Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
Explorer-mies

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by Explorer-mies »

SICmaggot wrote:
Explorer-mies wrote: Jos ei tonne saa omia juomia tuoda, niin vetäsenpä vaikka sitten kunnolla Jallua naamariin ennen sisäänmenoa, ihan vaikka vittuillakseni... Muuten sivistyneesti Jallut muovipullossa sisään.
Juuri tuon takia Tuska on pysynyt rauhallisena festarina. Toivotaan, että pysyy jatkossakin.
No, mä oon jo sen verta wanha (rapiat 30 lasissa), että riehumaan en rupea... Toki lärveissä lupaan olla, jos täytyy tiukat viinat vetästä ennen sisäänmenoa.
Deleted User 12506

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by Deleted User 12506 »

Explorer-mies wrote:Osaako täällä joku Hipsteri kertoa, että mikä oli politiikka viime vuoden Flow-festareilla? Jos siitä saisi osviittaa asiaan?
En ole hipsteri, mutta jos en ihan väärin muista, niin sinne sai viedä avaamattoman muovipullon, jossa on jotain muuta kuin alkoholia. Anniskelualueelle sen pullon vieminen ei ollut sallittua, mutta laukun kanssa pääsi kyllä sisään toisin kuin Tuskassa.
Explorer-mies

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by Explorer-mies »

Aaaron wrote:
Explorer-mies wrote:Osaako täällä joku Hipsteri kertoa, että mikä oli politiikka viime vuoden Flow-festareilla? Jos siitä saisi osviittaa asiaan?
En ole hipsteri, mutta jos en ihan väärin muista, niin sinne sai viedä avaamattoman muovipullon, jossa on jotain muuta kuin alkoholia. Anniskelualueelle sen pullon vieminen ei ollut sallittua, mutta laukun kanssa pääsi kyllä sisään toisin kuin Tuskassa.
Ei kyllä kuulosta hyvältä. Toivottavasti Tuskaan tulee kuitenkin liberaalimpi alkoholipolitiikka...
Fortucry

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by Fortucry »

Explorer-mies wrote:
Aaaron wrote:
Explorer-mies wrote:Osaako täällä joku Hipsteri kertoa, että mikä oli politiikka viime vuoden Flow-festareilla? Jos siitä saisi osviittaa asiaan?
En ole hipsteri, mutta jos en ihan väärin muista, niin sinne sai viedä avaamattoman muovipullon, jossa on jotain muuta kuin alkoholia. Anniskelualueelle sen pullon vieminen ei ollut sallittua, mutta laukun kanssa pääsi kyllä sisää
n toisin kuin Tuskassa.
Ei kyllä kuulosta hyvältä. Toivottavasti Tuskaan tulee kuitenkin liberaalimpi alkoholipolitiikka...
Itse olin viimevuonna parina päivänä ja sai viedä sisään vain "snacks-tuotteita" eli sipsejä ja pähkinöitä ym..pelkät pillimehut siis sallittiin juomatuotteina..
Deleted User 12506

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by Deleted User 12506 »

Hmm.. mulla oli kyllä pullo mukana ja kävin sitä vesipisteellä täyttämässä.
Fortucry

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by Fortucry »

Aaaron wrote:Hmm.. mulla oli kyllä pullo mukana ja kävin sitä vesipisteellä täyttämässä.
http://www.flowfestival.com/2010/fi/info/

"Saako alueelle tuoda omia eväitä?

Ainoastaan snacks-eväät ja pillimehut ovat sallittuja. Omien alkoholijuomien ja myös alkoholittomien pullojuomien tuominen alueelle on kielletty johtuen panttijärjestelmästä ja alkoholilainsäädännöstä.

Flow-festivaalialue on myös ravintola-alue, jossa on A-oikeudet. Tarjolla on runsaasti baareja ja ruokamyyntiä. Alueella on vesipisteitä joissa voi uudelleentäyttää alueelta ostettuja vesi- ja limsapulloja."


Tainnut käydä vain vahinko jos olet sisään saanut pullon tai sitten sisältä ostanut :wink:
lemmykka

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by lemmykka »

SICmaggot wrote:
Explorer-mies wrote: Jos ei tonne saa omia juomia tuoda, niin vetäsenpä vaikka sitten kunnolla Jallua naamariin ennen sisäänmenoa, ihan vaikka vittuillakseni... Muuten sivistyneesti Jallut muovipullossa sisään.
Juuri tuon takia Tuska on pysynyt rauhallisena festarina. Toivotaan, että pysyy jatkossakin.
juuri näin ja nyt oikeesti alkaa jo ottaa pattiin kun ei järjestäjä ilmoita mitään tohon juomapolitiikkaan liittyvää.
eikö ne ymmärrä et omien juomien tuominen on aika monelle kynnyskysymys koko festareille tulemisessa?
ei juuri nappaa kalja-alueen 6 euron tölkit
tähänkö näin hieno festari voi kaatua?
kaisaniemi on my mind
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by Koskenkorvasieni »

En nyt missään tapauksessa halua pelotella ketään, mutta kaverini kaveri tuntee ihmisiä Helsingin poliisista ja Suvilahti ilmeisesti kuuluu eri poliisipiiriin, mitä Kaisaniemi ja aikanaan makasiinit kuuluivat. Tämä toinen poliisipiiri ei nyt sitten kuulemma ole myöntänyt lupaa omien alkoholijuomien nauttimiseen Tuskan festarialueella. Odotan yhä virallista tiedonantoa aiheesta, mutta jos asia todellakin on noin, niin harkitsen kyllä vakavasti myyväni koko festarilipun pois. Noin heikko bändikattaus ja sitten pitäis vielä kiskurihintaisilla 6 euron bisseillä ylläpitää humalatilaa...miksi Kaisaniemestä piti lähteä?! :wall: Ilmeisesti isomman yleisön toivossa. Tolla kattauksella ja sitten vielä kielletään omien juomien vienti alueelle...HAH! Ahneella on paskanen loppu ja mahdollinen viinakielto voi aiheuttaa Tuskaan yleisökadon ja paluun Kaisaniemeen, mutta katsotaan nyt miten tässä käy, kun festariorganisaatio vihdoin suvaitsee asiasta ilmoittaa. Jospa neuvotteluja jatketaan ja lupa omien juomien alueelle viemiseen on yhä mahdollinen..toivottavasti! :(
GPO
Posts: 77
Joined: Sat Nov 16, 2002 3:34 pm
Location: Helsinki

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by GPO »

Onhan tuo nyt helevetinmoinen möhläys, jos Tuskaan ei saa viedä omia juomia, eikä alueeltakaan pääse välillä ulos tankkaamaan.
Zarok
Posts: 349
Joined: Thu May 29, 2003 8:14 pm
Location: Tampere
Contact:

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by Zarok »

[quote="Koskenkorvasieni"]miksi Kaisaniemestä piti lähteä?! :wall:
Niin eikö se nyt vieläkään ole auennut, että se puisto menee remonttiin, ja sieltä PITI lähteä? :)

Onhan tuo kieltämättä aika iso muutos ja varmasti joidenkin mielestä myös puutos, jos niitä omia viinoja ei yhtäkkiä sinne saa tuoda. Tuo on ollut kuitenkin varmasti osasyy myös Tuskan suhteellisen rauhalliseen menoon ja liiallisen känniördäyksen poissaoloon, kun ei tarvitse "portilla kiskaista pullollista jallua".

Muutenkin tästä Suvilahti-Tuskasta on tiedotus hieman ontunut, allekirjoittanutta esim. kiinnostaisi kovasti kuinka paljon sakkia sinne aiotaan päästää, että osaisi hieman miettiä tuota lippupolitiikkaa. Ja muutenkin. Sentään bändejä on ihan kiinnostavasti, että joka päivälle löytyy jotain. Kun vielä majapaikan keksisi...
TheFallenOne

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by TheFallenOne »

Zarok wrote:Niin eikö se nyt vieläkään ole auennut, että se puisto menee remonttiin, ja sieltä PITI lähteä? :)
Milläs selität tämän?
SSilver

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by SSilver »

TheFallenOne wrote:
Zarok wrote:Niin eikö se nyt vieläkään ole auennut, että se puisto menee remonttiin, ja sieltä PITI lähteä? :)
Milläs selität tämän?
On vääjäämätöntä, että puisto menee jossain vaiheessa remonttiin, todennäköisesti lähivuosina. Tuskan siis pitäisi joka tapauksessa muuttaa jossain vaiheessa. Festari on ollut samankokoinen ja lähes loppuunmyyty jo niin pitkään, että luulisi olevan jo aikakin muuttaa kuvioita. Uskoisin, että Suvilahti tarjoaa aika hyvät puitteet Tuskan jatkumiselle. Onhan se kuitenkin aika siisti paikka.
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by Koskenkorvasieni »

^Miksi korjata jotain sellaista, mikä ei alunperinkään ollut rikki? Yksii syy, miksi Tuska on aina ollut kesän paras festari on suhteellisen liberaali alkoholipolitiikka. Jos Tuskaan ei jatkossa saa omia juomia viedä, ei se eroa millään tavalla muista festareista ja järjestyshäiriöt tulevat aivan varmasti lisääntymään, kun jengin on pakko kiskaista se kossupullo tauluun jo ennen porteille saapumista. Tähän asti Tuska on aina ollut vähän niinkuin yhdet valtavat montatuhatta henkeä käsittävät kotibileet, jossa on voinut kaikessa rauhassa päivän mittaan juoda itsensä mukavaan pörinään omilla eväillä ja sen jälkeen hakea kaljateltassa lisävauhtia. "Kyylämeininki" tappaa fiiliksen! Jos Kaisaniemi on ollut loppuunmyyty joka vuosi ja festariorganisaatio on aina jäänyt tilinpäätöksessä plussan puolelle, niin kannattaako alkaa kurkottamaan kuuseen ja ahneuden varjolla pilata koko festari, lopulta tappaen sen? Kaisaniemen puiston remontti tuskin kestää ikuisuuksia, pysyvä poismuutto kaipaa mielestäni parempia perusteluja...
Last edited by Koskenkorvasieni on Mon Apr 11, 2011 12:43 pm, edited 1 time in total.
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by Ice »

Onko kukaan yrittäny järjestäjiltä kysellä tuosta alkoholipolitiikasta, on niin paljon spekulaatiota ettei se olisi enää vapaa, vaikka mistään ei ole sellaista tietoa tullut järjestäjien suunnalta. Hyvähän tuo olisi jo tiedottaa jos se on tiedossa, tai tiedottaa edes sen verran ettei ole vielä varmuuttaa sunntaan tai toiseen, mutta ei taida järjestäjät tätä suuremmin lukea tai asiasta ei vain välitetä.
lemmykka

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by lemmykka »

Ice wrote:Onko kukaan yrittäny järjestäjiltä kysellä tuosta alkoholipolitiikasta, on niin paljon spekulaatiota ettei se olisi enää vapaa, vaikka mistään ei ole sellaista tietoa tullut järjestäjien suunnalta. Hyvähän tuo olisi jo tiedottaa jos se on tiedossa, tai tiedottaa edes sen verran ettei ole vielä varmuuttaa sunntaan tai toiseen, mutta ei taida järjestäjät tätä suuremmin lukea tai asiasta ei vain välitetä.
itse yritin tiedustella suoraan jouni markkaselta sähköpostilla.
aika hiljasta ollu.
Zarok
Posts: 349
Joined: Thu May 29, 2003 8:14 pm
Location: Tampere
Contact:

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by Zarok »

TheFallenOne wrote:
Zarok wrote:Niin eikö se nyt vieläkään ole auennut, että se puisto menee remonttiin, ja sieltä PITI lähteä? :)
Milläs selität tämän?
Eikös tuokin ole selitetty jo monta kertaa, että yhden illan konsertin järjestäminen yhdelle artistille voidaan hoitaa vaikka osa puistosta olisikin remontissa, vrt. 3 päivää 35,000 ihmistä kolmella lavalla...? Ainakin näin mä olen nuo kaisaniemen yksittäiset keikat ymmärtänyt. Voin toki olla väärässäkin.
TheFallenOne

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by TheFallenOne »

Zarok wrote:
TheFallenOne wrote:
Zarok wrote:Niin eikö se nyt vieläkään ole auennut, että se puisto menee remonttiin, ja sieltä PITI lähteä? :)
Milläs selität tämän?
Eikös tuokin ole selitetty jo monta kertaa, että yhden illan konsertin järjestäminen yhdelle artistille voidaan hoitaa vaikka osa puistosta olisikin remontissa, vrt. 3 päivää 35,000 ihmistä kolmella lavalla...? Ainakin näin mä olen nuo kaisaniemen yksittäiset keikat ymmärtänyt. Voin toki olla väärässäkin.
Jaa, minä en ole tuollaista kuullutkaan. Sillähän tuo selittyisi :)
GPO
Posts: 77
Joined: Sat Nov 16, 2002 3:34 pm
Location: Helsinki

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by GPO »

Zarok wrote:
TheFallenOne wrote:
Zarok wrote:Niin eikö se nyt vieläkään ole auennut, että se puisto menee remonttiin, ja sieltä PITI lähteä? :)
Milläs selität tämän?
Eikös tuokin ole selitetty jo monta kertaa, että yhden illan konsertin järjestäminen yhdelle artistille voidaan hoitaa vaikka osa puistosta olisikin remontissa, vrt. 3 päivää 35,000 ihmistä kolmella lavalla...? Ainakin näin mä olen nuo kaisaniemen yksittäiset keikat ymmärtänyt. Voin toki olla väärässäkin.
Linkin uutisesta: "Duran Duran esiintyy kesäkuussa Kaisafest-festivaalilla Helsingissä. Kaisaniemen puistossa pidettävä festivaali toteutetaan tänä vuonna kaksipäiväisenä."

Eli ei se mikään yhden illan konsertti yhdelle bändille ole...
SSilver

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by SSilver »

Koskenkorvasieni wrote:Jos Kaisaniemi on ollut loppuunmyyty joka vuosi ja festariorganisaatio on aina jäänyt tilinpäätöksessä plussan puolelle, niin kannattaako alkaa kurkottamaan kuuseen ja ahneuden varjolla pilata koko festari, lopulta tappaen sen? Kaisaniemen puiston remontti tuskin kestää ikuisuuksia, pysyvä poismuutto kaipaa mielestäni parempia perusteluja...
Mä en nyt jotenkin näe ahneutta tässä ollenkaan. Eikös se ole hyvä juttu, että kasvatetaan hieman kapasiteettia, jotta voidaan tuoda festareille entistä isompia artisteja jatkossa? Mun mielestä se on vain luonnollinen kehityssuunta, mutta voit toki olla eri mieltä. Kaisaniemen puistossa tää ei olisi ollut mahdollista.

Mistä sitä tietää, että Kaisaniemen puistossa saisi vielä tänä kesänä juoda omia juomia? Nykymeiningillä näitä kieltäviä päätöksiä saattaa tipahdella yllättäenkin. Ei kannata unohtaa, että mikään ei ole vielä varmaa Suvilahdenkaan suhteen.

Toivottavasti tämä nyt ei ole kynnyskysymys ihan niin monelle kuin mitä tältä foorumilta voisi olettaa. Olisi vähän kurjaa nauttia yksin kaikkien aikojen parhaasta Tuska-kattauksesta ;)
scorpse

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by scorpse »

SSilver wrote: Toivottavasti tämä nyt ei ole kynnyskysymys ihan niin monelle kuin mitä tältä foorumilta voisi olettaa. Olisi vähän kurjaa nauttia yksin kaikkien aikojen parhaasta Tuska-kattauksesta ;)
Kaikkien aikojen paras Tuska-kattaus?? Tämäkö?
mikara

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by mikara »

juomapuolen ratkaisut ovat varmaan muiden kuin järjestäjän käsissä, tiedottaminen olisi silti hyvinkin ok lähiaikoina, aikanaanhan juomapolitiikka oli järjestäjienkin taholta tahdottu olevan kuten ollut, joten varmaan sama linja ollut haussa

tosiaan suurempi alue ja enemmän tarkoittaa että päätös lähtemisestä ehkä mahdollista tehdä aiempaa myöhemmin, kun ei myy loppuun ihan yhtä nopeasti kuin parhaina vuosina (sellaisia mega-stadikka-artisteja ei tässä uudessakaan koossa voi buukata)

en tiedä olisiko vielä tänä vuonna periaatteessa ollut mahdollista järjestää Kaisaniemessä, puisto ilmeisesti menee totaaliremonttiin vuosille 12 ja 13, jos suunnitelmissa on tehdä siitä yhtään vihreämpi kuin nykyinen hiekkakenttä, tarkoittaa se varmaan tulevaisuudessa samaa kuin Kaivarissa, että isoja tapahtumia ei enää järjestetä, kun nurmikot tuhoutuvat jne., taitavat nuo Kalasataman kulman paikat olla lähimmät keskustaa sen jälkeen (Alppipuistossa varmaan pienempimuotoista, maksutonta toimintaa edelleen jatkossa)

-M-
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by Spunkmeyer »

SSilver wrote:Eikös se ole hyvä juttu, että kasvatetaan hieman kapasiteettia, jotta voidaan tuoda festareille entistä isompia artisteja jatkossa? Mun mielestä se on vain luonnollinen kehityssuunta, mutta voit toki olla eri mieltä. Kaisaniemen puistossa tää ei olisi ollut mahdollista.
Mulla ei ole teoriassa mitään tätä vastaan, mutta ei sinne Suvilahteen kyllä mitään entistä isompaa artistia olla nyt tuomassa. Ellei se puuttuva pääesiintyjä ole Metallica.

Eli siis. Kaisaniemessä ovat esiintyneet mm. Slayer ja Megadeth. Suvilahdessa nähdään Amon Amarth ja Devin Townsend.
SICmaggot

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by SICmaggot »

Spunkmeyer wrote:
SSilver wrote:Eikös se ole hyvä juttu, että kasvatetaan hieman kapasiteettia, jotta voidaan tuoda festareille entistä isompia artisteja jatkossa? Mun mielestä se on vain luonnollinen kehityssuunta, mutta voit toki olla eri mieltä. Kaisaniemen puistossa tää ei olisi ollut mahdollista.
Mulla ei ole teoriassa mitään tätä vastaan, mutta ei sinne Suvilahteen kyllä mitään entistä isompaa artistia olla nyt tuomassa. Ellei se puuttuva pääesiintyjä ole Metallica.

Eli siis. Kaisaniemessä ovat esiintyneet mm. Slayer ja Megadeth. Suvilahdessa nähdään Amon Amarth ja Devin Townsend.
Eikös niitä isoja artisteja ole ollut vain joka toinen vuosi? Varmaan ensivuonna on taas rahaa kunnon kattaukseen.
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by Spunkmeyer »

SICmaggot wrote:Eikös niitä isoja artisteja ole ollut vain joka toinen vuosi? Varmaan ensivuonna on taas rahaa kunnon kattaukseen.
E hullumpi huomio. Näinhän tuo trendi on tainnut mennä viimeiset vuodet. Mun mielestäni kuitenkin 2007:sta taaksepäin oli aika tasaista ok-tasoa.
peltimaksa

Re: Muovipulloja mitä keksisi tuoda?

Post by peltimaksa »

http://www.flowfestival.com/2010/fi/info/

tossa viime vuoden flow- infoa, alue on sama liekö alkohol-politikkakin sama?
:crap:
Post Reply