkiksi 20km päässä ydinkeskustasta tai jossain muualla landella :wink: Tiivistä näkyi tänäkin vuonna olleen, vieläköhän sinne ensivuonna pari tuhatta ihmistä saisi survottua?
teuvo

Post by teuvo »

Black-Rose wrote:Tietämättömyyttäni kysyn että mikä on pitti? :oops:
http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=18976
ouzei666
Posts: 363
Joined: Sat Aug 24, 2002 8:20 pm
Location: Kotka
Contact:

Post by ouzei666 »

erakko wrote:
Ryti wrote:Erakko sen keikan voi katsoa aivan hyvin kauempaa. yleensä musiikki missä pitti syntyy on erittäin nopeeta ja menevää ja jos siitä tykkää kyllä luulisin sallivan sen kun tulee vähän tönimistä niskaan.
Entä jos haluan katsoa sen läheltä? Minulla on siihen aivan yhtä suuri oikeus kuin kenellä tahansa muullakin. Varmasti suurin osa katsoo bändin mieluummin läheltä, kuin kaukaa. Miksi minun pitäisi joidenkin riehujien takia mennä katsomaan bändi kauempaa? Eiköhän niiden riehujien pitäisi itse mennä sinne kauemmas - hyvin paljon kauemmas - jos kerta aikovat aiheuttaa järjestyshäiriötä, mielipahaa ja levotonta tunnelmaa.
Eli herra vihaan_pittiä_ja_ilmoitan_siitä_noin_600_kertaa_joka_VITUN_keskustelussa tahtoo katsoa keikan läheltä koska hänellä on siihen yhtä suuri oikeus kuin kaikilla muillakin. Samalla herra vittupää riistäisi kyseisen oikeuden kaikilta jotka pitistä sattuvat pitämään ja samalla muuttaisi koko asian muotoon "kun minä, herra kusipää, haluan katsoa keikan läheltä koen että vain minunlaiseni henkilöt jotka seuraavat keikat ilman alkoholia ja pittiä omaavat oikeuden seistä etualalla".


PS. Kuole!
cornerarea

Post by cornerarea »

Mullakin on oikeuksia!
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

erakko wrote:Minulla on siihen aivan yhtä suuri oikeus kuin kenellä tahansa muullakin.
VITUT OLE. Olet aikoja sitten menettänyt oikeutesi siihen.
WildFire
Imperiumi Crew
Posts: 980
Joined: Thu Nov 03, 2005 7:40 am
Location: Ylöjärvi

Post by WildFire »

erakko wrote:
Ryti wrote:Erakko sen keikan voi katsoa aivan hyvin kauempaa. yleensä musiikki missä pitti syntyy on erittäin nopeeta ja menevää ja jos siitä tykkää kyllä luulisin sallivan sen kun tulee vähän tönimistä niskaan.
Entä jos haluan katsoa sen läheltä? Minulla on siihen aivan yhtä suuri oikeus kuin kenellä tahansa muullakin. Varmasti suurin osa katsoo bändin mieluummin läheltä, kuin kaukaa. Miksi minun pitäisi joidenkin riehujien takia mennä katsomaan bändi kauempaa? Eiköhän niiden riehujien pitäisi itse mennä sinne kauemmas - hyvin paljon kauemmas - jos kerta aikovat aiheuttaa järjestyshäiriötä, mielipahaa ja levotonta tunnelmaa.
Jos käyttäisit kaiken piteistä ja toisten keikkakäyttäytymisestä valittamiseen kuluvan ajan ja energian vaikkapa talon rakentamiseen, olisit varmaan jo pian uuden tönön omistaja. Sen verran monen topikin alla olet jaksanut asiaa puida.
Ancalagon

Post by Ancalagon »

WildFire wrote: Jos käyttäisit kaiken piteistä ja toisten keikkakäyttäytymisestä valittamiseen kuluvan ajan ja energian vaikkapa talon rakentamiseen, olisit varmaan jo pian uuden tönön omistaja.
Taitaisi kyllä olla pystyssä jo Rooman imperiumin kokoinen sivilisaatio.

Väkisin vaan pittiin ja turpiin.
Tonto75

Post by Tonto75 »

Lieneekös järjestysmiehillä (tai siis järjestävällä taholla) oikeus tulla ajamaan aidan ULKOPUOLELLA keikkaa seuraavat pois? Duunikaverini pikkuveli seurasi Wintersunia kiven päältä aidan takana ja sitten paikalle oli purjehtinut tällainen elämän ja työn sankari ajamaan junioria pois, tuumaten että "Jos et ole maksanut, niin et saa katsellakaan".

Puuttumatta pikkuviikarin moraaliin tuossa tapauksessa, niin olisikos tuossa nyt ollut hiukkasen taas nestettä kuupassa liivimiehellä?

Kalja-alueellahan oli aidat peitetty pressuilla, ymmärrettävistä syistä, mutta olisivat nyt sitten vetäneet koko systeemin ympäriinsä valkealla muovilla, kun moiset "rikolliset" tuottavat näköjään mielipahaa.

Vai olenko minä (lipun maksaneena) taas herkkänahkainen vaan?


:shock:
kjs

Post by kjs »

metalglory wrote:
erakko wrote:Minulla on siihen aivan yhtä suuri oikeus kuin kenellä tahansa muullakin.
VITUT OLE. Olet aikoja sitten menettänyt oikeutesi siihen.
Tästähän oli kympin uutisissakin jotain juttua.
cornerarea

Post by cornerarea »

Pummi wrote:Keikoilla on kolmenlaisia ihmisiä.

Tosifanit edessä
Pittaajat (osa tosifaneista messissä) eturivin takana
Fiilistelijät/uteliaat/eksyneet kauempana
Fiilistelijöiden takana on vielä rokkipoliisit ja nihkeilijät.
Post Reply